![]() |
Здравейте ( Вход | Регистрация )
![]() |
![]()
Коментар
#1
|
|
![]() Прослушващ метъл ![]() ![]() Група: Потребители Коментари: 218 Регистриран: 27-March 05 Потребител N: 778 ![]() |
Току що четох една статия в едно списание, в което се казва:
"Противно на всеобщото схващане комерсиално ще рече не просто продаваемо. Продаваем е всеки албум с що годе ясно послание и приличен звук. Комерсиално е нещо, направено с идеята за максимална печалба." Доста неща прочетох напоследък че тая или оная група били комерсиални, но горното определение за мене изчерпва всичко. Вашето мнение? |
|
|
![]() |
![]()
Коментар
#2
|
|
Демон ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Група: Потребители Коментари: 2148 Регистриран: 26-November 06 Потребител N: 1692 ![]() |
Хубаво. Това са някакви твои критерии за качествена музика (с повечето от които съм съгласен, btw), но за някой друг не биха били приемливи. Да кажем, че човекът не държи една музика да е оригинална, разчупена или съвременно звучаща, за да го радва. Да кажем, че мнозина споделят виждането му, както е и всъщност. На тях разбиранията ти за качество не могат да бъдат наложени, а и не съм сигурен, че въобще би имало смисъл. P.S. Два от факторите, които изброяваш, са си чисто субективни (4 и 5, за да съм точен). Чакай, това че 30 милиона души се кефят на нещо, не значи, че е добро. Значи просто, че е популярно. Една огромна част от хората слушащи чалга, примерно, я слушат защото това се слуша по дискотеките, това се слуша от приятелите им... Защото е популярно. Всеки си е в правото да си се кефи на каквото и да е... Малко хора слушат само и единствено стойностна музика, не съм един от тях, не вярвам, че някой от този форум е. Зависи какво търсиш в музиката в даден момент - дали търсиш нещо, което да ти придаде добро настроение след тежък ден, или нещо сложно, тежко за слушане, нещо, което да те накара да се замислиш. За мен стойностната музика е втората, а първата е просто за развлечение. -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
Олекотена версия | Час: 24th June 2025 - 02:31 PM |