Metal World - Българският метъл портал Гласувайте за сайта в BG Top

Здравейте ( Вход | Регистрация )

 Forum Rules ПРАВИЛА - прочетете преди да пишете!
> D O O M 3
SepulTeraHead
коментар Aug 2 2004, 09:40 AM
Коментар #1


Facepalmer
**********

Група: Приятели
Коментари: 13270
Регистриран: 11-April 03
Град: South Of Heaven
Потребител N: 63



http://gateto.data.bg/Gamez/Doom%203/

Няма какво да си гояворим, ебати. Ето я играта - сваляйте и ебавайте майки!


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Отговори
Nikola Bathory
коментар Aug 26 2004, 05:52 PM
Коментар #2


Прогресиращ
****

Група: Потребители
Коментари: 955
Регистриран: 12-June 04
Потребител N: 516



Много ама много съм разочарован! Супер графика хубава игра не прави, това е истината!!! И освен това защо по дяволите всичко е толкова тъмно! Ужас! Дори и да е заради създаването на атмосфера, това пак не е оправдание!
Тук ще постна едно КУЛТУВО изказване на някакъв човек относно играта, много е прав за повечето неща! Четете!


Играта започва като Халфа, продължава като Халфа и ...ОМГ - завършва почти като Халфа!! Разбира се има и съответните разлики. Примерно вместо извънземни има демони от ада. Вместо на земята действието се развива на Марс. Но иначе - Влакчето, добрите учени дето помагат, невероятните терминали "клик то хийл", злият учен аналог на човека с костюма (както каза Дууми), умиращите войнуци искащи МЪСТ енд стъф !
Така, започвам с "яките" неща. - ъъъ, графиката. Има разни ултра динамик сенки, които са реалистични...но за нещастие се ползват около 3 пъти в играта (Скиваш сенките на някви монстъри дето са зад ъгъла и ги огрява лампата ,и те мърдат, и примерно трябва да се насереш от страх и да с треперещи ръце да продължиш да видиш дали са там още ). Не че иначе ги няма, просто играта е толкова ТЪМНА че и СЕНКИ НЯМА (освен ако не им светиш в очите с фенерчето докато те гризат и се кефиш на сянката, която се отразява по стената зад тях...). ДА не видиш нещо. 99% от времето търчиш с фенерчето щото ДА НЕ ВИДИШ НЕЩО. Това може би трябва да създава атмосфера ама ДА НЕ ВИДИШ НЕЩО. Колкото по тъмно толкова страшно? Сигурно, ама то ТИ ПИСВА. Цялата КУХА игра търчиш с фенера, чуваш Ивъл монстър да квичи, вадиш плазмата ОБРЪЩАШ СЕ защото ТОЙ те е ИЗНЕНАДАЛ ТЕЛЕПОРТИРАЙКИ СЕ ЗАД ТЕБ за около 549 ХИЛЯДЕН ПЪТ (първият път се стреснах като ме загриза в гръб...но можеби ако краткотрйната ми памет беше 10 сек щях да се изненадам и на следващите 549 невероятни РАЗЛИЧНИ ЕДНА ОТ ДРУГА изненади) . О колко ТЕ СТРЯСКА. НАПРАВО СЕ НАСИРАШ. ТАКА СЕРЕШ ОТ СТРАХ, че монстъра се е появил зад тебе, че трябва да си биеш 12 транквианта, 6 невролакса, да пиеш 30 имодиума да спреш срането и можеш да продължиш.
Има разни ултра супер сикрет места зад стените, отъкдето ЗЛИ монстъри ЦЯЛ живот дебнат, застроени в базата, ИЗГЛЕЖДА подготвени за инвазията на ЗЛОТО, отварят СТЕНИТЕ и ти се радват. Такива елементи имаше в Дуум 1 и 2. Щото енджина толкоз позволяваше. Ама ги има и в Дуум 3...най вероятно ще ги има и в Дуум 4. Може би, пак повтарям, МОЖЕ БИ са измислени с цел да вкарат НОСТАЛГИЧНА нотка от старият дуум. Ама не върви. Само на 2, 3 случая имаше нещо оригинално (разбирай различно от останалите) където вместо стената да се отвори в стил дуум 1, 2 - се разби.
Цялата система с монстърите се гради на - ТЕЛЕПОРТ , ивъл имп пуца и реве пред тебе, опаткваш го, обръщаш се за да опаткаш вече телепортиралите се зад теб други шитни, опаткваш и тях, вадиш гранатата за да я метнеш към идващия с тежката маринър и...
ГРАНАТА ЛИ КАЗАХ?
ФАКТ: във физиката на дюшека от Халф 2 има повече формули от колкото във всички игри на ИД правени досега.

Вметнато - статистика: от 263 хвърлени гранати, 14 правят щети И НА противника (освен и на играча).

Та, мяташ гранатата за да РИКУШИРА под ъгъл зад стената и да убие злия картечар, НО О БОЖЕ, тя се връща при теб!!!11 Това изглрежда са най новите-гранати с функция да се връщат при собственика да не се изгубят. Мятам друга граната по враг, тя обаче в края на топването си се БЛЪСВА в кутийка от кола, и поема със 120 хиляди км. обратно!!! (да не се изгуби). Ако пуснеш играта на земята (така без да задържаш копчето) на земята, има голям шанс да развие по-голяма скорост от колкото ако задържиш (и съответно да се върне към тебе).

Изглежда гравитацията на Марс е различна и непрдесказуема за всеки обект.

Гранатите са КУУЛ ве ман, ти просто не знаеш КАК да ги ползваш.
Просто НЕ ги ползвай!!111

Продължаваме. Та войниците са детайлни, раздвижени, много полигонни енд стъф. Много пихел шейдинг ли кво е, обаче така са се захласнали със шейдинга, толкова ЛЪСКАВИ са ги направили, че изглеждат ПЛАСТМАСОВИ. Пластмасовите войници и учени. Едни такива ПЛАСТМАСОВИ. Дори шибаната му броня погледната на светлина изглежда пластмасова. Освен това са пълни с кръв и лайна и като ги биеш много се пръсват и лайната и кръвта изтича.
Всичко изглежда ултра чисто, пластмасовите разпорени войници, металаните кошчета за боклук с метално лъскавият боклук вътре. Всичко е чисто и лъскаво. БЛЕСТИ. Дори кръвта, говнотиите, черволяците изглеждат чисти. Слузта на онова дето биомаса ли е лайна ли е, ебал съм го, е толкова лъскава, че не прилича на слуз ами на МОКРА ПЛАСТМАСА. Извънземните...ъъъъ...демоните като умрат и се разграждат да не мърсят. Те дефакто са дошли да изчистят, ама злите маринари ги трепят. "ИСКАМЕ ДА ЖИВЕЕМ В КОЧИНА!111" скандират.

По някое време в играта (началото) то помагат малките роботсори
с малките картечници и големия демааж (на фр.). Ами те убиват всичко по пътя, изглежда не умират, щото цялата паплач ги налагаше безплатно НО робтстора не се впечатли. ПО някое време зад теб се телепортира зло животно, и роботстора те напуква яко, щото не гледа много кой къде как. По някое време добре че спря, че щеше да превърти играта само.

Не знам на другите трудности как е, ама на 3 тата армора ми не падна под 112. Сигурно докато ми вземат армора мога да умра 1942 пъти. Те на удар ми вземат 1 армор и 20 здраве. Изобщо хабер си нямам без армор колко вземат.

За ИИ то няма да говорим. Важното е че ИМА някво там. Да ги движи. Да мърдат и да стрелят. Примерно се качваш на зъл кашон и мастиите отдолу забравят за какво са дошли, или се скриваш под масата и ивъл спайдър те изгубва от поглед енд со он.

На места така са направени "изненадите" с чудовищата изскачащи от нищото, че ако не знаеш за тях обикновенно умираш (или оставаш на малко). Примерно ПРЕД теб се телепортира Барона на Ада, ти тръгваш назаде по тесния коридор, знаейки, че зад теб със сигурност има вече нов телепортиран врагот, но там също се е появил барон на Ада. И мястото ти за стрейфане е 0.5 метра. Обикновенно Умираш, лоудваш и влизаш пак там със Бфг в ръце. Най-често след лоуд стреяш в празното или се опитваш да се пребориш с гранатата да ги опаткаш преди да са изскочил, скочили стрелнали, изсрали и тн. По късно не ти прави впечатление, щото просто механично лоудваш. Такива ситуации има и в други игри, но НЕ ЧАК толкова много (или другоядче казано - постоянно (освен на нивоно със снайперистите от медал оф онър)).

Коридорите са толкова тесни, че демоните изват отпред и отзад. Отстрани или излизат от стените, или се телепортират по скрипт от ляво и отдясно АКО ЕВЕНТУАЛНО има място. В повечето случаи отпреде и отзаде.

Изглежда 90% от ИД са католици, християни, мюсюлмани, будисти, (вярващи) щото не простиха на никой - всички учени, инжинери, техници и тн. хора на науката в логовете си пишат : "Oh GOD save us From teh EVIL. JESUS christ send your leagon of angels to banish teh evil chaos demon from h*ll!!11 OMG!11"
Бфг-то малко е бъгаво, лъчите му уцелват ПРЕЗ стените, но може би това е ФЮЧЪР от играта. Както и гранатите.

Сега чакат да излезе Халф 2 за да ИЗМИСИЛЯТ фабулата на дуум 4.

Лудият учен ОПТИМИСТ, страда от мания за грандоманство и шизофрения (щото си промени гласа 100 пъти). Освен това е магесник и мята ПОЛИМОРФ и ПОЗЕС! Превръща войнуците в извънземни СКЕЛЕТИ със САМОНАСОЧКИ ИДВАЩИ ОТ АДА! ОМГ!~!!

Така ...по някое време отиваме в извънземният свят...ЪЪЪ...АДА. ДА! АДА! или там дето идват ивъл монстърите. Дали не напомня нещо на някой? Не...
Та там е ТЪМНО, както в останалата част от играта, но там НЯМАШ фенер! (Мале колко съм псувал докато нацеля пътя). Дизайна е подобен на някой нива то Кеуйк 3 и УТ2к3 (тия с лавата), но е в пъти по тъмно. После следва Бос и ТЕХ АРТЕФАКТО - Кубчето със солта. С негова помощ се убива и последният най-лесен бос от всичките (взе ми 55 живот от спаша на една ракета). А той е злият Кубер Демон с базукиту.


Откъде злите демони от АДА имат базуки, самонасочки и лайна никой не знае. Главният герой защо не е позеснат, обладан енд стъф, както останалите маринци и учени, пак никой не знае, (можеби щото е толкоз кух, че няма нищо за позесване...той и без това мълчи като пън в цялята история)

Имам още доста бълвоч да излея но спирам дотука. като цяло целият геймплей ултиматно монотонен, еднотипен, повтарящ се, набива се в чутората ти, започва да пулсира болезнено. ЕДНО И СЪЩО. ТУК таме има някой идейка, която на фона на осталата боза изглежда свежа.

Извод: ИД са направили добър енджин, който НЕ СА реализиали добре в гадната си игра. Малоумници. Кармарк ДА МРЕ В ШИБАНИТЕ МЕТАЛНИ КОФИ ПРИ МЕТАЛНО ЛЪСКАВИЯН СИ ЧИСТ БОКЛУК!

Дано някой да вземе енджина и да напрай нещо яко с него.

И все пак това е лично мнение....за жалост не само мое.

От форума на hardwarebg.com


--------------------

Go to the top of the page
 
+Quote Post

Пишете в тази тема
SepulTeraHead   D O O M 3   Aug 2 2004, 09:40 AM
bgm   Ako mi dadesh 1000lv za computer.   Aug 2 2004, 12:05 PM
The_Berzerker   Цитат(bgm @ Aug 2 2004, 10:05 AM)Ako mi dades...   Aug 2 2004, 06:14 PM
SteelWarrior   Цитат(The_Berzerker @ Aug 2 2004, 04:14 PM)Ци...   Aug 3 2004, 12:20 AM
The_Berzerker   Цитат(SteelWarrior @ Aug 2 2004, 10:20 PM)Цит...   Aug 3 2004, 11:06 AM
SepulTeraHead   Абе играта е супер яка. Малко бавно напредвам, защ...   Aug 3 2004, 11:46 AM
Warrior Of Ice   Впрочем, вярно ли е, че играта е несъвместима с по...   Aug 3 2004, 12:14 PM
SepulTeraHead   Нямам идея. Аз съм с XP, като всеки нормален човек...   Aug 3 2004, 12:16 PM
bgm   Цитат(The_Berzerker @ Aug 2 2004, 07:14 PM)Ци...   Aug 3 2004, 01:08 PM
_FcalmTL_   Цитат(SepulTeraHead @ Aug 3 2004, 09:46 AM)Аб...   Aug 3 2004, 01:43 PM
SepulTeraHead   Аз имах предвид че съм я пуснал на последната труд...   Aug 3 2004, 03:05 PM
2Cool4U   Няма друго решение на тоя проблем, освен да си куп...   Aug 3 2004, 03:48 PM
SteelWarrior   Цитат(The_Berzerker @ Aug 3 2004, 09:06 AM)Ци...   Aug 3 2004, 08:45 PM
_FcalmTL_   Цитат(2Cool4U @ Aug 3 2004, 01:48 PM)Няма дру...   Aug 3 2004, 10:33 PM
gad   1000лв за една игра не е точно казано за игрите де...   Aug 4 2004, 09:15 PM
Skyggedans   Проклета е гадинката,защото ако не е поне на медиу...   Aug 8 2004, 02:47 PM
2Cool4U   Цитат(Skyggedans @ Aug 8 2004, 03:47 PM)Прокл...   Aug 8 2004, 04:19 PM
gad   http://koralsoft.dir.bg/threed/forum/viewt...p?p=1...   Aug 8 2004, 06:46 PM
deadsoul   Какво точно представлява тази игра... принципно ве...   Aug 9 2004, 12:06 PM
SepulTeraHead   ЦитатКакво точно представлява тази игра... Нещо ка...   Aug 9 2004, 05:03 PM
gad   модерен шах 3д екшън от първо лице с елементи ...   Aug 9 2004, 07:13 PM
HellCat   само да питам всичките СД-та трябва да си изтегля ...   Aug 10 2004, 05:42 PM
HellCat   щото яко трябва цялата да я чакам..............цял...   Aug 10 2004, 05:43 PM
Sw1tched   hahahaha ...blonde? sorry ..мда всичките трябват...   Aug 10 2004, 07:48 PM
SepulTeraHead   :rusaasfuck: Minah go smotaniq Sarge. Ne e bil go...   Aug 10 2004, 08:52 PM
HellCat   еебаси тогава няма да я тегля! първо трябва да...   Aug 11 2004, 09:23 AM
SepulTeraHead   Аз я превъртях преди малко.   Aug 11 2004, 09:43 AM
Skyggedans   Цитат(2Cool4U @ Aug 8 2004, 05:19 PM)Цитат(Sk...   Aug 11 2004, 04:18 PM
Sw1tched   Цитат(Skyggedans @ Aug 11 2004, 05:18 PM)Цита...   Aug 11 2004, 06:45 PM
deadsoul   Цитат(gad @ Aug 9 2004, 03:13 PM)модерен шах ...   Aug 12 2004, 12:54 PM
The_Invisible_   EBATI I FENA !!!! nai6 kolko vreme...   Aug 13 2004, 08:22 PM
Nightmare   Doom 3 е култуво заглавие, може би най-чаканата и...   Aug 16 2004, 02:04 PM
SepulTeraHead   Цитат(Nightmare @ Aug 16 2004, 02:04 PM)Малко...   Aug 17 2004, 12:00 AM
Nightmare   Абсолютно е така! Единственото, което мога да ...   Aug 17 2004, 09:56 AM
SepulTeraHead   Мне. Пропуснал съм го. Някой спомена обаче... Ако ...   Aug 17 2004, 10:17 AM
Nightmare   Ако се сетиш къде беше кухнята- в дъното от ляво,...   Aug 17 2004, 10:40 AM
SepulTeraHead   Super Turbo Turkey Puncher... THREEE!!...   Aug 17 2004, 10:49 AM
Nikola Bathory   Много ама много съм разочарован! Супер графика...   Aug 26 2004, 05:52 PM
Beerzebub   DOOM3 е главно представяне на новия енджин на id. ...   Aug 26 2004, 07:49 PM
t0xIc   nakratko -turbo maloumna igra...kradeno otvsqkude....   Sep 25 2004, 11:48 AM
alpha prime   q2 absolyutnata istina   Sep 27 2004, 10:07 PM
t0xIc   yup ./map q2dm1 the edge koito kvoto i da ...   Sep 27 2004, 11:04 PM
alpha prime   hehe ... nikoga ne sym bil tolko syglasen s tebe ...   Sep 29 2004, 09:07 PM


Reply to this topicStart new topic
1 потребител(и) четат тази тема (1 гости и 0 скрити)
0 Потребител(и):

 



Олекотена версия Час: 18th July 2025 - 05:45 PM