Metal World - Българският метъл портал Гласувайте за сайта в BG Top

Здравейте ( Вход | Регистрация )

 Forum Rules ПРАВИЛА - прочетете преди да пишете!
 
Reply to this topicStart new topic
> Триизмерна игра, със съвременнен енждин, голяма 95 КБ., И аз не можах да го повярвам в началото.
wqwrrr
коментар Dec 13 2006, 11:21 AM
Коментар #1


Eáránë Táralóm...
*****

Група: Потребители
Коментари: 1892
Регистриран: 2-November 06
Град: The Spectral Realm
Потребител N: 1655



Безплатната три-измерна игра .kkrieger използва доста хитро измислена технология за да съкрати размера на пакета до почти незначителна големина - 95 килобайта. За незнаещите - повече от сто пъти по-малко от една MP3-ка.

Цялата цака е там, че играта се зарежда през интернет, от хипер-бърз сървър. (Окей, значи не е. Аз останах с такова впечатление - докато зарежда ми отбелязва активност на интернета) Аз я заредих за около 3 минути, което си е доста малко, предвид графиката на играта:

http://kk.kema.at/files/gfx/full1.jpg
http://kk.kema.at/files/gfx/full2.jpg
http://kk.kema.at/files/gfx/full3.jpg
http://kk.kema.at/files/gfx/full4.jpg
http://kk.kema.at/files/gfx/full5.jpg

За сметка на доста високите за такава графика, системни изисвания:
* A 1.5GHz pentium 3 / athlon or faster.
* 512MB of RAM.
* a GeForce4Ti (or higher) or ATI Radeon8500 (or higher) graphics card supporting pixel shaders 1.3, preferably with 128MB or more of VRAM.
* some kind of sound hardware.
* DirectX 9.0b.

Геймплея е около 5-6 минути, но може ли да се очаква повече от игра, която играеш през съвър в интернет?

Според мен идеята е доста добра, и например MMORPG игрите трябва да се поучат от това чудо и да започнат да правят игрите си по около 100-200 килобайта smile.gif

Бета на играта може да бъде свалена от сайта, едва ли ще ви отнеме повече от секунда smile.gif : http://theprodukkt.com/kkrieger


--------------------

Go to the top of the page
 
+Quote Post
parabellum
коментар Dec 13 2006, 11:38 AM
Коментар #2


wizard of 40. Oz
****

Група: Потребители
Коментари: 621
Регистриран: 8-October 05
Потребител N: 965



Това е сигурно на три години или поне аз си спомням, че преди три я "превъртях".
Цитат
Цялата цака е там, че играта се зарежда през интернет, от хипер-бърз сървър.

ROFL.
Цялата цака е там, че скриптът на играта и всичко останало се генерира в реално време (компресирането се разархивира, текстури and stuff), което води до високите системни изисквания и ниския обем.
Цитат
Според мен идеята е доста добра, и например MMORPG игрите трябва да се поучат от това чудо и да започнат да правят игрите си по около 100-200 килобайта

Нито идеята е добра, нито MMO игрите ще се поучат, нито някога ще се правят по толкова kb игрите, нито нещо останало ще се случи, което ти хрумне.


--------------------
no matter how far a jackass may travel, it will never return as a horse.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kingol
коментар Dec 13 2006, 12:30 PM
Коментар #3


A Legendary Blood Knight
**

Група: Потребители
Коментари: 100
Регистриран: 12-November 06
Град: Шумен
Потребител N: 1670



Ти друго, освен да критикуваш знаеш ли?! Не стига, че пича си е направил труда да ни предостави добра игра, ами ти почваш да му се обясняваш, че еди какво си нямало да стане... Лично негово си е мнението, че този вид игри ще се развие... Не се опитвай да го променяш, защото е тъпо... dry.gif


--------------------
IPB Image IPB Image

IPB Image IPB Image

IPB Image IPB Image

IPB Image
Go to the top of the page
 
+Quote Post
scion_of_storm
коментар Dec 13 2006, 03:32 PM
Коментар #4


Рицар на върховен дом Сянка
**********

Група: Metal World Conclave
Коментари: 13162
Регистриран: 26-November 05
Град: София
Потребител N: 1041



Don't talk 'gainst mighty parabellum, cuz he'll eat you :Ppp Яко, ей сега ще си я включа да я погледна smile.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vermic
коментар Dec 13 2006, 05:15 PM
Коментар #5


Просветен
***

Група: Потребители
Коментари: 449
Регистриран: 29-November 06
Град: Русе-Чернобил
Потребител N: 1703



Изумен съм,не мога да повярвам толкова малка игра с толкова яка графика И белиив ин ГОД bowdown.gif bowdown.gif bowdown.gif bowdown.gif


--------------------
Злоба!Злоба!
Проклятие Злоба!


Welcome to Chernobyl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wolfheart
коментар Dec 13 2006, 05:21 PM
Коментар #6


Я свободен
*******

Група: Приятели
Коментари: 4327
Регистриран: 16-March 04
Потребител N: 429



Цитат(parabellum @ Dec 13 2006, 09:38 AM) *
Цялата цака е там, че скриптът на играта и всичко останало се генерира в реално време (компресирането се разархивира, текстури and stuff), което води до високите системни изисквания и ниския обем.

То и компресирането го има, но...
цялата цака е, че се използват предимно кол-ове към API-то на бозата, дирекс Х-а, драйверите на графичната карта и т.н.н и не е нужно да се имплементират всичките тия чудесии в играта.
Единственото нещо, което заема повече място са битмап текстурите, но и те гледам, че не са много.

Преди време имаше едни състезания за графична демонстрация, като целта беше да се натъпчи нещо впечатляващо в малък изпълним фаил - зависи от категорията. Категориите бяха 4K, 16K, 64K и т.н.т Интересно, че не беше позволено да се използват възможностите на специализиран хардуер или специализирано API и дори MIDI интерфейс на звуковата карта - всичко за рендването на 3D графиката и звуците си го пишеш сам.


--------------------

Broken hearts are for assholes!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fallenblood
коментар Dec 14 2006, 09:02 AM
Коментар #7


Прослушващ метъл
**

Група: Потребители
Коментари: 86
Регистриран: 2-December 06
Град: Вкъщи, в хола пред компа
Потребител N: 1707



Цитат(Wolfheart @ Dec 13 2006, 05:21 PM) *
Преди време имаше едни състезания за графична демонстрация, като целта беше да се натъпчи нещо впечатляващо в малък изпълним фаил - зависи от категорията. Категориите бяха 4K, 16K, 64K и т.н.т Интересно, че не беше позволено да се използват възможностите на специализиран хардуер или специализирано API и дори MIDI интерфейс на звуковата карта - всичко за рендването на 3D графиката и звуците си го пишеш сам.

Мда, и на мен навремето на един стар френски диск ми се навъртаха такива... Още си ме радват, и още им се чудя как ги пишат тия работи laugh.gif


--------------------
IPB Image

Отзиви за мен:
* Сатанистки простак! :bunny: --- Bojko_92
* Poneje ne obi4am da me pozdravqvat...Varnenci..i takiva koito sa ot daleko i govorqt na meko..ne priemam tvoite pozdravi..dori i pojelaniq.. --- ivito_love_vlado
* fallenblood iskam da ti kaja 4e si stra6no smotan --- Nadetoo
* Ми метъл е, гледа лошо... ако беше рейвърче, щеше да се опитва да те фокусира... а ако беше чалгар... ако беше чалгар досега да сме го изгонили! --- geoff и Samurai относно начина, по който гледам stynito0o
* Анархист! И.. зъл! И... крадец на захарчета! --- Ескарина
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MasterOfDisaster
коментар Dec 14 2006, 09:54 AM
Коментар #8


Непросветен
*

Група: Потребители
Коментари: 23
Регистриран: 2-December 06
Град: Out of the Silent Planet
Потребител N: 1706



бре не е лошо ама толкова ресурс просто е трудно да се осигори




п.п. wqwrrr ти на ли се занимаваше с разработка на игри кво стана?


--------------------
Най-КУРавия от КУРавите момчета а.к.а Mladost Heavy Crew
IPB Image
Go to the top of the page
 
+Quote Post
wqwrrr
коментар Dec 14 2006, 03:36 PM
Коментар #9


Eáránë Táralóm...
*****

Група: Потребители
Коментари: 1892
Регистриран: 2-November 06
Град: The Spectral Realm
Потребител N: 1655



^Само с бетата си останахме, проекта се разпадна, щото май в крайна сметка на всички ни писна. Както и да е де, ако искаш да ти пратя линк към играта на лс?


--------------------

Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 потребител(и) четат тази тема (1 гости и 0 скрити)
0 Потребител(и):

 



Олекотена версия Час: 18th July 2025 - 01:35 PM