Казвам албум.
Следващият го оценява от 1 до 10.
Коментира защо.
Казва албум.
Следващият го оценява...
...
Идеята е и да се позаформи и дискусия покрай играта, не просто изреждане на групи и албуми като в останалите игри.
Dissection - Storm of the Light's Bane
Евала, супер смислена тема ми се струва това! Нека обаче има пак правило - 1 или 2 пъти на ден на потребителска глава.
По темата:
7 или 8/10. Много важен албум според мен за по-мелодичния блек, но не любимият ми на Дисекшън. Mного мистична мрачна обложка, подхождаща на съдържанието.
Lamb of God - Ashes Of The Wake
5 / 10. Яко свирене и по някой и друг ценен риф, но иначе типичния посредствен NWOAHM груув/метълкор, от който ми е втръснало до болка.
Аз ще кажа Bolt Thrower - Realm Of Chaos.
P.S. А на "Storm of the Light's Bane" бих дал едно стабилно 10 от 10, тъй като е един от най-емблематичните блек/дет албуми за всички времена.
7/10 Хаос, в търсене на себе си и силно повлияни от Napalm Death. Бласт бийтовете определено не са тяхната стихия, в "Тhe IVth Crusade" - намериха себе си...
Моето предложение:
ARCTURUS - "La masquerade Infеrnale"
P.S За сторма съм тотално съгласен с "шефа" 10/10 и за мен.
10 от 10. Един от най-уникалните и неповторими албуми изобщо. Образец за това как се прави качествена музика, да не говорим за изпълнителите, които са записали този албум.
Аз давам Gorefest - Chapter 13.
8/10 (поне)
С този албум те опипаха почвата за това, което са (бяха) сега, а то не подлежи на съмнения, вярвам. Незрял може би (поредната смяна/допълнение на посоката), но за мен именно това го прави ценен, защото е откровен...
Единият от двата ми любими на Gorefest, впрочем.
Sceptic - Unbeliever's Script
Не най-добрият, но все пак много здрав албум на една от най-силните полски банди. 8/10.
Аз ще кажа Cradle of Filth - Dusk... and Her Embrace.
9/10, като едва не цъкнах десетка. Ужасно любим албум за мен, любимият ми и най-добрият на Кредъл. Олицетворение на това, което е било красивото в метъла през 90-те, частичка от пъзела. Наистина по-малко не бих могъл да дам. Неповторима готическа атмосфера без прекалени изгъзици, в същото време лъха злост и поквара от Дъска.
Amorphis - Tales from the thousand lakes
10/10
Най-важният метъл албум на финландската школа, бих казал, и най-добрият на Аморфис. От първата до последната песен размазва, уникално съчетание на мелодия и тежест, както и много фолкърско настроение. Албумът си е просто тотална класика, първият дет ориентиран албум, които съм слушал, впрочем. Да не говорим за супер яката обложка.
Моето предложение:
Hypocrisy - Hypocrisy
^^
Как ме изпревари с Аморфиса. 100% 10/10 за него.
Аз да питам има ли стилово ограничение за албумите - демек може ли да се пускат пънк, хардкор и т.н.?
Може, въпросът е, че ще са по-малко тези, които имат възможност да го оценят. Немного хора тук слушат пънк/кор по-обстойно.
---
следващият нека отговаря на Хипокриси-то.
9/10 за "Hypocrisy". Много идеен албум, един от крайъгълните камъни на модерния мелодичен дет. Наследникът му ми е още по-любим.
Аз ви давам да коментирате Behemoth - Satanica.
Албума, който направи Behemoth това, което са днес. Слабо парче няма, а много от тях се превърнаха в концертни фаворити! - 8.5/10
Аз ви давам - Beyond Twilight - Section X
Невероятен и меко казано недооценен шедьовър на датчаните. Не желая да го сравнявам с другите им творби, но за сметка на това, когато чуя името му и се сетя за страшната (в буквален и преносем смисъл) история, която представя, в главата ми изникват само концептуални класики като Operation Mindcrime и Streets. Всъщност ако трябва да го опиша с едно изречение, то би казало, че това е модерният прочит на тези и още няколко подобни албума.
Оценката ми е 8/10.
На мен, обаче, хич не ми допада идеята в тази тема да говорим за не твърде известни и сравнително нови албуми. По този повод бих ви запитал какво е мнението ви за една доказала се класика, а именно Motorhead - Ace of Spades.
v една доказала се класика, която заслужава много повече от 8 думи.
^За мен това е една доказала се класика! 10/10
Едноименния албум на Skid Row.?
5/10
Половинчат албум. Няколко хита + рок химни, нещо, което тогава е предизвикало немалък фурор, но от днешна гледна точка не издържа "теста на времето". Неслучайно в момента те сега са там, където са. Достатъчно незапомняща се и еднообразна история, но определено постига тогавашната си цел, колкото и тя да е останала в миналото.
Katatonia - Last Fair Deal Gone Down (абстрахирайте се от невъобразимо красивото и невероятно заглавие, защото в противен случай 10/10 се слага дори и без да сте го слушали).
9/10
от обложката, която просто крещи 'останах развалина' през песните. неописуемо. оттам е може би любимата ми на Кататония - Teargas. има 1-2 песни, които не ме хващат, затова 9-ка. иначе депресията е налице. всъщност...Кататония е налице, както винаги. няма какво повече да говорим.
нека обърнем на малко немска работката:
Blind Guardian - Batallions of fear
Е, няма как аз да не се изкажа при положение, че ти ме накара да го слушам.
Личното ми мнение е, че талантът, който впоследствие ще се разгърне в опусите на групата е все още съвсем неполиран. Макар това комбинацията от красиви мелодии със съвсем суровото звучене има и голяма доза чар. Обаче за да бъда обективен, когато сравня Batallions of Fear с тяхното основно влияние Helloween, то мисля, че става ясно, че Ханси и компания са имали още много за учене.
6.5/10 от мен.
Като си казал немско - Primal Fear - Seven Seals.
Много качествена творба и може би първия албум,в който групата толкова директно разкрива че може да звучи и епично - да не забравяме за едноименната песен,която звучи просто невероятно.И въпреки това за мен най-силния им албум се оказва следващият им - 8/10
И аз ви давам една класика,която не е и много метъл но мисля че става за темата - Alice Cooper - Killer
оff
Последният им албум който става за нещо. След дееволюират с 20 години назад и се превръщат в гаражна група, с цел да привлекат вниманието на многобройните тинейджъри които се кефят на шум.
Велик албум, но предшестващите го Clayman и Whoracle са ми доста повече на сърце.
8/10
Нека сега аз да propose-на
King Diamond - The Puppet Master
9/10
Прекрасен концептуален албум! Не, че другите не са концептуални, но с този Кралят се завърна по високите върхове. Прекалено кървав, дори за него и този път с ужасяващ край. Любимият ми е The Eye, a The Puppet Master нареждам веднага след него.
Morbid Angel - Blessed Are The Sick
Любимият ми. А Fall From Grace съм я слушал няколко хиляди пъти.
TORTURE SQAD "Hellbound", аз от поне две години на нищо не съм се кефил повече.
Ей, два албума ми взехте- на Блайнд и на Праймал!
Извинявам се за спама. Продължете по предложението от горния пост.
"Hellbound" си е яка тресня в добрите южноамерикански традиции - 7.5/10. "Pandemonium" обаче беше по-добър.
Аз ви давам Children of Bodom - Hatebreeder.
На този албум и 11 бих му дал. Едно от най-новаторските, впечатляващи и въобще гениални издания на 90-те. Музика, която толкова майсторски обединява в едно елементи от различни метъл направления, че реално ги превръща в нещо качествено ново.
Следва Arch Enemy - Wages Of Sin.
Любимият ми на Арч. Може би перфектният албум, обединяваш техника, мелодия и агресия на едно място. Зверски сола, ама това си е запазена марка на групата, така или иначе. И перфектна Анджела...
9/10
Такам...
Slipknot - Iowa
Болен албум. За мен върха в кариерата на тия юнаци - създаването на една атмосфера на маниакална лудост, която няма никога вече да достигнат.
Изключително притеснителни текстове, много стабилно музиканстване и ефектност, както и да го погледнеш. Албумът впечатлява по един или друг начин.
8/10
Type O Negative - World Coming Down
Е, това ако не е шок и ужас... Любимият ми албум! 13/10
Бих го определила като съвършената звукова илюстрация на депресията. Все още просто ме пречупва всеки път, когато го слушам, и в същото време ме кара да преосмислям дали всичко е толкова зле, колкото изглежда. Макар и толкова дълбоко личен, това според мен е албумът, с който Type O Negative може, и трябваше, да достигнат до най-много хора. World Coming Down си остава най-мрачното и емоционално нещо, което са издавали, от тези, които се случват веднъж в живота.
Хвърлям ви Believe in Nothing на Paradise Lost.
Може би един от най-подценяваните албуми на ПЛ от мен. По първи и втори впечатления /вторите - откъслечни/, не ме впечатли кой знае колко. Не бих го наредил до или пред поне 3-4 други албуми на групата. Въпреки това ПЛ са си ПЛ, затова му двам 7/10.
Unearth - The Oncoming Storm от мен.
Не лош албум, 6 или 7.
Enslaved - Mardraum: Beyond the Within
Труден ми е все още за слушане, ако и нещата от там насетне за Енслейвд да тръгнаха в друга музикална насока.
8/10 заради експерименталния характер и за това, че беше един от крайпътните камъни за групата, които не обърнаха колата а я наместиха в идните и коловози пред, които се "прекланям".
Loudblast - Sublime Dementia (Да ви върна 16 години назад във времето).
Жесток албум на една доста подценена банда. Едно от култовите неща в техничния дет. 9/10
А какво мислите за Dark Tranquillity - Projector?
Жестоко. Най-интересният албум на Транкуилити и най-различният може би в дискографията им. Не ми е толкова любим колкото Character/Damage Done/Галерията, но е страхотен, наистина. Станне прави най-уникалните си вокали в този албум според мен. Само една "Day To End" дава пълен поглед над тихата меланхолия и пластове емоция, наслоили се тук.
9/10.
Я като сме тръгнали така да видим какво е мнението за най-одумвания At The Gates. Slaughter of the Soul.
Нужно ли е?
10/10.
Не 'щото е модно. Просто обичам тоя албум. Не съм трю и първите два не мога да ги слушам, а Terminal Spirit Disease не лъха на величие и грандиозност като тоя.
И само те, както казах и преди, могат да се измъкнат с това да повтарят до припадък заглавието на песните в припевите им и то ПАК да е адски готино.
Pantera - The Great Southern Trendkill от мен.
9.5/10
Няма к'во да кажа, аватарът ми говори. Най-слушаният албум според ласт-а ми, just pure hate. И междудругото Terminal Spirit Disease ми е по-любим, хах.
От мен имате...
Iced Earth - Burnt Offerings
EDIT: Следващият да оценява и двете предложения
6.5*/10
Адски надценяван албум. Според мен е най-недъгавото и скучно творение от ранните им тави. Има някои стойностни песни, но като цяло става за слушане веднъж-два пъти нa година-две и дотам.
MACABRE "Dahmer"
* 6 защото последните два албума на бандата (и най-вече последният с Барлоу) определено го бият на дълга дистанция, в посока ЗЛЕ.
За "Dahmer" само добри неща. Извратеняшка атмосфера и перфектно съчетание на стилове. 9/10
Продължаваме с Running Wild - Pile of Skulls.
Оценката ми е 9/10. Невероятен албум с много силни песни и характерните за чичо Ролф атмосфера и текстове. Да споменем, че в албума е една от най-величествените и класни песни изобщо на Рънинг - Treasure Island.
От мен - REPULSION - HORRIFIED
Грайндкор класика! 10/10 Много жалко, че само с това останаха.
Marduk - Opus Nocturne
Може би най-силният Marduk. Зъл и безкомпромисен блек от първа до последна секунда. 10/10
Аз давам Wintersun - Wintersun.
Повод и аз да се включа.
11/10. Не, сериозно, такова чудо рядко се среща. Може ли по-добре? Аз не мога да си го представя. Няма и една грешчица за мен. Като се замисля май ми е любимият албум изобщо.
Карта капан от мен. "Monday Morning Apocalypse" на Evergrey.
10/10
Много време ми отне да го оценя по достойнство, но в момента го имам за един от най-добрите албуми на Evergrey, а имайки предвид, че са банда без слабо издание, това си е нещо. Редом до "The Inner Circle" го слагам - като качество, защото концептуално, музикално и прочие са доволно различни. Много личен и прочувствен албум, а за мен това е може би най-ценното.
Продължаваме с Kamelot - Karma.
10/10
Невероятен албум без слаба песен и с много потенциал да те накара да се замислиш. Изобщо няма да си направя труда да го сравнявам с други творения на Kamelot, защото всичките (по-нови) ми се струват уникални. Няма и да отличавам отделни песни, защото би било ненужно. Единствено ще отбележа, че трилогията Елизабет е една гениална симбиоза на текст и музика, която почти не съм чувал на други места.
Всъщност за такива албуми понякога е трудно да се говори.
Следващият получава Judas Priest - Angel of Retribution
Angel of Retribution сравнително добро попадение по мое мнение
Готин албум,но не достатъчно добър за да се доближи даже до Screaming For Vengeance или Defenders of the Faith...
Все пак от тоя албум излязоха не 1 или 2 добри парчета Усеща се че вече Джудас не са в най-добрата си форма >< Нострадамуса е доказателство ><
Бих го оценил с 7/10
От мен ... Grim Reaper-Rock You To Hell (87)
Здрав, класически албум на една от многото качествени NWOBHM банди, които останаха в сянката на Maiden. 8/10
Freedom Call - Stairway To Fairyland
10 от 10 за едно от най-силните произведения в немския пауър метъл въобще. Разкошни мелодии, много класически Helloween, чудесни вокали и интересна история зад текстовете. Freedom Call така и не успяха да надминат дебюта си, за жалост.
Интересно ми е какво мислите за Therion - Secret of the Runes.
10/10 Най-добрият албум на Therion, завършекът на едно дълго и успешно пътуване започнало от `96та с Theli. Разбираемо е донякъде защо след Secret бандата реши да поеме в малко по-различна посока, явно наясно че този шедьовър трябва да остане единствен и неповторим. От всички албуми, засягащи по някакъв начин скандинавската мистика, този я изразява най-добре музикално. Вероятно ако Вагнер беше жив именно пред този албум би се поклонил.
Brainstorm - Soul Temptation
Същата оценка, любимият ми албум на Brainstorm въобще. Не че някога са изкарвали некачествен запис, но специално в "Soul Temptation" звучат като че ли най-намерили себе си, "есенцията" на бандата е най-изявена - акцентират на мрачно-агресивното си лице най-вече именно там, което пък от своя страна даде идеална основа за един "Liquid Monster" в последствие. Перфектна атмосфера, страхотни композиции, свирене като за последно. Отделно и качеството на целия запис е на светлинни години от всякаква критика, но пък на тях отдавна им е традиция.
Малко разнообразие с Orphanage - By Time Alone, че при мен е на кантар.
Култов албум на една от най-специфичните (макар и подценявани) банди в готик метъла. Има нещо много болно в музиката на тези холандци - от уникалната инструментална атмосфера до ревовете на психопата George. 9/10
Коментирайте Elvenking - Heathenreel.
Хммммм първият и за мен лично най-добрият албум на тази л=бима моя група. Страхотен саунд, няма слаба песен, чист фолчец такъв какъвто ме кефи. За жалост с последния си албум разбозиха нещата както доста други групи.
Оценка 10+/10
сега някой да споедли мнение за : Dark Empire - Humanity Dethroned
6/10
Слабо.
За мен - в пъти по-слабо от страхотния предишен/дебютен албум на групата. Чух го веднъж, чух го два пъти, чух го в един приятел - ц. Няма го оня заряд. Иначе свиренето става.
Norther - Death Unlimited
Ааа, не се сдържам, трябва да дам оценка. 10/10, но аз съм си пристрастна.
Сигурна съм, че повечето не са на това мнение, но това си е един от най-хубавите им албуми.
Мнение за Mors Principium Est - The Unborn?
Я и аз да се включа за сефте...
Любима група, любим албум! От финския мелодет са сред най-яките. 9/10 за албума, само защото Liberation = Termination ми харесва мааалко повече.
И аз ще ви дам Tristania - Beyond the Veil.
Ти пък нацели един от най-любимите ми албуми въобще. Ако има запис, който да облицова музикално понятието "готик химн", това е именно "Beyond The Veil". Вярно, че е изпреварен от едноименния на Theatre of Tragedy, но затова пък на места звучи много по-стегнато, целенасочено, че и атмосферично. Morten и Vibeke са тандем за пример именно там, за мен си остава перлата в короната от дискографията на Tristania. Никога няма да се надмине това чудовище.
10/10 и един Pyramaze - Legend Of The Bone Carver от мен.
7.5/10
много любим албум, най-добрият на групата за мен. въпреки това не може да се отрече, че историята е на места изсмукана ужасяващо от пръстите и са налице доста клишета. спомням си колко го циклих цяла 2006 и 2007 - най-вече като отделни песни поради тази клишираност. всъщност, това е може би един от любимите ми концептуални пауър метъл албуми въобще. а She who summoned me е в топ5 любими мои балади.
хмм...
Pain - Nothing remains the same
8/10
Силен албум със запомнящи се текстове и баш Pain звучене. Опредлено сърдържа някои от най-известните парчета на групата, което понякога дразни - колкото и да е яка Shut Your Mouth - на 20тия път писва. Като цялостна композиция, разнообразието е мнгоо на място, изключвайки залагането на популярността на няколко опредлени песни, зарежда. Доволно стабилен край. Не е любимият ми на групата, но не помня да съм имала лоши впечатления от слушането му. Eleanor Rigby си егати странният кавър. Зарибява. Peter Tägtgren
От мен...
In Flames - Come Clarity
0/10
Никога не съм можел да ги трая. А това е и от най-отвратителните им албуми.
Pink Floyd - Atom Heart Mother
-3/10
Никога не съм можел да ги трая. А и албумът е отвратителен.
Satyricon - Nemesis Divina
^^ 8/10, него съм им слушал най-много.
Aborted - The Purity of Perversion
Жесток албум, макар че със следващите два го надминават. Така или иначе, образец в бруталния дет. 9/10
Ensiferum - Iron
Едно от най-силните фолк/викинг издания въобще и определено най-силната творба на Ensiferum. След него лека полека тръгнаха надолу, но точно в "Iron" геният на Jari Maenpaa блести с пълна сила. 10/10
Давам ви Ayreon - The Human Equation.
10/10
все още се чудя едноименният или този е по-добър.
но и тоя...
страхотен албум. много добри инструментали, много вдъхновяваща и емоционална музика, страхотни /страхотни!/ балади в контраст с направо убийствени бойни песни. и едно от най-красивите интрота, които съм чувал. наистина
едит: фък, ицо ме изпревари :Д
давайте по неговото, денъ. аз ейриън не слушам.
D.t.A.
Много емоционално нещо... Не в извратения смисъл, много ми е любимо, просто човешко, не толкова глобално колкото другите Ayreon-и, а едно универсално лично, ..Диалозите между персонажите и всякаквите психо-участници, вокалите,.. ..Знам ли как да опиша, 10/10 де.
Eternal Tears of Sorrow - Children of the Dark Waters
8,5/10 - страхотен поначало, свалям малко заради една съпоставка с "Chaotic Beauty" и "Before The Bleeding Sun" - някак намалиха една много красива черта в музиката си (не, че и в CotDW не присъства - "Sea of Whispers"), но пък за сметка на това компенсираха с повечко агресия и разнородни песни в рамките на един албум. От друга страна, те така или иначе си падат експериментатори, а и предпочитам подобно развитие пред застой на едно и също място.
Thunderstone - The Burning
Знаковият албум за Thinderstone! С него разработиха стила си и се превърнаха в уникалната група, която толкова харесваме. За едно от най-добрите заглавия във финландския пауър - 9.5/10
Dimmu Borgir - Enthrone Darkness Triumphant
Може би, това е повратната точка, след която Диму станаха "звезди" за ъндърграунда, ако и в интервютата си да говорят, че парите, които взимат "стигат за да си мажат филиите с маргарин..." (Шаграт). Де да знам 8/10 може би. Давам толкова "ниска" оценка, защото така и не успях да ги долюбя пък и на фона на албумите на Emperor, Dissection, Arcturus от същият период, няма как да ми се отпусне от сърцето да им дам повече Mоето предложение за оценка:
Morgul - The Horror Grandeur
Любимият ми албум на Morgul. Jack D. Ripper е уникален творец, винаги успява да вкара много атмосфера в музиката си. 9/10
Imperanon - Stained
Не е лош. Кадърни музиканти, вкарващи доста пауър елементи в, иначе Children Of Bodom-ския си мелодет. (Само дето останаха само с това издание) Поставям 7, 5. Следващия да оценява <code>-Resplendent Grotesque...една от иконите в блек метъла на новото хилядолетие и задължително в личния ми топ 10.
Един от най-силните албуми на годината. Демонстрация на класа, интересен подход към песните. Със сигурност носи нова доза свежест в осивялата блек метъл сцена. На моменти музиката в Resplendent Grotesque ми навява на дебюта на Thorns. Обилна доза авангардизъм, примесена с готини рифове.
9/10
Моето предложение е:
Solstafir - Masterpiece Of Bitterness
Авангарден и красив албум, на който давам 10/10. Прекрасно е, че си запознат с такива ъндърграунд бижута. Освен това името отговаря съвсем точно на съдържанието на албума. Давайте с Enslaved-Vertabrae!
Качествен е албумът, но най-добрите им неща си остават тези до "Mardraum". После започнаха с експериментите, кога успешни, кога не. 7 от 10 му давам.
Kreator - Outcast
Трудно ми е да давам цифрова оценка на най-еклектичния и многолик албум на една от любимите си банди. От една страна цялостната логика на траш развитието им се усеща в Outcast, от друга започва нов период за бандата, с едно ново звучене и вкарване на абсолютно нетрадиционни похвати в музиката им, а в същото време до някаква степен прозират и композиционните похвати, които немските нонкомформисти ще използват цели десет години по-късно. Дори самите песни се сблъскват една с друга - от една страна мрачното и песимистично начало, а от друга оптимистичният и борбен край.
Без значение от личното ми мнение за албума, той определено е крайъгълен камък за творческото развитие на Миле и макар заедно със стиловото му продължение Endorama да биват двата най-оплювани от олд скул феновете на немския траш, това не успява да заличи достойнствата му.
9/10 от мен, но със забележката, че всичките творения на Петроза след него получават пълни десетки!
За да бъде темата в час със ставащот наоколо давам Rage - Speak of the Dead
Стабилно 9/10 за една от най-идейните и въобще силни творби на немските класици. Страхотни мелодии, уместна и много премерена симфоничност, перфектно свирене и интересна концепция. Доста изненадващо ми дойде този албум след "Soundchaser", но в крайна сметка го намирам за стъпка в правилна посока от гледна точка развитието на бандата - нещо, което ми е трудно да кажа за "Carved in Stone", например.
Та след като сме започнали, не ми остава друго, освен да посоча Sabaton - Primo Victoria.
Хах, един от най-любимите ми дебюти в този стил. Страхотно начало, поставено със стремително високо вдигната летва за група, която няма как да не заобичаш, не и след толкова ударна и специфично разпознаваема творба. До излизането на "The Art of War" можех да го посоча без особено колебание като любим запис на Sabaton въобще, но момчетата явно са решили да ме затрудняват, така да бъде.
Все така 9/10, мислете по Timeless Miracle - Into the Enchanted Chamber.
7/10
любимо, но понякога тотално неадекватно творение. любим ми беше един ревюиращ в метъл архивите, който каза, че Timeless са супер хващащи до такава степен, че само те биха могли да направят дуум метъл песен за това, че са спечелили лотарията /препратка към излишната веселост на Down to the gallows/. иначе много приятно албумче, макар че има някои филърчета. инструментално не е кой знае какво, обаче за фентъзи игра / релакс е перфектно :]
я стига малко пауъри и трашове, нека си поговорим за
The Gathering - Mandylion
D.t.A.
Албумът, който изстреля The Gathering на висините, които заемат и до днес. Албумът, представил на света божествения глас на Anneke Van Giersbergen. Mandylion e eдин от многото шедьоври, които холандците оставиха след себе си. Каквото и да се каже за такава музика, винаги е малко.
10 / 10
И забежка към:
Dark Fortress - Seance
Мелодичен блек шедьовър! 9 от 10 не му мърда, даже 9,5. Въобще, Dark Fortress са рядко самобитна и ценна банда, която, макар и встрани от набедените за "големи" на сцената, прави забележителни неща.
Аз ще дам Dark Funeral - Vobiscum Satanas.
За разлика от повечето фенове (май?), не ми е любимият Dark Funeral. Все пак е много здрав блек албум на една от най-силните банди в стила. 8 точки му давам.
Предлагам нещо не по-малко весело: Cannibal Corpse - Vile.
6.5/10
Не е зле. Може би най-добрият им албум след трите класически '90-92. Задава насоката в която ще [спрат да] се развиват през следващите години. Става за слушане, макар и да не е ебати-якия-албум.
Интересно ми е какво мислите за Celtic Frost - Into the Pandemonium, защото на мен винаги ми е бил един такъв... странен.
Лична оценка 6/10. Много странен и авангарден албум, не ми харесва въобще. Нищо общо с коравите предни 2 албума и ЕП-то. От тази им насока предпочитам Vanity/Nemesis.
От мен - ANTHRAX - Fistful of Metal
Рядко го слушам, въпреки че има някои супер яки песни в него като "Deathrider", "Metal Thrashing Mad", "Panic" и "Anthrax"... Донякъде още не са намерили стила си тук. 7/10 ... Следващите два обаче...
Faith No More - Angel Dust
10/10 Извратен шедьовър, плод на една от най-невъобразимо необичайните спойки, съществували някога.
Също така бликащата от вси страни наглост, арогантност, ирония и себеирония и повсеместната гавра с модерния свят го правят ключов албум за развитието на тоя свят. Семпло, но майсторско музикантстване, неизчерпаем извор на всевъзможни откачени идеи и "два ходещи бели дроба", наречени Майк Патън.
Какво повече?
А, да, освен това е един от неметъл албумите с НАЙ-ГОЛЯМО влияние върху модерната метъл сцена.
Tool - Ænima
1.13/10
Ебати отегчителната група! Винаги като ги слушам или ми се доспива, или ми се драйфа.
Gorguts - Obscura
Ей, нацели ме!
10/10 Изключителен албум в който има много прогресив влияния, но и типичните за Горгутс технични набивки. Крайност в прог дет-а, а и мой любим техен албум!
Я да видиме -
Strapping Young Lad - Heavy As Really Heavy Thing
Смазващ хаос и тежест, при това поднесени по супер интересен начин. Смътна заявка за това, което бандата е на път да стане, и пак уникално. Далеч не най-доброто тяхно, но все пак добро. 7/10
Zyklon - Disintegrate ?
Хммм, май в крайна сметка него най-харесвам, макар че повечето хора доста го оплюват. Стабилна детърщина, колкото и да не съм най-запаления фен. Не е особено отличаващ се, обаче, въпреки тази му стабилност без излишни изгъзици. Не е албум, който мога да цикля изцяло, по едно време идва риалити чек и ухото желае нещо друго. Но за слушане от време на време бива.
6.5-7/10
Summoning - Oath Bound
9.5/10 - поредният перфектен албум на Summoning. Продължава традицията да звучат величествено, вдъхновяващо и епично. Protector и Silenius винаги са създавали изключително емоционална и идейна музика...
Immortal - At the Heart of Winter
Единственият техен албум който съм слушал като изключим новия. Примитивен блек с невероятна атмосфера, носеща студ и мрак от далечния север.
8/10
Ето сега -
Primus - Frizzle Fry
^
At the Heart of Winter е всичко друго, но не и примитивен блек. Задължително поне 9(9.5)/10. Велик албум, изумително разгърнат и величествен. Любимият ми техен.
ПП. Следващият да оценява Primus.
Ще прозвучи тъпо, но под примитивен блек имах предвид олдскуул блек. Не, че сега има нюскуул, де.
^^^ 10/10 Винаги щом става дума за PRIMUS, се ухилвам до уши. А тоз албумец е перфектен, няма слабо, а пък Джони- рибарчето, направо ме смазва. Обаче най-любими са ми Джери-шофьорчето и Томи-кутурака, не от тоз албум.
NAPALM DEATH "Harmony Corruption"
SILENT SCREAMS
FROM AN UNFIT EARTH
BATTERED AND BRUISED
WITH NOWHERE TO HIDE
Каквото и да се каже ще е малко. Лично на мен по-любими са им по-ранните неща, но Harmony си е институция. SCOTT BURNS = ПЕРФЕКТЕН. Рифовете режат, гриндират и мачкат. Вокалите на Барни ме кефят повече отколкото в пост-Utopia-Banished албумите - по-дълбоки и груби. Споменах ли, че звукът е перфектен? Песните си имат всичко - и флоридски дет, и Celtic Frost влияния, и чист грайнд, макар и по-малко. Перфектен албум. Оценката е ясна.
DEMILICH - Nespithe
10/10, класически тех дет! Един албум, но затова пък гениален. И после разни умници да пишат, че във Финландия дет сцената била слаба...
Siebenburgen - Delictum
Може би най-добрия им албум, заедно с "Darker Designs & Images" - перфектен готик/блек. Твърдо 9/10. Siebenburgen вкарат една много специфична атмосфера в тавите си...
Дали ще ви изненадам с Bal-Sagoth - The Power Cosmic?
9/10
без да са претендентни за нечия музикална корона или стилово господство, Сагот са невероятни като атмосфера, лирики и сюжет. нямат по-слаб албум от друг, поддържат едно и също симфонично ниво без излишни кашкавал панета. за мен - стереотипът, в който трябва да се вкара всичко 'симфонично'. страхотни и подценявани.
Shadows Fall - The Art Of Balance
Поредните надценени "модерни метъл звезди", яхнали вълната на актуалното звучене. Е, поне са се научили да свирят, ако не друго. Тъй като все пак това е най-приличният им албум на фона на останалите - 6/10.
Deicide - The Stench of Redemption
8.5/10
Много добър и идеен албум според мен. Там се връзват благо солата на Сантола. Избягали са малко от еднообразието. Определено най-доброто след Серпентините.
MASSACRE - From Beyond
Едно от историческите издания в дет метъла! Беше незаслужено засенчен от албумите на Death. 9 / 10
Six Feet Under - Maximum Violence
ОООООО това чаках Албума е жесток една от класиките на Сикс Фиит. В тоя албум е една от първите песни който съм слушал на тея симпатяги: кавъра на Kiss- War Machine малииииииии страхотна песен. Един от мн силните албуми, лично ми е в топ 5.
Оценка: 9,5/10
Така да се върнем към мааааалко по леката музи4ка искам мнение за : Children of bodom - Follow The Reaper
Най-добрия албум на групата за мен.След това решават да тръгнат по малко по-различен път,който също ражда много добри попадения,но този албум си остава кулминацията в кариерата им. 9.5/10
Tarot - Crows Fly Black!?
Супер си е албумчето. Звучи достатъчно модерно, че да се хареса на маса народ, без обаче да прекрачва критичната граница - тъкмо от това имаше нужда групата. Издържан е в стила на "Suffer Our Pleasures", в известна степен по-мрачен, което адски пасва на Marco и компания. Ще се радвам, ако продължат в тази насока, защото говорим за страшно качествено издание на една от първите такива банди във Финландия - много далеч са от влиянието, което оказва творчеството на едни Stratovarius, да кажем, но пък музиката на Tarot никога не се е хвалила с особена лесносмилаемост.
Давам му 9/10 без въобще да ми е най-любимият албум от тях, тематично следва Kalmah - The Black Waltz.
За тови творение мога да дам не по-малко от 10/10
Изключителен албум, най-силния който са изкарвали и мой любим Доста мощен, съмнявам се че ще го надминат (дано да греша) Поне с ''For the Revolution'' не успяха. Това ме подсеща да си го пусна
За следващия:
Violent Force-Malevolent Assault of Tomorrow.
8/10. Една от първите траш групи които чух. И все пак албума е типичн 80тарски траш, за жалост само един. Dead City!!!
Ето и от мене -
Decrepit Birth - Diminishing Between Worlds.
10/10
Без никакво съмнение сред най-добрите, мощни и класни германски траш албуми. Доста първична агресия и добро свирене обаждат младежите от Велберт. Много любим мой такъв и също толкова подценен. Жалко (или не), че бандата остава само с него. SIGN OF FUCKIN' EVIIIIIIIIIL!!!!
Аз давам - CRO-MAGS - BEST WISHES
Перфектен полски дет - може би най-изчистеното проявление на стила на Vader. Незаслужено подценяван албум на фона на приетите за класики по-стари неща на бандата. Сега като се замисля, май точно когато излезе "Revelations" ги прослушах... 9/10
Продължавам с Catamenia - Eskhata.
Давам му 10! "Eskhata" е най-добрият албум на Catamenia според мен, даже един от най-добрите в мелодичния блек метъл. След "Chaosborn" обаче нещо се забиха нещата...
Nevermore - This Godless Endeavor
^Любимият ми албум на Невърмор. Понеже съм пристрастен няма как да не му дам поне 9.5/10. Перфектно изпипан. Превъзходен.
Любопитно ми е следващият колко би дал на Judas Priest - Nostradamus.
8/10 според мен.В началото албума ми се стори някак си глупав?Доста трудно го харесах сякаш.След още няколко слушания най-после оцених албума подобаващо Доста приятен като цяло.
От мен:
Toxic Holocaust-An overdose of death
Як албум, яка банда, як траш. 7/10
Malevolent Creation - Envenomed
Еее, заби ме с тоя албум. Един от любимите ми на Мейлвоулънт, изключителна рифовка и страхотни ритмови откоси! И въпреки това Мйелвоулън имат и доста по-добри албуми, затова давам оценка 8/10
Да видим какво мислите за Neuraxis - Imagery
Чудесен дебют на една от най-силните банди в техничния дет метъл понастоящем. Много идеи и много свирене! Може би малко по-първичен от следващите, но потенциалът си е там. Комай единственият му проблем е продукцията. 8.5/10
Да продължим с Demonoid - Riders of the Apocalypse.
В архивите пише "death/thrash". Звучи повече като препродуциран модерен метъл с малко "трашец". Иначе има и по някой интересен момент. Не че не става съвсем за слушане - свирят там, ама...
6/10
diSEMBOWELMENT - Transcendence Into the Peripheral - интересно ми е какво мислите.
Олдскуул шведски дет рифовка:
http://www.youtube.com/watch?v=xnJuwOQoQAQ
http://www.youtube.com/watch?v=4d1EPMouTVc
http://www.youtube.com/watch?v=iX1lBOVxtSM
http://www.youtube.com/watch?v=z4NX6NTqo2s
http://www.youtube.com/watch?v=RNm2-ZP-Nyw
http://www.youtube.com/watch?v=Unq9aPVu00c
На мен поне не ми звучат така, никак. Модерен е - звучи мелодично, премерено, има разни "модерен траш" елементи, мелодет... А и атмосферата му няма нищо общо с олдскула...
Ти какво разбираш под олдскул шведски дет и къде го намери в тия?
Е Machine Head са груув метъл. Те са толкова траш колкото In Flames са дет и Waking the Cadaver - грайнд. Под модерен траш разбирам разни Криейтърщини ("Божият враг" кхъ-кхъ-кхъ) = траш напъни + мело-незнамсикво. Поне доколкото съм разбрал от разните ви дискусии, де.
http://www.youtube.com/watch?v=mT74482WJeA - те ти в конкретно парче. Рифът в началото е "модерен "траш"".
И сериозно: къде го чу тоя олдскул дет в "Райдърс оф да блабла" бе?
Като гледам накъде е тръгнал спорът, пак опираме до основния ти проблем, що се отнася до музиката - много си чел, но малко си чул. Завъртял си албума половин-един път, прочел си първото ревю в архивите, гласящо, че са мелодичен модерен метъл и това ти формира мнението. Ами, не става така, но за това сам ще се сетиш някога... Аз повече не смятам да се хабя да обяснявам.
Извинявам се офтопика, но тука споменахте думите модерен траш и шведски олдскуул дет, та въпросът ми е, какво бихте ми препоръчали на Darkane? Чувал съм добри отзиви, но не знам с кое да започна? Предполагам Уориъра би ме напътил.
Още веднъж извинявам се за офтопика. Просто се възползвам от този спор.
Ти знаеш какво съм чул и какво не съм. Ти си в главата ми. Ти си kvlt. Много ме изкефи и разбираческият, менторски "не става така млади момко" тон, вместо просто да изкажеш мнение.
Какво да говоря с хора, които слушат музиката с писалка в ръка...
По-добре с писалка в ръка, отколкото с глава в гъза.
Албумът, който осмисли реюниъна на немската траш институция. И досега си остава най-доброто от късния им период, малко пред "The Antichrist". 9/10
Skyfire - Spectral
Прекалено пристрастна съм, за да давам каквато и да е оценка. За мен всичко на Skyfire е много добро.
9,5/10 - на места е малко еднообразен.
На останалите албуми бих дала 0,5 отгоре.
Sentenced - Amok
The old skull Sentenced просто мн добър албум от ранните детаджииски времена на групата. Лично мнение това е най-добрия албум от старите неща на Сентенст.
Оценка : 9/10
Не съл чувал скоро хвалби за бай ви Пешо така че : Pain - Dancing with Dead
^Последният Хипокриси нима не е повод за хвалби?
издребняваш ама айде Dancing with the Dead
Тва не ти е руски, че да няма определителен член
Иначе за албума - 5 / 10 - главно поради факта, че не се кефя особено много на нещата на Pain. Леко еднообразни и твърде жизнерадостно електронни са ми поп принцип. А този албум не прави изключение.
Я да видим сега:
Hatesphere - The Sickness Within
8/10 му давам. Датчаните са си добра група, качествен траш правят. Свирят много мощно и бързо, не прекаляват с модерното. Този и "Ballet of the Brute" като че ли са най-силните им албуми.
Нека следващият да коментира Rhapsody - Legendary Tales.
Един от най-важните албуми за пауър метъла от 90-те години, та и до днес. Перфектен запис във всяко едно отношение, освен може би продукцията. Още с дебюта си Rhapsody правят уникално съчетание между барокови елементи, фолклорна музика, класика и метъл. Първата от поредица гениални творби. 10/10
Amon Amarth - Fate of Norns
8/10
Нелош техен албум, но далеч от любимите ми OSFTGH и WOOOS. За Амон няма какво да обсъждаме различие при записите, след като те си бичат едно и също, което не пречи на емоционалния им и инструментален заряд. Просто в този албум не намерих толкова, колкото в поне 2-3 други техни.
Disarmonia Mundi - Fragments of D-Generation
Страшен албум, много ми допада. Като цяло, в Disarmonia Mundi за момента не съм намерил нещо за което да се хвана и да кажа че не ми харесват. 8/10 за този албум, тъй като го намирам за по-слаб от Mindtricks.
Понеже друго не ми идва на ума, на следващия се пада:
Dark Tranquillity - Character
Потресаваща творба! Може би най-великото им постижение досега - то не е емоция, мисъл, техника, музика... Всеки звук обсебва, а текстовете мога да нарека единствено феноменални. Албум, който съчетава в себе си всичко ценно в мелодета и същевременно силно се откроява от ортодоксалното за стила звучене. И 10 ще е малко.
Продължаваме с нещо екстремно: Nile - Amongst the Catacombs of Nephren-Ka
Безумно як албум! Уникален е, никоя група не е звучала така, когато Nile са дебютирали. 9/10 само защото с някои от следващите го надминават.
Иии ще ви дам Theatre of Tragedy - Velvet Darkness They Fear.
Доволно любим. Прекрасни вокали на Лив, адски атмосферичен, може би типа звучене, което винаги ще очаквам от Theatre of Tragedy. След 3тото слушане поред има опасност да доскучае обаче. Но пък много обичам да заспивам на този + Aegis.
7/10
Killswitch Engage - 2009 - Killswitch Engage
Отново много досаден албум. Абе какво да искаш, тъп американски метълкор. 2/10
Vital Remains - Dawn of the Apocalypse
Може би върхът в творчеството им, макар че по принцип на тази банда всичко е силно. Така и не станаха класици в дета, но 9/10 си го заслужават отвсякъде. Tony Lazaro е пациент...
И нещо в подобен стил: Suffocation - Pierced from Within.
9/10
Фундаментален албум, любимият ми техен. Перфектната смес от бруталност и техника. Един от най-важните албуми за стила. Много висока класа.
Аз пак ще кажа: CRO-MAGS - Best Wishes
Хайде да се разберем без повтаряне на албуми - търсенето в рамките на темата става съвсем лесно.
Глупавички са с тоя неориентиран стил. 2/10
Gorgoroth - Under the Sign of Hell
Както всеки албум на Gorgoroth, и на този давам 10/10.
Не ми е любимият, и не смятам, че Pest беше най-удачният избор за вокал, но музиката им винаги е била достатъчно истинска, зла и мощна.
Любопитна съм какво ли бихте казали за Eternal на Samael?
Може би най-важното им издание, обуславящо в огромна степен и цялото електронно метъл звучене. Любимият ми албум на Samael, всяка песен е съвършенство. 10/10
Forefather - Ours is the Kingdom
9/10
най-любимият ми техен. много мелодичен, много исторически, без изхвърляници поддържа ниво, което доста по-изгъзарени групи и да искат не могат да стигнат. няма как да не бъде доволен слушателя, бил той на блек наблягащ или на езически/исторически забежки.
Nightwish - Century Child да е?
Как да го кажа... обичам Nightwish. Да си избера любим техен албум би ми било искрено трудно в момента, ала едно време беше Century Child. Невероятно пътуване, а завършекът с 10 минутната Beauty Of The Beast просто омагьосва. Единственото нещо, което мога да му сложа като минус би било,че ми се иска да беше с една идея по-композиционен.
9/10
My Dying Bride - A Line Of Deathless Kings
Великолепен албум. Безспорно един от най-класните им албуми в цялата им дискографията и болезнено любим диск. Изключително мрачна атмосфера, много, много идеи и прекрасни вокални линии. Ако мога да окачествя "A Line Of Deathless Kings" с една дума, то тя би била шедьовър.
10 / 10
Моето предложение е:
Solefald - Neonism
Един от най-уникалните албуми от това време. Не крия, че ранният период на Solefald ми допада много повече от късния, а точно в "Neonism" правят нещо велико. Хем много блекарски, хем страшно интелигентен и музикантски с тия джаз експерименти. 9.5 от мен.
Dream Theater - Train of Thought
10/10. Любимият ми албум на театралите! Страхотен синтез между характерното за тях инструментално разточителство от една страна и изключително целенасочено композиране от друга. Страшно хомогенен и последователен албум, в който не откривам нищо излишно или пресилено. Ако бяха доразвили тази по-тежка насока и в последвалите си албуми, цена нямаше да имат...
Hollenthon - With Vilest of Worms to Dwell
Също 10/10 - най-доброто от Hollenthon до момента. Точно там е съсредоточена най-силно въздействащата им музика с все така най-ярко изявените психарски акценти... Майсторски оркестрации с не една или две музикални препратки, част от много мащабна продукция. Не стига това, но на всичкото отгоре цялата тази смела, авангардна и тотално брилянтна смесица е поднесена чрез изключително оригинален подход. Не мога да ги сравня с който и да е друг проект, няма и смисъл. Артисти от класа, ще видим с какво ще ни зарадват догодина.
Интересно ми е да чуя нещо за Sigh - Hail Horror Hail
Така и не я разбрах напълно тази банда. Много добри музиканти с много интересни идеи, но понякога човек може да се изгуби сред всичките им експерименти. 7.5/10
Alestorm - Captain Morgan's Revenge
Рецепта за дебют. Измисляш си неизнасилена тема, която да звучи достатъчно метълски, правиш си музикалната концепцията (акордеони, неподражемо пеене, пауър/хеви рифовка), пишеш десетина запомнящи се парчета и оставаш в историята. Всъщност другият ми любим дебют (Sabaton, до колкото е дебют, разбира се) е правен по същата рецепта, но се отклонявам.
Шотландските ромоунищожители пък още с първата си тава показаха, че могат да правят и бързи и бавни, и тежки и мелодични, и запомнящи се и забавни парчета. Изобщо цялата тази полу-сериозност, която лъха от Отмъщението на капитана ми е приятна по дефиниция. Саундът също беше на ниво. Имаше го и самочувствието, с което просто си длъжен да влезнеш в метъл сцената.
И заради всичко това просто не мога да не дам 10/10. Не че групата няма накъде да се развива, но просто заслужават пълна десетка, защото звучат едновременно яко, уникално и запомнящо се. А и вече имат ниша, в която да покажат таланта си в пълна сила.
За да бъдем в крак с времето следващият получава топлия немски ръжен хляб, който наскоро опари цензориращите органи по целия свят, а именно Rammstein - Liebe ist fuer alle da.
0/0
Skepticism - Stormcrowfleet
-4
Grave - Into the Grave
Да се върнем на Rammstein - Liebe ist fuer Alle da
-1/10
Helloween-Keeper of the seven keys I/II
Почти всяка тема се разваля в този форум от почти едни и същи хора...исках да напиша за Rammstein, но няма смисъл...
^ Ти пиши, какво... Въпросните някои хора така или иначе трябва да си стоят в темата за Stratovarius.
Rammstein - Liebe ist fuer Alle da
^ -Ду ит
6/10
Добър албум от мен, но следващият според мен е най-силният им.
Stratovarius-Destiny
Любимият ми албум на Stratovarius! Повечето хора предпочитат "Visions", но за мен това им е шедьовърът. Композиция, свирене, пеене - всичко е перфектно. 10/10
Bathory - Blood on Ice
С Bathory се запознах по доста овъртяния начин, въртях The Lake ( Цашо!) сигурно половин година, докато ми стане любима пeсен и се сетя да изтегля целия Blood On Ice. Албума ме грабна още от първо слушане, рядко нещо успява така да те въвлече в собствения си свят. Много мечтателски, много студен, просто изпипан. НАмирам го за уникален по някакъв начин, поне аз от доста време не бях попадала на нещо, кеото да ме впечатли в толкова много насоки. Вълшебна композиция.
9/10
Защо не 10/10? На места, след 3тото преслушване по ред почва да дразни.
Moonspell - Memorial
10/10 - много точно "завръщане" след предишните им по-експериментални странствания и може би най-масово зарибителната им тава. Звучи достатъчно модерно, но без да губи особената позната марка на бандата. Дълбочина има колкото щеш, не му липсват обиграните композиционни решения; за пореден път огромен плюс е и работата на Waldemar по продуцирането. Вярвам, че доста хора могат да се припознаят в "Memorial" въобще, една от най-любимите ми песни идва тъкмо оттам. Не мога да кажа, че ми е най-любимото от групата (почти невъзможно решение, впрочем), но е абсолютно задължителна спирка в дискографията им.
Equilibrium - Turis Fratyr
Чудесен дебют, макар че вторият им албум ми харесва повече. Силен екстремен фолк (макар и малко стандартен), много енергия и запомнящи се парчета... 9/10
Мисля да ви дам Celesty - Reign of Elements.
Почти перфектен дебют. Единствено продукцията и някои дребни несъвършенства във вокалите ме спират да му дам максимална оценка, но в музиката има наистина невероятни идеи, които бандата по-късно доразвива по най-добрия начин. Въобще, Celesty понастоящем са една от най-качествените пауър метъл банди във Финландия, че и не само. 9.5/10 за "Reign of Elements", а след него идва...
Gamma Ray - Majestic
Поредния първокласен албум на Gamma Ray, който много хора незаслужено подцениха, само защото се случи да излезе след великия No World Order. Наистина не е чак изключителен, но пък няма и слаба песен в него. 8 му давам.
Iron Maiden - Dance of Death
Изключителна творба, първоначално като го чух не ми хареса особено, трябваше ми повече време за да гo харесам. А сега е сред любимите ми техни, много смислен, мелодичен, с една дума - страхотен. Давам му 8/10 само защото имат албуми които харесвам повече
Да видим какво е мнението ви за една от любимите ми тави изобщо.
Dismember - The God That Never Was
Не е зле, но нищо особено и нищо, което да може да се сравнява с първите два, особено с Like an Ever Flowing Stream...
Amebix - Arise!
Глупава кръст мазня, не мога да ги понасям такива. 1/10
Atheist - Piece of Time
Най - силната творба на Atheist според мен. Изпипан до съвършенство, към този албум няма как човек да има възражения. От където и да се погледне е перфектен. Адски добър, тежичък - образцов дет. Не мога да дам по - малко от 10/10 за този албум.
На следващият се пада Terrorizer - World Downfall.
Иска ли питане?
RICH GET RICH
POOR STAY POOR
WORKING HARD
ALL FOR NOTHING
LIFE OF DREAMS
SHATTER FAITH
DOWN AND GRIM
THERE'S NO ANSWER
...
Нещо в същия дух: Assück - Anticapital
8/10
Мачкащ, crust/grindcore, без компромиси и лигавщини.
Я да видим има ли фенове тук:
Acid Bath - When The Kite String Pops
Няма фенове. 1/10
Pestilence - Testimony of the Ancients
Един от най-големите албуми на холандката машина (не че са кой знае колко много тавите им, де)!!! Поставям 9,5 и мятам една класика за следващия:
Obituary-The End Complete
6.5/10... В сравнение с Cause of Death и Slowly we Rot, издиша сериозно.
SARCOFAGO - INRI
8,5/10..."INRI" е много злокобен, бесен и първичен-невероятен дебют на бразилците. Обаче "Rotting" си остава любимия ми албум на Sarcofago.
Следващият да оценява:
Mayhem-Chimera
5/10
Много противен албум. Тази банда си остана с един албум, едно ЕП и няколко лайфа.
Да видим какво мислите за:
EXORCIST - Nightmare Theatre
10/10
Пуро класико! Това шедьоврие просто не може да не получи най-високата оценка... Съответствено, ако бидеше било излязло в днешно време, надали щеше да е толкова хайпвано и пр. с култов статус, но според мен си тежи на мястото дори след всичките си натрупани годинки.
CORONER "Grin"
Много спорен албум - различава се доста от останалото творчество на групата. Положителни мнения за него не се намират лесно - но аз съм едно от изключенията. Мисля че това е един успешен експеримент - просто му трябва слушане. - 8.5/10
Аз давам:
Carach Angren - Lammendam
Жесток дебют, на който веднага поставям максимум - директно се вреди сред любимите ми такива. Супер мрачна творба със страхотна концепция, това, че е базирана на стар холандски мит носи още един плюс. Тримата представят сюжета по изключителен начин с много музика, уникално призрачна атмосфера и доволно въображение, че и в текстово отношение нямам никакви забележки - Seregor е страшно изразителен, когато става дума за такива болни фикции, въобще лирическата страна доставя едно допълнително удоволствие. Човек не може да не забележи влияния от други банди (най-вече CoF), но Carach просто се базират бегло на постиженията на едни най-добрите в стила, за копиране не може да става дума.
Изобщо имаме 40 стегнати минути (краткото времетраене би било единствен минус), добра самостоятелна продукция, подобаващо изпълнена идея и един летящ старт за Carach Angren, очаквам продължението скоро.
Действайте по Xandria - India
Прекрасен атмосферичен метъл и определено най-силната творба на Xandria до момента. Доразвива потенциала на "Ravenheart" и окончателно установява собственото звучене на немите. Много въртян албум, в който слабо парче не намирам. 9/10
Идва ред на тъй обсъждания в този форум "Heartwork" на Carcass.
10/10 без да се замислям. Страхотен албум, адски здрав, любимият ми техен. Харесвам го повече от ''Reek of Putrefaction'' даже. Винаги мога да намеря време за да си го пусна, един от най-добрите албуми, които съм слушал изобщо.
На следващият се пада Overkill - Ironbound
ООООООО, размазващ!!!! Най-добрият в кариерата на Overkill...10/10 без да се замислям. Олдскуул траш, но с невероятен звук и много разнообразни песни. Композициите просто са безгрешни-от една страна достатъчно комплексни и техничарски, от друга подходящи за всеки хедбенгър. Помита всяка конкуренция в жанра през последните 19-20 години. Даже за мен е по-силен от, иначе много големите "Enemy Of God" на Kreator, "World Painted Blood" на Slayer, "Killing Season" на Death Angel и "The Atrocity Exhibition: Exhibit A" на Exodus.
Пускам за оценяване...
Kamelot-Ghost Opera
(Mort, твой ред е)
Аз обаче ще предредя Mort, защото Kamelot са ми от любимите групи. Ghost Opera не е лош албум, но Karma, Epica и най-вече The Black Halo ми харесват къде повече. Е, и в него повечето песни са си добри, но от Kamelot очаквам повече. 7/10, а следващият ще е Dragonforce - Inhuman Rampage.
10/10. Просто ми харесва това бързо и същевременно мелодично свирене. Според мен е най-добрият им албум, защото в следващия сякаш започват да се повтарят. Но тук иде реч за Inhuman Rampage, който си е супер.
Много ми е интересно мнението на следващия за Shadowside - Dare to Dream.
Чух ги съвсем наскоро и ми харесаха. Напомниха ми малко Angra. И много добра вокалистка имат! 7/10
Serenity - Fallen Sanctuary
Не толкова Kamelot-ски колкото първия им албум, но в някои отношения още по-пленителен! Serenity за мен са една от пауър метъл групите с най-голям потенциал и мисля, че тепърва ще издадат най-добрите си неща. А "Fallen Sanctuary" получава 8.5 от мен.
Borknagar - Quintessence
Ако никой не го иска, аз да взема да му дам 10/10?
Този е любимият ми техен албум, което в случая означава много. Изцяло подкрепям идеята им да се насочат към по-традиционния блек, ужасно жалко е, че се разделят с Vortex след това. Продукцията е такава, каквато може да се очаква от Abyss Studios, текстовете заслужават внимание - една модерна класика.
Savage Circus - Of Doom and Death
Доста посредствен, особено на фона на страхотния дебют. Лично на мен ми звучи като компилация от материал на Piet Sielck, ненамерил място в някой от албумите на Iron Savior поради недостатъчно качество. 6/10, макар че и това май му е много.
Следващият да коментира Angra - Rebirth.
9/10 - Образцов power метъл албум.
Pain Of Salvation - Scarsick?
2/10. Албум взимащ се прекалено на сериозно, проповеднически едва ли не. Лошо няма, но поне музиката да ставаше - голямо мазало е вътре. Има добри идеи, но всички песни са прекалено дълги и отегчителни след време. Скучни текстове, слаб и безинтересен Гилденлоу... Албумът направо пикае върху TPE.
After Forever - Remagine
^^Голяма простотия е "Scarsick". Стои нелепо на фона на прекрасните албуми, които са създали Pain of Salvation. Daniel много си е повярвал...
Нека друг да каже за "Remagine".
Хайде де, няма ли кой да коментира After Forever - Remagine, така де, да продължим играта.
Eто, даже в момента го въртя тук. Положението е сложно - просто за мен групата така и не успя да издаде слаб албум (че и песен), ясно е, че трудно мога да дам някаква макар и минимално обективна оценка.
Затова от 8 нагоре, в "Remagine" звучат леко стегнато и донякъде по-праволинейно, ако го сравня с личния си фаворит "Decipher", страхотните идеи в умопомрачителния дебют "Prison of Desire", или пък с многопластовата концепция и музика в "Invisible Circles". В сравнение с предшествениците си, "Remagine" звучи най-вече логично, което обаче никак не му пречи да представлява шедьовър сам по себе си. Още повече, че "праволинейност" в рамките на изключителна група от ранга на After Forever (и доколкото въобще определението се връзва с тях) отдавна вече се подразбира като "висококачественост" спрямо имената на останалите банди в стила.
Някой да пише за Necrophobic - Darkside.
9 мисля, че е в реда на нещата. Сигурно ще се намери някой да каже, че са поредните последователи на Dissection, обаче за разлика от повечето групи, които само ги копират, Necrophobic имат свое звучене и визия. А и предвид, че "Darkside" ми е любимият им албум, няма как да му дам по-малко.
Einherjer - Blot
Добър албум. Жалко, че Einherjer престават да съществуват, а не продължават в същия дух.
Някои песни много ми харесват, някои леко доскучават. 8/10
Kalmah - For the Revolution
^ btw Einherjer се събраха отново
Колкото до For the Revolution, албумът хич не ме хвана. По-старите албуми ми харесват доста повече като Swampsong смятам за най-добър. Та 6.5/10 му давам на тоз, но май новият ще е нещо грандиозно, ще поживеем пък ще чуем.
Forefather - Engla Tocyme
Най-знаковият им албум, редом с наследника му "Ours is the Kingdom". Тук си е познатото Forefather звучене - все още ненапълно ошлайфано, но уникално и много емоционално. Малко по-бавен и атмосферичен от последните два, "Engla Tocyme" все пак си е неоспоримо култов и получава 8.5/10.
Следва Dream Evil - Dragonslayer.
За мен им е най-добрият албум, въпреки, че е първи. Има по-специфично звучене, дава заявка, че ще е една по-различна банда. Обаче после нещо "олекват", не че са лоши, но звучат повече като едни от всички.
Skiltron - Beheading The Liars
Чудесен албум на една незаслужено неизвестна банда. Когато ги чух за първи път, малко се изненадах, че толкова добър фолк пауър се прави в Аржентина. Според мен Skiltron с нищо не отстъпват на едни Elvenking, примерно. На "Beheading the Liars" му давам 8, а следващият да коментира:
Epica - The Phantom Agony
Перфектен като всички останали. Невероятна атмосфера. За мен Епика просто нямат слаб албум 10/10 . Следащият да оценява:
Macbeth - Gotteskrieger
Тъпотия. Слуша ли още някой такива групи? 2/10
Order of Ennead - Order of Ennead
Е това е групата на нечовеците!! Темпото на Стив не може да бъде догонено, солата на Джон не могат да бъдат по-виртуозни, Скот безмилостно бъхти баса, а Кевин продира гласните си струни като никой друг. Дебютът е изключителен албум. Радвам се, че се намери още един техен фен у тоя форум! Март-Април чакаме нов запис. Ако той бъде успешен нищо чудно да положат основите на един нов стил.
Аз пускам за размисъл ето това -
Head Of David - Head Of David или LP според архивите... което сигурно означава "Long Playing"..
Една от онези експериментални групи, без които не само метълът, но и музиката като цяло нямаше да е това, което е! Първият им албум си остава най-добрия, затова му давам заслужена десетка.
Jesu - Conqueror
Не съм особено запознат с творчеството на групата, преди време бях слушал песни от този албум. Като за стила си са добре, но това просто не е моята музика. Не мисля че би било умишлено да поставям оценка, за да не те разочаровам. Просто това не е музика за мен...
Аз давам:
Sarah Jezebel Deva - A Sign Of Sublime
7.5/10. Първоначално не ме хвана особено, но с малко повече слушане има какво да оцени в него човек. Намират се доста добри идеи, но е налице и известна разпокъсаност - сякаш до последно не са знаели дали искат да постигнат по-симфонично или по-метъл звучене. В този смисъл албумът на Angtoria е с една класа отгоре. Иначе гласът на Sarah си е един път.
На следващия поверявам Covenant - Nexus Polaris.
Велик албум , невероятен Астену... Всичко е изпипано до най-малка подробност. Лично съжалявам за последвалата им трансформация към по "електронно"звучене... 10/10 без да се замислям!
От мен :
Mekong Delta - kaleidoskope
Велик албум на една от най-оригиналните групи изобщо. Идеи и свирене колкото иска човек, а интерпретацията по Хачатурян е нещо култово. Давам му 9 единствено защото намирам предишните няколко за малко по-добри.
Annihilator - Schizo Deluxe
Става. Като за 6. Примерно.
Rudra - The Aryan Crusade
Голяма лудница е този албум. Свирят, та се късат малайзийците. Много свежа изненада от този край на света - 8.5
Quo Vadis - Defiant Imagination
Смея да твърдя, че това са истинските наследници на Death! Тук може да звучи доста остро, но според мен, Defiant Imagination е по-добър от The Sound of Perseverance, а и от Control Denied. Страхотия! 8.5/10 щото на моменти е много мелодичен.
Да видим какво мислите за Dying Fetus - Destroy The Opposition
Е кво да мислим, освен че е баси якия. Една от много малкото такива групи, на които мога изслушам цял албум, без да ми писне на третата песна. 9/10 заради малко дългите песни.
MONSTROSITY "Millennium"
Много любима група! Ще оставя, обаче, друг да коментира албума.
9/10 - дет метъл за ценители! Скриват топката на много групи, които се водят по-именити. Не само с този албум.
Ulver - Svidd Neger
Много атмосферичен и отпускащ албум - определено по-добър от Lyckantropen Themes.Все пак любим си ми остава първия! - 7/10
Аз ви давам:
Abyssos - Together We Summon The Dark - дано има хора,които са го слушали.
Приятна мелодична блекария по всички критерии, но втория им го харесвам повече. Жалко за разпадането, можеха да направят още добри неща. 7/10
Следващият да каже за Swallow the Sun - The Morning Never Came.
Перфектен дебют, който въпреки страхотните по-късни опити, все още не са успели да надминат. "The Morning Never Came" е едно от най-силните издания в сферата на мелодичния дуум, които съм чувал. Още в него Swallow the Sun успяха да създадат свое звучене, което по-късно доразвиха. 9/10
Unleashed - Midvinterblot
Най-добрият Unleashed за мен, директно 10. Само с първите им два мога да го сравня.
The Sins of thy Beloved - Lake of Sorrow
Много изящен албум на една група, която така и си остана непозната за масовия метъл слушател. Едни от най-добрите готик/дуум парчета, които съм чувала, са точно в "Lake of Sorrow", така че спокойно му давам 9/10.
Wuthering Heights - Far From the Madding Crowd
Много силен албум. С The Shadow Cabinet го надминават, но въпреки това албумът показва класата на европейския пауър метъл. Сложни композиции, граничещи с прогресива... - 9/10
Tiamat - The Astral Sleep
Правилната стъпка след един диамантен дебют като "Sumerian Cry". При все че не бих го съпоставила с още по-блестящия му наследник "Wildhoney", албумът си е повече от задължително стъпало от дискoграфията на такива експериментатори като Tiamat. Далеч не е за всички, но ако ти хареса веднъж, няма пускане.
7/10 и Insomnium - Above the Weeping World
Щях да напиша, че е шедьовърът им, ако го нямаше "Across the Dark". Група с много характерно, нетипично звучене са Insomnium, а точно в "Above the Weeping World" развиха изказа си в нещо изключително. Заслужава си една стабилна девятка.
Следва The Foreshadowing - Days of Nothing.
7,5/10
Чух го от нямане какво да слушам и за да драсна в темата, но ме изненада доста приятно. Колкото ми напомня на някакви близки по стил, слушани преди неща, толкова и в цялостното изпълнение имаше някаква уникалност. Доста приятно есенно албумче, леко тегаво, но нормално за есените албумчета. Това,което ме изненада бе,че 3ма от членовете на бандатата са и от Klimt 1918, с койтои съм бегло запозната, но така и не ме грабнаха. Тук нещата идват много по на място.
Та, neXt:
Theatre of Tragedy - Aegis (искрени извинения,ако повтарям, нямам сили да преглеждам цялата тема)
Като отворих за първи път тая тема се изкефих, че последната група ми е позната. До сега знаех само Venus, която ми е супер лична песен. Доволна съм от албума, изслушах го целия, даже се забравих и сега се повтаря. Музиката им е тъжна, но е странно, че не ме депресира. Творчеството попива от емоциите на създателя, които е вложил в направата му, после при слушането ние ги попиваме. Не знам колко мрак са вложили, но явно самите хора са положителни, защото музиката им не ме натоварва. Някакси меланхолично успокояващо ми действа.
Забравих да оценя - заради Venus давам 10!
За коя група или за кого да питам... Айде да е за Brendan Perry - Ark.
10/10 за Ark. Нямам дар слово, за да опиша достойно качествата на този албум и колко страхотен и емоционален е. Не знам колко години съм го чакал, но всяка минута си заслужаваше. Който не го е слушал пропуска много.
Nevermore - The Obsidian Conspiracy (за мен лично голямо разочарование, много скучно, почти нищо интересно в него. огромна стъпка назад).
Вярно не е нищо ново албумеца. Не бих казал че е стъпка назад, по-скоро застой по мое мнение. А очаквах повече от Nevermore. Липсват по-запомнящи се моменти сякаш. Оценка 7/10 само защото като цяло е приятен и става за слушане (А може би дори 7/10 му е много?).
От мен:
Crypt of Kerberos - World of Myths
ПС: Само се надявам, да има хора които са го слушали .
Един от най-добрите дет метъл албуми завинаги! И няма как да е другояче при такова струпване на велики музиканти. 10, без да ми мигне окото. И повече заслужават.
Ram-Zet - Escape
Много откачена група, така и не я разбрах напълно. Не са точно моя стил, но имат някои неоспорими качества, така че - 7/10.
А какво мислите за God Dethroned - The Lair of the White Worm?
8/10
Стандартен Год-ец. Наред с The toxic touch ми харесва най-много от техните неща.
Gamma Ray - To The Metal?
7 му давам с чиста съвест. Имат доста по-емблематични и ударни албуми, но класата си е класа. Дори когато го дават малко по инерция, Gamma Ray пак превъзхождат огромната част от обитателите на пауър метъл царството. Има някои по-безлични парчета в записа, но има и няколко страхотни такива. Какво пък, оптимист съм за следващия.
Като сме тръгнали с актуални неща, защо да не изкоментираме и Dark Tranquillity - We are the Void?
8.5/10
Много силен албум. Определено една идея по-мрачен и по-"индъстриъл" от другите. Не че има кой знае какви такива елементи, но такова чувство носи самият албум - студенина и отчужденост някак си. Но определено DT могат повече, аз да кажем много им харесвам експериментите с чисти вокали, като в Projector.
Какво мислите за Sodom - Persecution Mania?
Офтопик, но пичове, преди да натискате "НОВ ОТГОВОР", гледайте дали в момента някой пише в темата, иначе може да се получи някоя конфузна ситуация...
Със Serenades през 1993-94г. открих Anathema - групата, която си остана и до днес една от най-любимите ми.
Първи албум в дискографията им, по звучене много по-различен от останалите. Тежък, меланхоличен и депресивен дуум - какъвто най-много обичам. Песните (с малки изключения - Sleepless; J`ai fait une promesse) са относително еднообразни, звучат монотонно, плачещо.
Личните ми фаворити са Lovelorn Rhapsody, Under a Veil (of Black Lace) и Sleep in Sanity
"It is not I who sleeps
It is you who sleeps... you sleep
Insane you sleep, I sleep in sanity"
Тези на пръв поглед скучни слова, съчетани със също толкова монотонна композиция от 7 минути въздействат по особен начин на слушателя, при повече повторения дори имат способността да го оставят емоционално нестабилен. Но хайде да не изпадам в емоционални изблици! За феновете на този тип музика Serenades е добър избор.
7/10
The Gathering - How to Measure a Planet?
Префърцунена и досадна история, също като останалите им албуми. Никога не съм разбирал истерията покрай тази група, отчайващо посредствена е за мен. Дори няма да го оценявам, защото ще е обидно.
Направо давам Iron Maiden - Brave New World.
За десет години се превърна в класика, всъщност такъв беше и преди 5 години даже. Един от най-силните Мейдън албуми, като минус може да се отбележи започването на тази "повторяемост" в припевите, продължена и в следващите албуми. Но завръщането на Брус беше безкомпромисно, някои от най-любимите ми техни песни са от BNW - Blood Brothers, Brave New World и т.н. Оценка 8.5/10
Мнението ви за Man Must Die - The Human Condition?
Една от любимите ми групи преди 1999г. Което, по една или друга причина, води и това, че цитираният албум не е сред любимите ми. Не само поради това, че е издаден след момента, в който Мейдън не бяха от такова значение за предпочитанията ми, а и защото според мен те претърпяха крах в творчеството си. Не усещам заряда, който ми носеха по-рано, а можех да продължа да ги харесвам с тая сила. Не усетих и почти никаква нова емоция. Еднообразен албум. Възможно е някой да ме опровергае по повод на изказванията ми за Sonata Arctica и няколко други групи, но не това е от значение. Музиката е твърде лично преживяване. Бих казала, че "The Nomad", " The Wicker Man" и "The Ghost of the Navigator", в която се носи по-добре въздействащата ми атмосфера/ откъм баса особено/, са ми по- слушаеми. Всичко друго някак ми се слива.
5/10
Amorphis- Tales From The Thousand Lakes
Страшен албум. Може би, любимият ми на групата. Лични фаворити са от него са ми Black Winter Day, Drowned Maid, Moon and Sun, както и Light My Fire (The Doors cover), но и други песни в него не са никак по - малко слаби.
Аблум изпълнен с доста чувство, мелодичен, колкото е нужно и достатъчно размазващ. Измества с една идея Elegy от личната ми класация за групата.
8/10
Sonata Arctica - Ecliptica
Готин албум, но на моменти ми идва малко в повечко 'пауър' звученето. Не толкова добър колкото следващите им албуми, но все пак поставя една доста стабилна основа, така да се каже .
8/10
Eternal Tears Of Sorrow - Children Of The Dark Waters
Чудесен! Екстра ми действа по улиците или на работа, за настройка. В подобни албуми казвам, че има композиции, не песни. Фаворити: "Аngelheart, Revenheart", "Baptized By The Blood of Angels", която всъщност ми действа от албума най-добре eмоционално, "Summon The Wild", "Diary Of Demonic Dreams" and "Nocturne Thule", която си ме провокира към разни мисли. Албумът е зверски просто. 9/10
Skyfire- Esoteric
Казах каквото имам да казвам след първоначалното преслушване на албума. Сега, почти година след излизането му, Esoteric ме радва с почти същия успех. Много мелодичен, по звучене бих го сравнила с "Timeless Departure". Само от време на време ме почовърква въпросът Wenngren или Karlsson? Но... не е болка за умиране.
Най-силни песни: "Esoteric", "Rise and Decay", "Seclusion", "Misery's Supremacy", "Linger in Doubt", "The Legacy of the Defeated". А бонус парчето "Within reach" всъщност е първото демо, записано през 1998г.
9/10
Summoning - Minas Morgul , ако ви е любезно.
Страхотия! Любимият ми Summoning за всички времена! Радвам се, че с този албум скъсаха с блека и се насочиха към нещо уникално. По-натам започват да звучат още по-величествено и изчистено, но тук атмосферата за мен е най-обсебваща. 10 направо, няма какво да му мисля.
Demiurg - The Hate Chamber
8/10. Много ценен албум, доста го оциклих при появата му. Както съм казвал и друг път, Demiurg постигат много специфично звучене и атмосфера, каквато в редовите дет метъл банди е невъзможно да откриеш. В състава има невероятни музиканти, но впечатляват не с техника, а с идеи и оригиналност.
На следващия поверявам Edguy - Hellfire Club.
Много хубав албум, който за съжаление постави началото на края за групата. Точно хард рок елементите, които внасяха много свежест и приятно разнообразие в "Hellfire Club", в следващите албуми станаха основен приом на Edguy за сметка на по-сериозното метъл звучене. Но дори така да е, с чиста съвест му давам 8.5/10.
Какво ще кажете за Watain - Casus Luciferi?
Става, традиционен блек за мен, на умерено високо ниво.
6.5/10 да речем.
Primordial - Spirit the earth aflame
Албумът, който ми отвори очите за тази банда! Откриващата песен, The Soul Must Sleep и The Glorious Dawn са ми от най-любимите в жанра изобщо. Изключително подреден, атмосферичен и епичен албум, както всички такива на ирландците, де. Истинско бижу!
10/10
Някой за Abigor - Fractal Possession?
7/8 от 10 за мен...все пак не слушам много Блек,и едва ли оценката ми би била авторитетна. Cold Void Choir ми се хареса обаче,доста...хахавка.
Unearth-The march?
Не слушам много метълкор, но това беше добър албум, доколкото си спомням. Като за 7/10.
Vio-lence - Eternal Nightmare
Любимият ми техен.Още малко и щях да дам десетка.9,5/10
Baroness - Blue Record
2/10 - не стават.
Annihilator - Never, Neverland
3/10 - доста ми е трудно да им харесам цял албум освен "Waking the Fury", а точно тоя никога не ми е допадал.
DEATHWISH "Demon Preacher"
7/10
Leftцver Crack - Rock the 40 Oz
Не ми е от най-любимите пънкарии,но текстовете рулират!
7/10
Anacrusis - Screams and Whispers
10/10
Абсолютен шедьовър, Анакрузис са богове.
Demolition Hammer - Tortured Existence
Класически трашок, макар че лично за мен вторият им е по-силен. Получава една тлъста 8-ца.
Severed Savior - Brutality Is Law
4,5/10
Определено не са 'моята супа'.
Queens of the Stone Age - Lullabies to Paralyze
8/10
Exodus - Shovel Headed Kill Machine
В "Tempo of the Damned" напипаха страхотни идеи, които обаче позатлачиха в "Shovel Headed Kill Machine"! Но определено като звук и стил вече доста изпипано и усъвършенствано. Може би точно тази завършеност малко ми досади.
8/10
Massacra - Signs of the Decline
8/10
Последният им от класическите трашодетски албуми, дори вече не са толкова сурови. Много класна банда.
Dekapitator - The Storm Before the Calm
Много стабилен, мощен албум. И въобще силна група. 8/10
Evergrey - The Inner Circle
10/10 за любимия ми албум на Сивите и възможно най-изпипаната концептуално и музикално творба, която някога са изкарвали. Ако имат запис, който да ме докосва по такъв начин, това е именно този, следван по петите от "In Search of Truth".
Threshold - Subsurface
Yesss! Едно от най-съвършените творения на музикалния им гений. Това е прогресив в най-добрата му форма - едновременно сложен, музикантски и многопластов, но и тежък, носещ заслужено етикета метъл. Вокалите са космически, текстовете са достойни за стихосбирка, клавирите рисуват картини... Мелодичните пасажи се редуват с тежки, солата пронизват пространството. Личен фаворит - Ground Control.
Албумът достига и надминава Critical Mass, дори дели мегдан с диаманта Hypothetical, заемайки 2ро място в Threshold класацията ми. Няма да давам оценка, че нулите ще заемат цяла страница.
Tiamat - A Deeper Kind of Slumber
Любимия ми Tiamat-ски албум! Лични фаворити като Cold Seed, Teonanacatl и Phantasma De Luxe са вътре. Фантастичен албум, откъдето и да се погледне. 10/10
Lake of Tears - "Forever Autumn"
7,5/10
And with the morning comes.. ла-ла-ла..
Много готин албум. Групата доказва колко мелодични и нежни могат да бъдат в своята вечна есенна меланхолия. Много красив, харесвам идеята на клавирите специално в "So Fell Autumn Rain", въпреки че все си мисля, че би било по - логично да е закриващата песен и тоя призив "So fell Winter.. " да говори за някакво продължение, но.. лично мое мнение.
За следващия :
Dark Tranquillity - Haven
Invite the Darkside In.. !
Звученето тип Amorphis беше доста спрягано през 90-те години от различни групи и като че ли никоя от тях не успя да създаде толкова силно усещане, както самите Amorphis. В този албум на Noumena ясно се усещат същите напъни, но за кога от тук нататък?! Вероятно затова е и голямата пауза от последния албум през 2006-та. Надявам се да търсят нещо ново, което да покажат и да се върнат в центъра на събитията. Оценка 5/10
Hibria - Blind Ride
Сериозен албум на една от малкото добри бразилски пауър метъл групи. 7,5/10
Communic - Waves of Visual Decay
Добре изсвирена, но ненужна имитация на Nevermore.
Burzum - Daudi Baldrs
8
http://www.youtube.com/watch?v=Y2KZczLu3dI
Осмица. От бая време не съм го пускал, но е стабилен прог албум. Никога не съм разбирал хората дето не му се кефят - вярно, една идея по прогресарско е всичко и всичкият този джаз наблъскан вътре не е толкова запомнящ се колкото ударните песни в първите два албума, но това не пречи Elements да е повече от добър запис.
Manowar - Battle Hymns
Аре да ви видя сега. :Д
Петица. Знам, че за много фенове е голяма класика, ама мен (и аз съм фен) не ме грабва. Четири парчета ми харесват от него и то трябва леко да се пресиля за да ми харесат.
Iced Earth - Burnt Offerings
8/10
Китарите в тоя албум са толкова подкожни, че няма накъде - жестока тръпка вкарват, рифовете са доволни. Цялата тава е подгизнала от нагнетена атмосфера, горещ въздух, на Барлоу дебелия глас и какво ли не. Като добавиш и Pierced Spirit към общата картинка, виждаш как летвата е бутната доста нагоре. Красота!
/
Kansas - Point of Know Return
9
Lake of Tears - Forever Autumn
http://www.youtube.com/watch?v=BiSmJOMT_ps
!!!10/10!!!
ANGELCORPSE "Exterminate"
9
Flotsam and Jetsam -Ugly noise
6/10 за албума на Flotsam & Jetsam.
Следващият нека оцени Triptykon - Melana Chasmata.
Powered by Invision Power Board (http://www.invisionboard.com)
© Invision Power Services (http://www.invisionpower.com)