Тема за любимите ви балади... Това са моите (поне тези, за които се сещам в момента):
Kamelot - Wander, On The Coldest Winter Night
Rhapsody - Lamento Eroico, Echoes Of Tragedy
Judas Priest - Before The Dawn
Gamma Ray - Lake Of Tears
HammerFall - Glory To The Brave
Luca Turilli - Warrior's Pride
Helloween - In The Middle Of A Heartbeat
Blind Guardian - Lord Of The Rings
Nightwish - Angels Fall First
Iced Earth - When The Eagle Cries
Stratovarius - Tears Of Ice
Domine - For Evermore
Yngwie Malmsteen - Alone In Paradise
Symphony X - The Accolade
Labyrinth - Love, Touch The Rainbow
Jag Panzer - Unworthy
Cradle Of Filth също имат доста тъжни неща, особено в албума Cruelty And The Beast, които не могат да се нарекат точно балади...
1. Helloween - Forever And One
2. Helloween - A Tale That Wasn't Right
3. Scorpions - Send Me An Angel
4. Hammerfall - Glory To The Brave
5. ManOwaR - Heart Of Steel
6. Cannibal Corpse - Hammer Smashed Face
good bye
blue sky
good bye
blue sky good byeeeee
1. Canibal Corpse - Fucked With A Knife
edguy -baladite im naistina sa WELIKI
iron maiden wasting love ,remember tomorrow ,
manowar
na hammerfall glory to the BRAVE
.... i o6te mnoo ma sq ne mi sa mi8sli za imenata im ... wsy6tnost baladite rulirat
np: edguy for a terace of life
Сриозно: Аз много харесвам леките мелодични песни. Може да е банално но правят албумите по-интересни. В това отношение за мен Metallica са класиците. Просто с това съм "проходил"...
Fade To Black, One, The Unforgiven, Welcome Home... дори и тези от Load и Re-Load. Добри са, мамка му...
Сега слушам Artery - Whisper. Велико е тва, ей!
Fear Factory по принцип още от Soul Of A New Machine правят чудеса в тая област. Но Descent е просто върха!
Your Fear на Prong също е върховна.
Колкото и да се ебавам, Defender на Manowar не е никак лоша песен...
Но! Machine Head - Im' Your God Now >>>>>>> all!
колкото и да е странно има песни, които ме карат не да се разплача, а да зарева като дете и те не са балади.
Lux Occulta - Bitter Taste Of Victory
Summoning-Where Hope And Daylight Die
Einherjer - Regicide
Ragnarok - To Mend The Oaken Heart
обзема ме колосална тъга и апокалиптично чуство.
а типичните баладки са просто смешни и не стават за друго освен да сваляш заблудени или не моми.
Sorgens Kammer mnogo podtiska. Mnogo qki ne6ta ima na Deep Purple...
Сега се сетих за два вечни шедьовъра:
Deep Purple - Child In Time
Led Zeppelin - Stairway To Heaven
GUNS & ROSES - NOVEMBER RAIN
nightwish - angels fall first
nightwish - swanheart
chicago- hard to say I'm sorry
BAHMU KAK MOJE DA SU6TESTVYVAT TAKIVA GADNI RODITELSKI TELA KATO MOITE...
sq se se6tam pesen ot koqto naitina moga da se razpla4a
iron maiden brave new world - ne q wlkyu4ih za6toto ne mi se struwa to4no balada
metallica - nothing else matters, unforgiven, fade to black
pantera - hollow (pove4e ot polovinata pessen e balada - sled tva po4va super qk rif) - mnogo qko...
red hot chilli peppers - scar tissue
guano apes - living in a lie
PIF - prikazka (pfaaahaha ..qka e)
no doubt - don't speak (....)
ima i oshte dosta
Ambient песните на Бурзум ме карат да плача направо,а иначе и Стеъруей ту Хевън е много хубава.
pantera - this love
На Testament баладите са убийствени. Return To Serenity.
Room With A View и Veil Of Deception на Death Angel - също...
Hammerfall - Glory To the Brave
Helloween - Time , Windmill
Manowar - Defender
Metallica - Mama Said
Pantera - This Love
Stratovarius - Mother Gaia
наистина и нещата на BUZRUM са доста добри .. и също Dimmu Borgir - Sorgens Kammer
има и др. много добри неща но сега не се сещам....
може би БТР
забравих нещо което наистина много ме натъжава .. Dimmu Borgir - For All Tid .. целия албум е много добър и наистина любимия албум на Боргир .. и винаги се натъжавам когато го слушам
Забравих-на Satyricon - Mother Northсе натъжавам ужасно много...
6to mi se struva 4e nikoi ne kaza ni6to za Queen, a spored men i te imat mqsto tuk?
aide az i az da se izkaja
i az ne znam dali samo za metyl pesni govorim ama aide...
Queen - Bohemian Rhapsody
Metallica - Unforgiven,Unforgiven 2 ( ).Nothing Else Matters,
Radiohead - Carma police,Street Spirit(neznma dali sa tyjni no sa dpreantski opreleno)
Marilyn Manson - Coma White,Great Big White World,
The Sins of Thy Beloved - Until the Dark, All Alone
Mortal Love - I want to Die
Това се сещам защото вчера го слушах... иначе ще допълвам като изслушам нещо друго.
btw слушахте ли песента на Куку Бенд и Веселин Пантелеев - Вечерай Радо!? От целия албум (новия) има само 2 стойностни песни.. тази и не съм сигурна в заглавието 'Зюмбюли" мисля. Както и да е..заради друго го казах. Песента на Веселин Пантеелев е посветена на жена му, която е умряла от рак.. Била е негова преподавателка.... За първи път я чух по телевизията.. видях и клипа й.. всъщност и той е много хубав..... просто чувство... и реших да го споделя.
Добри балади казахте, НО
Motorhead - One more fucking time
Motorhead - Iron Horse/Born to Loose!
Двете песни са изключително добри!
Hали Motorhead нямаха мелодични песни, бе! Хе-хе...
Добри са, много са добри!
Twisted Sister - The Price
Twisted Sister - I Believe in You
WASP - Sleeping
WASP - Breathe
WASP - Forever Free
Blind Guardian - A Past and Future Secret
Blind Guardian - The Bard's Song - In the Forest
Accept - Can't Stand the Night
UDO - Sweet Little Child
UDO - Unspoken Words
Hammerfall - Glory To The Brave
Hammerfall - Always Will Be
Helloween - Forever And One (Neverland)
Helloween - If I Could Fly
DORO - Fall for Me Again
MSG - What Happens to Me
MSG - Never Ending Nightmare
Bathory - Hammerheart
Crimson Glory - Lonely
Loudness - Lost Without You Love
KISS - Forever
KISS - Beth
Ozzy Osbourne - Running Out Of Time
Ozzy Osbourne - I Just Want You
Ozzy Osbourne - Mama, I'm Coming Home
Ozzy Osbourne - Mr. Crowley
Stratovarius - Falling into Fantasy
Stratovarius - What Can I Say
Edguy - Wash Away the Poison
Nightwish - Ever Dream
For My Pain - Rapture of Lust
Dak Tranquillity - Ex Nihilo
. . .
R.E.M - Losing My Religion
(Последното прредложение не е метъл, но песента е адски добра! Много се радвам, че ми помогнаха да я намеря!!!)
Uriah Heep - July Morning (абсолютен евъргрийн)
Stratovarius - Dream With Me
аз не си падам по типичните балади,предпочитам тези на S.O.D.,които са бая.
Любими са ми:
BALLAD OF JIMI HENDRIX (класика)
BALLAD OF JIM MORRISON
BALLAD OF KURT COBAIN
Такааа... Ми любимите ми балади са:
1.Man0waR - Heart of steel
2. Deep Purple - Soldier of fortune
3. Led Zeppelin - Stairway to heaven
4.Man0waR - Master of the wind
5. Rolling Stones - Angie
6. Helloween - A tale that wasn't right
Има още супер много... ама айде
da ..manowar - master of the wind
R.E.M - everybody hurts
guns & roses - knocking on heaven's door
veliki raboti...
Хахах- любими балади- само една-
Градината на черните цвекла- Корози -хахахахахаа-
Escarinna
stratovarius-forever, 4000 Raini nights, Coming Home;Dream With Me;
Manowar-King(v sa6tnost qkoto e 4e samo v na4aloto e balada)
Metallica-Nothing Else Matters, The Unforgiven I,II, Turn The Page;
Nightwish-Angels Fall First;
Helloween - Forever And One, In The Middle Of A Heartbreak
Pantera-Suicide Note Pt. I, This Love;
Alice Cooper-Pick Up The Bones;
Maiden-Afraid To Shoot Strangers, Como Estas Amigos;
KISS - Beth
ей, то за мен не оставихте бе!
Graveworm - Threnody
Sonata Arctica - Tallulah
Professional Murder Music - All Lost Things
Shadow Gallery - Hope For Us
Shadow Gallery - Christmas Day
Evanescence - Understanding (sound asleep)
Evanescence - My Immortal
Dismal Euphony - Dead Words
Crematory - Perils Of The Wind
Muse - Space Dementia
Norter - The Last Night
Dissection - No Dreams Breed In Breathless Sleep
Балканджи - Моля Те
za men baladite sa nai-6ibanata tejka muzika neznam deistwat mi na nerwite kato brysnarski noj4eta ....
np: bruce dickinson change of heart
Tears of the Dragon
az puk se razrevah purviq put kato 4uh na btr-spasenie...
to si e tujno...
между другото БТР са имали и яки неща.
слушал съм тяхна песен със сравнително мрачен текст...но доста отдавна...
иначе Спасението си е истинско проклятие над душата. неприятен текст, пък и по принцип си е от онези лигави незапомнящи се гадости.
вече споменах предпочитанията си, които по скоро ме подтискат, отколкото натъжават, че даже ме обзема благоговеен страх, някак
си.
Аз мразя всички подобни балади против наркотиците. Адси е популистско наякак си.
Anthrax - Black Lodge, някой знае ли дали наистина става въпрос за Twin Peaks, защото аз чух нещо такова. Освен това песента е велика...
ako ne sum spomenala nightwish - angels fall first..
i tova natujava
liubimi baladi....tezi napraveni s mogo 4uvstvo ....i bolka...te sa nai-hubavite ,'-):
Sleeping Sun на Nightwish ми е една от най-омразните песни.Направо колабирам с пяна на устата след 2-рата минута....
То всичко на Nightwish е така...
emi horata sa dobri muzikanti no taq .... WYL4ICA ... razwalq grupata
tarja
Nightwish дължат голяма част от очарованието и уникалността си именно на гласа на Tarja. Сега някак си не върви да ви обяснявам, че е една от най-добрите и разнообразни вокалистки в метъла ever, след като не отбирате, но все пак...
werno mnogo sladko wie .... i mnooooogoooo prispiiiwaaaaaaa
Ама понякога прекалявате. Не става дума само за Nightwish а за всички групи които плюете из разните му теми. Абе като не ви харесва...няма да го слушате и толкова. Аз не харесвам Nirvana да речем. И не слушам. нищо че им имам доста от песните. Какъв е проблема!? Виела ...ми ок. Вие пък недейте да виете...
za vuprosnata "vul4ica"
bez neq nqma6e da ima nightwish...dori i na nqkoi ot vas da ne go boli dali gi ima ili ne.tva 4e ne vi haresvat..vupros na li4no mnenie,ne e nujno da gi zakopavate ...
Ясно, всеки има право да изразява свободно мнението си. Само че не разбирам този извратен стремеж всеки постоянно да изтъква колко презира дадена група или стил. Предполагам, че повечето от вас знаят мнението ми за нео "метъла", но това не значи, че във всяка тема за Korn, Godsmack, или която и да е друга такава група съм тръгнал да цапам. Щом не ви харесва дадена музика, не се чувствайте длъжни да я обиждате - просто замълчете и оставете на феновете да обсъждат, още повече когато нямате нищо смислено за казване (коментари от типа "Тия са много зле" или "Ония са педали" са си чиста проба елементарно мислене). Познаваме се, знаем си вече вкусовете - оттук нататък е самоцелно парадиране.
В някои случаи не става въпрос за плюене,а просто за изказване на лично мнение.Аз лично не се стремях да обидя никого с поста ми за Nightwish и Manowar и не виждам какво толкова лошо казах.Е,има и хора,които малко попрекаляват,но това си е в реда на нещата.Просто не трябва да се обиждаме един на друг като си знаем вкусовете.Така или иначе няма да се разберем пък и човек не винаги може да си замълчи за нещо...
По-вероятно е всички да сте прави - всеки по своему.
В критиката няма нищо лошо - всеки е пристрастен и, особено тук, не може да бъде напълно обективен. Но и трябва да се прави разлика между критика и: "ей тая не ме кефи".
и все пак наистина прекалява найт[г]у(и)шката - няма разнообразие.
Queen - Who wants to live forever - sushto e prosulzqvashta
zabrawih baladite na iced earth ... naistina wliki
Мдаа, ще се опитам да не повтарям много от вече написаните песни... Ето какво ми изникна на първо четене:
Savatage - Believe, When The Crowds Are Gone, All That I Bleed, Sleep, Handful of Rain, Alone You Breathe, One Child, This Isn't What We Meant, Not What You See
Dream Theater - Another Day, Surrounded, Wait For Sleep, Silent Man, Hollow Years, Through Her Eyes, Lifting Shadows off a Dream
Queensryche - Silent Lucidity, Anybody Listening, I Don't Believe in Love, Eyes of a Stranger
Ахат - Монолог, Походът, Дървото
Annihilator - Sounds Good to Me
Yngwie Malmsteen - Like An Angel(For April)
Steve Vai - Silent Within, I'll be Around
Spock's Beard - June
Pink Floyd - Wish You Were Here
Marillion - Kayleigh
Judas Priest - Beyond The Realms Of Death, Before The Dawn
Alice Cooper - Hell is Living Without You, Love's A Loaded Gun
Wasp - The Idol, Hold On To My Heart
Anathema - Eternity
Skid Row - 18 and Life, I Remember You
Crematory - For Love
Extreme - More Than Words
Да не говорим за класици в това отношение като Whitesnake и Bon Jovi...
Очаквайте включване (A Lot More To Come )
V momenta tazi balada mi e ljubima:
http://rack6.free.evro.net/svinqtz1/Hardcore/o/One%20Life%20Crew/AmericanJustice/08_-_Behind_The_Hoods.mp3
lacuna coil - swamped
just another day...your shame is gone..I can't believe I let it go
Имам едно въпросче. Откъде мога да си сваля нещо дуумърско, освен Сабат нищо не мога да намеря, а съм се зарибил яко? Ае кажете ако знаете, моля.
Аз бих ти препоръчал Doomsword - напоследък здраво съм зациклил на тях. Правят епичен дуум, има ги в http://mm.gen.wazzzup.net/music/.
Също така Candlemass са задължителен материал, както и Witchfinder General, Trouble, Saint Vitus, Solitude Aeturnus... Paradise Lost и Cathedral също имат някои попадения.
Започни с тези, пък ако ти допаднат - питай за още.
Правилно!
Nightwish не струват.
вярно, че пее добре, та чак се улива. но не е за този стил.
вярна, че музиката им е на много високо ниво, технична е.
но 2-те взети заедно някак си не става.
Ozzy Osbourne feat. Lita Ford - Close My Eyes Forever
Ozzy Osbourne - Dreamer
Metallica - The Unforgiven, Nothing Else Matters, Fade To Black
Guano Apes - доста тяхни песни (Livin' In A Lie, Never Born, Rain....)
Stone Sour - Bother (бива)
за тези се сещам..
guano apes
Guano apes - Rain, Don't you turn your back on me
i kumba ya samo deto ne e balada ma kakto i da e klipa e dosta zabaven
COF - The Graveyard By Moonlight(ne 4e ima ob6to s balada de)
Summoning - Where Hope And Daylight Die
Hypocrisy - Deathrow(tva e nomer 1 v klasaciqta) i Roswell 1947, ako priemem 4e e hmmmm......Death-balada
Iced Earth - Dracula
Metalium - Metamorphosis
Rammstein - Mutter
Ozzy Osbourne - Dreamer
Gotthard-Heaven
Mystic Circle-The Wings Of Death
Не знам колко от вас ще го приемат за балада,но като се има в предвид целия албум "Open The Gates Of Hell" си е истинска приспивна песничка
балади..хмм..новата балада на Metal-world project
Thunderstone spread my wings
btw ima li ka4en nqkyde nowiq im album ???
Аз пък не мога да разбера,защо никой никога не казва в защита на блека-всички си го хранят,тука само зиги,блъъд фрийка и още 2-3 да си защитаваме любимия стил.Ама иначе,когато Найтуиш засегнати направо...пфу...готик романс...готик романсът е отврат...чисия готик си е друго нещо...Афтър Форевър,Тристания...важното е да има БРУТАЛЕН мъжки вокал и колкото се може по-малко женски и сичко ще е наред...Колкото до Рамщайн...не целя да обидя никого,няма и да го сторя,но за мен индъстриала не струва-не съм чувал нито едно соло в индъстриал група...всъщност нищо индъстриално не ми харесва...
Аз ли бъркам някъде, Сатире, или заглавието на темата наистина е "Любими балади"?
Що ве,не съм объркал темата,не ме карайте да я преглеждам пак,ама нали имаше спор за Найтуиш тука.Или нещо съм се объркал.Аз напоследък бая се обърквам.I'm so confused.
добре .. отговарям
тва тука забравих емотиконите които показваха 4е се 6егувам ... сори
tristania - angina...zdraaaavo
after forever - my pledge of allegiance ...тоже
Баси,колкото и уудващо да е,струва ми се че Найтуиш имат малко балади.
Баси,тез от найтуиш забиват много яко,ама женския вокал понякога направо ми бърка в здравето...Ако водещ вокал беше Марко Хиетала...
В новото EP "Nemo", има една песен - "Planet Hell", където гласът на Марко доминира. Като прибавим самата композиция и оркестрациите, се е получило страшно парче!
Гласът на Марко е нечовешки просто...дано занапред все така да преобладава неговия глас
...
Metallica - Fade to Balck
Jimi Hendrix - Little Wing
Alice In Chains - Down In A Hole
Nightwish - Dead Boys Poem
Pantera - Planet Caravan
Skid Row - Wasted Time
Testament - Return To Serenity
Joe Satriani - What Breaks A Heart
Accept - Amamos La Vida
Scorpions - Send Me An Angel
Rainbow - Self Portrait, Catch The Rainbow
Deep Purple - Fingers To The Bone
Red Hot Chilli Peppers - Soul To Squeeze
Judas Priest - Before The Dawn
Down - Stone The Crow
hmm, dosta
lacuna coil - swamped, the woman and the hunter i ..abe izob6to vsi4ki na lacuna coil
Аз пък не харесвам много This Love... просто сравнена с всичките песни от албума е най-слаба според мен... но... различни вкусове
Thyrfing също и правят кавър в Urkraft.
колкото и да е странно, противно на принципите си и с ръка на сърцето ще кажа, че кавъра на Nightwish е по-добър.
Machine Head - I'm Your God Now \m/
naskoro q slushah i dosta me izkefi...
Dream theater - Space-Dye Vest
Tiamat - Divided
Не знам за вас, но ей тия двете ме разбиват... И текстове и всичко, просто ми бъркат в здравето....
Ама аз като дива мазохистка продължавам да си ги слушам....
На Dream Theater поне за мен най-силната балада (а и една от най-добрите им песни въобще) е "Another Day"... Уникална е! "Vacant" от новия албум е добро попадение...
В новия Ayreon също има прекрасни баладичи моменти.
Аз бих добавила и "Through her eyes"...
Всичките на Troo Norsk
Всъщност тези на Тру норск не са точно балади... защото винаги само един от членовете на групата знае, че свири балади, а другите свирят акорди от До (На Суит До е свободна 6 струна, а на Жицата 3 прагче на 5 струна).
The Unforgiven- Metallica
One-Metallica
Dead boys poem - Nightwish
Sleeping Sun-Nightwish
Two for tragedy - Nightwish
Lamento Eroico - Rhapsody
Wings of Destiny - Rhapsody
Stairway to heaven- Led Zeppelin
One road to Asha bay - Mystic Circle
oh i oste mnoooogo!
izvinqvam se za vsi4ki pravopisni gre6ki:)
Otnosno vokalite v nightwish: Edno ot nestata( da ne kazha nai-vezhnoto) ,koito razli4avat Nightwish ot mnogoto drugi grupi e glasyt na Tarja. Bez neq grupata bi zagubila nai-systestvenoto si. Pove4e haresvah,kogato tq pee6e opera.
Marco hietala za men li4no be6e nai-to4noto popadenie,koeto Thomas napravi. Predi nego myzhkite vokali bqha poeti ot Tommi ot Sonata Arctica i vokalistyt na Sethian,koito systo napraviha strahotna rabota.
Edva li nqkoq ot baladite na Nightwish bi se polu4ila s glasa na Marco,makar toi da e strahoten za po-tezhkite 4asti.
Ili haresva6 glasa na Tarja,ili izobsto nikoga. Taka e:)
Nai-ljubimi baladi (kato ne se ograni4avam samo s metal prostranstvoto)
- Metallica - The Unforgiven II
- Metallica - One
- Metallica - Nothing Else Matters
- Extreme - More Than Words
- Bruce Dickinson - Tears Of The Drakon
- Axel Rudi Pell - When A Blind Man Cries
- Edguy - When a Hero Cries
- Celeste Prince - Wherever You Are
- Ozzy Osbourne - Close My Eyes Forever
- Richard Marx - Right Here Waiting
- Nightwish - Dead Boys Poem
- Nightwish - Sleeping Sun
- Nightwish - Sleep Walker
-System Of A Down - Aerials (tajni4ko si zvu4i )
- Yngwie Malmsteen- Prisoners Of Your Love
- DIO - Children Of The Sea
- Dream Theater - Wait For Sleep
- Dream Theater - Another Day
- Helloween - A Tale That Wasn't Right
Da... Tears Of The Dragon е наистина велика...
айсъд ърт куесчън ъф хевън
велико ... понякога се чудя какво търся в музиката ... .да ми е весело или да е смислено ... тая определено е от вторите
Crematory - Tale
Crematory - Mirror
Crematory - Perils Of The Wind
Crematory - Farewell Letter
Type O Negative - Everything Dies
Type O Negative sa dosta depresira6ta grupa!
Bon Jovi-Always
Led Zeppelin-Stairway to Heaven
Savatage-Gutter Ballet (wypreki che ne e tochno balada)
SaXoN-Abscent Friends
SaXoN-Sea of Life-mnogo tqgostna pesen
Manowar-Courage
Manowar-Carry On (az si go wyzpriemam kato balada)
Manowar-Heart of Steel
Manowar-Master of the Wind
Judas Priest-(Take These) Chains-nqkoi bi kazal che predstawata mi za balada e stranna no spored mene i towa e balada...
HammerFall-I Believe
HammerFall-Glory to the Brave
HammerFall-Dreams Come True
Aerosmith-Crazy
Aerosmith-Cryin'
SOAD-Aerials
SOAD-Spiders
Godsmack-Serenity
Annihilator-Sounds Good to Me
Annihilator-Phoenix Rising
mai e towa...
съжалявам ако ще се повторя с някой, но просто трябва да спомена Sometimes I feel like screaming
това е едно от парчетата, които имам чувството че ме разкъсват, докато ги слушам...даже ми е и хубаво докато го правят ;-)
Брус дикинсън Чейндж ъф харт
Masterr Of The Wind,
Heart Of Steel,
Courage,
Today is a good day to die,
Child In Time,
Sometimes i feel like screamng,
When the blind man cryes,
Soldier of Fortune,
Mistreated,
You keep on Movin',
Forever and one...
Annihilator - "Phoenix Rising"
Blind Guardian - "Lord of the Rings"
Angra - "Whutering Heghts"
Crematory - "For Love"
Iced Earth - "Ghosts of Freedom"
Iced Earth - "Watcing Over Me"
Rainbow - "Streets of Dreams"
Metallica - wsi4ki!
Helloween - "Windmill"
Helloween - "A tale that wasn't right"
and more......
Да, бе!!!
Как можах да забравя "Heaven" - a??? По едно време така се размазвах на тая песен, че....
днеска най-любима балада ми е
Sepultura - Roots Bloody Roots
с или без Павароти
Vsi4kite pesni na Cannibal Corpse i Immolation
Е... на саунд.. не съм почитател, но Алис и Нирвана са наистина добри... малко групи могат да внушават така добре настроения с музиката си.
Съвсем различна музика е. Alice In Chains са си уникални, за това което бяха. Doom Metala е съвсем друга работа... Cathedral се водят doom, нали? Правят много як кавър на Solitude в N.I.B. 1...
Сега едни неща......................................
Sonata Arctica - TALLULAH
Timo Tolkki -- Little Boy I Miss You
White Lion -- Broken Home
Steelheart -- She's Gone
А?
Timo Tolkki -- Little Boy I Miss You
За БАЛА е страхотно. Бащи !!!!!!!!!
PANTERA - HOLLOW
PANTARA - CEMETERY GATES
PANTERA - THE SLEEP - тя не е точно балада ... ама ... има някси .........
PANTARA - THIS LOVE
преди няколко дена реших да си послушам старите работи и ПАНТЕРА си казаха мнението....
Ozzy Osbourne i Lita Ford - If I Close My Eyes Forever
Queen - We Are The Champions(tfa nai-ve4e zarad nqkolko prejivqni sini titli i kupi )
Bon Jovi - Always
Aerosmith - Crazy
za blek nqa da govorq 6tot 6e pi6tite 4e ne bilo baladi
pa Nightwish praat gadno ... az da si kaja i na men da se skarat
oshte kfooo.... na tristania polfinata pesni predi world of glass
be baladite po princip smu4at 6tot sa nqkfi tujni, puk tujno sux...aaaaaai nazdrae...
kat gleam zaglavieto e lubimiiiiii baladii.....na4i ako kaja Suzana Jovanovic - Tvoj Pogled nqa da sum v gre6ka, a ? .... si maata
FSB - Sled 10 Godini..........baaaaaaaahti sduha e taa pesen.....kat q slu6am si mislq 4e 1/3 ot jivota mi e minala ve4e....sled deset godini 6e sum na 30 i 6e e minala 1/2.....alele maiko..... are da pieeme
Blind Guardian-Harvest of sorrow,Bright Eyes,Fiddler of green,Eldar,Noldor
Bruce Dickinson-Tears of the dragon
Helloween-Forever & One,Windmill,In the middle of a heartbeat,
Iced Earth-I died for you
Lacuna Coil-Swamped,Comalies,Heaven's A Lie
Pantera-Hollow,This Love
Suidakra-Serenade to a dream,Rise of Taliesin
Deep Purple-Sometimes I feel like screaming
Crimson Glory-Lonely,Song for angels
Scorpions-Holiday,When the smoke is going down
Dream Theater-Another Day,Through her eyes
My Dying Bride-Black God
Manowar - Wander
Nightwish - Angels Fall First
Сега се сетих за две незабравими парчета:
Scorpions - Lonely Nights
Deep Purple - Love Conquers All
Tochno w momenta sym si uwelichil do dupka Pink Cream 69-I Only Wannabe For You. Tolkowaprochuwstweno parche...
А си мислех, че съм слушал всички парчета на тази група... Откога имат песен, нарчена "Wander"?
Metallica - Fade To Black
Manowar - Heart Of Steel
Edguy - Scarlet Rose
Primal Fear - Tears Of Rage
Blind Guardian - The Bard's Song : In The Forest
Axel Rudi Pell - Oceans Of Time
Iron Maiden - Wasting Love
Helloween - A Tale That Wasn't Right
Hammerfall - Remember Yesterday
Grave Digger - Emerald Eyes
Gamma Ray - Rebellion In Dreamland
Bruce Dickinson - Tears Of The Dragon
Black Sabbath - I Won't Cry For You
Judas Priest - Before The Dawn
DIO - All The Fools Sailed Away
Rainbow - Stargazer
Joacim Cans-The Key
Joacim Cans-Beyond The Gates
Joacim Cans-Forever Ends
Joacim Cans-Garden Of Evil
HammerFall-Templars Of Steel
HammerFall-Always Will Be
HammerFall-Remember Yesterday
HammerFall-Dreams Come True
HammerFall-I Believe
HammerFall-The Fallen One
HammerFall-Glory To The Brave
Metallica-Nothing Else Matters
Dark Moor-The King`s Sword
Дано не съм забравил някоя. Подреждал съм ги хаотично.
Hm tiq na Cans baladi li sa????? Mai samo ednata...
dream evil losing you
spichashti pesni >>>>>>>>*
Deep Purple - When a Blind Man Cries
Deep Purple - Child in Time
Scorpions - Wind of Change
Scorpions - Daddy's Girl
Dire Straits - Tunel of Love
Dire Straits - Romeo and Juliet
Uriah Heep - July Morning
Rolling Stones -Angie
Led Zeppelin - Stairway to Heaven
Rainbow - Rainbow Eyes
Cradle of Filth - Bathory Aria
Ozzy Osbourne - Mamma I'm Coming Home
MetallicA - Nothing Else Matters
The Darkness - Love is Only a Feeling
Ol' Skull, dobre we pich Mnogo dobyr wkus!
Darkthrone-Natassja in Eternal Sleep
Rhapsody - Wings Of Destiny
Rhapsody - Guardians Of Destiny ( )
Lorien - Don't Be Afraid
Hammerfall - Dreams Come True
Hammerfall - I Believe
Blind Guardian - The Bard Song (In the Forest)
Blind Guardian - Bright Eyes (acustic)
Blind Guardian - Mordred's Song (acustic)
Dark Moor - The Sound Of The Blade
Dark Moor - Memories
Dark Moor - The Mysterious Maiden
и още...
Skepticism - Nowhere
Skepticism - Backward Funeral and the Raven
Hierophant - Ancient Moonlight
Hierophant - From the Dust of Graves
Earth - Phase 3
Аре да плеснем една Металлика - Уан как изглежда само написано на български език
Helloween - Forever and One (Neverland)
Helloween - A Tale That Wasn't Right
Guns'n'Roses - Don't Cry
Нямаше да пиша други, но "веселяшки дуум" още не съм чула (което не означава, че няма - знае ли човек? ), затова слагам и
My Dying Bride - Your River
My Dying Bride - The Snow In My Hand
My Dying Bride - Sear Me MCMXCIII
My Dying Bride - The Light At The End Of The World
My Dying Bride - My Wine In Silence
Doomenicus "Light A Candle For my soul"
Of The Wand and The moon "I Crave for You"
Agalloch "A Desolation Song"
My Dying Bride razbira se
Sear Me
Sear Me III
My wine in silence
two winters only
from darkest skies
i mnoogo mnoogo drugi
The third and the mortal "zeppoliner"
nebelhexe "wake to wither"
Темата се казва балади или тъжни песни.
"Върхът на сладоледа" са баладите на Whitesnake, Axel Rudi Pell, Scorpions и Purple.
След това идват всички останали.
Да добавя една на Ozz & Lita Ford - If i close my eyes forever
naposledyk ne slusham mnogo baladi, no vecher (kogato moga) nepremenno edna ot pesnite, koito si puskam e na Rhapsody - Wings of Destiny - neveroqtna e - zaspivam mnogo byrzo sled neq, no oshte predi da zaspq zapochvam da synuvam.
Hubav topic. No puk ne e zaduljitelno baladata da e tujna pesen vse pak
Metallica - Nothing Else <-- pesenta, koqto razplaka sveta
Staind - Outside <-- pove4eto fenove na Staind sa gi proslu6ali pokrai tazi pesen. Gore6to vi q preporu4vam. Edna ot nai-krasivite pesni za liubovta... i ot nai-tujnite
Disturbed - Darkness <-- edinstvenata tqhna balada koqto sum 4uval, no za men li4no slred purvite mesta zaedno s Nothing Else. Trqbva da se 4ue, prosto dumite sa slabi za neq
Offspring - Reversal Denied <-- moje da sum sgre6il imeto, ot Conspiracy Of One albuma e. Dokato ne q bqh 4ul, nqmah predstava na kakvo naistina sa sposobni pi4ovete ot Ofsspring. Tuk prosto sa nadminali sebe si
Green Day - Time Of Your Life <-- Neveroqtno izpulnenie na kitara. Moje bi nai-zatrogva6tata im pesen
Blind Guardian - Lord Of The Rings, Bright Eyes, Blood Tears, Past And Future Secret... Mnogo sa. I vsi4ki velikolepni.
shaman "Fairy tail"
po prikazno na4alo ot tova ne sym 4uvala
a nai noviq mi favorit e "My electricity "na the gathering [akusti4niq variant]
i akusti4niq variant na "Saturnine"
led zeppelin "thank you"
"since I 've been loving you"
rappel rack on my way to you
mislq si che mnogo swetownoizwestni grupi biha se gordeli s takawa balada
Баладки рулз
Много ми харесват на HELLOWEEN и Мейдън. Абе всичко рулз.
1.Axel Rudi Pell - Broken heart
2.Judas Priest - Before the dawn
3.Led Zeppelin - Stairway to heaven
4.Axel Rudi Pell - The line
5.Judas Priest - Diamonds and rust (live)
6.Metallica - Nothing else matters
7.Deep Purple - When a blind man cries
8.Deep Purple - Soldier of fortune
9.Guns'n'Roses - Don't cry
10.Iron Maiden - Blood brothers (тая е някъде по напред)
11.Rainbow - Teple of the king
12.Led Zeppelin - Kashmir (и тя е по-нагоре)
13.Yungwie Malmsteen - Crying
14.Rollin Stones - Angie (пфуу и тя е нагоре)
15.Pink Floyd - Another brick in the wall
16.Axell Rudi Pell - Oceans of time
17.Gorky Park - Stranger
18.Uriah Heep - Lady in black
19.Тhe animals - Rhe house of the rising sun
20.Kansas- Dust in the wind (по-нагоре)
21.Kansas - Hold on (също...)
п.п.сигурно съм пропуснал някоя жестока ама
Jimmy, много блага класация си направил, усещам, че ша се разберем с тебе...
Само не мога да си обясня как можа да не вкараш нищо на Scorpions в тая топ-20?
Kiss - vseki gi znae tehnite baladi
Nevermore - сичките
Любимите ми балади (поне петте любими) са:
Black Sabbath - Too Late
W.A.S.P. - The Idol
Nevermore - The Heart Collector
Queensryche - I Will Remember
W.A.S.P. - What I'll Never Find
Gamma Ray - Lake of tears също не е лоша.............
Accept - Winter Dreams
Accept - Amamos La Vida
Accept - Can't Stand The Night
Accept - Breaking Up Again
Black Sabbath - Over & Over
Black Sabbath - Lonely Is The World
Black Sabbath - Feels Good To Me
Stratovarius - Before The Winter
Stratovarius - Season Of Change
Stratovarius - When The Night Meets The Day
Stratovarius - Years Go By
Nevermore - The Heartcolector
Lacuna Coil - Faling Again
Mystic Prophecy - In The Mirror
Hammerfall - Remember Yesterday
Hammerfall - In Memmoriam
Helloween - Tale That Wasn't Right
Nightwish - Sleeping sun
Nightwish - Higher Than Hope
Dream Theater - The Spirits Carries On
Dream Theater - Lifting Shadows Off A Dream
Sinergy - Laid To Rest
Sonata Arctica - Draw Me
Sonata Arctica - Letter To Dana
Sentenced - The River
Sentenced - Guilt & Regret
и на Anathema почти всичко
Takaaam...
Judas Priest-Diamonds and Rust(akusti4nata)
Judas Priest-Out in the Cold
Lacuna Coil-Distant Sun
FearFactory-Human Shields
Re:Aktor-See
Nightwish - Dead Boy's Poem
Metallica - Fade to Black,The Unforgiven 2te 4asti
Milena - Istina
Slushaite Ancient Wisdom i si pravete smetka
Skid Row - 18 life>Male taq pesen me izpulva
Nightwish - Angels Fall First
Nightwish - Kuolema tekee tajteilian
Nightwish - Dead Boy's Poem
Въобще, баладите на Nightwish са много силни и въздействащи!!!
Lacuna Coil - This Is My Dream
И аз няма да слагам тук блек-предпочитанията си,но за любопитните-в "Nightwork" на Diabolical Masquerade има бая неща,които за хората от "моята кръвна група" биха минали за баладки(малко от по-грубичките ).
А защо никой не писа
Bruce Dickinson-Arc of space
Bruce Dickinson-Man of sorrows
Що за пропуск...А,ако не сте слушали албума "Accident of birth"-ами давайте-кого чакате!!!
Е, чак пък да не сме го слушали
'Ми аз да си кажа-и таквиз невежи има по света(не твърдя,че са тук всичките ).
И още една-не е балада,нито сдухня,но мен ме натъжава(то аз се радвам на стандартно тъжните неща и плача на смешните,ама това е друга тема):
Sepultura-Sympthom of the Universe
'Бе въобще си им ги бива всичките(блекаджиите-не ме бийте сега,че се кефя и на Sepultura.Слушам си и от "нашите" си неща)
Deathstars - Syndrome
Т'ва, с известни уговорки, също мое да мине за балада .
Pantera - Suicide Note Pt I
Моля ви-който не го е слушал-да го чуе...Не прилича на останалите им,но не пада по-долу...
Мойте са:
Rammstein-Wilder Wein
Nightwish-Forever Yours
Crematory-Never forgotten place... ем има и още ама главно са тези.
+
Macbeth - Moonlight Caress
Mandragora Scream - Crying Clouds, Chilld Of The Moon, The Time Of Spells, Angel Dust, bloody ballade
Orphaned Land - The Beloved's Cry (след зашеметяващия концерт става още по-любимо), The Evil Urge, The Storm Still Rages, Mercy (много по-добро от оригинала на Paradise Lost)
Therion - Seawinds, Clavicula Nox, Raven Of Dispersion, Siren Of The Woods, Lemuria
Graveworm - Timeless (Това се нарича тежка балада )
Opeth - Drapery Falls, A Fair Judgement, целия Damnation
Love Like Blood - Slow Motion
Crematory - The Loss, Mirror
Dark Tranquillity - Auctioned, Nether Novas, Lethe
After Forever - Beyond Me
Dreadfull Shadows - Obituary
Eternal Tears Of Sorrow - The River Flows Frozen, Nightwind's Lullaby, Autumn's Grief
Lacuna Coil - Distant Sun, Reverie
Moonspell - Hanged Man, Mute, How We Became Fire
Paradise Lost - Gone
Mercyfull Fate - Melissa, Time
Iced Earth - Melancholy, Ghost Of Freedom
Uriah Heep - Your Turn To Remember, Sunrise
Pink Floyd - High Hopes, Comming Back To Life, Time, Wish You Where Here
Vaya Con Dios - Time Flies
Pantera - Cemetery Gates
Dire Strits - Brothers In Arms
Gary Moore - Story Of The Blues, One Day, Parisiene Walkways, Empty Rooms
Хайде и аз да се изявя, ето моят топ на наистина тъжните парчета:
1. Alice in Chains - Nutshell
2. Alice in Chains - Down in a Hole
3. Portishead - Roads
4. My Dying Bride - The Sexuality of Bereavement
5. Katatonia - Saw You Drown
6. Alice in Chains - Rooster
7. Mad Season - Wake Up
8. Tiamat - Gaia
9. My Dying Bride - The Crown of Sympathy
10. Guns 'N Roses - Estranged
11. Alice in Chains - Heaven Beside You
12. HIM - Bury Me Deep Inside Your Heart
13. Anathema - Forgotten Hopes
14. Celestial Season - Soft Embalmer of the Still Midnight
15. The Gathering - Saturnine
16. Dire Straits - Brothers in Arms
17. Led Zeppelin - The Rain Song
18. Nightwish - Sleeping Sun
19. Placebo - Special Needs
20. Seal - Kiss from a Rose
Или нещо от сорта... шъ мъ извинявате за много Alice in Chains ... бих добавил и още поне 4-5 техни бройки де
В последно време не ми липсваха нито емоционални сривове, нито предателства от приятели, нито разочарования ... наслушах се на балади - най-вече на :
- W.A.S.P. - Keep Holding On (дано не я чуя тази проклета песен повече ... както и да е - невероятна балада!)
- Staind - Outside
- Silent Hill - Miracle
- Richard Marx - Hold on to the Night
- Никитины Т и С - Александра ...
- Dry Kill Logic - Goodnight
Eagles - Hotel California
Dobavqm i o6te nqkolko:
Sexy Death-Shame on Me
SlipKnot-Vermilion II,Circle
Judas Priest-Eulogy
Fear Factory-Timelessness
Lacuna Coil-The Ghost Woman and the Hunter,Self Deception(si4kite mn me sduhvat)
Drowning Pool-Love and War
Crematory-Wake Up,Farewell
Tiq dni sam na sduh i samo tiq pesni4ki mi se vartqt v saznanieto
Dire Straits - Brothers In Arms
Deep Purple - Soldier Of Fortune
Bruce Dickinson - Tears Of The Dragon
Blind Guardian - Blood Tears
Blind Guardian - Harvest Of Sorrow
Judas Priest - Before The Dawn
Judas Priest - Victim Of Changes
Judas Priest - A Touch Of Evil
Alice Cooper - Poison
Masterplan - When Love Comes Close
Ancient Ceremony - Under Moonspell We Kiss
Saturnus - For Your Demons
Saturnus - A Poem [Written In Moonlight]
Metallica - The Unforgiven
Scorpions - Are You The One
Scorpions - Lonely Nights
Sonata Arctica - Shy
Guano Apes - Rain
Annihilator - Phoenix Rising
Най-любимите ми три:
1 America - The Last Unicorn
2 Scorpions - You and I
3 Bruce Dickinson - Tears of the Dragon
Vaskes поздравления за избора!
Scorpions - Are You The One
Направо си свали целия Pure Instinct.
А бе, колега, кво толкова му намираш на тоя еднорог. Не става нито за сдухване, нито е величествена, нито за танцуване.... Мяза на попче от 80-те
никой ли не се сеща за добрите старци
Motorhead-Dead And Gone
Motorhead-Capricorn
Motorhead-Lost In The Ozone
Deep Purple-When a blind man cries
Crematory-Caroline
Queen-The Show must go on
Uriah Heep-July Morning
Black Sabbath-Sign Of The Southern Cross
и много други славни и безласвни......
хм,Scorpions - You And I .
Отивам да се самоубия:bradvata: . Сбогом живот
MOONSPELL - The Full Moon Madness
ARCTURUS - My Angel
TIAMAT - Gaia
END OF GREEN - Astrobastard
DISSECTION - Where Dead Angels Lie
MY DYING BRIDE - I Am The Bloody Earth
SCORPIONS - Since You're Gone
SCORPIONS - Still Loving You
MOTORHEAD - Don't Let Daddy Kiss Me
CINDERELLA - Don't Know What You Got
GUNS 'N' ROSES - Civil War
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Depeche Mode - Only When I Lose Myself
Depeche Mode - Goodnight Lovers
Massive Attack - Angel
Za sega se se6tam samo tezi...
мм, waffen: изброените от теб групи имат къде-къде по-интеесни (в случая да се чете сдухващи/тъжни, щом за това иде реч) от тези, които всички знаем... като July или You And I. Примерно, ако ще е Uriah, може да е The Park, а пък You and I е може би една от най-скучните балади на Scorpions. Лично мнение.
Alekto: ... мдаа, My Dying Bride... на тях повечето им неща не са от най-веслките:) , както и TIAMAT, особено в "A Deeper Kind of Slumber" - оттам може би Antlatis as a Lover, както и Love is as Good as Soma (от "Judas Christ" пак на TiamaT)
Нещо комерсиално, но достатъчно емоционално заредено(ако многоуважаемите госпада/дами успеят да се абстрахират от факта, че песента се е въртяла по MTV): Muse - Bliss; Space Dementia, Citizen Erased
Еми как да подредя любимите ми балади,а и Judas ми е любимата група,но все пак:
Judas Priest - Before The Dawn
Alice in Chains - Down in a Hole
Judas Priest - Victim Of Changes
Judas Priest - A Touch Of Evil
Sonata Arctica - Shy
Nightwish - Ever Dream
Blind Guardian - Harvest Of Sorrow
Alice in Chains - Rooster
Alice in Chains - Heaven Beside You
Pearl Jam-Alive
И така мога да изброявам многоооИ се сещам за Metallica,Scorpions,G`n`R и много други изпълнители!
Katatonia - Teargas, Gone, Black Session
Anathema - Restless Oblivion, Shroud Of Frost, Better Off Dead
Sentenced - You Are The One, Home In Despair,Nepenthe (не мога да повярвам, че се разпадат:()
After Forever - Eccentric
Entwine - Safe In A Dream
To/Die/For - Lacrimarum
Evoken - To Sleep Eternally
System Of A Down - Ego Brain, Roulette, Toxicity
Rammstein - Mutter, Sonne, Seemann, Morgenstern
Diary Of Dreams - Traum:A, AmoK
Oomph!&L'ame Immortelle - Brennende Liebe
In Extremo - Vollmond
Lacrimosa - Ich verlasse heut dein Herz, Alleine zu zweit
Within Temptation - Restless
Radiohead - почти всичките :Р
3 Doors Down - Kryptonite, Landing In London
Deine Lakaien - Fleeting, Into My Arms, Love Me To The End... много са
Twin Peaks soundtrack
Machine Head - The Burning Red
Vandedn Plas - I Don't Miss You
The Cranberries - Animal Instinct
Delerium - Silence
Dead Can Dance - Cantara, The Desert Song... много са
Massive Attack - Teardrop, естествено..
Twisted Sister - I Believe in You;
Led Zeppelin - Babe I'm Gonna Leave You;
(пследните две са със сантиментална стойност лично за мен)
Съжалявам за стиловия хаос и бъркотия, но пиша буквално машинално - това, което на момента се сещам, без да се опитвам да го подреждам. Но заради многото отбелязани хубави песни, ще ми бъде простено, right?
а, пропуснах
Therion - Lemuriq..
...
Аз явно на по порцийки се сещам.... ;-)
Хич не си падам по балади, но On The Coldest Winter Night на Kamelot
много ме натъжава тези дни.
Stratovarius - Drop in the Ocean
Kamelot - A Sailorman's Hymn
Moonsorrow-Matkan Lopussa
Мисля,че не е точно балада,но нежния и висок женски глас определено внася тъга в цялата песен.
Orphaned Land - The Beloved's Cry
Dead Can Dance ги обожавам, особено The Carnival is Over !!
Death Whispered a Lullaby на Opeth е размазваща!
Into Illusion на Mors Principium Est, Black на Pearl Jam ( няма какво да обяснявам за Ten ), Threshold - Do Unto them
Иначе, далеч от метъла, всички балади на Phill Collins!
Ще пробвам да ги закръгля на 20 парчета :
1. Guns N Roses - Don`t Cry.
2. Whitesnake - Here I Go Again.
3. Joe Satriani - Thinking Of You.
4. Eternal Tears Of Sorrow - Aeon.
5. The Sins Of Thy Beloved - Lake Of Sorrow.
6. Nightwish - Dead Boy`s Poem.
7. For My Pain - Dancer In The Dark.
8. Yngwie Malmsteen - Black Star.
9. Kamelot - Call Of The Sea.
10. Sonata Arctica - Still Loving You.
11. Firewind - Waiting Still.
12. Annihilator - In The Blood
13. My Dying Bride - The Sexuality Of Bereavement.
14. Crematory - For Love.
15. Edguy - Scarlet Rose.
16. Dream Theater - Wait for Sleep.
17. Evergrey - For Every Tear That Falls.
18. Lenny Kravitz - Again.
19. Ronan Hardiman - Fiery Nights.
20. Metallica - To Live Is To Die.
И други.
Към моите любими май ще трябва да добавя и Silent Angel-Axel Rudi Pel.Тази песен тотално ме размазва...
Rainbow - Temple of the king
Като се има в предвит,че от вчера съм на Within Temptation и ето ви една песен,дето е и не е балада:
See Who I Am
Nightwish - Dead Boys Poem
и други...
No Man's Land -slezi janet ( не знам как се пише на руски)
В момента съм на вълна-Judas,тъй че:Close to you
Meat Loaf - I Would Do Anything For Love.
Deep Purple - Love Conquers All
Част от любимите ми тъжни песни...
Bruce Dickinson - Tears Of The Dragon
Nevermore - Believe In Nothing
Nevermore - Insignificant
Nevermore - In Memory (не е точно балада, но е тъжна)
Scorpions - Lonely Nights
Katatonia - Omerta
Tiamat - Do You Dream Of Me?
Tiamat - Gaia
Dream Theater - Another Day
Deep Purple - Soldier Of Fortune
Deep Purple - Love Conquers All
Deep Purple - When A Blind Man Cries
Metallica - Fade To Black
Metallica - The Unforgiven II
Sonata Arctica - Shy
Sonata Arctica - The Misery
Nazareth - Love Hurts
The Cult - Painted Of My Hearts
Bon Jovi - Bed Of Roses
Guns'n'Roses - November Rain
Guns'n'Roses - Don't Cry
Guns'n'Roses - Civil War
Europe - Carrie
Hipocrisy - Drained
Riverside -Loose Heart
А какво ще кажете за PAIN OF SALVATION?В момента съм на тази вълна и си въртя една тяхна балада вече 4-ти път!
In The Flesh!!!
E тя в края не е баш балада,но това е якото!
Едно от парчетата,които винаги ме настройват носталгично и ме карат да си спомням отминали случки-See You On The Otherside на бат Ozyy
Pogues - Tuesday Morning
Adema - Stand Up
Aerosmith - I Don't Want To Miss A Thing
Disturbed - Darkness
Motorhead - Joy Of Labour
Motorhead - Dead And Gone
Accept - Drifting Apart
+
Stratovarius - The Land Of Ice And Snow
For My Pain
Dancer In The Dark, Sea Of Emotions, Queen Misery, Too Sad To Live и т.н.
Dark Tranquillity -My Negation
Predi okolo mesec se zapalih po Judas Priest - Angel
Lele tazi balada e prosto neopisuema....kfo da kaja....a be trqbfa da se chue....da se osmisli texa.....
Mnogo krasota i chufstfo ima f pesenta.....
Добавям: As Long As It's Not About Love-DIO
Simply Red - Stars
Angel of Retribution
Naistina tofa e edin VELIK album
Neo4akvano velik bih kazal.Pesenta koqto pusnaha za single(Revolution) q slu6ah v predvaritelen variant o6te minalata godina i dosta se pritesnih da ne se okaje celiq album s neinoto ka4estvo.Za 6tastie CD-to se okaza klasa.
HEAVY FUCKIN' METAL
On-topic: Red Harvest-Underwater sa6to i In Deep.HyBreed si ostava nai-lubimiq mi tehen album vapreki 4e i IPP e qk.
Brainstorm - Heavenly
Таз песен Julian Marley- Where she Lay би трябвало да е балада хеах. Толкова е поп и лирична (обикновено ме подлудяват такива неща) но тази ме изпълва с някакво приятно спокойствие
ми мойте са
Guns 'n' roses - November rain
Manowar - Heart of Steel
Frank Zappa - Lucille Has Messed My Mind Up.
But I still love Her...
Deep Purple-Child In Time & Kreator-Black Sunrise
Flaw -Wait For Me
Не любими, но тъжни песни...:
Емил Димитров - Моя страна, моя България
Мария Нейкова - Вървят ли двама ( песента от филма "Козият рог" )
...затова се сещам в този момент. . .
the doors: when the music is over
(turn off the light)
Child in time - DP
Nothing else matters - Metallica
Basisidiomecetis - Gabana
Това последното парче е на пловдивската група GABANA и е убийствено!Препоръчвам ви на всяка цена да им отидете на концерт, а албум се очква скоро
WWW.GABANA-BG.COM
Evanescence - Before the dawn
Evanescence - Forgive me
Evanescence - Solitude
Evanescence - Understanding
Guns'N'Roses - Don't cry
Hammerfall - Always Will Be
Hammerfall - Glory To The Brave
Iced Earth - I Died For You
Collide - Euphopria
Metallica - Nothing else Matters
Metallica - Unforgiven II
Aerosmith - Don't Wanna Miss A Thing
Annie Lennox - Love Song
Bon Jovi - Always
Blue - Breathe Easy
Fugees - Killing me softly
Roxette - I Must Haven Been Love
Sting - Shape of my heart
Madonna - You'll See
U2 - With or without you
Iron Maiden - Strange World
Judas Priest - Diamonds and rust (ама концертна версия )
W.A.S.P. - The Idol/Hold on to my heart/Keep holdin on
иии сега не ми се мисли заоще
Щом говорим за балади то е ясно:
"The Balad" - TESTAMENT
incubuz..
-Soul Asylum - Runaway Train
-The moonlight sonata !
- Def Leppard - Two Steps Behind You
- Авеню - Пропилени дни
- Sinch - Something More
- The Haunted - My Shadow
- Foo Fighters - Best Of You
- Garbage - Stupid Girl
Zeromancer-Cupola най-любимата ми
Zeromancer-Houses oF Cards
Zeromancer-Germany
Anathema-Are You There
Machine Head-The Burning Red
SlipKnot-Vermillion Part 2
Paradise Lost-One Second
Само за това се сещам за сега
Не е точно балада, ама тая песен все едно аз съм я писал, или в най-лошия случай става въпрос за мен...
DESCENDENTS
"Silly Girl"
Started on a summer Sunday
Your pink dress on the setting sun
You were going to Grandma's house, I was too scared to come
My silly girl, I'm beggin you
Tell me all the things that I want to hear
My silly girl, I'm in love with you
I had to run to catch you,
You always moved so fast
With your cute little smile and your silly laugh,
God gave me love at last
My silly girl, I'm beggin you
Tell me all the things that I want to hear
My silly girl, I'm in love with you
They said just stay away
Right now I wish I had
I'm so in love with you, my silly girl
They made me go away
Sometimes life just isn't fair, but I'll be back someday
I hope you'll still be there
My silly girl, I'm beggin you
Tell me all the things that I want to hear
My silly girl, I'm in love with you
When you're just a silly boy like me, you're always so scared
Now I'm just out of luck, I wonder if you ever cared
My silly girl, I'm beggin you
Don't stop being my silly girl
My silly girl, I'm in love with you
They said just stay away
Right now I wish I had
I'm so in love with you, my silly girl
Е тая песен надали я знаете.
THE GADJITS - Seat 6
Sorta like a toothache Hit all the nerves that make me quake
Highly suggestive hints you deliver
make the air turn hot
Make the air turn hot and yet I shiver
She always had a special friend and I always had another
But no matter what rival school we always had each other
Never loved outside our minds
Never even such to scare
But I'd trade my tapped out heartbreaks for one more class with her again
From the aisle and to the right
Seat 6 Row 17
I fell in love with her way to cool to be a dream
From outward life appearance
You wouldn't think I was too cool
But subtlety is the best lesson I ever learned in school
Yeah, subtlety is the best lesson I ever learned in school
Arch her back and squirm in her chair
Fake a yawn to catch my stare
No one else in class new this
but in that yard we shared a kiss
I close my eyes and sink in my chair
From the aisle and to the right
Seat 6 Row 17
I fell in love with her way to cool to be a dream
From outward life appearance
You wouldn't think I was too cool
But subtlety is the best lesson I ever learned in school
Yeah, subtlety is the best lesson I ever learned in school
Sorta like a toothache
Do anything to make me quake
Highly suggestive hints you deliver
make the air turn hot
Make the air turn hot and yet I shiver
From the aisle and to the right
Seat 6 Row 17
I fell in love with her way to cool to be a dream
From outward life appearance
You wouldn't think I was too cool
But subtlety is the best lesson I ever learned in school
Yeah, subtlety is the best lesson I ever learned in school
Subtlety is the best lesson I ever learned in school
Pyramaze - Until We Fade Away
Thunder-Together or Apart
Oще и.......
Sentenced-Mourn
Hypocrisy-Paled Empty Sphere
Riverside-I Believe
Xandria-Eversleeping
Septic Flesh-Infernal Sun макар че не е балада ама.......
Коrn-Alone I bReak
Colide-Frozen
Devision-Heart Shaped Tumor
Shangri la-Kakto nikoga predi
Ella Fitzgerald & Louis Armstrong - Autumn in New York
Eagle-eye Cherry - Death defied by will
Sting - Fields of gold
Млък - Песен За Любов
The Tear Garden - In Search Of My Rose
Mortiis - Vandrerens Sang
Fear Factory-Echoes of My Scream ми е фаворит тия дни
Ми сега се сещам за Slipknot-Vermillion Pt.2 и за cover-a на Cradle-Mr. Crowley,а и The Burning Red не е лоша
Green Day - Wake Me Up When September Ends
Metallica - Fade to black
GunsN'Roses - Don't cry
Korn - Alone I Break
Nirvana - Heart-shaped box
и още други...
Judas Priest - Dream Deceiver
Skid Row - In A Darkened Room
Testament - Return To Serenity
Jimi Hendrix - Little Wing
GNR - Sweet Child O'Mine
Kix - Don't Close Your Eyes
i mnogo drugi...
Staind - Right here , So Far away, Outside
Roxette - You don't understand me
Siddharta - Rain
Soulfly - Tree of pain
Primal Fear - In Memory
Evergrey - Mark Of The Triangle, примерно.
Хубаво ме подсети, ама сега ме мързи да пействам половината дискография на Evergrey
Иван Бърнев- Блус #16
e, moje da vi zvu4i malko suhi4ko ama az se zaribqvam po "Patiense", "Don't cry" "November rain" na Guns'n'Roses
i edno veliko par4e(spored men)-"Lonely nights" na Scorpions
Sonata Arctica - The Misery
Не мога да й се нарадвам на тая песен
Много обичам вечер, когато съм сама, а умът ми е изпълнен с дълбоки мисли, да си пускам балади. Сега ви давам списък с песни, малка част от които са метъл, но пък всичките са много хубави (и ме натъжават, до една).
Marty Friedman - Escapism
Marty Friedman - Luna
Marty Friedman - Mama
Burzum - Motiragnarok
Blus - Song Instead Of A Kiss
Prince - Purple Rain
Sam Brown - Stop
Sinead O'Connor - Nothing Compares To You
Vaya Con Dios - What's a woman
Theme From "Top Gun" - Take My Breath Away
Theme From "Twin Peaks" - Fire Walk With Me
Massive Attack - Teardrop
...доста от творчеството на Enigma...
...албумите "The Downward Spiral", "The Fragile" и "With Teeth" на Nine Inch Nails...
Всички от изброените работи ми въздействат УЖАСНО много. Иначе, напълно естествено, слушам и от по-.. (чудя се каква дума да употребя, за да не звучи позьорско или обидно към някого) ..-разпространеният, достъпният вид балади. А фаворите ми от тях ще ви споделя друг път.
Георги Станчев - Ти Ужасно Закъсня
Конкурент - Мама
chocho vladovski-Bezumie
Momi4eto v koeto se vlubih
Powered by Invision Power Board (http://www.invisionboard.com)
© Invision Power Services (http://www.invisionpower.com)