Metal World - Българският метъл портал Гласувайте за сайта в BG Top

Здравейте ( Вход | Регистрация )

Forum Rules ПРАВИЛА - прочетете преди да пишете!
54 страници V  « < 52 53 54  
Reply to this topicStart new topic
> Нови материали в .::Metal World::., какво сме написали последно
Warrior Of Ice
коментар Aug 22 2019, 01:20 PM
Коментар #1591

Balance Guardian

Група: Админ
Коментари: 28141
Регистриран: 12-January 03
Град: София
Потребител N: 3

Skillet - Victorious

--------------------
"Now, at last, the masks had fallen away. The strings of the puppets had become visible and the hands of the prime mover exposed. Most ironic of all was the last gift that Raziel had given me. More powerful than the sword that now held his soul, more accute even than the vision his sacrifice had accorded me - the first bitter taste of that terrible illusion: Hope."

Kain, LoK: Defiance
Go to the top of the page

+Quote Post
Warrior Of Ice
коментар Aug 23 2019, 04:39 PM
Коментар #1592

Balance Guardian

Destruction - Born to Perish

--------------------
"Now, at last, the masks had fallen away. The strings of the puppets had become visible and the hands of the prime mover exposed. Most ironic of all was the last gift that Raziel had given me. More powerful than the sword that now held his soul, more accute even than the vision his sacrifice had accorded me - the first bitter taste of that terrible illusion: Hope."

+Quote Post
Warrior Of Ice
коментар Aug 26 2019, 08:37 AM
Коментар #1593

Balance Guardian

Killswitch Engage - Atonement

--------------------

+Quote Post
Warrior Of Ice
коментар Aug 30 2019, 01:17 PM
Коментар #1594

Balance Guardian

Visions Of Atlantis - Wanderers

--------------------

+Quote Post
Warrior Of Ice
коментар Sep 5 2019, 08:28 AM
Коментар #1595

Balance Guardian

DragonForce - Extreme Power Metal

--------------------

+Quote Post
Warrior Of Ice
коментар Sep 9 2019, 04:48 PM
Коментар #1596

Balance Guardian

Slipknot - We Are Not Your Kind

--------------------

+Quote Post
Warrior Of Ice
коментар Sep 10 2019, 01:00 PM
Коментар #1597

Balance Guardian

Sonata Arctica - Talviyö

--------------------

+Quote Post
Warrior Of Ice
коментар Sep 13 2019, 08:21 AM
Коментар #1598

Balance Guardian

The Agonist - Orphans

--------------------

+Quote Post
Warrior Of Ice
коментар Sep 24 2019, 11:25 AM
Коментар #1599

Balance Guardian

As I Lay Dying - Shaped by Fire

--------------------

+Quote Post
Warrior Of Ice
коментар Sep 30 2019, 10:10 AM
Коментар #1600

Balance Guardian

ISON - Inner – Space

--------------------

+Quote Post
Warrior Of Ice
коментар Oct 1 2019, 07:57 AM
Коментар #1601

Balance Guardian

Atlantean Kodex - The Course of Empire

--------------------

+Quote Post
Warrior Of Ice
коментар Oct 3 2019, 08:59 AM
Коментар #1602

Balance Guardian

Insomnium - Heart like a Grave

--------------------

+Quote Post
Warrior Of Ice
коментар Oct 4 2019, 09:01 AM
Коментар #1603

Balance Guardian

Opeth - In Cauda Venenum

--------------------

+Quote Post
Warrior Of Ice
коментар Oct 10 2019, 08:19 AM
Коментар #1604

Balance Guardian

GosT - Valediction

--------------------

+Quote Post
Warrior Of Ice
коментар Oct 16 2019, 03:24 PM
Коментар #1605

Balance Guardian

Excalion - Emotions

--------------------

+Quote Post
Warrior Of Ice
коментар Oct 17 2019, 08:12 AM
Коментар #1606

Balance Guardian

The Great Old Ones - Cosmicism

--------------------

+Quote Post
Warrior Of Ice
коментар Oct 18 2019, 08:44 AM
Коментар #1607

Balance Guardian

Gideon - Out of Control

--------------------

+Quote Post
Warrior Of Ice
коментар Oct 19 2019, 09:15 AM
Коментар #1608

Balance Guardian

Freedom Call - M.E.T.A.L.

--------------------

+Quote Post
Warrior Of Ice
коментар Oct 21 2019, 08:20 AM
Коментар #1609

Balance Guardian

Babymetal - Metal Galaxy

--------------------

+Quote Post
Warrior Of Ice
коментар Oct 22 2019, 08:08 AM
Коментар #1610

Balance Guardian

Leprous - Pitfalls

--------------------

+Quote Post
Warrior Of Ice
коментар Oct 24 2019, 08:08 AM
Коментар #1611

Balance Guardian

Blind Guardian’s Twilight Orchestra - Legacy of the Dark Lands

--------------------

+Quote Post
Warrior Of Ice
коментар Oct 31 2019, 09:16 AM
Коментар #1612

Balance Guardian

Mayhem - Daemon

--------------------

+Quote Post
Warrior Of Ice
коментар Nov 11 2019, 09:47 AM
Коментар #1613

Balance Guardian

Metalite - Biomechanicals

--------------------

+Quote Post
Warrior Of Ice
коментар Nov 12 2019, 09:04 AM
Коментар #1614

Balance Guardian

1349 - The Infernal Pathway

--------------------

+Quote Post
Warrior Of Ice
коментар Nov 13 2019, 10:42 AM
Коментар #1615

Balance Guardian

Lycantrophilia - Metamorph

--------------------

+Quote Post

54 страници V  « < 52 53 54
Reply to this topicStart new topic
2 потребител(и) четат тази тема (2 гости и 0 скрити)
0 Потребител(и):

Олекотена версия Час: 18th November 2019 - 04:28 PM