Metal World - Българският метъл портал Гласувайте за сайта в BG Top

Здравейте ( Вход | Регистрация )

Forum Rules ПРАВИЛА - прочетете преди да пишете!
55 страници V  « < 53 54 55  
Reply to this topicStart new topic
> Нови материали в .::Metal World::., какво сме написали последно
Warrior Of Ice
коментар Jan 15 2020, 09:13 AM
Коментар #1621

Balance Guardian

Група: Админ
Коментари: 28177
Регистриран: 12-January 03
Град: София
Потребител N: 3

Temperance - Viridian

--------------------
"Now, at last, the masks had fallen away. The strings of the puppets had become visible and the hands of the prime mover exposed. Most ironic of all was the last gift that Raziel had given me. More powerful than the sword that now held his soul, more accute even than the vision his sacrifice had accorded me - the first bitter taste of that terrible illusion: Hope."

Kain, LoK: Defiance
Go to the top of the page

+Quote Post
Warrior Of Ice
коментар Jan 16 2020, 10:03 AM
Коментар #1622

Balance Guardian

Dawn of Solace - Waves

--------------------
"Now, at last, the masks had fallen away. The strings of the puppets had become visible and the hands of the prime mover exposed. Most ironic of all was the last gift that Raziel had given me. More powerful than the sword that now held his soul, more accute even than the vision his sacrifice had accorded me - the first bitter taste of that terrible illusion: Hope."

+Quote Post
Warrior Of Ice
коментар Jan 17 2020, 10:33 AM
Коментар #1623

Balance Guardian

Apocalyptica - Cell-0

--------------------

+Quote Post
Warrior Of Ice
коментар Jan 27 2020, 09:45 AM
Коментар #1624

Balance Guardian

Paracosm - Стени

--------------------

+Quote Post
Warrior Of Ice
коментар Jan 30 2020, 09:58 AM
Коментар #1625

Balance Guardian

Serenity - The Last Knight

--------------------

+Quote Post
Warrior Of Ice
коментар Feb 3 2020, 01:42 PM
Коментар #1626

Balance Guardian

Psychotic Waltz - The God-Shaped Void

--------------------

+Quote Post
Warrior Of Ice
коментар Feb 4 2020, 09:00 AM
Коментар #1627

Balance Guardian

Delain - Apocalypse & Chill

--------------------

+Quote Post
Warrior Of Ice
коментар Feb 14 2020, 10:34 AM
Коментар #1628

Balance Guardian

Diabulus in Musica - Euphoric Entropy

--------------------

+Quote Post
Warrior Of Ice
коментар Feb 19 2020, 09:40 AM
Коментар #1629

Balance Guardian

Stone Temple Pilots - Perdida

--------------------

+Quote Post
Warrior Of Ice
коментар Feb 24 2020, 11:43 AM
Коментар #1630

Balance Guardian

Demons & Wizards - III

--------------------

+Quote Post
Warrior Of Ice
коментар Feb 25 2020, 10:08 AM
Коментар #1631

Balance Guardian

God Dethroned - Illuminati

--------------------

+Quote Post
Warrior Of Ice
коментар Feb 28 2020, 10:59 AM
Коментар #1632

Balance Guardian

Ozzy Osbourne - Ordinary Man

--------------------

+Quote Post
Warrior Of Ice
коментар Mar 11 2020, 09:28 AM
Коментар #1633

Balance Guardian

Crematory - Unbroken

--------------------

+Quote Post
Warrior Of Ice
коментар Mar 12 2020, 11:38 AM
Коментар #1634

Balance Guardian

Five Finger Death Punch - F8

--------------------

+Quote Post
Warrior Of Ice
коментар Mar 16 2020, 02:30 PM
Коментар #1635

Balance Guardian

Bendida - First of the Heroes

--------------------

+Quote Post
Warrior Of Ice
коментар Mar 25 2020, 10:12 AM
Коментар #1636

Balance Guardian

Sepultura - Quadra

--------------------

+Quote Post
Warrior Of Ice
коментар Mar 26 2020, 09:23 AM
Коментар #1637

Balance Guardian

Conception - State of Deception

--------------------

+Quote Post
Warrior Of Ice
коментар Mar 27 2020, 09:23 AM
Коментар #1638

Balance Guardian

Pearl Jam - Gigaton

--------------------

+Quote Post
Warrior Of Ice
коментар Mar 30 2020, 08:27 AM
Коментар #1639

Balance Guardian

Master Boot Record - Floppy Disk Overdrive

--------------------

+Quote Post
Warrior Of Ice
коментар Apr 2 2020, 08:52 AM
Коментар #1640

Balance Guardian

Ad Infinitum - Chapter I: Monarchy

--------------------

+Quote Post
Warrior Of Ice
коментар Apr 3 2020, 09:01 AM
Коментар #1641

Balance Guardian

Nightwish - Human. :II: Nature.

--------------------

+Quote Post
Warrior Of Ice
коментар Apr 7 2020, 08:17 AM
Коментар #1642

Balance Guardian

August Burns Red - Guardians

--------------------

+Quote Post
Warrior Of Ice
коментар Apr 13 2020, 08:34 AM
Коментар #1643

Balance Guardian

Havok - Imago

--------------------

+Quote Post
Warrior Of Ice
коментар Apr 16 2020, 12:58 PM
Коментар #1644

Balance Guardian

Red - Declaration

--------------------

+Quote Post
Warrior Of Ice
коментар Apr 23 2020, 09:02 AM
Коментар #1645

Balance Guardian

Wolfheart - Wolves of Karelia

--------------------

+Quote Post
Warrior Of Ice
коментар Apr 27 2020, 08:38 AM
Коментар #1646

Balance Guardian

Интервю с Red

--------------------

+Quote Post
Warrior Of Ice
коментар May 19 2020, 08:39 AM
Коментар #1647

Balance Guardian

Paradise Lost - Obsidian

--------------------

+Quote Post
Warrior Of Ice
коментар May 26 2020, 01:10 PM
Коментар #1648

Balance Guardian

Master Boot Record - Virtuaverse

--------------------

+Quote Post
Warrior Of Ice
коментар Jun 1 2020, 08:19 AM
Коментар #1649

Balance Guardian

Alestorm - Curse of the Crystal Coconut

--------------------

+Quote Post
Warrior Of Ice
коментар Jun 3 2020, 01:03 PM
Коментар #1650

Balance Guardian

Asking Alexandria - Like a House on Fire

--------------------

+Quote Post

55 страници V  « < 53 54 55
Reply to this topicStart new topic
2 потребител(и) четат тази тема (2 гости и 0 скрити)
0 Потребител(и):

Олекотена версия Час: 6th June 2020 - 09:30 AM