![]() |
Здравейте ( Вход | Регистрация )
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Коментар
#861
|
|
![]() Knight ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Група: Потребители Коментари: 1361 Регистриран: 1-April 05 Град: София Потребител N: 784 ![]() |
-------------------- In his head a thunderous
Cry of desperation Tearing voices from his past Scream for his attention |
|
|
![]()
Коментар
#862
|
|
![]() Serpent Moves ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Група: Приятели Коментари: 5893 Регистриран: 20-May 07 Град: parc des partcalence Потребител N: 2094 ![]() |
-------------------- ![]() |
|
|
![]()
Коментар
#863
|
|
![]() Демон ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Група: Потребители Коментари: 2148 Регистриран: 14-December 04 Потребител N: 693 ![]() |
ех изпревари ме ![]() Сайта им е зле - 3 пъти ми блокира мозилата!! |
|
|
![]()
Коментар
#864
|
|
![]() Knight ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Група: Потребители Коментари: 1361 Регистриран: 1-April 05 Град: София Потребител N: 784 ![]() |
E, представи си къв зор е сега.
![]() -------------------- In his head a thunderous
Cry of desperation Tearing voices from his past Scream for his attention |
|
|
![]()
Коментар
#865
|
|
![]() Демон ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Група: Потребители Коментари: 2148 Регистриран: 14-December 04 Потребител N: 693 ![]() |
има ли дата?
|
|
|
![]()
Коментар
#866
|
|
![]() Witcher ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Група: Metal World Conclave Коментари: 4075 Регистриран: 8-October 03 Град: Sofia Потребител N: 296 ![]() |
^ Това е Близард, за какви дати питаш?!
-------------------- |
|
|
![]()
Коментар
#867
|
|
![]() Knight ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Група: Потребители Коментари: 1361 Регистриран: 1-April 05 Град: София Потребител N: 784 ![]() |
^^
http://www.blizzard.com/diablo3/faq/#3_1 "It's too early to estimate Diablo III's release date. As with all Blizzard Entertainment games, our goal is to create a game that is as fun, balanced, and polished as possible. We intend to take as much time developing Diablo III as is necessary to ensure the game meets our own high expectations and those of our players." Или с две думи както каза Mort. ![]() -------------------- In his head a thunderous
Cry of desperation Tearing voices from his past Scream for his attention |
|
|
![]()
Коментар
#868
|
|
![]() Просветен ![]() ![]() ![]() Група: Потребители Коментари: 329 Регистриран: 14-May 07 Град: The Netherworld Потребител N: 2076 ![]() |
Ако играта продължи еволюцията на серията, може да очакваме по-тъпи куестове, по-тъп сюжет, по-опростен геймплей, по-еднакви и повече гадини, абе въобще няма надежда
![]() -------------------- |
|
|
![]()
Коментар
#869
|
|
![]() Balance Guardian ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Група: Админ Коментари: 28396 Регистриран: 12-January 03 Град: София Потребител N: 3 ![]() |
Ще ме прощаваш, но за да кажеш, че Diablo II има по-опростен геймплей от Diablo, трябва да не си ги играл.
![]() Иначе за протокола, и аз харесвам първата повече. -------------------- Great holes secretly are digged where earth's pores ought to suffice, and things have learnt to walk that ought to crawl.
|
|
|
![]()
Коментар
#870
|
|
![]() Прослушващ метъл ![]() ![]() Група: Потребители Коментари: 74 Регистриран: 18-March 08 Потребител N: 2641 ![]() |
Дано го по развият малко. Понеже нямам намерение по цял ден да цикля някой бос и да гледам какъв предмет ще хвърли.
Филмчето е яко.Но снимките от играта нещо не ми допаднаха. -------------------- |
|
|
![]()
Коментар
#871
|
|
![]() Просветен ![]() ![]() ![]() Група: Потребители Коментари: 329 Регистриран: 14-May 07 Град: The Netherworld Потребител N: 2076 ![]() |
И двете съм ги играл, но единицата беше на 75-мегахерцовата ми машина преди 10 годинки, така че явно съм забравил нещата и съм преувеличил малко
![]() ![]() ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Коментар
#872
|
|
![]() Balance Guardian ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Група: Админ Коментари: 28396 Регистриран: 12-January 03 Град: София Потребител N: 3 ![]() |
Няма как да са Диабло и братята му този път, след като soulstone-овете са разрушени. Предполагам, че в тройката главните противници ще са Белайъл и Азмодан.
-------------------- Great holes secretly are digged where earth's pores ought to suffice, and things have learnt to walk that ought to crawl.
|
|
|
![]()
Коментар
#873
|
|
![]() свиня ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Група: Потребители Коментари: 3379 Регистриран: 10-April 07 Потребител N: 2010 ![]() |
Брао на Близард, нямат спирка тия хора...най-играните игри са като че ли техните.Не съм фен на Диабло, но съм играл 2рата ис удоволствие ще пробвам 3тата.
-------------------- A moment of remembrance of all the one who died. These brave and loyal warriors with hearts so full of pride. They´re gone but not forgotten, in our hearts they still live on. For them we will keep up the fight until our war is won. Sleep well our brothers - we will never forget We promise you to carry on Sleep well our brothers and rest in peace Your sacrifies make us marching on...... |
|
|
![]()
Коментар
#874
|
|
![]() Прослушващ метъл ![]() ![]() Група: Потребители Коментари: 74 Регистриран: 18-March 08 Потребител N: 2641 ![]() |
Нищо не са променили
![]() Надявам се поне да я направят малко по-реалистична защото тези подскоци и магии на варварина ме карат да си мисля за някое аниме. -------------------- |
|
|
![]()
Коментар
#875
|
|
![]() The Conqueror I Be ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Група: Потребители Коментари: 1797 Регистриран: 17-January 03 Град: 127.0.0.1 Потребител N: 10 ![]() |
факт е че близард създават стандартите и останалите просто им подражават.
диабло 1 и хелфайър беше абсолютен култ ама за съжаление тогава нямаше кой толкова да им подражава. дебило 2 преоткри комерсиализма с изцяло променената и мултиплеър ориентирана система и от този ден нататък малоумната skilltree-базирана ролева система се превърна в задължителен стандарт за всяко рпг, което не е правено от независима фирма, единствено руснаците от akella посмяха да пуснат нещо по свежо и тук таме някой предсмъртен гърч за dungeons & dragons. от диабло 3 просто незнам какво да очаквам ама съм доста убеден че няма да ми хареса. в общи линии всички надежди се възлагат на това ![]() http://www.mortalonline.com/ -------------------- The day Microsoft makes something that doesn't suck is probably the day they start making vacuum cleaners.
|
|
|
![]()
Коментар
#876
|
|
![]() analizator ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Група: Потребители Коментари: 3004 Регистриран: 1-April 08 Град: WorthlessPieceofShitVille, Population:You Потребител N: 2681 ![]() |
факт е че близард създават стандартите и останалите просто им подражават. Факт е, че е тъкмо обратното. А напоследък ги имитират тези, дето са твърде тъпи, за да не могат да измислят нищо свое. Щото, реално, и Близард имат малко напълно свои идеи. -------------------- |
|
|
![]()
Коментар
#877
|
|
![]() Knight ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Група: Потребители Коментари: 1361 Регистриран: 1-April 05 Град: София Потребител N: 784 ![]() |
Е, де.
![]() Диабло - clones са 9831983198, RTS жанрът е тотално смазан от SC и WarCraft . За MMO да отваряме ли приказка изобщо? ![]() Опитай да ме убедиш, например, че интерфейса на произволна игра на Blizz не е В ПЪТИ по-добър от интефрейса на коя и да е конкурентна игра в съответния жанр. И от не-подражаване се стига до там, че каквото и не-Blizz RTS да си пусна имам чувството, че играя с отрязана ръка... -------------------- In his head a thunderous
Cry of desperation Tearing voices from his past Scream for his attention |
|
|
![]()
Коментар
#878
|
|
![]() Рицар на върховен дом Сянка ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Група: Metal World Conclave Коментари: 13162 Регистриран: 26-November 05 Град: София Потребител N: 1041 ![]() |
Аууу какво станало докато ме няма.
С Диабло 3 и Дисайпълс 3 в светлото бъдеще, ще мреме дружно, братя! -------------------- |
|
|
![]()
Коментар
#879
|
|
![]() Прослушващ метъл ![]() ![]() Група: Потребители Коментари: 74 Регистриран: 18-March 08 Потребител N: 2641 ![]() |
С уважение към Diablo но ако то е РПГ аз съм трамвай
![]() -------------------- |
|
|
![]()
Коментар
#880
|
|
![]() Knight ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Група: Потребители Коментари: 1361 Регистриран: 1-April 05 Град: София Потребител N: 784 ![]() |
Diablo е action-rpg. Достатъчно добро определение.
![]() -------------------- In his head a thunderous
Cry of desperation Tearing voices from his past Scream for his attention |
|
|
![]()
Коментар
#881
|
|
![]() Просветен ![]() ![]() ![]() Група: Потребители Коментари: 329 Регистриран: 14-May 07 Град: The Netherworld Потребител N: 2076 ![]() |
Няма спор, че е рпг, колкото и да е опростено
![]() @RazorJack: А за д&д, ако имаш предвид айсуинд дейл 2 - не мога да го сметна за предсмъртен гърч, играта беше доста свежа и експлоатираше нова ниша в игрите от този тип ![]() ![]() Пък за Дисайпълс 3 - ако осерат най-великата походова стратегия, няма да им простя ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Коментар
#882
|
|
![]() Прослушващ метъл ![]() ![]() Група: Потребители Коментари: 74 Регистриран: 18-March 08 Потребител N: 2641 ![]() |
Доста можем да спорим, това че има елементи на РПГ нищо незначи.
Аз съм по-склонен да приема игра като Oblivion за action РПГ по-скоро. -------------------- |
|
|
![]()
Коментар
#883
|
|
![]() свиня ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Група: Потребители Коментари: 3379 Регистриран: 10-April 07 Потребител N: 2010 ![]() |
Е ОК mre, дай ми по добро определение за Диабло от РПГ.Аз не се сещам за друго;..
-------------------- A moment of remembrance of all the one who died. These brave and loyal warriors with hearts so full of pride. They´re gone but not forgotten, in our hearts they still live on. For them we will keep up the fight until our war is won. Sleep well our brothers - we will never forget We promise you to carry on Sleep well our brothers and rest in peace Your sacrifies make us marching on...... |
|
|
![]()
Коментар
#884
|
|
![]() Прослушващ метъл ![]() ![]() Група: Потребители Коментари: 74 Регистриран: 18-March 08 Потребител N: 2641 ![]() |
Еми Hack and slash с елементи на РПГ.
-------------------- |
|
|
![]()
Коментар
#885
|
|
![]() Oryctolagus Cuniculus ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Група: Metal World Conclave Коментари: 7672 Регистриран: 10-January 06 Град: София Потребител N: 1112 ![]() |
Факт е, че е тъкмо обратното. А напоследък ги имитират тези, дето са твърде тъпи, за да не могат да измислят нищо свое. Щото, реално, и Близард имат малко напълно свои идеи. Реално погледнато повече не им и трябват, след като са подсигурили бъдещето и на пра>постави степен тук<внуците си покрай нищо повече от три заглавия. Преспокойно могат да седят и да броят мухите по тавана, но нещата не опират до това, разбира се. Ще видим и какво ще стане с Disciples, но и нищо не ми пречи да си точа зъбите по доброто бъдещо Диабло, на наркоманизираните това им дай. Що се отнася до разните упреци към политиката на Blizzard, ами най-малкото вече са изковали бетонен имидж на фирма-монополист, която създава история, а именно към подобните се подхожда с още по-голяма взискателност от страна на феновете, приемам го за нещо напълно нормално. От дискусията само не разбрах какво е чак толкова фрапиращото в skilltree-базираната ролева система, която наистина набра невиждана популярност, съвсем не е и като да не върши работа - защо трябва да го отчетем като минус? |
|
|
![]()
Коментар
#886
|
|
![]() Balance Guardian ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Група: Админ Коментари: 28396 Регистриран: 12-January 03 Град: София Потребител N: 3 ![]() |
дебило 2 преоткри комерсиализма с изцяло променената и мултиплеър ориентирана система И какво е комерсиалното в това една игра да е мултиплейър ориентирана, след като си има и съвсем приличен сингъл? ![]() факт е че близард създават стандартите и останалите просто им подражават. Факт е, че е тъкмо обратното. А напоследък ги имитират тези, дето са твърде тъпи, за да не могат да измислят нищо свое. Щото, реално, и Близард имат малко напълно свои идеи. Дай да не започваме. ![]() Най-важното не е да си свръх-оригинален, но потенциалът на идеите ти да е съсипан от недоизпипана игра. Далеч по-добре е да имаш макар и една силна идея, която да е разгърната перфектно, за да може да стане революционна. -------------------- Great holes secretly are digged where earth's pores ought to suffice, and things have learnt to walk that ought to crawl.
|
|
|
![]()
Коментар
#887
|
|
![]() The Conqueror I Be ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Група: Потребители Коментари: 1797 Регистриран: 17-January 03 Град: 127.0.0.1 Потребител N: 10 ![]() |
От дискусията само не разбрах какво е чак толкова фрапиращото в skilltree-базираната ролева система, която наистина набра невиждана популярност, съвсем не е и като да не върши работа - защо трябва да го отчетем като минус? ми фрапиращото е че всички почнаха да я ползват откакто излезе Д2 ![]() ![]() -------------------- The day Microsoft makes something that doesn't suck is probably the day they start making vacuum cleaners.
|
|
|
![]()
Коментар
#888
|
|
![]() Демон ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Група: Потребители Коментари: 2148 Регистриран: 14-December 04 Потребител N: 693 ![]() |
Аз пък почнах да цъкам диаблото отново.
![]() Дайте съвети, щото с амазонка с копие не съм играл никога. Какво да развивам? Charged strike, Jab, или Fury? А на пасивните има ли смисъл по повече от 2 3 точки да слагам? |
|
|
![]()
Коментар
#889
|
|
![]() Thrasher ![]() ![]() ![]() ![]() Група: Потребители Коментари: 595 Регистриран: 17-July 07 Град: Севлиево / София Потребител N: 2223 ![]() |
^ На Charged Strike и Lightning Fury я развий. На пасивните им дай по една точка, няма смисъл от повече, защото скиловете от предметите ще ги вдигнат достатъчно. Останалите точки на synergies на двата ти главни скила. Много е яко с нея да рънваш крави - събираш 30-40 на едно и пускаш 1-2 Lightning Fury и се наслаждаваш на гледката.
![]() |
|
|
![]()
Коментар
#890
|
|
![]() Демон ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Група: Потребители Коментари: 2148 Регистриран: 14-December 04 Потребител N: 693 ![]() |
А какво ще кажеш за Fiend?
|
|
|
![]() ![]() |
Олекотена версия | Час: 10th September 2025 - 06:45 PM |