Помощ - Търсене - Потребители - Събития
Пълна версия: TEH BEST QUIZ EVER!
.::Metal World::. Форуми > Всичко, несвързано с метъла > Общ форум
SepulTeraHead
Would you have been friends with Adolf Hitler?

Цитат
Hitler's Freund/Freundin

Adolf would've respected your tastes and morals, and you could've hung out together in his mountain home that was featured in Homes & Gardens Magazine. I'm not exactly sure if you should give your self a pat on the back for that, but go ahead and do it anyway.
Sw1tched
i na men twa mi se polu4i
_SiegfrieD_
Hitler's Freund/Freundin

Adolf would've respected your tastes and morals, and you could've hung out together in his mountain home that was featured in Homes & Gardens Magazine. I'm not exactly sure if you should give your self a pat on the back for that, but go ahead and do it anyway.
SepulTeraHead
Oh, the horror, the HTML horror... the horror.... the horror
_SiegfrieD_
Цитат(SepulTeraHead @ Aug 9 2004, 06:26 PM)
Oh, the horror, the HTML horror... the horror.... the horror

Оправих го,спокойно:)
giggle
Hitler hates you. Even from his grave, he is sending you hate rays.

heheh spodeleno e...
Warrior Of Ice
Hitler's Freund/Freundin laugh.gif
Dragon's Bride
Hitler's Freund/Freundin

te tva e za mene...
Jicata
Dummkopf

хехе и аз го мразя копелето хаха
_SiegfrieD_
Леле какви нацита сме-да не повярваш tongue.gif
The Trooper
Hitler's Freund/Freundin

Нацистки форум laugh.gif
Hansi
Леле вярно сме нацистки форум, wink.gif и аз съм Hitler's Freund. Макар, че за мен беше почти сигурно, че ще се получи това, все пак сме Овни. wink.gif biggrin.gif
_SiegfrieD_
хахаха-не че вярвам в значението на зодиите,но и аз съм родена под знака на Овена wink.gif
Sunforger
Е,на мен ми казаха , че хитлер би ме мразил,ама то е нормално да го мрази,комуне като мене...
Crafter
Hitler's Freund/Freundin

Е сега вече всички можете да ми кажете, че съм Фашист и сякъв там друг...
Jicata
Цитат(Sturmfuhrera @ Aug 12 2004, 08:01 AM)
Е сега вече всички можете да ми кажете, че съм Фашист и сякъв там друг...

Е за теб не съм се и най-малко съмнявал ахаххах
Shturmfuhrer, взимай Sieger-a и да правиме яко пънк хаха
Само трябва и някой друг Hitler's Freund/in за вокал tongue.gif
abductor

Тоя Хитлер е бахти хейтъра biggrin.gif
alpha prime

icon_headbang[1].gif icon_headbang[1].gif icon_headbang[1].gif
Това е "lo-fi" версия на нашия форум. За да видите пълната версия, моля натиснете тук.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.