xskacorex
Mar 1 2003, 01:35 PM
Нека тук да направим топ 10 на най-слушаните от вас песни за месеца! Всеки месец ще поствме 10те най-слушани песни! Ето и моя топ:
МЕСЕЦ ФЕВРУАРИ, 2003 година
1. Death - A Moment Of Clarity
2. Cannibal Corpse - Mummified In Barbed Wire
3. Children Of Bodom - In The Shadows
4. Cradle Of Filth - Cthulhu Dawn (Midian)
5. Megadeth - Mastermind
6. Manowar - Metal Warriors
7. Fyeld - live at O!shipka
8. Rhapsody - Flames of Revenge
9. SoulFly - Terrorist (feat. Tom Arya) (Soulfly само заради това, че бяха в БГ)
10. HammerFall - The Metal Age
Btw - борбата между Children Of Bodom и Cradle Of Filth беше голяма, но Children Of Bodom си извоюва мястото с честно свирене :) Айде и вие сега поствайте тук вашия Топ 10.
Jicata
Mar 1 2003, 08:27 PM
Ето я и моята класация Top 10. Може да не ви хареса много, но е това:
1- Soulfly (разучавах ги :) )
2- Hatebreed (също)
3- Slipknot
4- Fear Factory
5- Stone Sour
6- Pro-Pain (разучавах)
7- Static-X
8- Fyeld
9- Sepultura (разучавах)
10- O.H. feat. Bobz
Това е !
Warrior Of Ice
Mar 1 2003, 08:51 PM
Аз направо ще пиша за най-слушаните от мен албуми, понеже като седна да слушам дадена група, обикновено си пускам цял албум...
1. Stratovarius - Elements Part 1
2. SymphonyX - The Odyssey
3. Rhapsody - Dawn Of Victory
4. Cradle Of Filth - Cruelty And The Beast
5. Children Of Bodom - Hate Crew Deathroll (няма да чакам три месеца я, източих си го :)
6. Hammerfall - Crimson Thunder
7. Luca Turilli - Prophet Of The Last Eclipse
8. Avantasia - The Metal Opera Part 2
9. Immortal - Sons Of Northern Darkness
10. Therion - Secret Of The Runes
Има и още неща (например само днес съм слушал към 5-6 албума), но нали е за 10... :punk:
falio`
Mar 1 2003, 10:26 PM
tva e moito top10 za fevruary:
1.OH feat. bobz - Reket(live at O!Shipka)
2.Rage Against The Machine(vsi4ko)
3.Fyeld
4.Soulfly - Back To The Primitive
5.Slipknot(vsi4ko)
6.Propaganda - Respekt
7.Korn(1 album nai-ve4e)
8.Kuln - Strah
9.Pantera - This Love
10.Fear Factory - No One
ako ne zabravqm neshto mislq 4e tva e oshto vzeto :walkman: :punk:
Morbid Freak
Mar 2 2003, 07:13 PM
Ето я и мойта класация
1.Static-x:Steam(по-скоро целия албим)
2.Korn-Follow the leader-целия
3.Papa Roach-she loves me not
4.Slipknot-Slipknot(Surfacing)
5.Nirvana-Nirvana(in bloom)
6.Ramstein-du hast
7.Marilyn Manson-Vandalism Aethicts
8.Queen-Bohem Rapsody(може да ви се вижда смешно но ако не бяха Queen може би нямаше да слушам по-твурда музика:))
9.Хиподил-Скакауец
10.Sevendust
П.П. Извинете ме че не влизах дълно имах кофти отценки в даскало ако ви трябвам за нещо кажете на [SIC] или на The_Rage
Rage- ти си Валъо нали:)))
А би трябвало кой друг слуша RATM :) no hard feelings OK??:) :punk: :unsure: :unsure: :unsure:
bobz
Mar 3 2003, 01:56 AM
Uuuuuuuh! Top 10, eba ti, super slojno, ne razbrah za koga top 10 - vuobshte ili samo za fevruari, 6toto imam gaden problem s foruma i ne razbiram kakvo se pishe,
abe gore-dolu e ei t'va:
1. Metallica (kakvoto i da e)
2. Rage Against The Machine (vsi4kite)
3. Downset - Lies
4. Down - Nola
5. Pantera (vsi4kite)
6. Korn - Follow The Leader
7. Helmet - Meantime/Betty
8. Sick Of It All - Scratch The Surface
9. Suicidal Tendencies - The Art Of Rebellion
10. Body Count - Cop Killer
ina4e sega slusham samo "I Will Be Heard" na Hatebreed, tova mi e N. 1 pesen za tzelia Fevruari!
:mad: :mad: :mad: :punk: :mad: :mad: :mad:
Beerzebub
Mar 6 2003, 01:14 AM
01. Rammstein (всичко)
02. Children of Bodom (всичко)
03. Cradle of Filth
04. Arch Enemy (Burning Angel / Ravenous)
05. Stratovarius (Freedom)
06. Edguy (Jerusalem)
07. Avantasia (Avantasia / The Looking Glass / The Tower)
08. Nightwish (End of all Hope / Sacrement of Wilderness)
09. In Flames (Embody the Invisible)
10. Hypocricy (Catch 22... Don't Judge Me)
Zombie
Mar 6 2003, 03:08 PM
1.Public Image Limited - Flowers of Romance
2.Bjork - I've Seen It All
3.John Lennon - Imagine
4.Sting - Shape Of My Heart
5.Snake River Conspiracy - Vulcan
6.The Cranberries - Salvation
7.Bee Gees - Melody Fair
8.Static-X - I'm With Stupid
9.Deftones - Chauffeur
10.Bob Marley - Jamming
NecroMage
Mar 11 2003, 08:54 PM
1.Annihilator - Ritual
2.Children Of Bodom - Hate me!
3.Crematory - The Fallen
4.Iced Earth - The Suffering(trilogiqta)
5.Rob Zombie - Bring Her Down
6.Dimmu Borgir - Burn in hell
7.Fear Factory - Digimortal(albuma)
8.Cradle Of Filth - Her Ghost in The Fog
9.Catamenia - Beyond The Starlight
10.Korozy - Keeper Of The Cemetery
xskacorex
Mar 14 2003, 11:46 AM
Новият ми топ 10 е доста по-различен:
1. AciDust - Simon Sez (all songs)
2. Death (all)
3. Cannibal Corpse (all)
4. Fyeld - The Talk
5. OH feat. Bobz - Reket
6. CRADLE OF FILTH (94 - 96)
7. Children of Bodom (all)
8. Rhapsody (all)
9. Stratovarius (1 ppesen ama nz koq?)
10. Napalm Death
Bobz, problema ne e v teb, a vuv foruma, za da go otstrani6 natisni view/encoding/cyrillic
Metanoia
Mar 22 2003, 06:58 PM
Да се отбележа и аз (не знам как ще ги докарам 10 :P ):
1. My Dying Bride - Turn Loose The Swans
2. My Dying Bride - As The Flower Withers
3. Bicheto - всичко
4. My Dying Bride - SYMPHONAIRE INFERNUS ET SPERA EMPYRIUM.mp3 :P
5. Bestial Mockery - Всичко, което имам на работа
7. Slipknot - демото преди Come Play Dying, заедно с Purge
8. Slipknot - Mate. Feed. Kill. Repeat.
9. ъъъъ... започвам да зациклям... Lacrimosa слушах, но просто една омешана листа от разни албуми
10. Marilyn Manson - избрани творби! :lol:
_____________________________________________________
Слушам и Квартални Братя - У-а, но това не сте го чули от мен. :P
falio`
Mar 29 2003, 07:56 PM
tva e moq top 10 za mart mesec. pove4e sum slushal bg grupi ama ne vsi4ki sha vpisha:
1.OH
2.Artery - Control
3.Acidust
4.Dreadlockz
5.Slipknot (parviq album)
6.Fyeld - TKO
7.Biohazard - Retribution
8.Good Food - Moqt Svqt
9.Indignity - Indignity (pesenta)
10.Cranberries - Zombie (hehe...teq ne im se kefi nikak ama tva par4e po-biva, a i na barabani e dobro :lol: )
Jicata
Mar 29 2003, 08:46 PM
1.AciDust - всичко,което съм намерил ма mp3(ебаси яката група)
2.O.H. feat. Bobz - Рекет (live)
3.O.H. - Няма Значение
4.Hatebreed - всичко
5.Stone Sour - Inhale
6.Fyeld - Syco Level
7.Artery - Control
8.Пропаганда - Респект
9.Slipknot - Do Nothing[Bitchslap]
10.Metallica - ...And Justice For All (албума)
Metanoia, коя е тази песен на Slipknot, дето ти е на 7-мо място и моля те кажи откъде си я дръпнал.
Zombie
Mar 29 2003, 11:16 PM
1.Videodrone-vsi4ko
2.Lion King-OST
3.Dead Can Dance-Piece For Solo Flute
4.mudvayne-dig
6.Asian Dub Foundation-Fortress Europe
7.Clint Mansell-Pi
8.Sugababes-Stronger
9.Indian legends /tfa e kompilaciq s indiqnska muzika
10.(hed)p.e.-Getaway
xskacorex
Apr 4 2003, 10:50 PM
1. Rhapsody - всичко
2. Therion - всичко
3. Fyeld - всичко
4. Acidust - всичко
5. Death - всичко
6. Megadeth - всичко
7. Stratovarius - всичко
8. Hammerfall - всичко
9. Cannibal Corpse - всичко старо
10. Children Of Bodom - всичко
Warrior Of Ice
Apr 11 2003, 09:13 PM
Последните няколко дни съм ТОТАЛНО ОБСЕБЕН от един-единствен албум, а именно - новото чудовище на кралете Cradle Of Filth - Damnation And A Day. Невероятна творба във всяко едно отношение! Всякакви намеци за комерсиалност са загърбени, пичовете звучат по-неподправено и тежко отвсякога, да не говорим за приноса на цял симфоничен оркестър... нищо по-малко не съм очаквал от тях! В текстово отношение е засегнат доволно циничен прочит на избрани библейски пасажи - бунта на Сатанаил, човешкото грехопадение, делата Моисееви, и т.н. Шедьовър от всяка гледна точка, поне за мен.
Иначе доста се кефя и на концертния албум на Therion (просто размазващ) - единствената му слабост, е че публиката не се чува достатъчно силно.
SepulTeraHead
Apr 11 2003, 09:15 PM
1. Napalm Death - Greed Killing(Diatribes)
2. Napalm Death - Greed Killing(Breed To Breathe)
3. Napalm Death - Greed Killing(Bootlegged In Japan)
4. Insmouth - One Minute Feel
5. Хиподил - Ебем Майки
6. Хиподил - Сутрин Го Навира
7. Metallica - So What?
8. Insmouth - Badseed
9. A.N.I.M.A.L. - Milagro
10. A.N.I.M.A.L. - Dios
Morbid Freak
Apr 11 2003, 09:42 PM
Ето ми я и таз месечната класация:)Може да ви сторят странни първите две места но ако си ги свалите може и при вас да се поместят:)
1.SouthPark-Kyle's mom's a bitch
2.SouthPark-Uncle Fucka
3.KoRn-UntoUchaBleSs
4.Slipknot-Spit it out
5.OH feat Bobz-Рекет
6.Slipknot-Surfacing
7.Metalica-The one
8.FearFactory-No one
9.SoulFly feat Corey Taylor-Jump da fuck up
10.MarilynManson-Great Big White World
Sw1tched
Apr 14 2003, 07:58 PM
без да обиждам някой ама блек метъл топ 10 ми звучи като
1."Смърт"
2."Кръв"
3."Насилие"
4."Убиването"
5."Кървав Меч"
6."Деца на смъртта"
7."Деца на кръвта"
8."Мъртъв Живот"
9."Гробарите"
10."Десинтеграция"
ако ме разбирате
SepulTeraHead
Apr 14 2003, 08:55 PM
Не спомена Сатаната!?!?!!?!?!!?
Sw1tched
Apr 14 2003, 10:02 PM
Нямат право да се кръщават на името на своя бог!!!
Warrior Of Ice
Apr 15 2003, 08:00 AM
Страйки, засрами се! Пропуснал си "вътрешности".
Sw1tched
Apr 15 2003, 07:08 PM
"Вътрешности" изпаднаха от топ 10, защото вокалиста им по прякор "Дроба" се разболя от рак поради използването на вредни тютюневи и не особено тютюневи продукти
Jicata
Apr 15 2003, 07:36 PM
ааахахахаха
Луди сте, кефите ме
Жалко, че "Касапите" изпаднаха от класацията, кефиха ме пичовете. Музиката им беше яка, а пък на живо кво ставаше.....
Sw1tched
Apr 15 2003, 10:05 PM
Касапите? какви касапи?...аа да яки бяха но не трябваше толкова смело да се хвърлят в ентусиазираната им публика. Както знаете в топ 10 могат да участват само групи от хора, забранени са всякакви представители на Undead; герои на Толкин; на Кинг; и ...части от хора.
Warrior Of Ice
Apr 16 2003, 07:58 AM
Класацията не е актуална - Гробарите наскоро се прекръстиха на Главорезите (явно гробокопачеството им се е видяло скучно).
Sw1tched
Apr 16 2003, 09:59 AM
друг е въпроса че така изпаднаха от класацията и мястото им бе заето от страничния проект на
"Мъртъв Живот" - "Жив Мъртвец"
xskacorex
Apr 18 2003, 03:40 PM
1. Rhapsody - all
2. Therion - all
3. Stratovarius - Elements Pt. 1
4. Sex Pistols - Ultimate Collection
5. Death - Leprosy, Human, The Sound Of Perseverence
6. Hammerfall - Crimson Thuinder
7. Vader - Future Of The Past
8. Cannibal Corpse - The Bleeding
9. AciDust - all
10. Fyeld - all
11. Dreadlockz - Big Bad Subway
12. Insmouth
- Lara Croft (наистина ме кефи)
13. Toy Dolls
SepulTeraHead
Apr 18 2003, 07:36 PM
1. In Flames - Clayman(целия албум)
2. Faith No More - Digging The Grave
3. Analgin - Re-nalgin(ДГД!)
4. Machine Head - Burn My Eyes( \m/ Old \m/)
5. Machine Head - The More Things Change...(НАЙ-ЯКИЯ АЛБУМ ЗАПИСВАН НЯКОГА!!!!)
6. Хиподил - Алкохолех Делириум(Без коментар)
7. Artery - Newtopia
8. Megadeth - Youthanasia(не го бях слушал от доста време... още реже глави!)
9. Slayer - Diabolus In Musica(\m/ Bitter Peace\m/)
10. Napalm Death - Breed To Breathe(mini-album... особенно демото на Greed Killing)
AciDust_fen_1
Apr 18 2003, 08:25 PM
emi 4e i moq da vi dam
)))))))
Oba4e tqva da napravite top 10000 4e da moga da gi pobera si4kitre par4eta 4e taka e gadno ostanaha o6te
1 Deftones - Change
1 Deftones - Digital Bath
1 Deftones - Passenger
1 Deftoens - Engine 9
1 Deftones - Knife Prty
1 Deftoens - 7 Words
1 Deftones - Lhabia
1 Deftones - Be Quiet And Drive (far away)
1 Deftones - Mascara
1 Deftones - Headup
xskacorex
Apr 18 2003, 08:30 PM
Ot sega natatuk e top 100000
SepulTeraHead
Apr 18 2003, 09:26 PM
Цитат
1 Deftones - Headup
SOOOOOOOOOOUULLLLLFFFFFFFLLLLLLLLLLLLYYYYYYYY !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Warrior Of Ice
Apr 20 2003, 11:53 AM
Ето и моята албумна класация за месец април:
Cradle Of Filth - Damnation And A Day
Rhapsody - Rain Of A Thousand Flames & Power Of The Dragonflame
Therion - Live In Midgard
Blind Guardian - Nightfall In Middle Earth
Summoning - Let Mortal Heroes Sing Your Fame
Children Of Bodom - Tokyo Warhearts
Immortal - всичко
Apocalyptica - Reflections
Manowar - The Triumph Of Steel
Stratovarius - Elements Part 1
Zombie
Apr 20 2003, 12:26 PM
1. Nine Inch Nails - vsi4ko /predimno The Downward Spiral i Pretty Hate Machine
2. The Golden Palominos - Dead Inside
3. Snake River Conspiracy - Sonic Jihad
4. Alan Wilder - Recoil - Liquid
5. Bjork
6. Ani Difranco
7. Mudvayne - 1
8. Ostava - vsi4ko
9. Deftones - White Pony
10. Limp Bizkit - three dollar bill, yall$
Warrior Of Ice
Apr 26 2003, 09:15 PM
Днес един приятел ми свали и записа (има кабелен интернет, щастливецът!) концерта на Death в L.A. Тия пичове ме разбиха! Chuck е перфектен - вокал и сола без грешка, а Richard е не барабанист, а чудовище! Като цяло - един от най-силните концерти, които съм гледал. Жалко, че не е малко по-дълъг...
SepulTeraHead
Apr 26 2003, 09:32 PM
1. Ахат - Походът
2. Ер Малък - Ь 1
3. In Flames - Colony
4. Biohazard - Kill Or Be Killed
5. Хиподил - Алкохолен Делириум
6. Бичето - Мама Ви Мръсна
7. Insmouth - Cross Over The Crossover
8. Napalm Death - Diatribes
9. Megadeth - Youthanisia
10. Slayer - Diabolus In Musica
Sw1tched
Apr 29 2003, 09:04 AM
Цитат(Warrior Of Ice @ Apr 26 2003, 10:15 PM)
Днес един приятел ми свали и записа (има кабелен интернет, щастливецът!) концерта на Death в L.A. Тия пичове ме разбиха! Chuck е перфектен - вокал и сола без грешка, а Richard е не барабанист, а чудовище! Като цяло - един от най-силните концерти, които съм гледал. Жалко, че не е малко по-дълъг...
направо да ти стане жал за нас предубедените идиоти дето не могат да разберат красотата в грознотата
SepulTeraHead
Apr 29 2003, 09:38 AM
xskacorex
Apr 29 2003, 01:28 PM
Имам 4 клипа и всички албуми на Death... Великиии... Чък = наистина бог... Неслучайно е намерил и място в подписа ми... Sw1tched, не смей да обиждаш Чък...ей...
Sw1tched
Apr 29 2003, 10:42 PM
кога пък съм обиждал Чък, просто иронизирах едно мнение за това колко съм предубеден...ма ти заплашваш ли ме...нали знаеш че хората могат да живеят и без форуми...този засега се държи, но знае ли човек кога ще останат само купичина глупости в него
Warrior Of Ice
Apr 30 2003, 07:42 AM
Това няма да се случи скоро, ако спестяваме отвреме навреме излишните изказвания. Когато нямаш нещо смислено за казване, не се чувствай длъжен да казваш нещо.
Jicata
Apr 30 2003, 12:37 PM
Топ 13
за Април:
1. Fyeld (албума)
2. Marilyn Manson - Coma White (Acoustic) и The Nobodies (Acoustic)
3. System Of A Down - Toxicity (албума)
4. Nirvana - Nevermind и About A Girl(unplugged)
5. Godsmack - Straight Out Of Line и I Stand Alone
6. Hatebreed - Before Dishonor
7. Exploited - Sex And Violence (live)
8. Kreator - Violent Revolution
9. Korn - Follow The Leader
10. Fear Factory - всичко
11. Machine Head - Stuck A Nerve
12. Sepultura - Mindwar
13. Soulfly - Downstroy (Live In BULGARIA 25.02.2003)
Sw1tched
May 1 2003, 10:05 PM
трудно е но тука поне се опитвам. Топ 10 обаче не ща да си правя защото групите които слушам не са измислени за чартове а за да стоят като отправна точка във вечността ,нали warrior
SepulTeraHead
May 2 2003, 10:45 AM
Top 10 на песни... ами малко са
Аз за това си пиша албумите
Sw1tched
May 2 2003, 06:56 PM
абе warrior съществува ли съвременна група на която да се кефиме и двамата? ...такову животно май нема у наше село
Warrior Of Ice
May 3 2003, 09:01 AM
Май няма такава, но какво пък... не е фатално!
Infernal_Tarja
May 4 2003, 09:29 PM
Nightwish?
RAPTOR
May 4 2003, 09:38 PM
Kakbo 3a Nightwish?
Sw1tched
May 4 2003, 09:56 PM
nightwish не става - тях само не ги мразя и ги понасям, става дума за фенство. Ако нирвана ги имаше може би ,а Ицо?
Warrior Of Ice
May 5 2003, 08:15 AM
Уважавам творчеството им, но не ги харесвам особено. Въобще грънджът не ме влече.
Това е "lo-fi" версия на нашия форум. За да видите пълната версия, моля
натиснете тук.