Цитат(conguestadors @ Dec 22 2012, 09:29 AM)
Много е тъпо да кажеш, че RAV-а е тоалетна. Карал съм такава Тойота и според мен е супер надеждна, външния вид също не е лош.
Звучиш като човек, който се е качил на РАВ4 от Лада.
Slash - можеш да черпиш инфо и от написаното по-горе от мен, но ще добавя още няколко коментара, базирани на лични впечатления:
Тойота като цяло не ми харесва последните 10 години заради политиката на марката да продава евтина пластмаса, недоизпитани технологии и много интересни разходни норми на клиентите си, за които не пише как са измерени и често след това хората се чудят защо Авенсиса им харчи 12 градско при зададени 8.6 например. Колите им са с много странно окомплектовани задвижвания, преди години на едно обучение имахме и Корола 1.6 с роботизирана кутия, това и тоалетна не бих го нарекъл - ужасно поведение в завой и силно накланяне, абсолютно мъртъв двигател със солиден разход на гориво за сметка на това, на роботизираната кутия и засичахме смяната на скоростите с календар, евтин интериор...Аурис няма серийно ЕСП при базовите модификации и на 13к километра пробег и скърцаше задния прозорец и се разпадна козирката на таблото, което беше проблем, защото трябваше да я върнем на ТМ, същата идиотска роботизирана кутия. Авенсиса е по-добре ако го вземеш с по-голям мотор, дизела им харчи масло като двутактов мотор, за цената си има далеч по-добри предложения от конкурентите. Новия РАВ4 отстъпва по много показатели на алтернативите и е с доста смотано задвижване ( тествали сме в сняг няколко марки, РАВ-а беше най-зле ), тесен е отзад, малко място за главите на пътниците, евтин интериор и задна врата, която продължават да монтират с дясно отваряне при дясно движение - много е удобно като трябва да сваляш нещо
Само Ленд Круизерите им останаха читави, въпреки, че интериора със сивите пластмаси и белещата се кожа на седалките, както и честите проблеми по навигационната система трябва да оправят ( трима мои роднини карат такива, купени нови от ТМ ). Пак, в този клас според мен алтернативите в лицето на любимия ми Discovery, както и Pajero - намирам за по-добри.
Тойота не е това, което беше и коли, легендарни със здравината си, като Карина, старите Ленд Круизери, Корола и прочие вече не са в този си вид. И напълно ги разбирам - маркетинга продава повече от инженерите в днешно време.