Помощ - Търсене - Потребители - Събития
Пълна версия: Коя кола предпочитате?
.::Metal World::. Форуми > Всичко, несвързано с метъла > Общ форум
Страници: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
conguestadors
Ами не се хвърляй на Ровър. Първо защото фирмата фалира и вече не съществува, доста скъпи резервни части и не особено надеждни автомобили. Ако търсиш информация за даден автомобил чети в този сайт, аз там съм намирал доста ценни и обективни мнения.
Во Царствии Твоем
Благодаря Conquistador, резглеждам го в момента. Интересно, че Роувърите имат добра оценка там. Иначе бюджета ми е супер нисък и наистина, се чудя към какво дърво да се насоча. Преди имах Деу Ланос, което си ме радваше, но харчеше доста и беше супер тромаво. В същото време не искам да залагам на Корса или Голф 2 или 3 smile.gif Харесвам италианските автомобли. но всеки казва, че с ачупливи за нашите пътище и те така smile.gif ще видим какво ще ми роди главата, има още малко време за мислене smile.gif
Megadeth
Също бях се захласнал по Роувърите, но се оказа, че това е последната кола, която трябва да взема. Много евтини, но с причина. Някое опел корса или пежо. Пак същите пари са. Всъщност бюджета ти към 2000лв ли е?
Во Царствии Твоем
По скоро около 1500. Това, което съм си харесал е - ЦЪК, и конете са му арни... Впрочем, по форумите се загледах в цените на консумативите на Роувърите, въртят се около тези, които са на Опел, което ми беше интересно да науча, а все пак май опелите минават с едни от най-евтините цени за чаркове?
conguestadors
Моето мнение е да си вземеш Фиеста. От малките автомобили, Фиестата е най-добрия избор, защото е изключително здрава като техника, обема на багажника е доста голям за класа, а и возията и не е лоша.
ЦЪК
ЦЪК
ЦЪК
75 к.с. не са малко за такова купе, също така ще спестиш доста и от данъци.
Warrior Of Ice
^ Като човек, карал шест години точно такава кола, мога само да се съглася... е, без частта за возията - понякога те кара доста да подксачаш по чудесните родни пътища. smile.gif Иначе е учудващо здрава и икономична.
Во Царствии Твоем
Благодаря ви за отговорите. Специално частта със светлия бял интериор ме кефи на макс. Имам около 10 ина дни за мислене, сетне и за търсене smile.gif А за френските коли от този клас какво мислите като цяло?
karelian
Не са достатъчно здрави, но пък са удобни и возят меко.

Иначе се присъединявам към мненията за Ford. Шеста година карам подобна кола и все още не ме е изоставила. Твърдото возене е факт, но пък го има и при други коли, така че не го отчитам като недостатък. Лесна поддръжка и сравнително евтини консумативи - това са само част от предимствата, като най-голямото, предвид постоянно покачващите се цени на горивата, е икономичният двигател.

Лично на мен Opel Corsa не ми харесва; мисля, че старите корси не са сполучливи.
conguestadors
Цитат(Во Царствии Твоем @ Mar 22 2012, 04:54 PM) *

Кажи на какво се спря приятелю? Имай предвид, че няма лоша кола има лоша поддръжка тъй, че каквото и да вземеш, ако се грижиш добре за него, няма да имаш проблеми.
Во Царствии Твоем
Съжалявям за бавната ми реакция...
Все още се пуля. Предстои ми да започна втора работа към края на месеца и ако всичко върви добре може би ще вдигна сумата, с която ще разполагам за покупка на автомобил. За момента само обикалям и цъкам с език smile.gif Проблемът, е че жената иска колата да бъде харесана и от нея rolleyes.gif
sharon
Трудно ще стигнете до консенсус, ако изобщо. Успех и да покажеш придобивката след време.
Megadeth
Има бе, за 2500 можеш да вземеш нещо прилично.
Во Царствии Твоем
Сдобих се аз с едно Bravo 1.6 103 кончета, жената му се чуди още, мен ме радва, да видим колко читаво попадение съм направил smile.gif Отново леко импулсивно... това е втората коола, която избирам след като се кача в нея, пипна волана и ми се обади вътрешният глас.." Тя е" smile.gif Утре ще пусна и снимчици smile.gif
conguestadors
Да ти е честита и да те радва дълго и безаварийно.
Slash
Какво ще кажете за Volvo XC60? Доста ми харесва като дизайн. Харесвам също така Toyota RAV4 i Mazda CX-5. Honda CR-V не чак толкова. Като цяло не ми допада вида на новите SUV, харесвам по-класически външен вид или нещо леко и ненатрапчиво.
Scanspeak
XC60 е на платформа от Фокус, като цяло предлага добър баланс цена/качество. Скъпа за обслужване, голяма загуба на стойност като всяко Волво. РАВ-а е тоалетна във всяко отношение. CRV - странен дизайн на кокпита, слаби двигатели, изобилие от евтини пластмаси, псевдо-задвижване 4х4.
В момента ( говоря за нова ) според мен Freelander е най-добър и то с голям маржин. Употребявани - Х-трейл, ако можеш да живееш с външния му вид или Outlander - чудесна машина, хубав виско-диф, евтина пластмаса в кокпита ( поне не толкова гадна като тази на CRV ) - 2-литровия дизел е много икономичен - 8.3-8.4 градско, но трябва да се внимава дали не е прегряван, от време на време пукат глави. Подръжка на Аутлендъра - средно около 370 лева на 20к километра в оторизиран сервиз.

Можеш да ми приемеш мнението като на човек, прекарал 3 години в бранша с нови автомобили и преки впечатления ( горните съм ги карал, само Маздата не съм ) от тези горе.

ПС: В БС София има в момента Ево Х на 19 900 евро, аз бих се замислил сериозно biggrin.gif
Slash
Мнението ти е отлично, аз просто се опитвам да отворя приказка, не съм тръгнал да купувам нищо. Имам два въпроса към теб:

- Всичките ли Тойоти SUV са както описа RAV4? Падам си по япончета и имам интерес точно към тази марка.
- Какво мислиш за Lexus и Infiniti?
conguestadors
Много е тъпо да кажеш, че RAV-а е тоалетна. Карал съм такава Тойота и според мен е супер надеждна, външния вид също не е лош.
Мишо, замисли се за Субару Форестър. Призната е от доста специалисти за една от най-здравите коли на света. Вярно, че поддръжката не е от най-евтините, но попаднеш ли на добре гледан и обгрижван екземпляр, въобще няма да мислиш за скъпите части, защото просто няма да ти се налага. Това ти го казвам от много личен опит.
Scanspeak
Цитат(conguestadors @ Dec 22 2012, 09:29 AM) *
Много е тъпо да кажеш, че RAV-а е тоалетна. Карал съм такава Тойота и според мен е супер надеждна, външния вид също не е лош.

Звучиш като човек, който се е качил на РАВ4 от Лада.

Slash - можеш да черпиш инфо и от написаното по-горе от мен, но ще добавя още няколко коментара, базирани на лични впечатления:

Тойота като цяло не ми харесва последните 10 години заради политиката на марката да продава евтина пластмаса, недоизпитани технологии и много интересни разходни норми на клиентите си, за които не пише как са измерени и често след това хората се чудят защо Авенсиса им харчи 12 градско при зададени 8.6 например. Колите им са с много странно окомплектовани задвижвания, преди години на едно обучение имахме и Корола 1.6 с роботизирана кутия, това и тоалетна не бих го нарекъл - ужасно поведение в завой и силно накланяне, абсолютно мъртъв двигател със солиден разход на гориво за сметка на това, на роботизираната кутия и засичахме смяната на скоростите с календар, евтин интериор...Аурис няма серийно ЕСП при базовите модификации и на 13к километра пробег и скърцаше задния прозорец и се разпадна козирката на таблото, което беше проблем, защото трябваше да я върнем на ТМ, същата идиотска роботизирана кутия. Авенсиса е по-добре ако го вземеш с по-голям мотор, дизела им харчи масло като двутактов мотор, за цената си има далеч по-добри предложения от конкурентите. Новия РАВ4 отстъпва по много показатели на алтернативите и е с доста смотано задвижване ( тествали сме в сняг няколко марки, РАВ-а беше най-зле ), тесен е отзад, малко място за главите на пътниците, евтин интериор и задна врата, която продължават да монтират с дясно отваряне при дясно движение - много е удобно като трябва да сваляш нещо biggrin.gif
Само Ленд Круизерите им останаха читави, въпреки, че интериора със сивите пластмаси и белещата се кожа на седалките, както и честите проблеми по навигационната система трябва да оправят ( трима мои роднини карат такива, купени нови от ТМ ). Пак, в този клас според мен алтернативите в лицето на любимия ми Discovery, както и Pajero - намирам за по-добри.
Тойота не е това, което беше и коли, легендарни със здравината си, като Карина, старите Ленд Круизери, Корола и прочие вече не са в този си вид. И напълно ги разбирам - маркетинга продава повече от инженерите в днешно време. smile.gif
conguestadors
Цитат(Scanspeak @ Dec 22 2012, 11:09 AM) *
Цитат(conguestadors @ Dec 22 2012, 09:29 AM) *
Много е тъпо да кажеш, че RAV-а е тоалетна. Карал съм такава Тойота и според мен е супер надеждна, външния вид също не е лош.

Звучиш като човек, който се е качил на РАВ4 от Лада.

Звуча като човек който е карал и сменил доста коли през живота си. Не ме познаваш, за това не конкретизирай. Ако искаш малко по късно можем да поспорим доста за коли.
RunningWild
Рав 4-ките са много яки автомобили, а също така и много надеждни. Особено ходовата част е супер здрава, което прави тази Тойота идеална за нашите пътища. Обаче дизайна много не ме кефи. Единствено Рав 4-ките след 2006-та година ми радват окото. Предишните от вън не ме кефят много, а интериора им е супер кашонски, но това вече е въпрос на вкус.

conquestadores, сега бързам, но после може да ти пратя едно лично с някои въпроси за Субару, щото като те гледам си запознат, а тука ми изпадат някакви оферти за едно Legacy 2.3 бензинка 2005-та година.
Slash
Subaru сякаш е подценявана марка за сметка на гигантите Honda, Toyota и Nissan, но пък хората от Subaru явно се грижат за детайлите от това, което чета за тях. Определено Forester ми харесва, както и XV Crosstrek.

Остана само за Mazda CX-5 да науча някакви преки впечатления от някого.
Scanspeak
Не са подценявани ни най-малко, не са масови защото са скъпи в сравнение с останалите японски предложения. Повечето клиенти за съжаление не купуват на база твърдо убеждение, а на изгодна оферта. По-скъпи са и до скоро нямаха приличен дизелов мотор, миналата година Легасито беше съвсем близо като цена до 3-ка и определено не си оправдаваше етикетчето.
Форестър съм карал последния, 2.5 CVT - единствената японска кола с добре оразмерен вариатор/двигател, доста по-пъргаво беше от сходния Аутлендър с 2.4 CVT и за разлика от втория, средния разход не започваше с 2-ка biggrin.gif

ПП: За коли не споря, имам си собствени наблюдения и убеждения, които не целя да налагам на никого.
RunningWild
Цитат(Scanspeak @ Dec 22 2012, 06:27 PM) *
Не са подценявани ни най-малко, не са масови защото са скъпи в сравнение с останалите японски предложения.

Едно Субару не е по-скъпо от една Мазда или Хонда нито като цена, нито като поддръжка. Само за справка.
Scanspeak
Може би разминаването идва поради това, че аз говоря за нови автомобили, а ти имаш в предвид употребявани? С вторичния пазар не съм много запознат с цените като цяло и вярвам, че е както казваш.
Новите обаче са чувствително по-скъпи ( с изкл. на Форестър ) от аналозите си, предлагани на сходен клас платформа от Мазда, Митсубиши, Хонда и Нисан. Освен това боксер се обслужва доста по-трудно от редови или V-образен мотор - елементарна смяна на свещи е един съвсем прост пример. Някои по-специфични части също могат да се окажат трудни за намиране и на подобаваща цена ( пак визирам нови части ).
Моите предпочитания за коли са предимно към любимите ми Lotus, TVR, Jaguar, Aston Martin и Land Rover като много харесвам и Alfa, и стари модели Lancia от преди Fiat, въпреки пословичната ненадежност на горните, с изкл. на Лотус. rolleyes.gif
TheEconomist
С лека ръка на сърцето си признавам, че карам Мазда 323БА вече осма година. Колата е пушка и беше подарък от баща ми. От време на време се чупи, но винаги оправям всичко, защото няма как да се предвижвам без нея. За последно си спомням, че смених хидравличната помпа https://www.xparts.bg/hidravlichna-pompa, защото вече имаше нужда. От тогава не мисля, че съм пипал нещо друго с изключение на козметични работи и един акумулатор. За сега ще продължа да си действам с Маздичката без никакви притеснения.
Anarchyst
Защо само прахосмукачки сте споменали? brickwall.gif

Това е "lo-fi" версия на нашия форум. За да видите пълната версия, моля натиснете тук.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.