InsArtTure
Jun 13 2007, 12:06 PM
Така...избрах английския израз, за да наблегна на това, че в тази класация ще трябва да сложите албумите, които са ви направили най-голямо впетчаление, които са оставили ясна следа в сърцето ви и които ще помните и обичате с години. Албумите, които ще останат! Които по една или друга причина- когато сте били влюбени-разлюбени,щастливи-нещастни,женени-разведени, сменяли даскалото
, запознавали се с нови хора, започвали нова работа или каквото и да е - тези записи ще ги помните вечно и ще са заслужили мястото си във
вашия Топ 30. Чувствайте се свободни да коментирате всеки един албум - с какво, кога и как е спечелил сърцето ви.
Числата не показват приоритет на участващите в класацията, а само изреждат броя на албумите. И не се ограничавайте с хеви метъла, всякакви музикални стилове са добре дошли. Там също имаме любими, нали?
Подчертавам - темата е сериозна и всеки злонамерен или лишен от мисъл спам ще бъде трит.Приятно писане на сантименти.
1. Dark Tranquillity - Skydancer
2. In Flames - Clayman
3. Amon Amarth - Versus The World
4. Edguy - Kingdom Of Madness
5. Iron Maiden - Dance Of Death
6. Tristania - World Of Glass
7. Kreator - Enemy Of God
8. Gorefest - Soul Survivor
9. Death Angel - The Art Of Dying
10. Lacuna Coil - Comalies
11. The Gathering - Souvenirs
12. Pain - Nothing Remains The Same
13. Avantasia - The Metal Opera Prt. 1
14. Arch Enemy - Anthems Of Rebellion
15. Tad Morose - Undead
16. Death - The Sound Of Perservearance
17. My Dying Bride - Songs Of Darkness, Words Of Light
18.Godsmack - Faceless
19. P.O.D. - Satellite
20. Analgin - Re-nalgin
21. Papa Roach - Infest
22. The Absence - From The Grave
23. Opeth - Damnation
24. Anathema - Judgement
25. Kataklysm - Serenity In Fire
26. Masterplan - Masterplan
27. Vehemence - Helping The World To See
28. Cradle Of Filth - Bitter Suits To Succubi
29. Kamelot - Karma
30. Blind Guardian - Somewhere Far BeyondКогато имам време, ще коментирам отделните записи.
Svetyl
Jun 13 2007, 12:28 PM
Много хубава тема... дано успея да изброя 30, просто съм толкова претенциозен, че...
Окей, започвам:
Saxon - Unleash the Beast - Няма какво друго да кажа, освен че това е любимият ми албум на любимата ми група.
Saxon - Inocence is no excuse
Saxon - Crusader
Iron Maiden - Fear of the Dark - Мейдън
Iron Maiden - Brave New World - Мейдън
Iron Maiden - Dance of Death - Мейдън
Judas Priest - Screaming For Vengeance - 10 клас... луда работа
Още си спомням концерта...
Judas Priest - British Steel - 9 клас...
Pink Cream 69 - Sonic Dynamite - това като почнах да олекотявам. Благодарение на един приятел се зарибих и не ме пускат тия хора. Гениални са!
Obituary като цяло. Не искам да казвам албум. Беше време когато заспивах на тях. Приятно е
System of a Down - Toxicity - най-въртеният албум от мен и досега.
Linkin Park - Hybrid Theory - Проблем?
Sepultura - Arise - в този албум няма грешно изсвирен акорд, грешно извикана дума, нищо грешно няма...
Sepultura - Beneath the Remains - същото.
Manowar - Louder Than Hell - хеви метъл копеле
Jamiroquai като цяло. Пак без албум. Тия хора правят музика с главно М.
Edguy - Hellfire Club - луда работа
Hammerfall - Crimson Thunder - впечатли ме величествеността.
Threshold - Dead Reckoning - страхотни послания.
Threshold - Hypothetical - пак страхотни послания.
Children of Bodom - Follow the Reaper - какво да кажа, ебати, това е перфектно.
Annihilator - Set the World On Fire - много хубави спомени.
Annihilator - King of the Kill - същото.
Masterplan - Masterplan - страхотен е, по-точен коментар няма...
Rammstein - Mutter - интересното е, че грам немски не разбирам, а знаех текстовете
Running Wild - Masquerade - по-специално песента Rebel At Heart
Епизод - Българският Бог - обичам Ботев и Вазов...
Епизод - Мъжки песни
P.O.D. - Satelite - не съм преписвал от Киро
Sonic Syndicate - Only Inhuman - ОБОЖАВАМ ГО!
Бонуси:
Queensryche - Operation Mindcrime 1 и 2
King Diamond - Abigali 1 и 2
Jethro Tull - Roots to Branches - това е умният албум. Що задачи съм изрешил на него...
35. Съжалявам, но просто нямаше как да не са малко повече
SepulTeraHead
Jun 13 2007, 12:35 PM
1. Machine Head - The More Things Change...2. Sepultura - Chaos A.D.
3. Pantera - Vulgar Display Of Power
4. Biohazard - State Of The World Address
5. Machine Head - всичко друго освен SuperCharger
6. The Offspring - всичко, главно Conspiracy Of One и Ixnay On The Hombre
7. Merauder - Five Deadly Venoms
8. Killswitch Engage - Alive Or Just Breathing
9. Insmouth - Cross Over The Crossover
10. Bad Religion - The Empire Strikest First
11. The Haunted - s/t, rEVOLVEr
12. Lamb Of Go0d - As The Palaces Burn
Толкова стигат. Тия албуми наистина ме доксоват. Иначе има и доста други мега яки, на които се кефя доста, ама тва е Шампионската лига общо взето.
Иначе InsArtTure ме изненада приятно с някои попадения
lodborg
Jun 13 2007, 12:38 PM
Много хубава тема, предполагам ще е поредният повод за форумен скандал обаче. Ако тръгна да изброявам 30 любими албума все ще забравя нещо, но ще се опитам да оформя тридесетицата. Подчертавам, че не степенувам по важност или лични предпочитания, просто изброявам.
1. Rainbow - Rising - възможно най-любимият ми албум за всички времена. Събуди любовта ми към дългите, смислени и чувствени сола, както и към качествения рок.
2. Yngwie Malmsteen - Alchemy - албум, който рисува картини. Толкова изящно и в същото време стилно и мощно композиране не съм открил другаде.
3. Cradle of Filth - Damnation and a Day - въпреки че мразя думата "перфектен", тя подхожда най-добре на този албум. Няма лигавене, няма разтегляне на мисълта, всичко е премерено и от музикална, и от текстова гледна точка. Спомням си първия път, когато чух албума - беше няколко дни след излизането му на пиратски диск, взет на заем от Mort. Пуснах го в 9 вечерта и до 3-4 през нощта киснах в леглото, опитвайки се да разбера всички пластове на тази творба. Феномен!
4. Nightwish - Once - групата, която олицетворява красота и нежност за мен, не мога да опиша с думи колко сантименти тая към Nightwish
5. Manigance - общо взето всички албуми, но ако трябва да избирам... Абе по-добре да не се налага да избирам... Това е моята група. Групата, която сякаш пише песни специално за мен, сякаш предвиждащи всички мои желания и синтезиращи ги във всеки свой албум, за да го превърнат в нещо толкова лично за мен. Винаги ме обзема спокойствие и щастие, докато ги слушам.
6. Manowar - Kings of Metal - първата метъл група, която прослушах и една от най-най-най-любимите ми. Ще ги свързвам винаги с Пазарджик, където прекарвах по-голямата част от летата в детството ми.
7. Elvenking - Heathenreel - ето как трябва да звучи фолк метълът, ето как трябва да се прави сложна и постоянно меняща се музика. Цялата "Песен за огън и лед" е четена само и единствено на този албум, комбинацията е невероятна!
Малко ми омръзна да пиша обяснения за албумите по-надолу, така че само ще ги изброя и някой ден ще попълвам.
8. Symphony X - The Divine Wings of Tragedy
9. Evergrey - The Inner Circle
10. Dio - Holy Diver
11. Children of Bodom - Hatebreeder
12. Therion - Secret of the Runes
13. Dimmu Borgir - Enthrone Darkness Triumphant
14. Edguy - The Savage Poetry
15. Wintersun - Wintersun
16. Emperor - Prometheus: A Discipline of Fire and Demise
17. Vital Remains - Dechristianize
18. Nile - Annihilation of the Wicked
19. Dark Funeral - Attera Totus Sanctus
20. Dark Tranquillity - Character
21. Stratovarius - Episode
22. Dissection - Reinkaos
23. Cryptopsy - Blasphemy Made Flesh
24. Windir - 1184
25. Kreator - Enemy of God
26. Slayer - Reign in Blood
27. Opeth - Damnation
28. Iron Maiden - Piece of Mind
29. Kamelot - The Black Halo
30. Deep Purple - House of Blue Light
Не е истина, колко неща забравих! Ще дооформям в последствие. За Dismember и Obituary не намерих места, ама така и така върху този списък ще се мисли още.
prayer4eto
Jun 13 2007, 12:55 PM
Чак 30 не мога да изброя . Ама ето няколко
1. Eric Clapton - Timepieces Vol. II
2. Eric Clapton - Pilgrim
3. Masterplan - Masterplan
4. Iron Maiden - Brave New World
5. Judas Priest - Angel Of Retribution
6. Hammerfall - Legacy Of Kings
7. Hammerfall - Renegade
8. AC/DC - Back In Black
9. AC/DC - Stiff Upper Lip
10. Kamelot - Black Halo
11. Kamelot - Ghost Opera
12. Metallica - Load (10, 11, 12 клас ...)
13. Steve Morse - Split Decision
Другите неща са разни сборни компилации от "The Greatest Hits" на някоя група, които мисля, че не се включват тук като албуми ...
Warrior Of Ice
Jun 13 2007, 01:28 PM
Хубава тема.
Преди години имаше подобна, но оттогава маса шедьоври излязоха... Та ето моят All-time Top 30:
Rhapsody - всичко. Наистина не мога да разделям дискографията на любимата си група на фрагменти. За мен всичко, което са записвали досега, е гениално. Rhapsody е най-емоционалната метъл банда за мен, така че закономерно слагам творчеството им на първо място. Новаторството и техничарството им дори не споменавам.
Cradle of Filth - Damnation and a Day. Шедьовърът на британците. Албум толкова монументален, че всякакви суперлативи звучат плоско, отнесени към него. Cradle отдавна вписаха името си в историята на метъла като революционери, но този албум е златната страница в тяхната глава. Прочее, този е един от двата диска, които съм си взел в оригинал, без да съм ги слушал преди това.
Blind Guardian - Nightfall In Middle Earth. Най-оригиналната тава на една от най-оригиналните групи в метъла. Blind Guardian слабо парче нямат, но в този концептуален опус всеки тон,
всяка секунда е тотален култ! Много драматичен, много искрен и много музикантски албум.
Children Of Bodom - Hatebreeder. Ами, няма какво. Вторият запис на финландската дружина е парадигма на така любимия ми неокласически период в творчеството им. Може би точно това е албумът, който преобърна представите за мелодичност, агресия и техника и накара десетки млади банди да се юрнат подир "децата".
Death - The Sound Of Perseverance. Нужен ли е коментар изобщо?!
Therion - Theli. Дълго се колебах дали да не сложа "Secret Of The Runes" тук, но в крайна сметка, любувал съм се на "Theli" много повече, а и точно тази творба има ключова роля в изграждането на музикалния ми вкус. Шибана класика в симфо метъла!
Dimmu Borgir - Puritanical Euphoric Misanthropia. Най-злобният, най-философският, най-техничният албум на норвежките майстори. Безумна свирня, велики текстове, удачна симфоничност. Kvlt!
Arcturus - The Sham Mirrors. Не най-експерименталният, но поне за мен - най-изпипаният и намиращ се най-близко до съвършенството опус на тези гении.
Wuthering Heights - Far From The Madding Crowd. Честно, не съм си представял, че може да съществува толкова голяма МУЗИКА, преди да чуя Wuthering Heights и в частност третото им издание. Смелост и новаторство, съчетани с класически похвати и всичко това изпълнено с безупречна техника. Фолк, пауър и прогресив метъл в равни пропорции. Да не забравя и вълшебните интроспективни текстове...
Wintersun - Wintersun. Смея да твърдя, един от най-важните метъл албуми, както през последните 10 години, така и изобщо. Това е нещо, което всеки, считащ се почитател на жанра, трябва да е слушал. Рядко се случва толкова еклектична музика да звучи толкова красиво.
И нататък:
Luca Turilli - King Of The Nordic Twilight
Luca Turilli - Prophet Of the Last Eclipse
In Flames - Whoracle
Immortal - Blizzard Beasts (зверски труден избор!)
Kamelot - Epica
Summoning - Let Mortal Heroes Sing Your Fame
Dark Tranquillity - Fiction
Threshold - Subsurface
Gamma Ray - No World Order
Domine - Stormbringer Ruler
Nightwish - Century Child
Symphony X - V: The New Mythology Suite
Sonata Arctica - Reckoning Night
Sinergy - Beware The Heavens
Heavenly - Dust To Dust
Arch Enemy - Wages Of Sin
Dream Theater - Train Of Thought
Kreator - Enemy of God
Edguy - Vain Glory Opera
Bolt Thrower - Those Once LoyalИ все пак, 30 е малко число.
Ето, не остана място за Keeper-ите на Helloween. За Iron Maiden, Nevermore, EToS също...
lodborg
Jun 13 2007, 01:37 PM
Meжду другото, има разлика между "30-те най-велики албуми на всички времена според вас" и "30-те най-любими ви албуми". Ако InsArtTure беше избрал първата формулировка, моята класация щеше да изглежда по съвсем различен начин. Щеше да има Death, Morbid Angel, Dream Theater, двата Keeper-a на Helloween, Blind Guardian, Mayhem, Darkthrone на мястото на редица албуми... InsArtTure може да пусне и такава тема.
Warrior Of Ice
Jun 13 2007, 01:42 PM
Всъщност, аз точно идеята на InsArtTure следвах, дори някои от коментарите да сочат към друго. Просто при мен любими и велики неща често се припокриват.
SepulTeraHead
Jun 13 2007, 01:42 PM
^&^^ Хубаво е, че някой осъзнава разликата.
Svetyl
Jun 13 2007, 01:48 PM
^То ясно си пише...
lodborg
Jun 13 2007, 01:50 PM
Не бе, никого не съм упрекнал в каквото и да било, не ми е и минало през акъла. Просто подметнах.
wqwrrr
Jun 13 2007, 03:15 PM
Е, за скромното време, през което слушам метъл има доста албуми, които наистина са станали част от живота ми и това горе-долу са:
1. HammerFall - Crimson Thunder. - Това всъщност е първият метъл албум, който започнах да слушам. Това ми беше първата група.
2. Linkin Park - Hybrid Theory. - Макар и вече да мразя творчеството на Линкин Парк, не мога да не призная, че преди харесвах групата и ги слушах доста преди години.
3. Dark Tranquillity - Damage Done. - Първия мелодик дет метъл, кой съм слушал. От тогава до сега са ми една от най-любимите групи.
4. Rhapsody - Symphony of Enchanted Lands. - Това беше момента в който се влюбих в пауър метъла, епик метъла и въобще Rhapsody са група, която и до сега диктува моят вкус за музика.
5. Wintersun - Wintersun. Винаги ще си остане най-силният метъл албум за мен.
6. Threshold - Subsurface. Това е изключително музикантски направен албум, който наистина си заслужава мястото!
7. Accept - Restless and Wild. Един от любимите ми рокаджийски албуми.
8. Pink Floyd - The Wall. - Слушам този албум още от малък и не мога да спра да се наслаждавам тези гении!
9. Pink Floyd - The Dark Side of the Moon. - Отново много любим албум, който баща ми е въртял толкова много на морето, че като се сетя за море го свързвам с Pink Floyd.
10. Dream Theater - Images and Words. Имаше един дълъг период, когато бях на вълна прогрейсив метъл и това беше моят фаворит.
11. Blind Guardian - Nightfall In Middle Earth. - Наистина произведение на изкуството, което едва ли ще забравя!
12. Manowar - Warriors of the World. - Те продължават да бъдат истинският хейви метъл.
13. Black Sabbath - Paranoid. - За мен те винаги ще бъдат Създателите. Това е албумът който винаги ще асоциирам с думата "култ"!
14. Iron Maiden - Brave New World. - Какво да кажа, най-въртяният албум.
15. BloodBound - Nosferatu. - Това е един от най-успешните дебюти в хейви метъла за мен и ще го запомня с много.
16. Dimmu Borgir - Puritanical Euphoric Misanthropia. Ами това бе албума, който ме въведе в блек метъла като цяло и до днес си го обичам.
17. Battlelore - Sword's Song.
18. Turisas - Battle Metal.
19. Rainbow - Straight Between The Eyes.
20. Kreator - Enemy of God
21. In Flames - Come Clarity.
22. In Flames - Lunar Strain & Subterranean
23. Megadeth - Countdown to Extinction
24. Eternal Tears of Sorrow - Chaotic Beuaty
25. Queensryche - Rage for Order
26. Judas Priest - Painkiller
27. Outworld - Outworld
28. Deep Purple - House of Blue Light
29. Whispering Gallery - Like a Dream of Neverending Beauty
30. Pain - Nothing Remains The Same
И много други, които пропуснах.
ViolentBeauty
Jun 13 2007, 03:45 PM
Ето и моето топ 30.
Това са албумите, които са ми направили впечатление и то с първото слушане, и са намерили място в сърцето ми завинаги, поради една или друга причина. Пишейки я, се върнах назад във времето и дори се позаблях в спомени.
1.
Amorphis – Elegy 2.
London After Midnight - Psycho Magnet 3.
Iron Maiden - Seventh Son of a Seventh Son 4.
Manowar - Kings of Metal 5.
Depeche mode – да кажем почти всичко, просто не мога да си избера един албум. Когато си ги пусна почти винаги се разхождам по цялата дискография.
6.
Aerosmith – Get a Grip Тате ми го купи ‘94 година
7.
Dream Theater - Images & Words8.
Type O Negative – Bloody Kisses. 9.
Kamelot - Karma10.
Blind Guardian - Imaginations From the Other Side11.
Sisters of Mercy - Floodland12.
Procject Pitchfork - Daimonion13.
Pink Turns Blue - If Two Worlds Kiss14.
Clan Of Xymox - Creatures15.
Pantera - Cowboys from Hell16.
Sepultura - Beneath the Remains17.
Death - The Sound of Perseverance18.
Hypocrisy - The Final Chapter 19.
Filds of the Nephilim - Laura20.
Guns ’n Roses - Use Your Illusion I/II21.
Helloween - Keeper of the Seven Keys part I/II22.
Amon Amarth - With Oden On Our Side23.
Suidakra – Caledonia24.
Heavenwood – Swallow25.
Slayer - Seasons in the Abyss26.
Dismember - Indecent And Obscene27.
Ministry- Psalm 6928.
Nosferatu – Prince of Darkness29.
The Candles Burning Blue - Pearls Given to the Swine30.
Нова Генерация - Всичко
Battle Magic
Jun 13 2007, 04:05 PM
1- Pink cream 69-Pink Cream 69
2- Bal-Sagoth-The power Cosmic
3-Helloween-The Time of The Oath
4-Helloween-Better Than Raw
5-Helloween-The Dark Ride
6-Helloween-Kepper Of the Seven Keys 1/2/3
7-Bal-Sagoth- Battle Magic
8-Bal-Sagoth-The Cthonic Chronicles
9 -Iron Maiden-Iron Maiden
10 -Blind Guardian-Battalions Of Fear
11-Pink Cream 69- One Size Fits All
12- Kymera-No Mercy
13- Pink cream 69- Games People Play
14-Blind Guardian-Somewhere far Beyond
15-Gamma Ray-Somewhere Out in Space
16-King Diamond-Abigail
17-King Diamond- The puppet Master
18-Nightwish-Oceanborn
19- The Meads of Asphodel-Exuhming The Grave of Jesua
20- My Dying Bride- The Light At The End of The World
21-Turisas-Battle Metal
22-Siebenburgen-Delictum
23-Ancient Ceremony-Under Moonlight We Kiss
24-Dimmu Borgir-Stormblast ( 96)
25-Power Quest-Wings of Forever
26-Tristania-World Of Glass
27-Rotting Christ-Khronos
28-GraveWorm-Scourge Of Malice
29-The Alan Parson's Project-Tales of Mystery And Imagination
30-Avantasia-Avantasiа 1 &2
31-Edguy-Savage Poetry
32- Kamelot-The Black Halo
33-Shaaman-ritual
Просто не мога да кажа кой ми е най-любим, щом съм ги написал, значи всеки от тях ме е грабнал по някакъв начин. Убеден съм, че ако се замисля, поне още 200 албума ще ми дойдат на ум, но какво да се прави....
Slash
Jun 13 2007, 04:12 PM
Death - Human
Opeth - Morningrise
Agalloch - Pale Folklore
Evergrey - The Dark Discovery
Dark Tranquillity - The Gallery
Pantera - The Great Southern Trendkill
Devin Townsend - Terria
Pain Of Salvation - Remedy Lane
Iced Earth - Burnt Offerings
Nevermore - Dreaming Neon Black
Nile - Amongst The Catacombs Of Nephren-Ka
Bloodbath - Resurrection Through Carnage
Dream Theater - Metropolis Pt. 2: Scenes From A Memory
Riverside - Out Of Myself
Nightwish - Century Child
Saturnus - Veronika Decides To Die
Tad Morose - Sender Of Thoughts
Moonspell - Sin/Pecado
Katatonia - Viva Emptiness
The Gathering - Souvenirs
Alice In Chains - Dirt
Metallica - Load
The Cranberries - No Need To Argue
Steve Vai - Sex And Religion
Guns N' Roses - Use Your Illusion I
Faithless - Reverence
Delerium - Semantic Spaces
Air - Talkie Walkie
Sade - Love Deluxe
Karunesh - Zen Breakfast
Vlad
Jun 13 2007, 04:30 PM
Destruction-The antichrist
Offspring-Americana
Exploited-Fuck the system
Slipknot-Iowa
Stratovarius-Intermission
Iron Maiden-Brave new world
Carcass-Swansong
Kataklysm-Serenity in Fire
Linkin Park-Hybrid Theory
Kreator-Enemy of god
Children of Bodom-Something Wild
Obituary-Frozen in time
Napalm Death-Scum
Benediction-Grind Bastards
Bolt Thrower-The IVth Crusade
Sodom-M16
Pigsty-Pigs are back
Six Feet Under-Bringer of Blood
Sepultura-Chaos AD
Pantera - Cowboys from Hell
Black Sabbath-Paranoid
Metallica-Master of puppets
Murderdolls-Beyond The Valley Of The Murderdolls
Tankard-Zombie Attack
Machine Head-Through the Ashes of Empires
И тука на Хиподил сичките за да завършим
scion_of_storm
Jun 13 2007, 04:58 PM
1. Wintersun - Wintersun
I...battle against time2. Ensiferum - Iron
'Couse the iron is stronger than death3. Diabolical Masquerade - Death's Design
4. Summoning - Oath Bound
Bauglir... Lord and Master, Lord and Master!5. Summoning - всичко друго, невероятни са
6. Equilibrium - Turis Fratyr
7. Ancient Rites - Dim Carcosa
And no sign of life in... Dim Carcosa8. Catamenia - Location: COLD
We came from North, the tribe of eternity...9. Blind Guardian - Nightfall in Middle Earth
No sign of life did flicker, in floats of tears she cried...10. Centinex - World Declension
Flesh is fragile11. Machine Head - Through the ashes of empires
Bleed with me, seethe with me12. Windir - 1184
Dying with sorrow not in hand13. Einherjer - Blot
Ironbound...the torture never stops!14. Elvenking - The Winter Wake
15. Elvenking - Heathenreel
16. Amon Amarth - Once sent from the golden hall
Alone he stands in the doorway, his family still asleep...17. Bathory - Hammerheart
Shores are in flames, shores are in flames... FIRE!18. Eminem - The Eminem Show
'Till the roof comes off, till the smoke clears out...19. Turisas - Battle Metal
Once more, we will fight and conquer, until we meet again!20. Dimmu Borgir - Stormblast
Jeg er Antikrist...21. Dimmu Borgir - Death Cult Armageddon
And slaughter the entire human race22. Dimmu Borgir - Enthrone darkness triumphant
We are forever captured...in the embrace of Death...23. Dissection - Reinkaos
Hail, Lucifer, Dark bringer of light
Hail, Lucifer, giver of eternal sight!24. Satyricon - Dark Medieval Times
25. Cradle of Filth - Dusk and Her Embrace
Their celestial walls crumble, when walks the XUL26. Behemoth - абсолютно всичко!
27. Children of Bodom - Something wild
28. Dark Tranquillity - Fiction
29. Dark Tranquillity - Character
30. Atrocity - Atlantis
Just in one night, one day
Our dreams were taken away...Има още много, естествено, но нека бъдат тези, числата нямат общо с това колко ми е любим албума.
Shadow Man
Jun 13 2007, 08:32 PM
След не много дълги размишления се получи топ 20 . За топ 30 при мен ще влязат албуми които не бих казал че ще могат да спорят с първите 20 и не бих ги оценил с оценка 10 от 10 .Да започнем първо с призовата троика .
1.Ensiferum -Iron
2.Slayer - Reign in Blood
3.Imperanon-Stained
Всичко изброено по долу е класа под изброените 3 отличници (лично мнение търпя всякакви критики)
Judas Priest - Defenders of the Faith
Motorhead - Ace of Spades
King Diamond - Abigail
Kreator- Enemy Of God
Iron Maiden - Killers
BloodBound - Nosferatu
Wintersun - Wintersun
Graveworm-Scourge Of Malice
Gamma Ray - Powerplant
Luca Turilli - Prophet Of the Last Eclipse
Helloween - Walls of Jericho
Orphaned Land - Mabool
Stratovarius - Elements 1и2
Avantasia-The Metal Opera 1и2
Metallica - Kill 'Em All
W.A.S.P. - WASP
Saxon - Crusader
Това са албумите направили ми най-силно впечатление сушани по най-много пъти запомнящи се за цял живот.
RocknRollNigger
Jun 13 2007, 09:09 PM
1 extreme - III sides to every story
2 extreme - waiting for the punchline
3 savatage - streets
4 savatage - the wake of magellan
5 i, napoleon - i, napoleon
6 queensryche - operation: mindcrime
7 icon - night of the crime
8 moonspell - irreligious
9 masterplan - masterplan
10 darkthrone - ravishing grimness
11 carcass - swansong
12 psychotic waltz - a social grace
13 guns n' roses - appetite for destruction
14 crimson glory - transcedence
15 warrant - cherry pie
16 iron maiden - the number of the beast
17 iron maiden - seventh son of a seventh son
18 dream theater - images & words
19 celtic frost - into the pandemonium
20 control denied - the fragile are of existence
21 edguy - theater of salvation
22 h-bomb - attaque
23 gorefest - chapter XIII
24 iced earth - burnt offerings
25 queen - a night at the opera
26 satan jokers - satan jokers III
27 pantera - vulgar display of power
28 mezarkabul - anatolia
29 europe - prisoners in paradise
30 kind diamond - abigail
madeoffire
Jun 13 2007, 09:51 PM
Оу амиии дали ще ги докарам 30
1) Metallica-Master of puppets
2) metallica-black album
3) metallica-load
4) Deep Purple-Machine head
5) Megadeth-Countdown to extinction
6) Megadeth-Risk
7) Guns n roses-Apettite for destruction
8) AC/DC-Back in black
9) Iron Maiden-No prayers for the dying
10) Iron Maiden-Piece of mind
11) Iron Maiden-A matter of life and death
12) Black sabbath-Heaven and hell
13) Rainbow-Rising
14) Pantera-Cowboys from hell
15) No doubt-tragic kingdom
16) Megadeth-United abominations
17) Red hot chilli peppers-Blood sugar sex magic
18) Red hot chilli peppers-Stadium arcadium
19) Aerosmith-Get a grip
20) Soulfly-SOulfly
21) Trivium-The crusader
22) Bryan Adams-Cuts like a knife
23) Ahat-The march
24) Children of Bodom-Follow the reaper
25) Nightwish-Angels fall first
26) Blackmore's night - Shadow of the moon
27) Metallica-Ride the lightning
28) Megadeth-Rust in peace
29) Queen-A kind of magic
30) Saxon - Power and glory
ardagast
Jun 13 2007, 10:01 PM
Хм, интересно. Винаги слушам с удоволствие следните състави със следните албуми:
1- Kreator - Pleasure To Kill/Flag Of Hate
2 - Sodom - Persecution Mania
3 - Slayer - Raining Blood
4 - Sabbat - Dreamweaver
5 - Pantera - Vulgar Display Of Power
6 - Obituary - Cause Of Death
7 - Sepultura - Beneath The Remains
8 - Death - Spiritual Healing
9 - Paradise Lost - Icon
10 - Mystic Circle - Drachenblut
11 - Prong - Cleansing
12 - Falkenbach - ...Magni Blandinn Ok Megintiri
13 - Samael - Eternal
14 - Pain - Rebirth
15 - Gradle Of Filth - Midian
16 - Type O Negative - October Rust
17 - Catamenia - Eskhata
18 - Nokturnal Mortum - Goat Horns
19 - Dark Tranquillity - Haven
20 - Amon Amarth - Versus The World
21 - Theatre Of Tragedy - Velvet Darkness They Fear
22 - Crematory - Awake
23 - Dark Funeral - Vobiscum SatanasТва е. И да има други, те все още се борят да влязат в "Оу Тайм Фейвърит Албуми" листата
Rodd1ck
Jun 13 2007, 10:42 PM
1.Prodigy - конкретен албум няма да пиша, не че съм и запознат толкова, но това може би те сложиха началото на слушаната от мен "по-различна" музика
2.Limp Bizkit - Chocolate Starfish and the Hotdog Flavored Water - с тоя албум започнах да слушам по-сериозно китарно ориентирана музика и за разлика от вас няма да крия, че доста неща от него все още ми харесват
3.Slipknot - с тях все повече задълбах към метъла вече, и трите им албума с Кори са ми важни.
4.Cradle Of Filth - Midian - това е първият албум, който чух на групата и съответно си въртях само него дълго време. Станаха ми любима група и благодарение на тях започнах да слушам разнообразна музика и да имам малко по-различни изисквания към нея.
5.Six Feet Under - Maximum Violence - като цяло не ми е кой знае колко важен, но пък крачка напред към осъзнаването на по-екстремните стилове като дет и грайнд
6.Bloodbath - Resurrection Through Carnage - не съм зациклял никога толкова на дет албум.
7.Mayhem - Deatcrush - то е EP, но е велико..
8.Darkthrone - Under a Funeral Moon - друг много голям блек албум!
9.Gorgoroth - Pentagram -
10.Ashen Light - Pesn' Velesa - малко по-различен блек, но като цяло насоката е същата
11.Beherit – Drawing Down the Moon - по едно време яко циклех на него, все пак е малко надценен
12.Behexen - Rituale Satanum - абсолютна блек касапница!
13.Nattefrost - Blood & Vomit - с него открих и карпатските гори
14.Judas Priest - Painkiller - сигурно най-слушаният албум въобще
15.Sepultura - Arise - ба си албума..
16.Slayer - Reign in Blood -
17.Chimaira - The Impossibility of Reason - много емоционален албум, с него разбрах за животното nwoahm и въобще за метълкора
18.Lamb Of God - New American Gospel - тежко, странно за мен по онова време, малко трудно го схванах, но..
19.Avenged Sevenfold - City Of Evil -
20.Diecast – Tearing Down Your Blue Skies21.Anathema - Judgement - ба си цикъла, ба си албума!
22.My Dying Bride - Songs of Darkness, Words of Light - много дълбоко..
23.Saturnus - Veronika Decides To Die24.Ram-Zet – Escape - много интересно и оригинално, отвори ми очите за по-нестандартни неща
25.Isis - Panopticon - уникална музика
26.Cult of Luna - Cult of Luna - въобще цялата група
27.Opeth - Orchid - може би първият прогресив албум, който съм слушал, все пак като цяло групата ми носи по-различни асоциации от конкретните ми представи за стила
28.Evergrey - Monday Morning Apocalypse - първият албум на групата, за който осъзнах за какво става дума, сега ми се струва може би най-слабият на фона на останалото им творчество, но ако не беше той със сигурност нямаше да обърна подобаващото внимание на старите неща
29.Pain of Salvation – The Perfect Element, Part I - това е албумът с главно А и с главно каквото искате! Няма друго такова нещо..
30.Redemption - The Origins Of Ruin - ба ти емоционалния албум..
31.Fates Warning - A Pleasant Shade Of Gray - гениален
Последните дни са ми много на сърцето
Andromeda - Chimera и първата част от проекта
Liquid Tension ExperimentЗабравих да вмъкна и
Stone Sour там някъде.. Със сигурност съм пропуснал нещо важно, но в общи линии е това.
Ба си и поста праснах..
Забравил съм
Vulgar Display of Power
Legionnaire
Jun 14 2007, 10:28 AM
Чакай да си събера мислите
1. Metallica - Ride The Lightning - това е албума запалил метъл искрата в мен
2. Manowar - Kings of Metal - еталон за перфектен албум
следват албуми от тийн годините ми, които са оформили музикалните ми предпочитания
3. Pantera - Vulgar Display of Power
4. Slayer - Divine Intervention
5. Paradise Lost - Draconian Times
6. Carcass - Descanting The Insalubrious
7. Cannibal Corpse - Tomb of the Mutilated
8. Dio - The Last in Line
9. Sepultura - Arise
10. Judas Priest - Painkiller
11. Rhapsody - Legendary Tales
12. Therion - Lepaca Kliffoth
13 King Diamond - Them
14. Metallica - Master of Puppets
15. Metallica - ...And Justice For All
16. Manowar - Hail to England
17. Manowar - The Triumph of Steel
18. Yngwie Malmsteen - Odyssey
19. Steve Vai - Passion and Warfare
20. Annihilator - Bag of Tricks (може да е сборен, но това е което ме запали по тях)
21. Overkill - W.F.O.
22. Grave Digger - Heavy Metal Breakdown
23. Running Wild - Pile Of Skulls
24. Symphony X - The Divine Wings Of Tragedy
25. Amorphis - Elegy
27. Kyuss -Welcome To Sky Valley
следват 3 албума от казармения ми период, изключително ценени от мен
28. Pantera - Reinventing the Steel
29. Yngwie Malmsteen - Alchemy
30. Annihilator - Criteria For A Black Widow
Естествено стана невъзможно да се събера в рамките на 30 албума и продължавам напред с групи, които преоткрих по-късно, въпреки че съм ги слушал и преди
Става въпрос за Megadeth и Death, съответно
31. Megadeth - Countdown To Extinction
32. Death - Symbolic
Dragontear
Jun 14 2007, 12:47 PM
Съжалявам че ще напиша почти всичко на Maiden
За разлика от Ицо аз мога да разделя отделните албуми защото обикновенно ги свързвам с определени периоди от живота ми ...пък и ми е малко трудно да ги подредя
1. Iron Maiden - The Number Of The Beast...... АЛБУМЪТ!!!2. Iron Maiden – 7th Son Of A 7th Son Първия албум на Maiden който чух и до ден днешен съм влюбен в него (цяло лято сме цъкали на белот пред блока на него преди около 12 години)3. Iron Maiden – Powerslave с този албум отивах на училище всеки ден в Walkman-а4. Iron Maiden – Piece of mind …това е първия оригинален диск който си купих и това ми напомя, че трябва да си го купя пак защото стария вече е антика5. Iron Maiden – Somewhere in time този албум го въртях 4 месеца нон стоп докато работих в Гърция преди време6. Bruce Dickinson – Skunkworks невероятен албум. Него си го пускам почти винаги когато пътувам7. Iron Maiden – Brave New World... този албум няма да коментирам 8. Bruce Dickinson - Accident Of Birth първия соло албум на Брус който чух 9. Iron Maiden - A Matter Of Life And Death ...Гениален албум 10. Sonata Arctica - Reckoning Night Този албум слушах всяка сутрин в продължение на година докато пътувах към университета11. Sonata Arctica - Ecliptica Този и следващия албум ме отнесоха тотално и до ден днешен са ми адски любими12. Sonata Arctica – Silence.....
13. Dark Moor – Gates Of Oblivion с тази група и този албум се научих да уважавам Power Metal14. Dream Theater – Scenes From a Memory … невероятен албум сус много ефектна история..и не мога да слушам само 1 песен от него...винаги си пускам целия15. Iron Maiden - Fear Of The Dark ...подсеща ме за годините в Техникума16. Angra - Angels Cry ..ми кво да направя.
...гейско е ама ме кефи 17. Iron Maiden - Dance Of Death този аллбум въртях едно лято нон стоп и ме кефи адски много18. Pyramaze – Legend Of The Bone Carver 19. Pyramaze – The Melancholy Beast.....Тези албуми също не мога да не слушам целите20. Nightwish – Once Ами дам и тв ме кефи ебати21. Dark Moor – Hall Of Olden Dreams [и]Този албум трудно го разбрах но всъщност в него няма слаба песен[/и]
22. Iron Maiden – No Prayer For The Dying Много сантиментален албум за мен .... 23. Iron Maiden – The Iron Maiden 24. Iron Maiden – KillersТези 2 Албумa пак ме връщат още в даскалото 25. Sepultura – Arise 26. Sepultura – Roots А тези 2 албума пък в Техникума няма да забравя как сме играли волей бол на тях 27. Rotting Christ – Sanctus Diavolos Албум който чух наскоро и ме е яд че е толкова кратък28. AC/DC –Stiff Upper Lipp малко рокче и него често го слушам докато пътувам 29. Avantasia – The metal Opera Pt1 и P2 абе не ме кефи много ама айде30. Manowar - Louder Than Hell ....Единственият им албум
Svetyl
Jun 14 2007, 01:05 PM
Цитат
30. Manowar - Louder Than Hell ....Единственият им албум
Ми... общо взето
Не, не си на 100% прав, на 95% си
Mort
Jun 14 2007, 07:57 PM
Deep Purple - Machine Head
Black Sabbath - Paranoid
Kamelot - The Black Halo
Nightwish - Wishmaster
Edguy - Mandrake
Dimmu Borgir - Death Cult Armageddon
Hаmmerfall - Crimson Thunder
Suidakra - Emprise To Avalon
Children Of Bodom - Hatebreed
Thunderstone - Thunderstone
Arch Enemy - Wages Of Sin
Rainbow - Rising
Yngwie Malmsteen - Odyssey
Ozzy - No More Tears
Therion - Secret Of The Runes
Hollenthon - With Vilest of Worms To Dwell
Brainstorm - Soul Temtation
Catamenia - Winternight Tragedies
Sinergy - Suicide By My Side
Amon Amarth - With Oden On Our Side
Cradle Of Filth - Damnation And A Day
Norther - Death Unlimited
Wintersun - Wintersun
Conception - Parallel Minds
Immortal - Sons Of Northern Darkness
Stratovarius - Episode
Warmen - Unknown Soldier
Gamma Ray - No World Order
Dissection - Reinkaos
Dio - Holy diver
Всички изброени групи са ми любими, повечето с цялото си творчество. Трудно беше да избера само по един албум, но пък гледах да не повтарям групи.
Mago De Oz
Jun 15 2007, 07:43 AM
1. Manowar - Sign Of The Hammer
2. Manowar - The Triumph Of Steel
3. Bathory - Hammerheart
4. Blind Guardian - Imaginations From The Other Side
5. Blind Guardian – Somewhere Far beyond
6. Blind Guardian – Tales From The Twilight World
7. Axel Rudi Pell – Magic
8. Freedom Call - Stairway To Fairyland
9. Grave Digger – Tunes Of War
10. Grave Digger – Excalibur
11. Edgay – Vain Glory Opera
12. Helloween – Keepers Of The Seven Keys parts I&II
13. Iron Maiden – Brave New World
14. Kamelot – Dominion
15. Kamelot - The Fourth Legacy
16. Running Wild – Black Hand Inn
17. Running Wild – Death Or Glory
18. Mago De Oz – Finisteria
19. Mago De Oz - La Leyenda de la Mancha
20. Iced Earth - The Glorious Burden
21. Kreator – Endorama
22. Sodom – M-16
23. Scanner – Hypertrance
24. Crimson Glory – Transcendence
25. Stratovarius – Elements pt.I
26. Lake Of Tears – Headstone
27. Gamma Ray - Somewhere Out in Space
28. Gamma Ray - Land of the Free
29. Queensryche – Operation Mindcrime
30. Skyclad – Prince Of Poverty Line
И още поне 20 албума, които съм забравил !!!!
Voodoo_girl
Jun 16 2007, 09:39 AM
1. Desire - 2002 - Locus Horrendus - The Night Cries Of A Sullen Soul
2. Mar De Grises - 2004 - The Tatterdemalion Express
3. Moonspell - 1996 - Irreligious
4. Saturnus - 2006 - Veronika Decides To Die
5. Type O Negative - 1993 - Bloody Kisses
6. Static-X - 2001 - Machine
7. WASP - 1992 - The Crimson Idol
8. Flowing Tears - 2000 - Jade
9. Mandragora Scream - 2006 - Madhouse
10. Mandragora Scream - 2003 - A Whisper of Dew
11. Bloodbath - 2002 - Resurrection Through Carnage
12. Torture Killer - 2006 - Swarm
13. Zyklon - 2006 - Disintegrate
14. Aesma Daeva - 2000 - Here Lies One Whose Name Was Written in Water
15. OTEP - 2002 - Sevas Tra
16. Placebo - 2004 - Once More with Feeling
17. Evanescence - 2003 - Fallen
18. Nirvana - 1991 - Nevermind
19. Soundgarden - 1994 - Superunknown
20. Rancid - 2003 - Indestructible
21. Chimaira - 2004 - The Impossibility Of Reason
22. Katatonia - 2003 - Viva Emptiness
23. Godsmack - 2003 - Faceless
24. The Cranberries - 1994 - No need to argue
25. 7 Year Bitch - 1994 - Viva Zapata
26. No Doubt - 1995 - Tragic Kingdom
27. Metallica - 1991 - Metallica (Black album)
28. Nightwish - 2002 - Century Child
29. Ambeon - 2001 - Fate Of A Dreamer
30. Bloodbath - 2004 - Nightmares Made Flesh
Slash
Jun 17 2007, 01:52 AM
Yeah!
Airin Of Ancelot
Jun 20 2007, 04:41 PM
1. Rhapsody - всичките
2. Luca Turilli - King of the Nordic Twilight
3. Wuthering Heights - Far From the Madding Crowd
4. Luca Turilli - Prophet of the Last Eclipse
5. Cradle Of Filth - Cruelty And The Beast
6. Dimmu Borgir - Enthrone Darkness Triumphant
7. Children Of Bodom - Hatebreeder
8. Children Of Bodom - Follow the Reaper
9. Wintersun - Wintersun
10. Blind Guardian - Nightfall In Middle Earth
11. Stratovarius - Visions
12. Nightwish - Wishmaster
13. Kamelot - The Black Halo
14. Dark Tranquillity - The Gallery
15. Death - The Sound Of Perseverance
16. Therion - Secret Of The Runes
17. Arcturus - Aspera Hiems Simphonia
18. Threshold - Critical Mass
19. Running Wild - Pile of Skulls
20. Manowar - Kings of Metal
21. In Flames - Colony
22. Summoning - Dol Guldur
23. Domine - Stormbringer Ruler: The Legend of the Power Supreme
24. Nevermore - This Godless Endeavor
25. Gamma Ray - No World Order
26. Dream Theater - Images and Words
27. Grave Digger - Excalibur
28. Symphony X - Twilight in Olympus
29. Evergrey - The Inner Circle
30. Lux Occulta - Dionysos
scion_of_storm
May 3 2008, 10:46 PM
Я да видим какво се е променило и какво останало след като съм попораснал още малко. Пък и темата, мисля, е една от най-смислените във форума
Wintersun - Wintersun
Все още е някъде в най-високите като стойност и легнали на душата ми албуми. И все още...
I...battle against timeEnsiferum - Iron също остава от ранните ми младежки (
) спомени и прохождане в метъла. Батъл настроение!
'Couse the iron is stronger than deathSummoning май ще си остават и остават тук, макар и да не ги пускам особено често. Ала то веднъж да ги пуснеш и от теб не се откъсва no voice, no sound...of beating heart, a sigh profound дори ;Р
Equilibrium - Turis Fratyr
Battle gear level 2. Гепваш брадвата, потапяш се в зелената гора, която ти изграждат чрез Turis-a и очакваш идването на Сагите!
Ancient Rites - Dim Carcosa Отново доста личен за мен албум, свързвам го с определени летни моменти от 2007. Картината обаче винаги си остава същата =>
And no sign of life in... Dim CarcosaCatamenia - Location: COLD Тука сме без думи. Просто заснеженото и заледено поле ауейтс =)
We came from North, the tribe of eternity...Blind Guardian - Nightfall in Middle Earth => коментар?
No sign of life did flicker, in floats of tears she cried...Centinex - World Declension
Flesh is fragile! Освен това, един от първите ми по-брутални албуми, търсих ги 2 години почти след това :Д За специална хейтърска вълна е тоя албум :>
Machine Head - Through the ashes of empires Имам две изключително лични песни от тук, а другите ми отстъпват рязко, но албумът безспорно си е личен.
Bleed with me, seethe with meWindir - 1184 Няма нужда от коментар. Всичко, сътворено от Валфар и ко. остава трайно в сърцето. Не музика, а чувства и визии.
Elvenking - The winter wake. Страшен албум. Спомням си една зима, точно като наближаваше пролетта, как циклих On the morning dew. Страшни спомени изникват и при Swallowtail и едноименната..
Amon Amarth - Once sent from the golden hall GRAB YOUR WEAPONS!1111 Ще режем християнски и английски глави.
Alone he stands in the doorway, his family still asleep...Bathory - Hammerheart; всичко. Виж мнението за Валфар. Тук важи в не по-малка степен.
Shores are in flames, shores are in flames... FIRE!Eminem - The Eminem Show. Време за малко нетру момент. Винаги ще го помня тоя албум, мамка му. Ама наистина винаги.
'Till the roof comes off, till the smoke clears out...Cradle of Filth - Dusk and Her Embrace Началото на по-задълбоченото слушане на метъл от моя страна. Как да не го помниш?
Their celestial walls crumble, when walks the XULBehemoth - всичко. Режи глави, късай страници от Библията, не питай. Просто слушай.
Children of Bodom - Something wild Алекси може да е курва вече, ама онея времена...как съм дивял на Deadnight warrior-и и подобни. Нека включа и Hatebreeder-a тук.
Dark Tranquillity - Fiction Тука нямам думи да опиша емоциите си и ...възторга? си от този албум, посланията му, визиите, размислите над него, вдъхновението, всичко, което извира от есенцията му. Страшен. Просто..страшен.
Dark Tranquillity - Character Същото като горния, но не мога просто така да ги обобщя. Damage done влиза тук също.
NOW THE BATTLE IS OVER.
LOST TO APATHY!Atrocity - Atlantis също от прохождането ми, много лични спомени имам от тези момци. Вече рядко ги пускам, ама като го правя...
In Flames - Colony; A sense of purpose. Ин флеймс за мен са ИФ, независимо преди или сега - могат да те разплачат от отчаяние, да те накарат едва ли не да затанцуваш, да разбереш мястото си в света, има ли значение то, трябва ли да е такова...Те са си те.
Lamb of God - Sacrament. Енгри моумънтс. Point taken.
At the Gates - Slaughter of the soul. Подобно на горното, ама с малко размисли от хладно естество. Най-оплюванията албум на групата, и във всички случай не най-техничния. Ама говорим за лични параметри тук, раайт? :Р
Eternal tears of sorrow - фентъзи моментите. Идва много добро вдъхновение от тях, търся ги като фон като искам за малко да напусна рамките на светa...и да го направя
under the sign of raven ;p
Eluveitie - фолк майна. Танцувай, усещай топлината и светлината на живота, и...живей
!
Draconian, My Dying Bride, Empyrium - в една категория, защото са за едни по-специални моменти в моето съществуване. Изключително тежка музика, но много ми е помагало и продължава все още това.
SOiL - Redefine/Scars. Много добри албуми на една много добра група. Лежерно хем, хем някак леко замислено, но неангажиращо. Освен
Unreal, eстествено. Бих сложил и
The 69 Eyes - Devils тук :>
Има и още, ала стига, нали към 30 бяха...обновен списък.
Ludnichar
May 3 2008, 11:35 PM
30 ме мързи да измислям, ще пробвам с 10 и прима виста...
1. Helloween - The Time Of The Oath (1996) - винаги съм казвал, че ако трябва да посоча най-добър албум за мен на всичк времена, това ще е този! В него няма слаба минута, освен това съдържа най-гениалната песен на всички времена!
2. Iron Maiden - Brave New World (2000) - безпорния лидер в личната ми класация за любими албуми на Мейдън! Шедьовър!
3./4. Rammstein - Herzeleid/Sehnsucht (1995/7) - тия двата албума никога не ги деля, не мога да си избера по-любим и по-нелюбим! И двата са прекалено добри!
5. Iron Maiden - Piece Of Mind (1983) - любимия ми албум от ранните години на Мейдън, всичко в него е перфектно!
6. Elvenking - The Scythe (2007) - със сигурност най-новия от това мнение, но невероятно добър! Именно той ме накара да заобичам наистина тая група и да дооценя и предишните им албуми, към които по-една или друга причина подхождах доста по-пренебрежително преди това! Най-добрия албум на новия век за мен!
7. Katar - Paradigma Digitized (2002) - тази група ме зарежда по съвсем различен начин от всичко друго, което слушам! Жалко че имат един единствен албум, ама пък той е наистина феноменален!
8. Ruoska - Amortem (2006) - един от най-слушаните албуми в целия ми живот, макар да е едва на 2 години! Точно когато излезе с месеци не беше излизало нищо читаво и си спомям че го слушах поне по 15 пъти на ден в продължение на седмици/месеци! Невероятен във всяко отношение! Превърна тези финландци в едни от безспорните ми любимци!
9. Helloween - The Dark Ride (2000) - от този албум е една от най-емблематичните песни на групата, но той въобще като цяло е нещо страхотно! Именно той е албума, с който наистина ги прослушах и до ден днешен ми е ултра любим!
10. Artillery - B.A.C.K.(1999) - чудех се с какво да завърша и реших да е нещо по-различно от нещата, които писах до тук! То ясно, че има още купища албуми, които могат да се напишат, ама наистина ме мързи да мисля и да подреждам повече...
_TNT_
May 4 2008, 12:23 AM
Blind Guardian - Nightfall in Middle Earth - най най албумът!
Wintersun - Wintersun - самото съвършенство, неописуемо як албум...
Nevermore - This Godless Endeavor Manowar - Warriors of the World United - албумът, който ме запали по метъл музиката по начина по който сега я възприемам (преди това имаше опити със Sepultura, така и не се получиха)
Kamelot - The Black Halo
Nightwish - Wishmaster, Century ChildHammerfall - Legacy of KingsRhapsody - Legendary Tales - owing to Warrior Of Ice, магическо произведение!
Dark Tranquillity - Character
Evergrey - Monday Morning Apocalypse
Diablo - Eternium
Avantasia - първите две
Dimmu Borgir - Puritanical Euphoric Misanthropia - първият блек, който ме изкефи // trve блекарите сега ще скочат сигурно
Iron Maiden - Brave New World, Dance Of Death - любимите ми техни албуми
Therion - Vovin, Theli
Theatre Of Tragedy - Aegis
Sonata Arctica - EclipticaMercenary - 11 Dreams---
Anathema - Alternative 4 - свръх емоция
Pain Of Salvation - Remedy Lane
Autumn Tears - The Hallowing My Dying Bride - A Line Of Deathless Kingsпо... личните албуми
---
Стига толкова.
На някои от групите можех целите дискографии да посоча (например Anathema - тях като ги подкарам, по цели дни - всичко наред), но избрах най най
archangel
May 4 2008, 02:30 AM
1. Cradle Of Filth - Cruelty And The Beast
2. Dimmu Borgir - Enthrone Darkness Triumphant
3. King Diamond - House Of God
4. Tristania - Beyond The Veil
5. Crematory - Illusions
6. Children Of Bodom - Follow The Reaper
7. In Flames - Clayman
8. Theatre Of Tragedy - Musique
9. Darkseed - Diving Into Darkness
10. Catamenia - Morning Crimson
11. Satyricon - Nemesis Divina
12. Nightwish - Oceanborn (преди да се прецека тая група)
13. Ancient Rites - Dim Carcosa
за сега толкова...
Aggressive Perfector
May 4 2008, 08:14 AM
1.
Tool - Aenima (1996) - не мога да му се наслушам. Знам песните почти наизуст и все пак не може да ми омръзне. Толкова дълбока, толкова емоционална музика...
2.
King Crimson - In the Court of the Crimson King (1969) - този албум е чу-до-ви-ще. Първият истински прогресив албум, който поставя каноните в жанра за поне 10 години. От прото-метълската 21st Century Schizoid Man, през прочуствената Epitaph, та до триумфалният завършек с The Court of the Crimson King... Обожавам този албум.
3.
Pink Floyd - Dark Side of the Moon (1973) - въпреки че този албум засенчва по-ранните работи на Floyd заради популярността си, едно не може да му се отрече: това е едно от най-великите неща в музиката създавани някога! Да не говорим, че продукцията на Dark Side of the Moon засенчва абсюлютно всяка друга продукция правена някога - включително и разните дигитални изгъзици "с кристален звук".
4.
Yes - Tales From Topographic Oceans (1973) -
4 песни от по около 20 минути (едната е 18)
При това с толкова красива и изящна музика и без нито един момент на вятъра.
Holy shit!
5.
The Doors - The Doors (1967) - да правиш подобна музика през 1967 си е геройство. За мрачните лирики на Джим (RIP) пък въобще не ми се говори - човекът е бил гений.
6.
Radiohead - OK Computer (1997) -
7.
Crass - The Feeding of the 5000 (1978) - пънкът е мъртъв, човече! Да живее анархията!!! Изключително проста и все пак изключително силна музика. Пънк, в който анархията не е "шбаният хаос, дрога, алкохол, курви, йее" а е в истинското си значение: борба срещу властта, борба срещу капитализма, борба за СВОБОДА! Това е анархо-пънк, мамка му!!! Който не го е слушал - веднагически да го дърпа, за да разбере откъде тръгват Napalm Death, откъде тръгват Discharge, откъде тръгва
истинският пънк.
8.
The Exploited - Punk's Not Dead (1981) - това не може да се обясни. То трябва да се усети.
9.
Death - Human (1991) - върхът в дет метъла. Едновременно техничен, мелодичен и брутален дет метъл. Как да не го влюбиш в него?!
10.
Slayer - Hell Awaits (1985) - от всички ранни дет албуми този ми е любимият. Просто най-добре представя онова чувство, онези гнусни рифове с гъгнещият бас, здравото барабанене с многото смени в ритъма и накрая (но не на последно място) УБИЙСТВЕНИТЕ ТЕКСТОВЕ!
Pray to the moon when it is round
Death with you shall then abound
What you seek for can't be found
In sea or sky or underground 11.
Metallica - ...and Justice for All (1988) - върхът в дискографията на Metallica. Само да не беше тоя "изгубен" бас...
12.
Judas Priest - British Steel (1980)13.
Iron Maiden - Killers (1981)14.
Black Sabbath -Black Sabbath (1969)15.
Motorhead - Ace of Spades (1980)16.
Venom - Welcome to Hell (1981)17.
Burzum - Det Som Engang Var (1993)18.
Mayhem - De Mysteriis Dom Sathanas (1994)19.
Dissection - Storm in the Light's Bane (1995)20.
Celtic Frost - Morbid Tales (1984)21.
Darkthrone - Under a Funeral Moon (1993)22.
Autopsy - Mental Funeral (1991)23.
Disrupt - Unrest (1994)24.
Napalm Death - From Enslavement to Obliteration (1988)25.
Sepultura - Arise (1991)26.
Stormtroopers of Death - Speak English or Die (1985)27.
Exodus - Bonded by Blood (1985)28.
Possessed - Seven Churches (1985)29.
Chimaira - Chimaira (2005) и Resurrection (2007)30.
Slipknot - Slipknot (1999) - един от първите ми албуми... Няма как да не го включа тук. Още си го пускам понякога.
Night
May 4 2008, 08:46 AM
1)Pink Floyd-The Dark Side Of The Moon/Wish You Were Here
2)Death-Individual Thought Patterns
3)Dream Theater-Scenes From A Memory
4)Pain Of Salvation-The Perfect Element Pt. I
5)Return To Forever-Romantic Warrior
6)Arcturus-La Masquerade Infernale
7)Sculptured-Appolo Ends
8)Psychotic Waltz-A Social Grace
9)Meshuggah-Catch 33
10)Emperor-IX Equilibrium
11)Opeth-Damnation
12)Orphaned Land-Mabool
13)Summoning-Stronghold
14)Falkenbach-Heralding The Fireblade
15)Bathory-Blood Fire Death
16)Satyricon-Dark Medieval Times
17)In The Woods...-Omnio
18)Control Denied-The Fragile Art Of Existence
19)Vanden Plas-Christ 0
20)King Crimson-In The Court Of The Crimson King
21)Sieges Even-Paramount
22)Therion-Lemuria/Sirius B
23)Peccatum-Strangling From Within
24)Diabolical Masquerade-Nightwork
25)Allan Holdsworth-Metal Fatigue
26)Nile-Black Seeds Of Vengeance
27)Blind Guardian-Nightfall In Middle-Earth
28)Amorphis-Eclipse
29)Nokturnal Mortum-Lunar Poetry
30)Agalloch-The Mantle
...
с червено съм отбелязала тези албуми,които смятам за най-добри в съответния си стил;въпреки че със сигурност имам някои неточности се надявам да няма куриози
gadabout
May 4 2008, 11:47 AM
Темата е твърде хубава наистина, за да се огранича само до 30, затова лееееко превиших...
1 - Amorphis - Tales from the Thousant Lakes
2 - Amorphis - Tuonela
3 - Amon Amarth - Once Sent from the Golden Hall
4 - Arch Enemy - Black Earth
5 - Napalm Death - Diatribes
6 - Necrophagia - Harvest Ritual Vol. 1
7 - Gorefest - Chapter 13
8 - Entombed - Inferno
9 - Dismember - Where the Ironcrosses Grow
10 - Decapitated - Winds of Uncreation
11 - Decapitated - Organic Hallucionations
12 - Vader - Black to the Blind
13 - Vader - Impressions in Blood
14 - At the Gates - Slaughter of the Soul
15 - Morbid Angel - Heretic
16 - Death - The Sound of Perseverance
17 - Death - Human
18 - The Project Hate MCMXCIX - Armageddon March Eternal
19 - Obitaury - Frozen in Time
20 - Obituary - Cause of Death
21 - Scenic - Unbeliever's Script
22 - Nile - Annihilation of the Wicked
23 - Hatebreed - Rise of Brutality
24 - Dead Cand Dance - Passage in Time
25 - Enigma - LSD: Love, Sexuallity and Devotion
26 - The London Philharmonic Orchestra plays the music of Pink Floyd - Us and Them
27 - Immdiate Music - Themes for Choir and Orchestra I
28 - Kataklysm - Epic: The Poetry of War
29 - Kataklysm - The Prophecy (Stigmata of the Emaculate)
30 - Hypocrisy - Hypocrisy
31 - Dark Tranqullity - The Gallery
32 - Tiamat - A Deeper Kind of Slumber
33 - Vomitory - Raped in their Own Blood
34 - Bal Sagoth - The Chtonic Chronicles
35 - Twilight Ophera and the Order of the Sanguine Diadem - Descension
36 - Suidakra - Caledonia
37 - Deicide - Scars of the Crucifix
38 - Deicide - Stench of Redemption
39 - Carcass - Heartwork
40 - Carcass - Swansong
41 - Benediction - Dark is the Season
42 - Benediction - Grind Bastard
43 - Borknagar - Empiricism
44 - Solefald - Red for Fire
45 - Folkearth - By the Sword of my Father
46 - Sycronomica - Gate
47 - Machine Head - Through the Asches of Empires
48 - Strapping Young Lad - Alien
49 - Eluveitie - Spirit
50 - Katatonia - Brave Murder Day
cunt
May 4 2008, 12:08 PM
Цитат(Aggressive Perfector @ May 4 2008, 09:14 AM)
7. Crass - The Feeding of the 5000 (1978) - пънкът е мъртъв, човече! Да живее анархията!!! Изключително проста и все пак изключително силна музика. Пънк, в който анархията не е "шбаният хаос, дрога, алкохол, курви, йее" а е в истинското си значение: борба срещу властта, борба срещу капитализма, борба за СВОБОДА! Това е анархо-пънк, мамка му!!! Който не го е слушал - веднагически да го дърпа, за да разбере откъде тръгват Napalm Death, откъде тръгват Discharge, откъде тръгва истинският пънк.
crass=crust
=> they are insane
scion_of_storm
May 4 2008, 06:56 PM
@Night & gadabout
Страшни албуми сте изброили
Crafter
May 4 2008, 07:56 PM
Доста интересна тема и много добре написани коментари. Ще се включа и аз, опитвайки се да подредя албумите по стойността им като цялостна творба за мен, но започвайки от последно към първо място.
10. Sabaton - Primo Victoria
Ударно начало на по-сериозната кариера на Sabaton. Значи и аз мога да стартирам с него. Впечатляващо е как една млада, но явно изключително талантлива банда успява да грабне с не толкова оригинална, но за сметка на това реализирана по перфектен начин идея и да я направи своя запазена марка. Искрено се надявам да не спират да се развиват.
9. Gamma Ray - No World Order
Личният ми фаворит на Кай и компания. Концепцията на No World Order се гради върху Die wahre Weltordnung (ако не бъркам името) или по-конкретно казано върху тайно общество от всемогъщи 'илюминати', което управлява всичко. Музиката е някак по-тежка и по-агресивна от другите неща на групата, но също така е и наситена с епични елементи и намирам точно тази комбинация за най-успешна. Този албум винаги се слуша от началото до края и никога не омръзва.
8. Dream Evil - Dragonslayer
Дебютът на шведите е абсолютен образец от композиторска, продуцентска и изпълнителска гледна точка. Още един пример за това, че пауър/хеви метъла може да звучи едновременно тежко, красиво, епично и весело.
7. Hammerfall - Crimson Thunder
Групата виновна до голяма степен за възраждането на стила си и станала известна с блестящата комбинацията от епичност, мелодичност и качествена тежка рифовка. Crimson Thunder ми стана любим точно заради това. Продуциран от Чарли Бауерфайнд, който, сигурен съм, ще спомена още поне няколко пъти тук.
6. Iron Maiden - Brave New World
Завръщането на Брус и Ейдриън определено вдъхна нов живот на една от най-емблематичните метъл групи изобщо и още с първия си запис в този състав Iron Maiden направиха абсолютен шедьовър във всяко естествено. Добре замислено за живо изпълнение отварящо парче последвано от някои от най-мелодичните и запомнящи се песни от цялата дискография на култовите англичани. Лирически погледнато доста разнородна творба претворяваща фантастични теми като в Out of The Silent Planet, The Fallen Angel или The Ghost of Navigator, преминаващи в социални при едноименната и The Wicker Man и завършвайки по-лично с Blood Brothers и The Thin Line Between Love and Hate.
5. Judas Priest - Painkiller
Знаменитата класика, а може би дори и връхна точка за целия стил. Майсторско изпълнение на всички инструменти - барабанена канонада започва всичко, бас, който и до днес е пример за мелодично и разнообразно свирене непречещо на по-важните елементи, китарените дуели, с които двамата китаристи са популярни и разбира се грандиозния глас на Халфорд. Всъщност не мога да не отбележа и продуцирането на Тангаридис, който освен изключително креативен по отношение на звука винаги е участвал и в композирането на някои от рифовете в албумите, по които работи. Преизданието от 2001-а година включа и написаната за, но невключена в оригинала Living Bad Dreams, която според мен можеше да се нареди до най-популярните метъл балади правени някога.
4. Kreator - Enemy Of God
Безспорният опус магнум на Есенските миньори... или по-скоро траш легенди няма как да не заеме едно от челните места в класацията ми. След дългогодишна кариера и леко залитане в стила, Kreator определено достигнаха момент, в който съумяха да съчетаят неподражаемата си агресивност с по-голяма доза музикалност и това заедно с дистопичните препратки към Оруел, революционните към V и цялосната негативност спрямо съвремието ни определено прави Enemy Of God пример за най-доброто, което можем да чуем от немския траш.
3. Blind Guardian - Nightfall in Middle Earth
Оставайки в Германия, но сменяйки стила дойде времето и на Nightfall in Middle Earth. Несравнимо силно концептуално творение минаващо през различни музикални мотиви преплетени по неповторим начин. Може би най-мелодичната и една от най-сложните в композиторско отношение на групата. Половината от песните би следвало да бъдат считани за химни на стила. Into the Storm, Nightfall, Mirror Mirror, Time Stands Still (At the Iron Hill)... И отново Бауерфайнд, макар и този път не в главната роля зад пулта, а само в смесването на интерлюдите.
2. Primal Fear - Seven Seals
Тоталният шедьовър на модерния пауър/хеви метъл, който се стовари върху нас през недалечната 2005-та година. Продуцентската работа на гореспоменатия Чарли Бауерфайнд тук е ненадмината и според мен това е най-добрия звук в стила, който някога е чуван. Основната идея върху, която Seven Seals се гради лирически е борбата между доброто и злото, а в музикално отношение забелязваме подобна контрастност - едновременно тежък и мелодичен, запомнящ се и комплициран.
1. Blaze - Blood and Belief
Няма как да не дам първото място на най-личната и интровертна творба от соловата кариера на бившия фронтмен на Мейдън. Начинът, по който са представени различни аспекти от човешката същност е уникален. Желанието за живот и победа в Alive, Ten Seconds и Will to Win, трагичността и безсилието в Blood and Belief и Life and Death, скръбта и съжалението в Tearing Myself to Pieces и Regret и търсенето на път в The Path and the Way и Soundtrack to my Life. Всичко това представено на фона на модерната рифовката съвсем ясно показва, че Блейз не е спрял да се развива и да върви напред.
Lanfear
May 4 2008, 10:37 PM
Наистина чудесна тема - как не я намерих по-рано
1. Guns N Roses - Всъщност всички техни албуми са ми любими. С тази група е свързан едва ли не целия ми съзнателен живот до този момент. Изумително е как все още не са ми омръзнали. Не само, че не са ми омръзнали ами всеки път когато ги слушам си остава "онова" усещане, което само те могат да ми създадат! Тъй като все пак става дума за един албум нека първи да бъде
Appetite For Destruction!
2. Guns N Roses -
Use Your Illusion 1&2 - и след това всички останали техни албуми...
3. Dream Theater - Най- любим май се оказва
Train Of Thought 4. Dream Theater -
Images And Words, след което следват всички техни албуми защото ги свързвам с една голяма отминала любов и един чудесен период от живота ми.
5. Whitesnake - Тук ми е ужасно трудно да определя най-любим албум, тъй като тази група е една ужасна моя слабост. Нека все пак да започна с
Slip Of The Tongue - който свързвам с един много специален момент /прекалено личен за да го споделя пред толкова хора
/
6. Bon Jovi -
Keep The Faith е може би най-любимият ми албум - следват всички останали преди "новите", които вече не са по вкуса ми като цяло.
7. Tad Morose -
Modus Vivendi . Тук нямам коментар - много харесвана от мен група и албум, който свързвам с хубави неща.
8. Blind Guardian -
Somewhere Far Beyond - култов за мен албум.
9. Primal Fear -
Seven Seals - без коментар -> абсолютен култ.
10. Papa Roach -
The Paramour Sessions - имаше един момент в края на 2006 когато този албум не слизаше от плейъра ми. Чудесен албум.
11. Kamelot -
Karma 12. Kamelot -
The Black Halo 13. Iron Maiden -
Brave New World . Наистина много любим мой албум - когато излезна дълго време не слезна от плейъра и уредбата ми.
14. Astral Doors -
Of The Son And The Father - Страхотен албум! Бих наредила и още други техни творби но бих искала да включа и други групи, които обичам
.
15. Audioslave -
Audioslave. Техният чудесен дебют и засега единствен техен албум, който харесвам. Доста време се въртя при мен..
16. Arch Enemy -
Anthems Of Rebellion17. Frederiksen & Denander -
Baptism By Fire - Чудя се колко още ще съм влюбена в този албум...
18. Def Leppard -
Hysteria 19. Rainbow -
Rising 20. Fates Warning -
FWX -Култ!
21. Foreigner - Много обичана от мен група! Все пак...може би..
422. Freak Kitchen-
Move 23. Iced Earth -
The Dark Saga24. Kansas -
Leftoverture25. Kreator -
Endorama26. Winger -
Pull - Страхотен албум!
27. Machine Head -
Supercharger27. Pantera -
Cowboys From Hell28. Pink Floyd -
The Divison Bell 29. Scorpions -
Love At First Sting30. Talisman -
Cats And Dogs Има и още но нарочно няма да допълвам или размествам. Така ще ги оставя защото сигурно има причина първо за точно тези албуми да се сетя
winterstorms
May 5 2008, 12:33 PM
Ето ги моите албуми без строг ред. Съжалявам и за липсата на подробен коментар, но просто нямам времето.
Children Of Bodom - Follow the Reaper
Eternal Tears Of Sorrow - Before the Bleeding Sun
Death - The Sound Of Perseverance
Wintersun - Wintersun
Dark Tranquillity - Character
Dissection - Storm of the Light's Bane
Cradle Of Filth - Vempire
Kreator - Enemy Of God
Testament - Souls of Black
Dimmu Borgir - Death Cult Armageddon
Behemoth - Satanica
Blind Guardian - Somewhere Far Beyond
Tristania - Beyond the Veil
Immortal - At the Heart of Winter
Amon Amarth - Versus the World
Mayhem - De Mysteriis Dom Sathanas
Dream Theater - Train of Thought
Kamelot - Karma
Dark Funeral - Vobiscum Satanas
Bathory - Blood on Ice
Arcturus - The Sham Mirrors
Arch Enemy - Wages of Sin
Gamma Ray - Powerplant
Nightwish - Wishmaster
Therion - Theli
Emperor - IX Equilibrium
Burzum - Filosofem
Yngwie J. Malmsteen - The Seventh Sign
Nevermore - This Godless Endeavor
Windir - Likferd
Aglarana
May 5 2008, 10:01 PM
От поустовете на някои съфорумци можеш да усетиш атмосферата на дадена творба и отношението, което неминуемо е провокирала у тях. Браво!
Iron Maiden - Seventh Son Of A Seventh Son
Албум, който носи толкова много усещания, смисли, възприятия. Неслучайно най-любимата ми тава на Maiden. Всеки път, когато си пусна дадена песен от него - Moonchild, Infinite Dreams, The Evil That Men Do, Only The Good Die Young (всъщност не знам защо избвоявам, всяка една от Seventh Son.. представлява емоция и чувство) - нещо успява да ме жегне, абсолютно всеки път.
Сварга - Не могу лететь
Мисля, че каквито и думи да използвам, не ще мога да пресъздам всичко, с което тази творба сякаш ме залива, поглъща...Красота, тъга, сладка меланхолия, сила, гняв - толкова много, постоянно, с всяка една песен.
Wintersun - Wintersun
Неописуемо! Визиите, които се пресътворяват в съзнанието ми, слушайки осемте им песни, са противоречиви и някак неизбежни. Странно, но във всеки един момент мога да си пусна албума и да се потопя в него, фикцията да стане реалност. Пак няма да изброявам песни, няма смисъл - всички до една са шедьоври!
Primal Fear - Seven Seals
Макар да не може да се впише точно в "Оу Тайм Фейвърит", съм напълно сигурна, че албумът заслужава да намери своето място тук. Наскоро го чух, но моментално бях завладяна от страхотните усещания, които струят от творбата, и смея да твърдя, че няма да бъда напусната от магията, която представлява това бижу.
Helloween - The Dark Ride
Тук съм възможно най-пристрастна и ще потърся подходящи думи, с които да опиша атмосферата, създадена ми от I Live For Your Pain, Mirror, Mirror, The Dark Ride, Immortal, The Departed, If I Could Fly. Обожавам моментите, когато си пускам някоя от изброените песни, защото музиката на Helloween винаги е била по-специална за мен, много повече от на коята и да е друга група. Многобройните емоции, които изпитвам, слушайки тавата, си запазвам за себе си и съм уверена, че те са си единствено мои и никой не ще ги почувства така, както аз.
Helloween - Keeper Of The Seven Keys I & II
Пак Helloween - ще ми се да сложа почти всичко тяхно в този "списък", но не би било интересно така! От цялото им творчество точно Кийпърите са най-любими на хората, които някога са се докосвали до музиката им. Ще спомена едно единствено заглавие - March Of Time. То изчерпва всичко.
Iced Earth - Something Wicked This Way Comes
The saddest time of my life
For weeks and weeks i cried
Through the anger and through the tears...
Великолепен албум-образец! Посланията и неповторимият глас на Мат Барлоу винаги са ме карали да настръхвам, чувайки която и да е песен - независимо дали пропита с тъга или гняв (често двете емоции успяват да ми въздействат с неповторимия танц, който представлява тяхното вплитане).
Blind Guardian - А Twist In The Myth
Тук се поколебах, но след като си пуснах няколко от песните в албума, всичко се изясни! Предполагам слабостта ми към тази творба е следствие от моменти, които съм преживяла точно в периода на нейното излизане, и нямаше начин да не бъде вписана.
Blaze - Blood And Belief
Изповед, която те изпълва с много въпроси, която ти предоставя нови хоризонти - албумът е любимият ми от трите на Blaze. Regret...
Не смятам да ги подреждам от 1 до 10, тъй като всяка една от изброените творби заслужава да бъде на почетното място.
SepulTeraHead
May 6 2008, 10:24 AM
Щурме, нито един Megadeth?
Crafter
May 6 2008, 03:05 PM
Хубав въпрос... не можах да намеря място нито за Мегадет, нито за Моторхед, а това са две от бандите, които съм слушал най-много. Специални за Мъстейн и компания мога да кажа, че е така, защото има поне 5 албума, които харесвам еднакво много. Peace Sells, Rust In Peace, Countdown, Youthanasia, Cryptic, Risk и дори The World Needs A Hero. Може да драсна едно допълнение.
LordZombie
May 6 2008, 11:18 PM
Metallica - The Black Album ( Metallica ) - страхотен за мен албум
Iron Maiden - The Number of The Beast - култуво
Iron Maiden - Dance of Death - гениален за времето си
Iron Maiden - Somewhere in Time - величествен албум
Psycho Motel - State of Mind - няма слаба песен в този албум
Judas Priest - Painkiller - албум убиец
Manowar - King of Metal - ...
Rammstein - Reise,Reise - мощен албум
Gamma Ray - No World Order - страхотен албум
Щурците - ХХ ВЕК + Вкусът на Времето + Конникът - сцепваща комбинация
Това засега
Aggressive Perfector
May 21 2008, 02:23 PM
LordZombie
May 21 2008, 02:25 PM
имам предвид, че няма много стойностни Хеви Метъл албуми от началото на века (лично мнение), докато този както и A Matter of Life And Death са страхотни
Rolf
May 23 2008, 09:12 AM
Running Wild - Black Hand Inn
Blind Guardian - Imaginations From The Other Side
Death - The Sound Of Perseverance
Rhapsody - Dawn Of Victory
Children Of Bodom - Hatebreeder
Grave Digger - Excalibur
Cradle Of Filth - The Principle Of Evil Made Flesh
Wintersun - Wintersun
Testament - The Legacy
Sonata Arctica - Reckoning Night
Symphony X - Twilight in Olympus
In Flames - Whoracle
Dimmu Borgir - Enthrone Darkness Triumphant
Evergrey - The Inner Circle
Nevermore - This Godless Endeavor
Emperor - Prometheus - The Discipline of Fire & Demise
Iron Maiden - Seventh Son of a Seventh Son
Judas Priest - Painkiller
Immortal - Damned in Black
Dark Funeral - Diabolis Interium
Arq
May 25 2008, 10:24 PM
нека и аз пусна мнение, което е по-дълго от 4 думи
та такааа...тъй като вече имам голям музикален опит ще постна свойте любимци. не мога да кажа кой е на първо място. номерацията е просто броя на албумите.1. Gothminister - Gothic Electronic Anathem
2. Sabaton - Primo Victoria
3. Metallica - The Black Album
4. Kamelot - The Black Halo
5. Kamelot - Ghost Opera
6. Moonspell - Memorial
7. Cradle of Filth - Meridian
8. Apocalyptica - Apocalyptica
9. Apocalyptica -
10. Fear Factory - Archetype
11. Paradise Lost - In Requiem
12. Moonspell - Under Satanae
13. Opeth - Ghost Reveries
14. Placebo-Meds
15. Thievery Corporation - The Mirror Conspiracy
16. Ayreon - 01011001
17. Crematory - Pray
18. Axll Rudi Pell - Mystica
19. Arch Enemy - Doomsday Machine
20. Dark Tranquility - Fiction
21. Coldplay - X&Y
22. 30 Seconds to Mars - A Beautiful Lie
23. Arcana - Cantar de Procella
24. Lacrimosa - Echos
25. Malmonde - Eva
26. Muse-The Supermassive Black Hole
27. Blind Guardian - A Twist In The Mith
28. Strapping Young Lad - The city
29. Susperia - Cut From Stone
30. Turmion Katilot - Pirun NyrkkiИма още толкова много любими...по-натам пак ще поствам