![]() |
Здравейте ( Вход | Регистрация )
![]() |
![]()
Коментар
#1
|
|
![]() Прослушващ метъл ![]() ![]() Група: Потребители Коментари: 212 Регистриран: 4-August 09 Потребител N: 3515 ![]() |
Аз мисля, че на първо място четем себе си в книгата, а може да се каже, че книгата ни прочита, като ни променя, изгражда със съдържанието си. Всеки път, сядайки зад кориците на книгата, аз прочитам нещо ново за себе си, и ми се струва, че не бих могъл да дочета(ако е възможно) себе си в рамките на един живот(може би четенето ме накара да отхвърля идеалите, в които вярвах, да се възприема като един вид празнота - никой, за да видя, какво ново има да бъде написано в (за)мен - да видя себе си, отвъд представата ми за това, кой съм). Но словото преодолява границите на живота, на мисълта, на чувствата - то е всичко, сред което нашето егоистично АЗ е просто нещо - частица над нищото. Словото е предназначено за индивидуалността, за уникалността на единия, но не и за неговото его - чрез книгите ние преодоляваме бариерата на представата за себе си и се преоткриваме.
Естествено, че четем и за автора, за неговите стремежи и разочарования, проектирани в героите на художественото слово. И да, четем именно заради сюжета и героите на книгата, но от житейския си опит(вярно, не е много) съм разбрал, че мотивите, които ни подтикват да свършим нещо, не са със знак равен спрямо въздействието, резултата от това нещо. Това мнение за четенето е мое и не го налагам на никого. Предоставям възможността на всеки един да каже, какво за него представлява процеса на четенето. |
|
|
![]() |
![]()
Коментар
#2
|
|
![]() Демон ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Група: Потребители Коментари: 2286 Регистриран: 10-September 07 Град: гара мЯже Потребител N: 2328 ![]() |
Уж чета "Стратегически маркетинг", а ми се чини да е "Основи на социалистическата политикономия" с религиозен оттенък.
"Мисията (същностната идеология) на фирмата е съвкупност от основни ценности и генерална цел. Основни ценности са същностните постоянни убеждения на организацията, набор от основни напътстващи принципи, които не трябва да се жертват с цел финансова изгода. Добрите ценности са това, което фирмата с религиозно постоянство отстоява, последователно следва и вплита във всичко, което прави. При дефиниране на ценностите е важно в каква степен организацията е убедена в идеологията си, колко последователно я вплита във всичко, което прави. Генерална цел – фундаменталните причини за съществуване на организацията отвъд правенето на пари – пътеводна звезда, но не конкретни финансови цели. Мисията е прозрение в бъдещата реалност, управленчески инструмент, елемент на фирмената култура и придава смисъл, целенасоченост на дейността, мотивира и разкрива перспективи в общия път." -------------------- Ко каза, ко?
|
|
|
![]() ![]() |
Олекотена версия | Час: 8th July 2025 - 11:41 AM |