Оу Тайм Фейвърит Албуми, Топ 30 |
Здравейте ( Вход | Регистрация )
Оу Тайм Фейвърит Албуми, Топ 30 |
May 3 2008, 10:46 PM
Коментар
#31
|
|
Рицар на върховен дом Сянка Група: Metal World Conclave Коментари: 13162 Регистриран: 26-November 05 Град: София Потребител N: 1041 |
Я да видим какво се е променило и какво останало след като съм попораснал още малко. Пък и темата, мисля, е една от най-смислените във форума
Wintersun - Wintersun Все още е някъде в най-високите като стойност и легнали на душата ми албуми. И все още... I...battle against time Ensiferum - Iron също остава от ранните ми младежки () спомени и прохождане в метъла. Батъл настроение! 'Couse the iron is stronger than death Summoning май ще си остават и остават тук, макар и да не ги пускам особено често. Ала то веднъж да ги пуснеш и от теб не се откъсва no voice, no sound...of beating heart, a sigh profound дори ;Р Equilibrium - Turis Fratyr Battle gear level 2. Гепваш брадвата, потапяш се в зелената гора, която ти изграждат чрез Turis-a и очакваш идването на Сагите! Ancient Rites - Dim Carcosa Отново доста личен за мен албум, свързвам го с определени летни моменти от 2007. Картината обаче винаги си остава същата => And no sign of life in... Dim Carcosa Catamenia - Location: COLD Тука сме без думи. Просто заснеженото и заледено поле ауейтс =) We came from North, the tribe of eternity... Blind Guardian - Nightfall in Middle Earth => коментар? No sign of life did flicker, in floats of tears she cried... Centinex - World Declension Flesh is fragile! Освен това, един от първите ми по-брутални албуми, търсих ги 2 години почти след това :Д За специална хейтърска вълна е тоя албум :> Machine Head - Through the ashes of empires Имам две изключително лични песни от тук, а другите ми отстъпват рязко, но албумът безспорно си е личен. Bleed with me, seethe with me Windir - 1184 Няма нужда от коментар. Всичко, сътворено от Валфар и ко. остава трайно в сърцето. Не музика, а чувства и визии. Elvenking - The winter wake. Страшен албум. Спомням си една зима, точно като наближаваше пролетта, как циклих On the morning dew. Страшни спомени изникват и при Swallowtail и едноименната.. Amon Amarth - Once sent from the golden hall GRAB YOUR WEAPONS!1111 Ще режем християнски и английски глави. Alone he stands in the doorway, his family still asleep... Bathory - Hammerheart; всичко. Виж мнението за Валфар. Тук важи в не по-малка степен. Shores are in flames, shores are in flames... FIRE! Eminem - The Eminem Show. Време за малко нетру момент. Винаги ще го помня тоя албум, мамка му. Ама наистина винаги. 'Till the roof comes off, till the smoke clears out... Cradle of Filth - Dusk and Her Embrace Началото на по-задълбоченото слушане на метъл от моя страна. Как да не го помниш? Their celestial walls crumble, when walks the XUL Behemoth - всичко. Режи глави, късай страници от Библията, не питай. Просто слушай. Children of Bodom - Something wild Алекси може да е курва вече, ама онея времена...как съм дивял на Deadnight warrior-и и подобни. Нека включа и Hatebreeder-a тук. Dark Tranquillity - Fiction Тука нямам думи да опиша емоциите си и ...възторга? си от този албум, посланията му, визиите, размислите над него, вдъхновението, всичко, което извира от есенцията му. Страшен. Просто..страшен. Dark Tranquillity - Character Същото като горния, но не мога просто така да ги обобщя. Damage done влиза тук също. NOW THE BATTLE IS OVER. LOST TO APATHY! Atrocity - Atlantis също от прохождането ми, много лични спомени имам от тези момци. Вече рядко ги пускам, ама като го правя... In Flames - Colony; A sense of purpose. Ин флеймс за мен са ИФ, независимо преди или сега - могат да те разплачат от отчаяние, да те накарат едва ли не да затанцуваш, да разбереш мястото си в света, има ли значение то, трябва ли да е такова...Те са си те. Lamb of God - Sacrament. Енгри моумънтс. Point taken. At the Gates - Slaughter of the soul. Подобно на горното, ама с малко размисли от хладно естество. Най-оплюванията албум на групата, и във всички случай не най-техничния. Ама говорим за лични параметри тук, раайт? :Р Eternal tears of sorrow - фентъзи моментите. Идва много добро вдъхновение от тях, търся ги като фон като искам за малко да напусна рамките на светa...и да го направя under the sign of raven ;p Eluveitie - фолк майна. Танцувай, усещай топлината и светлината на живота, и...живей ! Draconian, My Dying Bride, Empyrium - в една категория, защото са за едни по-специални моменти в моето съществуване. Изключително тежка музика, но много ми е помагало и продължава все още това. SOiL - Redefine/Scars. Много добри албуми на една много добра група. Лежерно хем, хем някак леко замислено, но неангажиращо. Освен Unreal, eстествено. Бих сложил и The 69 Eyes - Devils тук :> Има и още, ала стига, нали към 30 бяха...обновен списък. -------------------- |
|
|
May 3 2008, 11:35 PM
Коментар
#32
|
|
Scream For Me Belgrade Група: Потребители Коментари: 799 Регистриран: 29-August 07 Град: Лудницата Потребител N: 2308 |
30 ме мързи да измислям, ще пробвам с 10 и прима виста...
1. Helloween - The Time Of The Oath (1996) - винаги съм казвал, че ако трябва да посоча най-добър албум за мен на всичк времена, това ще е този! В него няма слаба минута, освен това съдържа най-гениалната песен на всички времена! 2. Iron Maiden - Brave New World (2000) - безпорния лидер в личната ми класация за любими албуми на Мейдън! Шедьовър! 3./4. Rammstein - Herzeleid/Sehnsucht (1995/7) - тия двата албума никога не ги деля, не мога да си избера по-любим и по-нелюбим! И двата са прекалено добри! 5. Iron Maiden - Piece Of Mind (1983) - любимия ми албум от ранните години на Мейдън, всичко в него е перфектно! 6. Elvenking - The Scythe (2007) - със сигурност най-новия от това мнение, но невероятно добър! Именно той ме накара да заобичам наистина тая група и да дооценя и предишните им албуми, към които по-една или друга причина подхождах доста по-пренебрежително преди това! Най-добрия албум на новия век за мен! 7. Katar - Paradigma Digitized (2002) - тази група ме зарежда по съвсем различен начин от всичко друго, което слушам! Жалко че имат един единствен албум, ама пък той е наистина феноменален! 8. Ruoska - Amortem (2006) - един от най-слушаните албуми в целия ми живот, макар да е едва на 2 години! Точно когато излезе с месеци не беше излизало нищо читаво и си спомям че го слушах поне по 15 пъти на ден в продължение на седмици/месеци! Невероятен във всяко отношение! Превърна тези финландци в едни от безспорните ми любимци! 9. Helloween - The Dark Ride (2000) - от този албум е една от най-емблематичните песни на групата, но той въобще като цяло е нещо страхотно! Именно той е албума, с който наистина ги прослушах и до ден днешен ми е ултра любим! 10. Artillery - B.A.C.K.(1999) - чудех се с какво да завърша и реших да е нещо по-различно от нещата, които писах до тук! То ясно, че има още купища албуми, които могат да се напишат, ама наистина ме мързи да мисля и да подреждам повече... |
|
|
May 4 2008, 12:23 AM
Коментар
#33
|
|
Knight Група: Потребители Коментари: 1361 Регистриран: 1-April 05 Град: София Потребител N: 784 |
Blind Guardian - Nightfall in Middle Earth - най най албумът!
Wintersun - Wintersun - самото съвършенство, неописуемо як албум... Nevermore - This Godless Endeavor Manowar - Warriors of the World United - албумът, който ме запали по метъл музиката по начина по който сега я възприемам (преди това имаше опити със Sepultura, така и не се получиха) Kamelot - The Black Halo Nightwish - Wishmaster, Century Child Hammerfall - Legacy of Kings Rhapsody - Legendary Tales - owing to Warrior Of Ice, магическо произведение! Dark Tranquillity - Character Evergrey - Monday Morning Apocalypse Diablo - Eternium Avantasia - първите две Dimmu Borgir - Puritanical Euphoric Misanthropia - първият блек, който ме изкефи // trve блекарите сега ще скочат сигурно Iron Maiden - Brave New World, Dance Of Death - любимите ми техни албуми Therion - Vovin, Theli Theatre Of Tragedy - Aegis Sonata Arctica - Ecliptica Mercenary - 11 Dreams --- Anathema - Alternative 4 - свръх емоция Pain Of Salvation - Remedy Lane Autumn Tears - The Hallowing My Dying Bride - A Line Of Deathless Kings по... личните албуми --- Стига толкова. На някои от групите можех целите дискографии да посоча (например Anathema - тях като ги подкарам, по цели дни - всичко наред), но избрах най най -------------------- In his head a thunderous
Cry of desperation Tearing voices from his past Scream for his attention |
|
|
May 4 2008, 02:30 AM
Коментар
#34
|
|
Непросветен Група: Потребители Коментари: 13 Регистриран: 2-May 08 Потребител N: 2733 |
1. Cradle Of Filth - Cruelty And The Beast
2. Dimmu Borgir - Enthrone Darkness Triumphant 3. King Diamond - House Of God 4. Tristania - Beyond The Veil 5. Crematory - Illusions 6. Children Of Bodom - Follow The Reaper 7. In Flames - Clayman 8. Theatre Of Tragedy - Musique 9. Darkseed - Diving Into Darkness 10. Catamenia - Morning Crimson 11. Satyricon - Nemesis Divina 12. Nightwish - Oceanborn (преди да се прецека тая група) 13. Ancient Rites - Dim Carcosa за сега толкова... -------------------- |
|
|
May 4 2008, 08:14 AM
Коментар
#35
|
|
Демон Група: Потребители Коментари: 2148 Регистриран: 26-November 06 Потребител N: 1692 |
1. Tool - Aenima (1996) - не мога да му се наслушам. Знам песните почти наизуст и все пак не може да ми омръзне. Толкова дълбока, толкова емоционална музика...
2. King Crimson - In the Court of the Crimson King (1969) - този албум е чу-до-ви-ще. Първият истински прогресив албум, който поставя каноните в жанра за поне 10 години. От прото-метълската 21st Century Schizoid Man, през прочуствената Epitaph, та до триумфалният завършек с The Court of the Crimson King... Обожавам този албум. 3. Pink Floyd - Dark Side of the Moon (1973) - въпреки че този албум засенчва по-ранните работи на Floyd заради популярността си, едно не може да му се отрече: това е едно от най-великите неща в музиката създавани някога! Да не говорим, че продукцията на Dark Side of the Moon засенчва абсюлютно всяка друга продукция правена някога - включително и разните дигитални изгъзици "с кристален звук". 4. Yes - Tales From Topographic Oceans (1973) - 4 песни от по около 20 минути (едната е 18) При това с толкова красива и изящна музика и без нито един момент на вятъра. Holy shit! 5. The Doors - The Doors (1967) - да правиш подобна музика през 1967 си е геройство. За мрачните лирики на Джим (RIP) пък въобще не ми се говори - човекът е бил гений. 6. Radiohead - OK Computer (1997) - 7. Crass - The Feeding of the 5000 (1978) - пънкът е мъртъв, човече! Да живее анархията!!! Изключително проста и все пак изключително силна музика. Пънк, в който анархията не е "шбаният хаос, дрога, алкохол, курви, йее" а е в истинското си значение: борба срещу властта, борба срещу капитализма, борба за СВОБОДА! Това е анархо-пънк, мамка му!!! Който не го е слушал - веднагически да го дърпа, за да разбере откъде тръгват Napalm Death, откъде тръгват Discharge, откъде тръгва истинският пънк. 8. The Exploited - Punk's Not Dead (1981) - това не може да се обясни. То трябва да се усети. 9. Death - Human (1991) - върхът в дет метъла. Едновременно техничен, мелодичен и брутален дет метъл. Как да не го влюбиш в него?! 10. Slayer - Hell Awaits (1985) - от всички ранни дет албуми този ми е любимият. Просто най-добре представя онова чувство, онези гнусни рифове с гъгнещият бас, здравото барабанене с многото смени в ритъма и накрая (но не на последно място) УБИЙСТВЕНИТЕ ТЕКСТОВЕ! Pray to the moon when it is round Death with you shall then abound What you seek for can't be found In sea or sky or underground 11. Metallica - ...and Justice for All (1988) - върхът в дискографията на Metallica. Само да не беше тоя "изгубен" бас... 12. Judas Priest - British Steel (1980) 13. Iron Maiden - Killers (1981) 14. Black Sabbath -Black Sabbath (1969) 15. Motorhead - Ace of Spades (1980) 16. Venom - Welcome to Hell (1981) 17. Burzum - Det Som Engang Var (1993) 18. Mayhem - De Mysteriis Dom Sathanas (1994) 19. Dissection - Storm in the Light's Bane (1995) 20. Celtic Frost - Morbid Tales (1984) 21. Darkthrone - Under a Funeral Moon (1993) 22. Autopsy - Mental Funeral (1991) 23. Disrupt - Unrest (1994) 24. Napalm Death - From Enslavement to Obliteration (1988) 25. Sepultura - Arise (1991) 26. Stormtroopers of Death - Speak English or Die (1985) 27. Exodus - Bonded by Blood (1985) 28. Possessed - Seven Churches (1985) 29. Chimaira - Chimaira (2005) и Resurrection (2007) 30. Slipknot - Slipknot (1999) - един от първите ми албуми... Няма как да не го включа тук. Още си го пускам понякога. -------------------- |
|
|
May 4 2008, 08:46 AM
Коментар
#36
|
|
Просветен Група: Потребители Коментари: 479 Регистриран: 6-February 07 Град: Варна Потребител N: 1849 |
1)Pink Floyd-The Dark Side Of The Moon/Wish You Were Here
2)Death-Individual Thought Patterns 3)Dream Theater-Scenes From A Memory 4)Pain Of Salvation-The Perfect Element Pt. I 5)Return To Forever-Romantic Warrior 6)Arcturus-La Masquerade Infernale 7)Sculptured-Appolo Ends 8)Psychotic Waltz-A Social Grace 9)Meshuggah-Catch 33 10)Emperor-IX Equilibrium 11)Opeth-Damnation 12)Orphaned Land-Mabool 13)Summoning-Stronghold 14)Falkenbach-Heralding The Fireblade 15)Bathory-Blood Fire Death 16)Satyricon-Dark Medieval Times 17)In The Woods...-Omnio 18)Control Denied-The Fragile Art Of Existence 19)Vanden Plas-Christ 0 20)King Crimson-In The Court Of The Crimson King 21)Sieges Even-Paramount 22)Therion-Lemuria/Sirius B 23)Peccatum-Strangling From Within 24)Diabolical Masquerade-Nightwork 25)Allan Holdsworth-Metal Fatigue 26)Nile-Black Seeds Of Vengeance 27)Blind Guardian-Nightfall In Middle-Earth 28)Amorphis-Eclipse 29)Nokturnal Mortum-Lunar Poetry 30)Agalloch-The Mantle ... с червено съм отбелязала тези албуми,които смятам за най-добри в съответния си стил;въпреки че със сигурност имам някои неточности се надявам да няма куриози -------------------- "No! this face is only a mask a wicked ornament,
Illuminated by an exquisite grimace, Look and see, atrociously contoroled, The real head, and the sincere face Turned back under the shadow of the face which lies." Charles Baudelaire |
|
|
May 4 2008, 11:47 AM
Коментар
#37
|
|
analizator Група: Потребители Коментари: 3004 Регистриран: 1-April 08 Град: WorthlessPieceofShitVille, Population:You Потребител N: 2681 |
Темата е твърде хубава наистина, за да се огранича само до 30, затова лееееко превиших...
1 - Amorphis - Tales from the Thousant Lakes 2 - Amorphis - Tuonela 3 - Amon Amarth - Once Sent from the Golden Hall 4 - Arch Enemy - Black Earth 5 - Napalm Death - Diatribes 6 - Necrophagia - Harvest Ritual Vol. 1 7 - Gorefest - Chapter 13 8 - Entombed - Inferno 9 - Dismember - Where the Ironcrosses Grow 10 - Decapitated - Winds of Uncreation 11 - Decapitated - Organic Hallucionations 12 - Vader - Black to the Blind 13 - Vader - Impressions in Blood 14 - At the Gates - Slaughter of the Soul 15 - Morbid Angel - Heretic 16 - Death - The Sound of Perseverance 17 - Death - Human 18 - The Project Hate MCMXCIX - Armageddon March Eternal 19 - Obitaury - Frozen in Time 20 - Obituary - Cause of Death 21 - Scenic - Unbeliever's Script 22 - Nile - Annihilation of the Wicked 23 - Hatebreed - Rise of Brutality 24 - Dead Cand Dance - Passage in Time 25 - Enigma - LSD: Love, Sexuallity and Devotion 26 - The London Philharmonic Orchestra plays the music of Pink Floyd - Us and Them 27 - Immdiate Music - Themes for Choir and Orchestra I 28 - Kataklysm - Epic: The Poetry of War 29 - Kataklysm - The Prophecy (Stigmata of the Emaculate) 30 - Hypocrisy - Hypocrisy 31 - Dark Tranqullity - The Gallery 32 - Tiamat - A Deeper Kind of Slumber 33 - Vomitory - Raped in their Own Blood 34 - Bal Sagoth - The Chtonic Chronicles 35 - Twilight Ophera and the Order of the Sanguine Diadem - Descension 36 - Suidakra - Caledonia 37 - Deicide - Scars of the Crucifix 38 - Deicide - Stench of Redemption 39 - Carcass - Heartwork 40 - Carcass - Swansong 41 - Benediction - Dark is the Season 42 - Benediction - Grind Bastard 43 - Borknagar - Empiricism 44 - Solefald - Red for Fire 45 - Folkearth - By the Sword of my Father 46 - Sycronomica - Gate 47 - Machine Head - Through the Asches of Empires 48 - Strapping Young Lad - Alien 49 - Eluveitie - Spirit 50 - Katatonia - Brave Murder Day -------------------- |
|
|
May 4 2008, 12:08 PM
Коментар
#38
|
|
Modify my water pistol, fill it with piss. Група: Потребители Коментари: 1652 Регистриран: 12-March 05 Град: чувствам как почти пропадам в дълбоката рана. Потребител N: 765 |
7. Crass - The Feeding of the 5000 (1978) - пънкът е мъртъв, човече! Да живее анархията!!! Изключително проста и все пак изключително силна музика. Пънк, в който анархията не е "шбаният хаос, дрога, алкохол, курви, йее" а е в истинското си значение: борба срещу властта, борба срещу капитализма, борба за СВОБОДА! Това е анархо-пънк, мамка му!!! Който не го е слушал - веднагически да го дърпа, за да разбере откъде тръгват Napalm Death, откъде тръгват Discharge, откъде тръгва истинският пънк. crass=crust => they are insane |
|
|
May 4 2008, 06:56 PM
Коментар
#39
|
|
Рицар на върховен дом Сянка Група: Metal World Conclave Коментари: 13162 Регистриран: 26-November 05 Град: София Потребител N: 1041 |
@Night & gadabout
Страшни албуми сте изброили -------------------- |
|
|
May 4 2008, 07:56 PM
Коментар
#40
|
|
:) Група: Потребители Коментари: 4948 Регистриран: 4-July 03 Град: София Потребител N: 188 |
Доста интересна тема и много добре написани коментари. Ще се включа и аз, опитвайки се да подредя албумите по стойността им като цялостна творба за мен, но започвайки от последно към първо място.
10. Sabaton - Primo Victoria Ударно начало на по-сериозната кариера на Sabaton. Значи и аз мога да стартирам с него. Впечатляващо е как една млада, но явно изключително талантлива банда успява да грабне с не толкова оригинална, но за сметка на това реализирана по перфектен начин идея и да я направи своя запазена марка. Искрено се надявам да не спират да се развиват. 9. Gamma Ray - No World Order Личният ми фаворит на Кай и компания. Концепцията на No World Order се гради върху Die wahre Weltordnung (ако не бъркам името) или по-конкретно казано върху тайно общество от всемогъщи 'илюминати', което управлява всичко. Музиката е някак по-тежка и по-агресивна от другите неща на групата, но също така е и наситена с епични елементи и намирам точно тази комбинация за най-успешна. Този албум винаги се слуша от началото до края и никога не омръзва. 8. Dream Evil - Dragonslayer Дебютът на шведите е абсолютен образец от композиторска, продуцентска и изпълнителска гледна точка. Още един пример за това, че пауър/хеви метъла може да звучи едновременно тежко, красиво, епично и весело. 7. Hammerfall - Crimson Thunder Групата виновна до голяма степен за възраждането на стила си и станала известна с блестящата комбинацията от епичност, мелодичност и качествена тежка рифовка. Crimson Thunder ми стана любим точно заради това. Продуциран от Чарли Бауерфайнд, който, сигурен съм, ще спомена още поне няколко пъти тук. 6. Iron Maiden - Brave New World Завръщането на Брус и Ейдриън определено вдъхна нов живот на една от най-емблематичните метъл групи изобщо и още с първия си запис в този състав Iron Maiden направиха абсолютен шедьовър във всяко естествено. Добре замислено за живо изпълнение отварящо парче последвано от някои от най-мелодичните и запомнящи се песни от цялата дискография на култовите англичани. Лирически погледнато доста разнородна творба претворяваща фантастични теми като в Out of The Silent Planet, The Fallen Angel или The Ghost of Navigator, преминаващи в социални при едноименната и The Wicker Man и завършвайки по-лично с Blood Brothers и The Thin Line Between Love and Hate. 5. Judas Priest - Painkiller Знаменитата класика, а може би дори и връхна точка за целия стил. Майсторско изпълнение на всички инструменти - барабанена канонада започва всичко, бас, който и до днес е пример за мелодично и разнообразно свирене непречещо на по-важните елементи, китарените дуели, с които двамата китаристи са популярни и разбира се грандиозния глас на Халфорд. Всъщност не мога да не отбележа и продуцирането на Тангаридис, който освен изключително креативен по отношение на звука винаги е участвал и в композирането на някои от рифовете в албумите, по които работи. Преизданието от 2001-а година включа и написаната за, но невключена в оригинала Living Bad Dreams, която според мен можеше да се нареди до най-популярните метъл балади правени някога. 4. Kreator - Enemy Of God Безспорният опус магнум на Есенските миньори... или по-скоро траш легенди няма как да не заеме едно от челните места в класацията ми. След дългогодишна кариера и леко залитане в стила, Kreator определено достигнаха момент, в който съумяха да съчетаят неподражаемата си агресивност с по-голяма доза музикалност и това заедно с дистопичните препратки към Оруел, революционните към V и цялосната негативност спрямо съвремието ни определено прави Enemy Of God пример за най-доброто, което можем да чуем от немския траш. 3. Blind Guardian - Nightfall in Middle Earth Оставайки в Германия, но сменяйки стила дойде времето и на Nightfall in Middle Earth. Несравнимо силно концептуално творение минаващо през различни музикални мотиви преплетени по неповторим начин. Може би най-мелодичната и една от най-сложните в композиторско отношение на групата. Половината от песните би следвало да бъдат считани за химни на стила. Into the Storm, Nightfall, Mirror Mirror, Time Stands Still (At the Iron Hill)... И отново Бауерфайнд, макар и този път не в главната роля зад пулта, а само в смесването на интерлюдите. 2. Primal Fear - Seven Seals Тоталният шедьовър на модерния пауър/хеви метъл, който се стовари върху нас през недалечната 2005-та година. Продуцентската работа на гореспоменатия Чарли Бауерфайнд тук е ненадмината и според мен това е най-добрия звук в стила, който някога е чуван. Основната идея върху, която Seven Seals се гради лирически е борбата между доброто и злото, а в музикално отношение забелязваме подобна контрастност - едновременно тежък и мелодичен, запомнящ се и комплициран. 1. Blaze - Blood and Belief Няма как да не дам първото място на най-личната и интровертна творба от соловата кариера на бившия фронтмен на Мейдън. Начинът, по който са представени различни аспекти от човешката същност е уникален. Желанието за живот и победа в Alive, Ten Seconds и Will to Win, трагичността и безсилието в Blood and Belief и Life and Death, скръбта и съжалението в Tearing Myself to Pieces и Regret и търсенето на път в The Path and the Way и Soundtrack to my Life. Всичко това представено на фона на модерната рифовката съвсем ясно показва, че Блейз не е спрял да се развива и да върви напред. -------------------- Come with me tonight tell me how it feels to be alive |
|
|
May 4 2008, 10:37 PM
Коментар
#41
|
|
Forsaken Група: Потребители Коментари: 917 Регистриран: 15-January 08 Град: София Потребител N: 2539 |
Наистина чудесна тема - как не я намерих по-рано
1. Guns N Roses - Всъщност всички техни албуми са ми любими. С тази група е свързан едва ли не целия ми съзнателен живот до този момент. Изумително е как все още не са ми омръзнали. Не само, че не са ми омръзнали ами всеки път когато ги слушам си остава "онова" усещане, което само те могат да ми създадат! Тъй като все пак става дума за един албум нека първи да бъде Appetite For Destruction! 2. Guns N Roses - Use Your Illusion 1&2 - и след това всички останали техни албуми... 3. Dream Theater - Най- любим май се оказва Train Of Thought 4. Dream Theater - Images And Words, след което следват всички техни албуми защото ги свързвам с една голяма отминала любов и един чудесен период от живота ми. 5. Whitesnake - Тук ми е ужасно трудно да определя най-любим албум, тъй като тази група е една ужасна моя слабост. Нека все пак да започна с Slip Of The Tongue - който свързвам с един много специален момент /прекалено личен за да го споделя пред толкова хора / 6. Bon Jovi - Keep The Faith е може би най-любимият ми албум - следват всички останали преди "новите", които вече не са по вкуса ми като цяло. 7. Tad Morose - Modus Vivendi . Тук нямам коментар - много харесвана от мен група и албум, който свързвам с хубави неща. 8. Blind Guardian - Somewhere Far Beyond - култов за мен албум. 9. Primal Fear - Seven Seals - без коментар -> абсолютен култ. 10. Papa Roach - The Paramour Sessions - имаше един момент в края на 2006 когато този албум не слизаше от плейъра ми. Чудесен албум. 11. Kamelot - Karma 12. Kamelot - The Black Halo 13. Iron Maiden - Brave New World . Наистина много любим мой албум - когато излезна дълго време не слезна от плейъра и уредбата ми. 14. Astral Doors - Of The Son And The Father - Страхотен албум! Бих наредила и още други техни творби но бих искала да включа и други групи, които обичам . 15. Audioslave - Audioslave. Техният чудесен дебют и засега единствен техен албум, който харесвам. Доста време се въртя при мен.. 16. Arch Enemy - Anthems Of Rebellion 17. Frederiksen & Denander - Baptism By Fire - Чудя се колко още ще съм влюбена в този албум... 18. Def Leppard - Hysteria 19. Rainbow - Rising 20. Fates Warning - FWX -Култ! 21. Foreigner - Много обичана от мен група! Все пак...може би.. 4 22. Freak Kitchen- Move 23. Iced Earth - The Dark Saga 24. Kansas - Leftoverture 25. Kreator - Endorama 26. Winger - Pull - Страхотен албум! 27. Machine Head - Supercharger 27. Pantera - Cowboys From Hell 28. Pink Floyd - The Divison Bell 29. Scorpions - Love At First Sting 30. Talisman - Cats And Dogs Има и още но нарочно няма да допълвам или размествам. Така ще ги оставя защото сигурно има причина първо за точно тези албуми да се сетя -------------------- |
|
|
May 5 2008, 12:33 PM
Коментар
#42
|
|
noctambulant Група: Потребители Коментари: 1754 Регистриран: 6-April 06 Град: София Потребител N: 1273 |
Ето ги моите албуми без строг ред. Съжалявам и за липсата на подробен коментар, но просто нямам времето.
Children Of Bodom - Follow the Reaper Eternal Tears Of Sorrow - Before the Bleeding Sun Death - The Sound Of Perseverance Wintersun - Wintersun Dark Tranquillity - Character Dissection - Storm of the Light's Bane Cradle Of Filth - Vempire Kreator - Enemy Of God Testament - Souls of Black Dimmu Borgir - Death Cult Armageddon Behemoth - Satanica Blind Guardian - Somewhere Far Beyond Tristania - Beyond the Veil Immortal - At the Heart of Winter Amon Amarth - Versus the World Mayhem - De Mysteriis Dom Sathanas Dream Theater - Train of Thought Kamelot - Karma Dark Funeral - Vobiscum Satanas Bathory - Blood on Ice Arcturus - The Sham Mirrors Arch Enemy - Wages of Sin Gamma Ray - Powerplant Nightwish - Wishmaster Therion - Theli Emperor - IX Equilibrium Burzum - Filosofem Yngwie J. Malmsteen - The Seventh Sign Nevermore - This Godless Endeavor Windir - Likferd -------------------- |
|
|
May 5 2008, 10:01 PM
Коментар
#43
|
|
Истинска измамница Група: Потребители Коментари: 2917 Регистриран: 25-April 05 Град: Under the Northern Star Потребител N: 795 |
От поустовете на някои съфорумци можеш да усетиш атмосферата на дадена творба и отношението, което неминуемо е провокирала у тях. Браво!
Iron Maiden - Seventh Son Of A Seventh Son Албум, който носи толкова много усещания, смисли, възприятия. Неслучайно най-любимата ми тава на Maiden. Всеки път, когато си пусна дадена песен от него - Moonchild, Infinite Dreams, The Evil That Men Do, Only The Good Die Young (всъщност не знам защо избвоявам, всяка една от Seventh Son.. представлява емоция и чувство) - нещо успява да ме жегне, абсолютно всеки път. Сварга - Не могу лететь Мисля, че каквито и думи да използвам, не ще мога да пресъздам всичко, с което тази творба сякаш ме залива, поглъща...Красота, тъга, сладка меланхолия, сила, гняв - толкова много, постоянно, с всяка една песен. Wintersun - Wintersun Неописуемо! Визиите, които се пресътворяват в съзнанието ми, слушайки осемте им песни, са противоречиви и някак неизбежни. Странно, но във всеки един момент мога да си пусна албума и да се потопя в него, фикцията да стане реалност. Пак няма да изброявам песни, няма смисъл - всички до една са шедьоври! Primal Fear - Seven Seals Макар да не може да се впише точно в "Оу Тайм Фейвърит", съм напълно сигурна, че албумът заслужава да намери своето място тук. Наскоро го чух, но моментално бях завладяна от страхотните усещания, които струят от творбата, и смея да твърдя, че няма да бъда напусната от магията, която представлява това бижу. Helloween - The Dark Ride Тук съм възможно най-пристрастна и ще потърся подходящи думи, с които да опиша атмосферата, създадена ми от I Live For Your Pain, Mirror, Mirror, The Dark Ride, Immortal, The Departed, If I Could Fly. Обожавам моментите, когато си пускам някоя от изброените песни, защото музиката на Helloween винаги е била по-специална за мен, много повече от на коята и да е друга група. Многобройните емоции, които изпитвам, слушайки тавата, си запазвам за себе си и съм уверена, че те са си единствено мои и никой не ще ги почувства така, както аз. Helloween - Keeper Of The Seven Keys I & II Пак Helloween - ще ми се да сложа почти всичко тяхно в този "списък", но не би било интересно така! От цялото им творчество точно Кийпърите са най-любими на хората, които някога са се докосвали до музиката им. Ще спомена едно единствено заглавие - March Of Time. То изчерпва всичко. Iced Earth - Something Wicked This Way Comes The saddest time of my life For weeks and weeks i cried Through the anger and through the tears... Великолепен албум-образец! Посланията и неповторимият глас на Мат Барлоу винаги са ме карали да настръхвам, чувайки която и да е песен - независимо дали пропита с тъга или гняв (често двете емоции успяват да ми въздействат с неповторимия танц, който представлява тяхното вплитане). Blind Guardian - А Twist In The Myth Тук се поколебах, но след като си пуснах няколко от песните в албума, всичко се изясни! Предполагам слабостта ми към тази творба е следствие от моменти, които съм преживяла точно в периода на нейното излизане, и нямаше начин да не бъде вписана. Blaze - Blood And Belief Изповед, която те изпълва с много въпроси, която ти предоставя нови хоризонти - албумът е любимият ми от трите на Blaze. Regret... Не смятам да ги подреждам от 1 до 10, тъй като всяка една от изброените творби заслужава да бъде на почетното място. -------------------- First wish for this night:
Let me be your delight. |
|
|
May 6 2008, 10:24 AM
Коментар
#44
|
|
Facepalmer Група: Приятели Коментари: 13270 Регистриран: 11-April 03 Град: South Of Heaven Потребител N: 63 |
Щурме, нито един Megadeth?
-------------------- |
|
|
May 6 2008, 03:05 PM
Коментар
#45
|
|
:) Група: Потребители Коментари: 4948 Регистриран: 4-July 03 Град: София Потребител N: 188 |
Хубав въпрос... не можах да намеря място нито за Мегадет, нито за Моторхед, а това са две от бандите, които съм слушал най-много. Специални за Мъстейн и компания мога да кажа, че е така, защото има поне 5 албума, които харесвам еднакво много. Peace Sells, Rust In Peace, Countdown, Youthanasia, Cryptic, Risk и дори The World Needs A Hero. Може да драсна едно допълнение.
-------------------- Come with me tonight tell me how it feels to be alive |
|
|
May 6 2008, 11:18 PM
Коментар
#46
|
|
Post Mortem Група: Потребители Коментари: 4321 Регистриран: 22-September 07 Град: In my own portrait of Sorrow Потребител N: 2345 |
Metallica - The Black Album ( Metallica ) - страхотен за мен албум
Iron Maiden - The Number of The Beast - култуво Iron Maiden - Dance of Death - гениален за времето си Iron Maiden - Somewhere in Time - величествен албум Psycho Motel - State of Mind - няма слаба песен в този албум Judas Priest - Painkiller - албум убиец Manowar - King of Metal - ... Rammstein - Reise,Reise - мощен албум Gamma Ray - No World Order - страхотен албум Щурците - ХХ ВЕК + Вкусът на Времето + Конникът - сцепваща комбинация Това засега -------------------- Хората ме наричат луд, но все още не е изяснено дали лудостта не е висша форма на интелект и дали всичко славно - всичко задълбочено - не е рожба на болната мисъл, на онези настроения на ума, достигнати за сметка на разума. Сънуващите денем знаят много неща, които убягват на сънуващите единствено нощем. В своите сиви видения те успяват да зърнат вечността и се събуждат разтреперани от мисълта, че са били на прага на голяма тайна. Научават по нещо откъслечно от мъдростта, което е за добро, и повече от обикновеното познание, което е за зло. Едгар Алан По - "Елеонора". Ние сме завинаги нова генерация със кървящи от мъка и болка очи. Знаем, че за нас няма компенсация и повръщаме върху надеждата за по-добрите дни. Keelhauled |
|
|
May 21 2008, 02:23 PM
Коментар
#47
|
|
Демон Група: Потребители Коментари: 2148 Регистриран: 26-November 06 Потребител N: 1692 |
-------------------- |
|
|
May 21 2008, 02:25 PM
Коментар
#48
|
|
Post Mortem Група: Потребители Коментари: 4321 Регистриран: 22-September 07 Град: In my own portrait of Sorrow Потребител N: 2345 |
имам предвид, че няма много стойностни Хеви Метъл албуми от началото на века (лично мнение), докато този както и A Matter of Life And Death са страхотни
-------------------- Хората ме наричат луд, но все още не е изяснено дали лудостта не е висша форма на интелект и дали всичко славно - всичко задълбочено - не е рожба на болната мисъл, на онези настроения на ума, достигнати за сметка на разума. Сънуващите денем знаят много неща, които убягват на сънуващите единствено нощем. В своите сиви видения те успяват да зърнат вечността и се събуждат разтреперани от мисълта, че са били на прага на голяма тайна. Научават по нещо откъслечно от мъдростта, което е за добро, и повече от обикновеното познание, което е за зло. Едгар Алан По - "Елеонора". Ние сме завинаги нова генерация със кървящи от мъка и болка очи. Знаем, че за нас няма компенсация и повръщаме върху надеждата за по-добрите дни. Keelhauled |
|
|
May 23 2008, 09:12 AM
Коментар
#49
|
|
метъл Група: Потребители Коментари: 3123 Регистриран: 8-October 05 Потребител N: 963 |
Running Wild - Black Hand Inn
Blind Guardian - Imaginations From The Other Side Death - The Sound Of Perseverance Rhapsody - Dawn Of Victory Children Of Bodom - Hatebreeder Grave Digger - Excalibur Cradle Of Filth - The Principle Of Evil Made Flesh Wintersun - Wintersun Testament - The Legacy Sonata Arctica - Reckoning Night Symphony X - Twilight in Olympus In Flames - Whoracle Dimmu Borgir - Enthrone Darkness Triumphant Evergrey - The Inner Circle Nevermore - This Godless Endeavor Emperor - Prometheus - The Discipline of Fire & Demise Iron Maiden - Seventh Son of a Seventh Son Judas Priest - Painkiller Immortal - Damned in Black Dark Funeral - Diabolis Interium -------------------- We live to fight the hand of doom,
We got the pride to strike a fool, Vain glory be my wicked guide... |
|
|
May 25 2008, 10:24 PM
Коментар
#50
|
|
空の叫び 真夜中の Група: Потребители Коментари: 1128 Регистриран: 2-January 06 Град: под слънцето(на сянка) София! Потребител N: 1102 |
нека и аз пусна мнение, което е по-дълго от 4 думи
та такааа...тъй като вече имам голям музикален опит ще постна свойте любимци. не мога да кажа кой е на първо място. номерацията е просто броя на албумите. 1. Gothminister - Gothic Electronic Anathem 2. Sabaton - Primo Victoria 3. Metallica - The Black Album 4. Kamelot - The Black Halo 5. Kamelot - Ghost Opera 6. Moonspell - Memorial 7. Cradle of Filth - Meridian 8. Apocalyptica - Apocalyptica 9. Apocalyptica - 10. Fear Factory - Archetype 11. Paradise Lost - In Requiem 12. Moonspell - Under Satanae 13. Opeth - Ghost Reveries 14. Placebo-Meds 15. Thievery Corporation - The Mirror Conspiracy 16. Ayreon - 01011001 17. Crematory - Pray 18. Axll Rudi Pell - Mystica 19. Arch Enemy - Doomsday Machine 20. Dark Tranquility - Fiction 21. Coldplay - X&Y 22. 30 Seconds to Mars - A Beautiful Lie 23. Arcana - Cantar de Procella 24. Lacrimosa - Echos 25. Malmonde - Eva 26. Muse-The Supermassive Black Hole 27. Blind Guardian - A Twist In The Mith 28. Strapping Young Lad - The city 29. Susperia - Cut From Stone 30. Turmion Katilot - Pirun Nyrkki Има още толкова много любими...по-натам пак ще поствам -------------------- |
|
|
Jun 4 2008, 08:22 PM
Коментар
#51
|
|
Post Mortem Група: Потребители Коментари: 4321 Регистриран: 22-September 07 Град: In my own portrait of Sorrow Потребител N: 2345 |
Добавям Guns N' Roses - Appetite for Destruction
-------------------- Хората ме наричат луд, но все още не е изяснено дали лудостта не е висша форма на интелект и дали всичко славно - всичко задълбочено - не е рожба на болната мисъл, на онези настроения на ума, достигнати за сметка на разума. Сънуващите денем знаят много неща, които убягват на сънуващите единствено нощем. В своите сиви видения те успяват да зърнат вечността и се събуждат разтреперани от мисълта, че са били на прага на голяма тайна. Научават по нещо откъслечно от мъдростта, което е за добро, и повече от обикновеното познание, което е за зло. Едгар Алан По - "Елеонора". Ние сме завинаги нова генерация със кървящи от мъка и болка очи. Знаем, че за нас няма компенсация и повръщаме върху надеждата за по-добрите дни. Keelhauled |
|
|
Jun 5 2008, 07:28 PM
Коментар
#52
|
|
Cauda Draconis Група: Потребители Коментари: 1240 Регистриран: 10-February 07 Град: Бургас Потребител N: 1861 |
Без определен ред
Draconian- Arcane Rain Fell Katatonia- Dance Of December Souls Katatonia- Last Fair Deal Gone Down Sear Bliss- Glory and Perdition The Fall Of Every Season- From Below Forgotten Tomb- Springtime Depression My Dying Bride-The Angel And The Dark River Anathema- Eternity Shape Of Despair- Angels Of Distress Rotting Christ- Sleep Of The Angels Wintersun- Wintersun Amorphis- Tales From The Thousand Lakes Amorphis- Elegy Dark Tranquillity- Fiction Dissection- Reinkaos Fallen - A Tragedy's Bitter End Funeral - From These Wounds Darkthrone- Goatlord Officium Triste- The Pathway Drudkh - Autumn Aurora Elysian Blaze - Cold walls and apparitions Agalloch- Pale Folklore Darkflight-Under the Shadow of Fear Judas Iscariot- Distant In Solitary Night Avrigus- The Secret Kingdom Pantheist- O, Solitude Daylight Dies- Dismantling Devotion Во Скорбях- Во Скорбях Doom:vs- Aeternum Vale Nightwish- Angels Fall First Бих добавила още албуми, но стига толкова . -------------------- |
|
|
Jun 5 2008, 08:50 PM
Коментар
#53
|
|
Прогресиращ Група: Потребители Коментари: 653 Регистриран: 17-February 07 Град: Пловдив Потребител N: 1888 |
Death - Individual Thought Patterns
Bathory - Hammerheart Bathory - Twilight of The Gods Celtic Frost - To Mega Therion Darkthrone - Panzerfaust Darkthrone - Transilvanian Hunger Darkthrone - Soulside Journey Katatonia - Dance of December Souls Slayer - Show no Mercy Morbid Angel - Altars of Madness Sepultura - Beneath the Remains Carcass - Heartwork Carcass - Necroticism WASP - The Crimson Idol Black Sabbath - Master of Reality Burzum - Filosofem Hypocrisy - The Final Chapter Nile - Black Seeds of Vengeance Vomitory - Blood Rapture Megadeth - Rust in Peace Opeth - Orchid Windir - 1184 Pestilence - Consuming Impulse Sarcofago - The Lawls of Scourge Dissection - Storm of the Light's Bane Coroner - R.I.P. Kreator - Extreme Agression Judas Priest - Screaming For Vengeance Dark Angel - Time does not Heal Nevermore - Dead Heart in a Dead World и един бонус:AC/DC - Back in Black |
|
|
Sep 21 2008, 11:12 PM
Коментар
#54
|
|
Просветен Група: Потребители Коментари: 493 Регистриран: 2-March 06 Потребител N: 1192 |
Queensryche - Operation: Mindcrime
Dream Theater - Images & Words Threshold - Critical Mass Evergrey - Solitude Dominance Tragedy Death - Symbolic Cynic - Focus Shadow Gallery - Tyranny Pink Floyd - The Division Bell Ayreon - The Human Equation Nevermore - This Godless Endeavour Edguy - Theater Of Salvation Symphony X - The Divine Wings of Tragedy Marillion - Misplaced Childhood Pain Of Salvation - One Hour by the Concrete Lake Iced Earth - The Glorious Burden Control Denied - The Fragile Art of Existence Dark Tranquillity - Projector Vanden Plas - Beyond Daylight Sieges Even - A Sense of Change After Forever - Invisible Circles Arch Enemy - Doomsday Machine Opeth - Ghost Reveries Angra - Rebirth Psychotic Waltz - A Social Grace Savatage - Edge of Thorns Yngwie Malmsteen - The Seventh Sign Adagio - Underworld Redemption - The Fullness of Time Cacophony - Speed Metal Symphony Into Eternity - The Scattering of Ashes |
|
|
Sep 26 2008, 08:59 PM
Коментар
#55
|
|
Прослушващ метъл Група: Потребители Коментари: 81 Регистриран: 26-September 08 Град: БЪЛГАРИЯ! Потребител N: 3008 |
1.Manowar - Warriors Of The World
2.Andi Deris - Come In From The Rain 3.Dio - Holy Diver 4.Deep Purple - The Very Best Of Deep Purple 5.Kamelot - Epica 6.SlipKnoT - All Hope Is Gone 7.Metallica - Death Magnetic 8.Metallica - Fight Fire With Fire 9.Doro - Live 10.AC/DC - The Razors Edge 11.Apocalyptica - Reflections 12.Guns'n'Roses - Appetite For Destruction 13.Rainbow - The Very Best Of Rainbow 14.Pantera - Official Live: 101 Proof 15.Accept - Balls To The Wall 16.Lordi - The Arockalypse 17.Scum Of The Earth - Blah...Blah...Blah Love Songs For The New Millenium 18.Nightwish - Wishmaster 19.Scorpions - Blackout 20.Whitesnake - Whitesnake 21.Travium - Rainbow Six Lockdown 22.Black Sabbath - Paranoid 23.Bruce Dickinson - Balls To Picasso 24.Alice Cooper - 2008 - Along Came A Spider 25.Sex Pistols - Kiss This... Пънк са,ама албума кефи! 26.HammerFall - Glory To The Brave 27.Scum Of The Earth - Sleaze Freak 28.Amon Amarth - When Oden on Our Side 29.Mary Magdalan - Pity Girl 30.Queen - Live Killers! -------------------- I'm One From Warriors Of The World...
|
|
|
Dec 19 2008, 09:25 PM
Коментар
#56
|
|
Post Mortem Група: Потребители Коментари: 4321 Регистриран: 22-September 07 Град: In my own portrait of Sorrow Потребител N: 2345 |
Gamma Ray - No World Order определено е една разкошна тава
-------------------- Хората ме наричат луд, но все още не е изяснено дали лудостта не е висша форма на интелект и дали всичко славно - всичко задълбочено - не е рожба на болната мисъл, на онези настроения на ума, достигнати за сметка на разума. Сънуващите денем знаят много неща, които убягват на сънуващите единствено нощем. В своите сиви видения те успяват да зърнат вечността и се събуждат разтреперани от мисълта, че са били на прага на голяма тайна. Научават по нещо откъслечно от мъдростта, което е за добро, и повече от обикновеното познание, което е за зло. Едгар Алан По - "Елеонора". Ние сме завинаги нова генерация със кървящи от мъка и болка очи. Знаем, че за нас няма компенсация и повръщаме върху надеждата за по-добрите дни. Keelhauled |
|
|
Dec 19 2008, 11:42 PM
Коментар
#57
|
|
Демон Група: Потребители Коментари: 2148 Регистриран: 26-November 06 Потребител N: 1692 |
Хех... Ше пробвам пак, ама ше ги разделя на по-рокаджийски неща, по-метълски и по-пънкарливи. И без класация. Рок, прог и т.н. King Crimson - всичко до '74. Бих ги турил всичките, ама 80-тарските и 90-тарските хави са ми с една идея по-нелюбими (въпреки че The Power to Believe си е свинщина) Tool - Lateralus и Aenima. Бездна. the Beatles - Sgt. Pepper's и Abbey Road. Защото така. Yes - Tales From Topographic Oceans. НЕЧОВЕШКО. О__o Radiohead - OK Computer. Pink Floyd - Ранните. Цитат Бездна. Sir Lord Baltimore - двата им албума. Хеви. Факинг. Метъл. Пънк, кор, грайнд Crass - Feeding of the 5000 Dead Kennedys - Fresh Fruit for Rotting Vegetables Bad Religion - Suffer Napalm Death - FETO, Harmony Corruption Carcass - Reek of Putrefaction, Symphonies of Sickness Repulsion - Horrified Terrorizer - World Downfall. КОР-ПО-РЕЙ-ШЪН-ПЪЛ-ИН! тъдъдъдъдъдъдъдъдъдъдъдъдъдъдъдъ! КОР-ПО-РЕЙ-ШЪН-ПЪЛ-ИН! Today is the Day - Kiss the Pig Anal Cunt - 40 More Reasons to Hate Us. ЮР ФАКИНГ АНОЙИНГ ЕНД ЮР БЕНД ФАКИНГ СЪКС. ЮР БОЙФРЕНДС ЪН ИДИЪТ ЕНД ЮР А ФАКИН КЪНТ! Disrupt - Unrest. ...!!! Amebix - всичко. Дринк енд би мери, фор тумороу уи мей дай! Метъл Slayer. Просто Slayer. Razor - Shotgun Justice. Мазало. Просто мазало. Demolition Hammer - Tortured Existence. Ноу Комент! Dark Angel - Darkness Descends. Мухахахахахахахах! D.R.I. - Thrash Zone. Мноу зарибява. Black Sabbath - Paranoid. Ес метъл ес метъл гетс. Burzum - всичко. Бездна? ЧЕРНА ДУПКА. О____o Suffocation - Effigy of the Forgotten Cryptopsy - None so Vile. PHOBOPHILE!!! Deicide - Legion "Pathetic lives, every second someone dies Delightful is the sight of repention No destiny, just a certainty of death In pain inducing lies of salvation NEVER REPENT!!!" Death - Scream Bloody Gore Autopsy - Severed Survival + Mental Funeral. Поздрави от местната морга. Gorguts - Obscura. !!! Sepultura - Schizophrenia + Beneath the Remains. \m/ -------------------- |
|
|
Dec 19 2008, 11:43 PM
Коментар
#58
|
|
Modify my water pistol, fill it with piss. Група: Потребители Коментари: 1652 Регистриран: 12-March 05 Град: чувствам как почти пропадам в дълбоката рана. Потребител N: 765 |
нека и аз пусна мнение, което е по-дълго от 4 думи та такааа...тъй като вече имам голям музикален опит ще постна свойте любимци. не мога да кажа кой е на първо място. номерацията е просто броя на албумите. 14. Placebo-Meds Има още толкова много любими...по-натам пак ще поствам точно meds?! КПД-0 - София град hard for me as a monstrous boner |
|
|
Dec 19 2008, 11:56 PM
Коментар
#59
|
|
свиня Група: Потребители Коментари: 3379 Регистриран: 10-April 07 Потребител N: 2010 |
Хмм, ето една леко хаотична класация от мен:
Bkack Sabbath-Sabbath Bloody Sabbath Slayer-Hell Awaits Sepultura-Arise Bathory-Blood Fire Death ( ) Immortal-Diabolical Fullmoon Mysticism Kreator-Coma of Souls (колебая се между албумите 86-90, но се спрях на този) Sodom-In The Sign of Evil Onslaught-Power from Hell(пауъъ фром е'ел ) Coroner-Punishment for Decadence -------------------- A moment of remembrance of all the one who died. These brave and loyal warriors with hearts so full of pride. They´re gone but not forgotten, in our hearts they still live on. For them we will keep up the fight until our war is won. Sleep well our brothers - we will never forget We promise you to carry on Sleep well our brothers and rest in peace Your sacrifies make us marching on...... |
|
|
Гост Void KD (гост) |
Dec 20 2008, 10:37 AM
Коментар
#60
|
Гост |
Малко ми е трудно да ги подредя, за това просто ще напиша любимите ми албуми, но не в класация ами просто ще ги изброя.
1. Manowar - The Dawn of Battle 2. Bloodbath - Breeding Death 3. Korpiklaani - Voice of Wilderness 4. Manowar - Warriors of the World 5. Death - Sound of Perseverance 6. Nightwish - Once 7. Manowar - Kings of Metal 8. Firewind - Allegiance 9. Immortal - In the Heart of Winter 10. Bloodbath - Resurrection Through Carnage 11. Bloodbath - Nightmares Made Flesh 12. Bloodbath - Unblessing the Purity 13. Bloodbath - Fathomless Mastery 14. Running Wild - Rogues en Vogue 15. Manowar - Fightning the World 16. Dimmu Borgir - For All Tid 17. Immortal - Blizzard Beast 18. Blackmore's Night - Shadows of the Moon 19. Blackmore' Night - Fires at Midnight 20. Dark Moor - The Gates of Oblivion 21. Bolt Thrower - The IVth Crusade 22. Korpiklaani - Tales Along This Road 23. Luca Turilli's Dreamquest - Lost Horizons 24. Amon Amarth - The Fate of Norns 25. Korpiklaani - Spirit of the Forest 26. Immortal - Damned in Black 27. Holyhell - Apocalypse 28. Opeth - Blackwater Park 29. Manowar - Sign of the Hammer 30. Manowar - Louder than Hell |
|
|
Олекотена версия | Час: 5th June 2024 - 04:43 AM |