Оу Тайм Фейвърит Албуми, Топ 30 |
Здравейте ( Вход | Регистрация )
Оу Тайм Фейвърит Албуми, Топ 30 |
Jun 13 2007, 12:06 PM
Коментар
#1
|
|
Бесен тийн, какъвто отдавна не трябва да е Група: Потребители Коментари: 3402 Регистриран: 29-October 03 Потребител N: 317 |
Така...избрах английския израз, за да наблегна на това, че в тази класация ще трябва да сложите албумите, които са ви направили най-голямо впетчаление, които са оставили ясна следа в сърцето ви и които ще помните и обичате с години. Албумите, които ще останат! Които по една или друга причина- когато сте били влюбени-разлюбени,щастливи-нещастни,женени-разведени, сменяли даскалото , запознавали се с нови хора, започвали нова работа или каквото и да е - тези записи ще ги помните вечно и ще са заслужили мястото си във вашия Топ 30. Чувствайте се свободни да коментирате всеки един албум - с какво, кога и как е спечелил сърцето ви. Числата не показват приоритет на участващите в класацията, а само изреждат броя на албумите. И не се ограничавайте с хеви метъла, всякакви музикални стилове са добре дошли. Там също имаме любими, нали?
Подчертавам - темата е сериозна и всеки злонамерен или лишен от мисъл спам ще бъде трит. Приятно писане на сантименти. 1. Dark Tranquillity - Skydancer 2. In Flames - Clayman 3. Amon Amarth - Versus The World 4. Edguy - Kingdom Of Madness 5. Iron Maiden - Dance Of Death 6. Tristania - World Of Glass 7. Kreator - Enemy Of God 8. Gorefest - Soul Survivor 9. Death Angel - The Art Of Dying 10. Lacuna Coil - Comalies 11. The Gathering - Souvenirs 12. Pain - Nothing Remains The Same 13. Avantasia - The Metal Opera Prt. 1 14. Arch Enemy - Anthems Of Rebellion 15. Tad Morose - Undead 16. Death - The Sound Of Perservearance 17. My Dying Bride - Songs Of Darkness, Words Of Light 18.Godsmack - Faceless 19. P.O.D. - Satellite 20. Analgin - Re-nalgin 21. Papa Roach - Infest 22. The Absence - From The Grave 23. Opeth - Damnation 24. Anathema - Judgement 25. Kataklysm - Serenity In Fire 26. Masterplan - Masterplan 27. Vehemence - Helping The World To See 28. Cradle Of Filth - Bitter Suits To Succubi 29. Kamelot - Karma 30. Blind Guardian - Somewhere Far Beyond Когато имам време, ще коментирам отделните записи. -------------------- "Hayley, take this piercing off your nose! Your face must be metal-free, just like every good radiostation! Stan Smith
|
|
|
Jun 13 2007, 12:28 PM
Коментар
#2
|
|
Поетично бездушен Група: Приятели Коментари: 6131 Регистриран: 8-October 03 Град: Русе / Велико Търново Потребител N: 295 |
Много хубава тема... дано успея да изброя 30, просто съм толкова претенциозен, че...
Окей, започвам: Saxon - Unleash the Beast - Няма какво друго да кажа, освен че това е любимият ми албум на любимата ми група. Saxon - Inocence is no excuse Saxon - Crusader Iron Maiden - Fear of the Dark - Мейдън Iron Maiden - Brave New World - Мейдън Iron Maiden - Dance of Death - Мейдън Judas Priest - Screaming For Vengeance - 10 клас... луда работа Още си спомням концерта... Judas Priest - British Steel - 9 клас... Pink Cream 69 - Sonic Dynamite - това като почнах да олекотявам. Благодарение на един приятел се зарибих и не ме пускат тия хора. Гениални са! Obituary като цяло. Не искам да казвам албум. Беше време когато заспивах на тях. Приятно е System of a Down - Toxicity - най-въртеният албум от мен и досега. Linkin Park - Hybrid Theory - Проблем? Sepultura - Arise - в този албум няма грешно изсвирен акорд, грешно извикана дума, нищо грешно няма... Sepultura - Beneath the Remains - същото. Manowar - Louder Than Hell - хеви метъл копеле Jamiroquai като цяло. Пак без албум. Тия хора правят музика с главно М. Edguy - Hellfire Club - луда работа Hammerfall - Crimson Thunder - впечатли ме величествеността. Threshold - Dead Reckoning - страхотни послания. Threshold - Hypothetical - пак страхотни послания. Children of Bodom - Follow the Reaper - какво да кажа, ебати, това е перфектно. Annihilator - Set the World On Fire - много хубави спомени. Annihilator - King of the Kill - същото. Masterplan - Masterplan - страхотен е, по-точен коментар няма... Rammstein - Mutter - интересното е, че грам немски не разбирам, а знаех текстовете Running Wild - Masquerade - по-специално песента Rebel At Heart Епизод - Българският Бог - обичам Ботев и Вазов... Епизод - Мъжки песни P.O.D. - Satelite - не съм преписвал от Киро Sonic Syndicate - Only Inhuman - ОБОЖАВАМ ГО! Бонуси: Queensryche - Operation Mindcrime 1 и 2 King Diamond - Abigali 1 и 2 Jethro Tull - Roots to Branches - това е умният албум. Що задачи съм изрешил на него... 35. Съжалявам, но просто нямаше как да не са малко повече -------------------- Historia vitae magistra
Historiam nescire, hoc semper puerum esse. Защото ние се нуждаем от последните 5000 години, за да можем да преживеем що-годе спокойно следващите сто. |
|
|
Jun 13 2007, 12:35 PM
Коментар
#3
|
|
Facepalmer Група: Приятели Коментари: 13270 Регистриран: 11-April 03 Град: South Of Heaven Потребител N: 63 |
1. Machine Head - The More Things Change...
2. Sepultura - Chaos A.D. 3. Pantera - Vulgar Display Of Power 4. Biohazard - State Of The World Address 5. Machine Head - всичко друго освен SuperCharger 6. The Offspring - всичко, главно Conspiracy Of One и Ixnay On The Hombre 7. Merauder - Five Deadly Venoms 8. Killswitch Engage - Alive Or Just Breathing 9. Insmouth - Cross Over The Crossover 10. Bad Religion - The Empire Strikest First 11. The Haunted - s/t, rEVOLVEr 12. Lamb Of Go0d - As The Palaces Burn Толкова стигат. Тия албуми наистина ме доксоват. Иначе има и доста други мега яки, на които се кефя доста, ама тва е Шампионската лига общо взето. Иначе InsArtTure ме изненада приятно с някои попадения -------------------- |
|
|
Jun 13 2007, 12:38 PM
Коментар
#4
|
|
I, Voyager Група: Модератори Коментари: 7649 Регистриран: 24-September 06 Град: Карлсруе, София... където и да е Потребител N: 1587 |
Много хубава тема, предполагам ще е поредният повод за форумен скандал обаче. Ако тръгна да изброявам 30 любими албума все ще забравя нещо, но ще се опитам да оформя тридесетицата. Подчертавам, че не степенувам по важност или лични предпочитания, просто изброявам.
1. Rainbow - Rising - възможно най-любимият ми албум за всички времена. Събуди любовта ми към дългите, смислени и чувствени сола, както и към качествения рок. 2. Yngwie Malmsteen - Alchemy - албум, който рисува картини. Толкова изящно и в същото време стилно и мощно композиране не съм открил другаде. 3. Cradle of Filth - Damnation and a Day - въпреки че мразя думата "перфектен", тя подхожда най-добре на този албум. Няма лигавене, няма разтегляне на мисълта, всичко е премерено и от музикална, и от текстова гледна точка. Спомням си първия път, когато чух албума - беше няколко дни след излизането му на пиратски диск, взет на заем от Mort. Пуснах го в 9 вечерта и до 3-4 през нощта киснах в леглото, опитвайки се да разбера всички пластове на тази творба. Феномен! 4. Nightwish - Once - групата, която олицетворява красота и нежност за мен, не мога да опиша с думи колко сантименти тая към Nightwish 5. Manigance - общо взето всички албуми, но ако трябва да избирам... Абе по-добре да не се налага да избирам... Това е моята група. Групата, която сякаш пише песни специално за мен, сякаш предвиждащи всички мои желания и синтезиращи ги във всеки свой албум, за да го превърнат в нещо толкова лично за мен. Винаги ме обзема спокойствие и щастие, докато ги слушам. 6. Manowar - Kings of Metal - първата метъл група, която прослушах и една от най-най-най-любимите ми. Ще ги свързвам винаги с Пазарджик, където прекарвах по-голямата част от летата в детството ми. 7. Elvenking - Heathenreel - ето как трябва да звучи фолк метълът, ето как трябва да се прави сложна и постоянно меняща се музика. Цялата "Песен за огън и лед" е четена само и единствено на този албум, комбинацията е невероятна! Малко ми омръзна да пиша обяснения за албумите по-надолу, така че само ще ги изброя и някой ден ще попълвам. 8. Symphony X - The Divine Wings of Tragedy 9. Evergrey - The Inner Circle 10. Dio - Holy Diver 11. Children of Bodom - Hatebreeder 12. Therion - Secret of the Runes 13. Dimmu Borgir - Enthrone Darkness Triumphant 14. Edguy - The Savage Poetry 15. Wintersun - Wintersun 16. Emperor - Prometheus: A Discipline of Fire and Demise 17. Vital Remains - Dechristianize 18. Nile - Annihilation of the Wicked 19. Dark Funeral - Attera Totus Sanctus 20. Dark Tranquillity - Character 21. Stratovarius - Episode 22. Dissection - Reinkaos 23. Cryptopsy - Blasphemy Made Flesh 24. Windir - 1184 25. Kreator - Enemy of God 26. Slayer - Reign in Blood 27. Opeth - Damnation 28. Iron Maiden - Piece of Mind 29. Kamelot - The Black Halo 30. Deep Purple - House of Blue Light Не е истина, колко неща забравих! Ще дооформям в последствие. За Dismember и Obituary не намерих места, ама така и така върху този списък ще се мисли още. -------------------- |
|
|
Jun 13 2007, 12:55 PM
Коментар
#5
|
|
Master of your sorrow Група: Потребители Коментари: 2201 Регистриран: 24-April 07 Град: Sofia Потребител N: 2034 |
Чак 30 не мога да изброя . Ама ето няколко
1. Eric Clapton - Timepieces Vol. II 2. Eric Clapton - Pilgrim 3. Masterplan - Masterplan 4. Iron Maiden - Brave New World 5. Judas Priest - Angel Of Retribution 6. Hammerfall - Legacy Of Kings 7. Hammerfall - Renegade 8. AC/DC - Back In Black 9. AC/DC - Stiff Upper Lip 10. Kamelot - Black Halo 11. Kamelot - Ghost Opera 12. Metallica - Load (10, 11, 12 клас ...) 13. Steve Morse - Split Decision Другите неща са разни сборни компилации от "The Greatest Hits" на някоя група, които мисля, че не се включват тук като албуми ... -------------------- Free are those who walk away from setting suns
And free are those who laughed at chains that held them bound Free are those who conquers in vain but won't stop to run Battered and down they pick up their pieces to rise as one |
|
|
Jun 13 2007, 01:28 PM
Коментар
#6
|
|
Balance Guardian Група: Админ Коментари: 28356 Регистриран: 12-January 03 Град: София Потребител N: 3 |
Хубава тема. Преди години имаше подобна, но оттогава маса шедьоври излязоха... Та ето моят All-time Top 30:
Rhapsody - всичко. Наистина не мога да разделям дискографията на любимата си група на фрагменти. За мен всичко, което са записвали досега, е гениално. Rhapsody е най-емоционалната метъл банда за мен, така че закономерно слагам творчеството им на първо място. Новаторството и техничарството им дори не споменавам. Cradle of Filth - Damnation and a Day. Шедьовърът на британците. Албум толкова монументален, че всякакви суперлативи звучат плоско, отнесени към него. Cradle отдавна вписаха името си в историята на метъла като революционери, но този албум е златната страница в тяхната глава. Прочее, този е един от двата диска, които съм си взел в оригинал, без да съм ги слушал преди това. Blind Guardian - Nightfall In Middle Earth. Най-оригиналната тава на една от най-оригиналните групи в метъла. Blind Guardian слабо парче нямат, но в този концептуален опус всеки тон, всяка секунда е тотален култ! Много драматичен, много искрен и много музикантски албум. Children Of Bodom - Hatebreeder. Ами, няма какво. Вторият запис на финландската дружина е парадигма на така любимия ми неокласически период в творчеството им. Може би точно това е албумът, който преобърна представите за мелодичност, агресия и техника и накара десетки млади банди да се юрнат подир "децата". Death - The Sound Of Perseverance. Нужен ли е коментар изобщо?! Therion - Theli. Дълго се колебах дали да не сложа "Secret Of The Runes" тук, но в крайна сметка, любувал съм се на "Theli" много повече, а и точно тази творба има ключова роля в изграждането на музикалния ми вкус. Шибана класика в симфо метъла! Dimmu Borgir - Puritanical Euphoric Misanthropia. Най-злобният, най-философският, най-техничният албум на норвежките майстори. Безумна свирня, велики текстове, удачна симфоничност. Kvlt! Arcturus - The Sham Mirrors. Не най-експерименталният, но поне за мен - най-изпипаният и намиращ се най-близко до съвършенството опус на тези гении. Wuthering Heights - Far From The Madding Crowd. Честно, не съм си представял, че може да съществува толкова голяма МУЗИКА, преди да чуя Wuthering Heights и в частност третото им издание. Смелост и новаторство, съчетани с класически похвати и всичко това изпълнено с безупречна техника. Фолк, пауър и прогресив метъл в равни пропорции. Да не забравя и вълшебните интроспективни текстове... Wintersun - Wintersun. Смея да твърдя, един от най-важните метъл албуми, както през последните 10 години, така и изобщо. Това е нещо, което всеки, считащ се почитател на жанра, трябва да е слушал. Рядко се случва толкова еклектична музика да звучи толкова красиво. И нататък: Luca Turilli - King Of The Nordic Twilight Luca Turilli - Prophet Of the Last Eclipse In Flames - Whoracle Immortal - Blizzard Beasts (зверски труден избор!) Kamelot - Epica Summoning - Let Mortal Heroes Sing Your Fame Dark Tranquillity - Fiction Threshold - Subsurface Gamma Ray - No World Order Domine - Stormbringer Ruler Nightwish - Century Child Symphony X - V: The New Mythology Suite Sonata Arctica - Reckoning Night Sinergy - Beware The Heavens Heavenly - Dust To Dust Arch Enemy - Wages Of Sin Dream Theater - Train Of Thought Kreator - Enemy of God Edguy - Vain Glory Opera Bolt Thrower - Those Once Loyal И все пак, 30 е малко число. Ето, не остана място за Keeper-ите на Helloween. За Iron Maiden, Nevermore, EToS също... -------------------- Great holes secretly are digged where earth's pores ought to suffice, and things have learnt to walk that ought to crawl.
|
|
|
Jun 13 2007, 01:37 PM
Коментар
#7
|
|
I, Voyager Група: Модератори Коментари: 7649 Регистриран: 24-September 06 Град: Карлсруе, София... където и да е Потребител N: 1587 |
Meжду другото, има разлика между "30-те най-велики албуми на всички времена според вас" и "30-те най-любими ви албуми". Ако InsArtTure беше избрал първата формулировка, моята класация щеше да изглежда по съвсем различен начин. Щеше да има Death, Morbid Angel, Dream Theater, двата Keeper-a на Helloween, Blind Guardian, Mayhem, Darkthrone на мястото на редица албуми... InsArtTure може да пусне и такава тема.
-------------------- |
|
|
Jun 13 2007, 01:42 PM
Коментар
#8
|
|
Balance Guardian Група: Админ Коментари: 28356 Регистриран: 12-January 03 Град: София Потребител N: 3 |
Всъщност, аз точно идеята на InsArtTure следвах, дори някои от коментарите да сочат към друго. Просто при мен любими и велики неща често се припокриват.
-------------------- Great holes secretly are digged where earth's pores ought to suffice, and things have learnt to walk that ought to crawl.
|
|
|
Jun 13 2007, 01:42 PM
Коментар
#9
|
|
Facepalmer Група: Приятели Коментари: 13270 Регистриран: 11-April 03 Град: South Of Heaven Потребител N: 63 |
^&^^ Хубаво е, че някой осъзнава разликата.
-------------------- |
|
|
Jun 13 2007, 01:48 PM
Коментар
#10
|
|
Поетично бездушен Група: Приятели Коментари: 6131 Регистриран: 8-October 03 Град: Русе / Велико Търново Потребител N: 295 |
^То ясно си пише...
-------------------- Historia vitae magistra
Historiam nescire, hoc semper puerum esse. Защото ние се нуждаем от последните 5000 години, за да можем да преживеем що-годе спокойно следващите сто. |
|
|
Jun 13 2007, 01:50 PM
Коментар
#11
|
|
I, Voyager Група: Модератори Коментари: 7649 Регистриран: 24-September 06 Град: Карлсруе, София... където и да е Потребител N: 1587 |
Не бе, никого не съм упрекнал в каквото и да било, не ми е и минало през акъла. Просто подметнах.
-------------------- |
|
|
Jun 13 2007, 03:15 PM
Коментар
#12
|
|
Eáránë Táralóm... Група: Потребители Коментари: 1892 Регистриран: 2-November 06 Град: The Spectral Realm Потребител N: 1655 |
Е, за скромното време, през което слушам метъл има доста албуми, които наистина са станали част от живота ми и това горе-долу са:
1. HammerFall - Crimson Thunder. - Това всъщност е първият метъл албум, който започнах да слушам. Това ми беше първата група. 2. Linkin Park - Hybrid Theory. - Макар и вече да мразя творчеството на Линкин Парк, не мога да не призная, че преди харесвах групата и ги слушах доста преди години. 3. Dark Tranquillity - Damage Done. - Първия мелодик дет метъл, кой съм слушал. От тогава до сега са ми една от най-любимите групи. 4. Rhapsody - Symphony of Enchanted Lands. - Това беше момента в който се влюбих в пауър метъла, епик метъла и въобще Rhapsody са група, която и до сега диктува моят вкус за музика. 5. Wintersun - Wintersun. Винаги ще си остане най-силният метъл албум за мен. 6. Threshold - Subsurface. Това е изключително музикантски направен албум, който наистина си заслужава мястото! 7. Accept - Restless and Wild. Един от любимите ми рокаджийски албуми. 8. Pink Floyd - The Wall. - Слушам този албум още от малък и не мога да спра да се наслаждавам тези гении! 9. Pink Floyd - The Dark Side of the Moon. - Отново много любим албум, който баща ми е въртял толкова много на морето, че като се сетя за море го свързвам с Pink Floyd. 10. Dream Theater - Images and Words. Имаше един дълъг период, когато бях на вълна прогрейсив метъл и това беше моят фаворит. 11. Blind Guardian - Nightfall In Middle Earth. - Наистина произведение на изкуството, което едва ли ще забравя! 12. Manowar - Warriors of the World. - Те продължават да бъдат истинският хейви метъл. 13. Black Sabbath - Paranoid. - За мен те винаги ще бъдат Създателите. Това е албумът който винаги ще асоциирам с думата "култ"! 14. Iron Maiden - Brave New World. - Какво да кажа, най-въртяният албум. 15. BloodBound - Nosferatu. - Това е един от най-успешните дебюти в хейви метъла за мен и ще го запомня с много. 16. Dimmu Borgir - Puritanical Euphoric Misanthropia. Ами това бе албума, който ме въведе в блек метъла като цяло и до днес си го обичам. 17. Battlelore - Sword's Song. 18. Turisas - Battle Metal. 19. Rainbow - Straight Between The Eyes. 20. Kreator - Enemy of God 21. In Flames - Come Clarity. 22. In Flames - Lunar Strain & Subterranean 23. Megadeth - Countdown to Extinction 24. Eternal Tears of Sorrow - Chaotic Beuaty 25. Queensryche - Rage for Order 26. Judas Priest - Painkiller 27. Outworld - Outworld 28. Deep Purple - House of Blue Light 29. Whispering Gallery - Like a Dream of Neverending Beauty 30. Pain - Nothing Remains The Same И много други, които пропуснах. -------------------- |
|
|
Jun 13 2007, 03:45 PM
Коментар
#13
|
|
Демон Група: Приятели Коментари: 2154 Регистриран: 21-July 06 Град: Там някъде! Потребител N: 1467 |
Ето и моето топ 30. Това са албумите, които са ми направили впечатление и то с първото слушане, и са намерили място в сърцето ми завинаги, поради една или друга причина. Пишейки я, се върнах назад във времето и дори се позаблях в спомени.
1.Amorphis – Elegy 2.London After Midnight - Psycho Magnet 3.Iron Maiden - Seventh Son of a Seventh Son 4.Manowar - Kings of Metal 5.Depeche mode – да кажем почти всичко, просто не мога да си избера един албум. Когато си ги пусна почти винаги се разхождам по цялата дискография. 6.Aerosmith – Get a Grip Тате ми го купи ‘94 година 7.Dream Theater - Images & Words 8.Type O Negative – Bloody Kisses. 9.Kamelot - Karma 10.Blind Guardian - Imaginations From the Other Side 11.Sisters of Mercy - Floodland 12.Procject Pitchfork - Daimonion 13.Pink Turns Blue - If Two Worlds Kiss 14.Clan Of Xymox - Creatures 15.Pantera - Cowboys from Hell 16.Sepultura - Beneath the Remains 17.Death - The Sound of Perseverance 18.Hypocrisy - The Final Chapter 19.Filds of the Nephilim - Laura 20.Guns ’n Roses - Use Your Illusion I/II 21.Helloween - Keeper of the Seven Keys part I/II 22.Amon Amarth - With Oden On Our Side 23.Suidakra – Caledonia 24.Heavenwood – Swallow 25.Slayer - Seasons in the Abyss 26.Dismember - Indecent And Obscene 27.Ministry- Psalm 69 28.Nosferatu – Prince of Darkness 29.The Candles Burning Blue - Pearls Given to the Swine 30.Нова Генерация - Всичко -------------------- Аз съм пеперудата
на тази дъска, забодени с другите сме част от колекция. Карфиците бляскави бяха наши мечти, но само свободни от тях отново ще летим...... |
|
|
Jun 13 2007, 04:05 PM
Коментар
#14
|
|
Warrior of Knut Група: Приятели Коментари: 1483 Регистриран: 11-December 06 Потребител N: 1726 |
1- Pink cream 69-Pink Cream 69
2- Bal-Sagoth-The power Cosmic 3-Helloween-The Time of The Oath 4-Helloween-Better Than Raw 5-Helloween-The Dark Ride 6-Helloween-Kepper Of the Seven Keys 1/2/3 7-Bal-Sagoth- Battle Magic 8-Bal-Sagoth-The Cthonic Chronicles 9 -Iron Maiden-Iron Maiden 10 -Blind Guardian-Battalions Of Fear 11-Pink Cream 69- One Size Fits All 12- Kymera-No Mercy 13- Pink cream 69- Games People Play 14-Blind Guardian-Somewhere far Beyond 15-Gamma Ray-Somewhere Out in Space 16-King Diamond-Abigail 17-King Diamond- The puppet Master 18-Nightwish-Oceanborn 19- The Meads of Asphodel-Exuhming The Grave of Jesua 20- My Dying Bride- The Light At The End of The World 21-Turisas-Battle Metal 22-Siebenburgen-Delictum 23-Ancient Ceremony-Under Moonlight We Kiss 24-Dimmu Borgir-Stormblast ( 96) 25-Power Quest-Wings of Forever 26-Tristania-World Of Glass 27-Rotting Christ-Khronos 28-GraveWorm-Scourge Of Malice 29-The Alan Parson's Project-Tales of Mystery And Imagination 30-Avantasia-Avantasiа 1 &2 31-Edguy-Savage Poetry 32- Kamelot-The Black Halo 33-Shaaman-ritual Просто не мога да кажа кой ми е най-любим, щом съм ги написал, значи всеки от тях ме е грабнал по някакъв начин. Убеден съм, че ако се замисля, поне още 200 албума ще ми дойдат на ум, но какво да се прави.... -------------------- Cry for God when your life was ending
Call for God now death is near, Where was God when you were dying Reek of war is master here. Left behind are slaughtered strangers Enemies become your friend This is how the fear takes over When its time to meet the end. Fields of flesh from graves ripped open Only the dead can see an end to war, Sleeting snow where bones lay broken. Tell me what all this was for Tell me what all this was for Tell me what all this was for Die for God, Die for what? Was it worth dying for? |
|
|
Jun 13 2007, 04:12 PM
Коментар
#15
|
|
Сатана Група: Приятели Коментари: 7135 Регистриран: 1-April 05 Потребител N: 783 |
Death - Human
Opeth - Morningrise Agalloch - Pale Folklore Evergrey - The Dark Discovery Dark Tranquillity - The Gallery Pantera - The Great Southern Trendkill Devin Townsend - Terria Pain Of Salvation - Remedy Lane Iced Earth - Burnt Offerings Nevermore - Dreaming Neon Black Nile - Amongst The Catacombs Of Nephren-Ka Bloodbath - Resurrection Through Carnage Dream Theater - Metropolis Pt. 2: Scenes From A Memory Riverside - Out Of Myself Nightwish - Century Child Saturnus - Veronika Decides To Die Tad Morose - Sender Of Thoughts Moonspell - Sin/Pecado Katatonia - Viva Emptiness The Gathering - Souvenirs Alice In Chains - Dirt Metallica - Load The Cranberries - No Need To Argue Steve Vai - Sex And Religion Guns N' Roses - Use Your Illusion I Faithless - Reverence Delerium - Semantic Spaces Air - Talkie Walkie Sade - Love Deluxe Karunesh - Zen Breakfast |
|
|
Jun 13 2007, 04:30 PM
Коментар
#16
|
|
лайно Група: Потребители Коментари: 1536 Регистриран: 18-August 05 Град: софия Потребител N: 904 |
Destruction-The antichrist
Offspring-Americana Exploited-Fuck the system Slipknot-Iowa Stratovarius-Intermission Iron Maiden-Brave new world Carcass-Swansong Kataklysm-Serenity in Fire Linkin Park-Hybrid Theory Kreator-Enemy of god Children of Bodom-Something Wild Obituary-Frozen in time Napalm Death-Scum Benediction-Grind Bastards Bolt Thrower-The IVth Crusade Sodom-M16 Pigsty-Pigs are back Six Feet Under-Bringer of Blood Sepultura-Chaos AD Pantera - Cowboys from Hell Black Sabbath-Paranoid Metallica-Master of puppets Murderdolls-Beyond The Valley Of The Murderdolls Tankard-Zombie Attack Machine Head-Through the Ashes of Empires И тука на Хиподил сичките за да завършим -------------------- |
|
|
Jun 13 2007, 04:58 PM
Коментар
#17
|
|
Рицар на върховен дом Сянка Група: Metal World Conclave Коментари: 13162 Регистриран: 26-November 05 Град: София Потребител N: 1041 |
1. Wintersun - Wintersun
I...battle against time 2. Ensiferum - Iron 'Couse the iron is stronger than death 3. Diabolical Masquerade - Death's Design 4. Summoning - Oath Bound Bauglir... Lord and Master, Lord and Master! 5. Summoning - всичко друго, невероятни са 6. Equilibrium - Turis Fratyr 7. Ancient Rites - Dim Carcosa And no sign of life in... Dim Carcosa 8. Catamenia - Location: COLD We came from North, the tribe of eternity... 9. Blind Guardian - Nightfall in Middle Earth No sign of life did flicker, in floats of tears she cried... 10. Centinex - World Declension Flesh is fragile 11. Machine Head - Through the ashes of empires Bleed with me, seethe with me 12. Windir - 1184 Dying with sorrow not in hand 13. Einherjer - Blot Ironbound...the torture never stops! 14. Elvenking - The Winter Wake 15. Elvenking - Heathenreel 16. Amon Amarth - Once sent from the golden hall Alone he stands in the doorway, his family still asleep... 17. Bathory - Hammerheart Shores are in flames, shores are in flames... FIRE! 18. Eminem - The Eminem Show 'Till the roof comes off, till the smoke clears out... 19. Turisas - Battle Metal Once more, we will fight and conquer, until we meet again! 20. Dimmu Borgir - Stormblast Jeg er Antikrist... 21. Dimmu Borgir - Death Cult Armageddon And slaughter the entire human race 22. Dimmu Borgir - Enthrone darkness triumphant We are forever captured...in the embrace of Death... 23. Dissection - Reinkaos Hail, Lucifer, Dark bringer of light Hail, Lucifer, giver of eternal sight! 24. Satyricon - Dark Medieval Times 25. Cradle of Filth - Dusk and Her Embrace Their celestial walls crumble, when walks the XUL 26. Behemoth - абсолютно всичко! 27. Children of Bodom - Something wild 28. Dark Tranquillity - Fiction 29. Dark Tranquillity - Character 30. Atrocity - Atlantis Just in one night, one day Our dreams were taken away... Има още много, естествено, но нека бъдат тези, числата нямат общо с това колко ми е любим албума. -------------------- |
|
|
Jun 13 2007, 08:32 PM
Коментар
#18
|
|
МоторисТ Група: Потребители Коментари: 901 Регистриран: 15-September 06 Град: София Потребител N: 1570 |
След не много дълги размишления се получи топ 20 . За топ 30 при мен ще влязат албуми които не бих казал че ще могат да спорят с първите 20 и не бих ги оценил с оценка 10 от 10 .Да започнем първо с призовата троика .
1.Ensiferum -Iron 2.Slayer - Reign in Blood 3.Imperanon-Stained Всичко изброено по долу е класа под изброените 3 отличници (лично мнение търпя всякакви критики) Judas Priest - Defenders of the Faith Motorhead - Ace of Spades King Diamond - Abigail Kreator- Enemy Of God Iron Maiden - Killers BloodBound - Nosferatu Wintersun - Wintersun Graveworm-Scourge Of Malice Gamma Ray - Powerplant Luca Turilli - Prophet Of the Last Eclipse Helloween - Walls of Jericho Orphaned Land - Mabool Stratovarius - Elements 1и2 Avantasia-The Metal Opera 1и2 Metallica - Kill 'Em All W.A.S.P. - WASP Saxon - Crusader Това са албумите направили ми най-силно впечатление сушани по най-много пъти запомнящи се за цял живот. -------------------- |
|
|
Jun 13 2007, 09:09 PM
Коментар
#19
|
|
Просветен Група: Потребители Коментари: 320 Регистриран: 4-September 06 Град: million miles away Потребител N: 1547 |
1 extreme - III sides to every story
2 extreme - waiting for the punchline 3 savatage - streets 4 savatage - the wake of magellan 5 i, napoleon - i, napoleon 6 queensryche - operation: mindcrime 7 icon - night of the crime 8 moonspell - irreligious 9 masterplan - masterplan 10 darkthrone - ravishing grimness 11 carcass - swansong 12 psychotic waltz - a social grace 13 guns n' roses - appetite for destruction 14 crimson glory - transcedence 15 warrant - cherry pie 16 iron maiden - the number of the beast 17 iron maiden - seventh son of a seventh son 18 dream theater - images & words 19 celtic frost - into the pandemonium 20 control denied - the fragile are of existence 21 edguy - theater of salvation 22 h-bomb - attaque 23 gorefest - chapter XIII 24 iced earth - burnt offerings 25 queen - a night at the opera 26 satan jokers - satan jokers III 27 pantera - vulgar display of power 28 mezarkabul - anatolia 29 europe - prisoners in paradise 30 kind diamond - abigail -------------------- |
|
|
Jun 13 2007, 09:51 PM
Коментар
#20
|
|
Просветен Група: Потребители Коментари: 307 Регистриран: 8-September 06 Град: Русе,България Потребител N: 1558 |
Оу амиии дали ще ги докарам 30
1) Metallica-Master of puppets 2) metallica-black album 3) metallica-load 4) Deep Purple-Machine head 5) Megadeth-Countdown to extinction 6) Megadeth-Risk 7) Guns n roses-Apettite for destruction 8) AC/DC-Back in black 9) Iron Maiden-No prayers for the dying 10) Iron Maiden-Piece of mind 11) Iron Maiden-A matter of life and death 12) Black sabbath-Heaven and hell 13) Rainbow-Rising 14) Pantera-Cowboys from hell 15) No doubt-tragic kingdom 16) Megadeth-United abominations 17) Red hot chilli peppers-Blood sugar sex magic 18) Red hot chilli peppers-Stadium arcadium 19) Aerosmith-Get a grip 20) Soulfly-SOulfly 21) Trivium-The crusader 22) Bryan Adams-Cuts like a knife 23) Ahat-The march 24) Children of Bodom-Follow the reaper 25) Nightwish-Angels fall first 26) Blackmore's night - Shadow of the moon 27) Metallica-Ride the lightning 28) Megadeth-Rust in peace 29) Queen-A kind of magic 30) Saxon - Power and glory -------------------- Things are not what they used to be Missing one inside of me Deathly lost, this can't be real Cannot stand this hell I feel Emptiness is filing me To the point of agony Growing darkness taking dawn I was me, but now He's gon |
|
|
Jun 13 2007, 10:01 PM
Коментар
#21
|
|
Прослушващ метъл Група: Потребители Коментари: 84 Регистриран: 24-April 06 Град: Plovdiv Потребител N: 1305 |
Хм, интересно. Винаги слушам с удоволствие следните състави със следните албуми:
1- Kreator - Pleasure To Kill/Flag Of Hate 2 - Sodom - Persecution Mania 3 - Slayer - Raining Blood 4 - Sabbat - Dreamweaver 5 - Pantera - Vulgar Display Of Power 6 - Obituary - Cause Of Death 7 - Sepultura - Beneath The Remains 8 - Death - Spiritual Healing 9 - Paradise Lost - Icon 10 - Mystic Circle - Drachenblut 11 - Prong - Cleansing 12 - Falkenbach - ...Magni Blandinn Ok Megintiri 13 - Samael - Eternal 14 - Pain - Rebirth 15 - Gradle Of Filth - Midian 16 - Type O Negative - October Rust 17 - Catamenia - Eskhata 18 - Nokturnal Mortum - Goat Horns 19 - Dark Tranquillity - Haven 20 - Amon Amarth - Versus The World 21 - Theatre Of Tragedy - Velvet Darkness They Fear 22 - Crematory - Awake 23 - Dark Funeral - Vobiscum Satanas Тва е. И да има други, те все още се борят да влязат в "Оу Тайм Фейвърит Албуми" листата |
|
|
Jun 13 2007, 10:42 PM
Коментар
#22
|
|
Метъл Група: Потребители Коментари: 1117 Регистриран: 11-September 05 Потребител N: 931 |
1.Prodigy - конкретен албум няма да пиша, не че съм и запознат толкова, но това може би те сложиха началото на слушаната от мен "по-различна" музика
2.Limp Bizkit - Chocolate Starfish and the Hotdog Flavored Water - с тоя албум започнах да слушам по-сериозно китарно ориентирана музика и за разлика от вас няма да крия, че доста неща от него все още ми харесват 3.Slipknot - с тях все повече задълбах към метъла вече, и трите им албума с Кори са ми важни. 4.Cradle Of Filth - Midian - това е първият албум, който чух на групата и съответно си въртях само него дълго време. Станаха ми любима група и благодарение на тях започнах да слушам разнообразна музика и да имам малко по-различни изисквания към нея. 5.Six Feet Under - Maximum Violence - като цяло не ми е кой знае колко важен, но пък крачка напред към осъзнаването на по-екстремните стилове като дет и грайнд 6.Bloodbath - Resurrection Through Carnage - не съм зациклял никога толкова на дет албум. 7.Mayhem - Deatcrush - то е EP, но е велико.. 8.Darkthrone - Under a Funeral Moon - друг много голям блек албум! 9.Gorgoroth - Pentagram - 10.Ashen Light - Pesn' Velesa - малко по-различен блек, но като цяло насоката е същата 11.Beherit – Drawing Down the Moon - по едно време яко циклех на него, все пак е малко надценен 12.Behexen - Rituale Satanum - абсолютна блек касапница! 13.Nattefrost - Blood & Vomit - с него открих и карпатските гори 14.Judas Priest - Painkiller - сигурно най-слушаният албум въобще 15.Sepultura - Arise - ба си албума.. 16.Slayer - Reign in Blood - 17.Chimaira - The Impossibility of Reason - много емоционален албум, с него разбрах за животното nwoahm и въобще за метълкора 18.Lamb Of God - New American Gospel - тежко, странно за мен по онова време, малко трудно го схванах, но.. 19.Avenged Sevenfold - City Of Evil - 20.Diecast – Tearing Down Your Blue Skies 21.Anathema - Judgement - ба си цикъла, ба си албума! 22.My Dying Bride - Songs of Darkness, Words of Light - много дълбоко.. 23.Saturnus - Veronika Decides To Die 24.Ram-Zet – Escape - много интересно и оригинално, отвори ми очите за по-нестандартни неща 25.Isis - Panopticon - уникална музика 26.Cult of Luna - Cult of Luna - въобще цялата група 27.Opeth - Orchid - може би първият прогресив албум, който съм слушал, все пак като цяло групата ми носи по-различни асоциации от конкретните ми представи за стила 28.Evergrey - Monday Morning Apocalypse - първият албум на групата, за който осъзнах за какво става дума, сега ми се струва може би най-слабият на фона на останалото им творчество, но ако не беше той със сигурност нямаше да обърна подобаващото внимание на старите неща 29.Pain of Salvation – The Perfect Element, Part I - това е албумът с главно А и с главно каквото искате! Няма друго такова нещо.. 30.Redemption - The Origins Of Ruin - ба ти емоционалния албум.. 31.Fates Warning - A Pleasant Shade Of Gray - гениален Последните дни са ми много на сърцето Andromeda - Chimera и първата част от проекта Liquid Tension Experiment Забравих да вмъкна и Stone Sour там някъде.. Със сигурност съм пропуснал нещо важно, но в общи линии е това. Ба си и поста праснах.. Забравил съм Vulgar Display of Power |
|
|
Jun 14 2007, 10:28 AM
Коментар
#23
|
|
Прослушващ метъл Група: Потребители Коментари: 92 Регистриран: 7-December 06 Потребител N: 1711 |
Чакай да си събера мислите
1. Metallica - Ride The Lightning - това е албума запалил метъл искрата в мен 2. Manowar - Kings of Metal - еталон за перфектен албум следват албуми от тийн годините ми, които са оформили музикалните ми предпочитания 3. Pantera - Vulgar Display of Power 4. Slayer - Divine Intervention 5. Paradise Lost - Draconian Times 6. Carcass - Descanting The Insalubrious 7. Cannibal Corpse - Tomb of the Mutilated 8. Dio - The Last in Line 9. Sepultura - Arise 10. Judas Priest - Painkiller 11. Rhapsody - Legendary Tales 12. Therion - Lepaca Kliffoth 13 King Diamond - Them 14. Metallica - Master of Puppets 15. Metallica - ...And Justice For All 16. Manowar - Hail to England 17. Manowar - The Triumph of Steel 18. Yngwie Malmsteen - Odyssey 19. Steve Vai - Passion and Warfare 20. Annihilator - Bag of Tricks (може да е сборен, но това е което ме запали по тях) 21. Overkill - W.F.O. 22. Grave Digger - Heavy Metal Breakdown 23. Running Wild - Pile Of Skulls 24. Symphony X - The Divine Wings Of Tragedy 25. Amorphis - Elegy 27. Kyuss -Welcome To Sky Valley следват 3 албума от казармения ми период, изключително ценени от мен 28. Pantera - Reinventing the Steel 29. Yngwie Malmsteen - Alchemy 30. Annihilator - Criteria For A Black Widow Естествено стана невъзможно да се събера в рамките на 30 албума и продължавам напред с групи, които преоткрих по-късно, въпреки че съм ги слушал и преди Става въпрос за Megadeth и Death, съответно 31. Megadeth - Countdown To Extinction 32. Death - Symbolic -------------------- |
|
|
Jun 14 2007, 12:47 PM
Коментар
#24
|
|
Антихрист Група: Metal World Conclave Коментари: 3615 Регистриран: 13-March 06 Град: София Потребител N: 1211 |
Съжалявам че ще напиша почти всичко на Maiden
За разлика от Ицо аз мога да разделя отделните албуми защото обикновенно ги свързвам с определени периоди от живота ми ...пък и ми е малко трудно да ги подредя 1. Iron Maiden - The Number Of The Beast...... АЛБУМЪТ!!! 2. Iron Maiden – 7th Son Of A 7th Son Първия албум на Maiden който чух и до ден днешен съм влюбен в него (цяло лято сме цъкали на белот пред блока на него преди около 12 години) 3. Iron Maiden – Powerslave с този албум отивах на училище всеки ден в Walkman-а 4. Iron Maiden – Piece of mind …това е първия оригинален диск който си купих и това ми напомя, че трябва да си го купя пак защото стария вече е антика 5. Iron Maiden – Somewhere in time този албум го въртях 4 месеца нон стоп докато работих в Гърция преди време 6. Bruce Dickinson – Skunkworks невероятен албум. Него си го пускам почти винаги когато пътувам 7. Iron Maiden – Brave New World... този албум няма да коментирам 8. Bruce Dickinson - Accident Of Birth първия соло албум на Брус който чух 9. Iron Maiden - A Matter Of Life And Death ...Гениален албум 10. Sonata Arctica - Reckoning Night Този албум слушах всяка сутрин в продължение на година докато пътувах към университета 11. Sonata Arctica - Ecliptica Този и следващия албум ме отнесоха тотално и до ден днешен са ми адски любими 12. Sonata Arctica – Silence..... 13. Dark Moor – Gates Of Oblivion с тази група и този албум се научих да уважавам Power Metal 14. Dream Theater – Scenes From a Memory … невероятен албум сус много ефектна история..и не мога да слушам само 1 песен от него...винаги си пускам целия 15. Iron Maiden - Fear Of The Dark ...подсеща ме за годините в Техникума 16. Angra - Angels Cry ..ми кво да направя....гейско е ама ме кефи 17. Iron Maiden - Dance Of Death този аллбум въртях едно лято нон стоп и ме кефи адски много 18. Pyramaze – Legend Of The Bone Carver 19. Pyramaze – The Melancholy Beast.....Тези албуми също не мога да не слушам целите 20. Nightwish – Once Ами дам и тв ме кефи ебати 21. Dark Moor – Hall Of Olden Dreams [и]Този албум трудно го разбрах но всъщност в него няма слаба песен[/и] 22. Iron Maiden – No Prayer For The Dying Много сантиментален албум за мен .... 23. Iron Maiden – The Iron Maiden 24. Iron Maiden – KillersТези 2 Албумa пак ме връщат още в даскалото 25. Sepultura – Arise 26. Sepultura – Roots А тези 2 албума пък в Техникума няма да забравя как сме играли волей бол на тях 27. Rotting Christ – Sanctus Diavolos Албум който чух наскоро и ме е яд че е толкова кратък 28. AC/DC –Stiff Upper Lipp малко рокче и него често го слушам докато пътувам 29. Avantasia – The metal Opera Pt1 и P2 абе не ме кефи много ама айде 30. Manowar - Louder Than Hell ....Единственият им албум |
|
|
Jun 14 2007, 01:05 PM
Коментар
#25
|
|
Поетично бездушен Група: Приятели Коментари: 6131 Регистриран: 8-October 03 Град: Русе / Велико Търново Потребител N: 295 |
Цитат 30. Manowar - Louder Than Hell ....Единственият им албум Ми... общо взето Не, не си на 100% прав, на 95% си -------------------- Historia vitae magistra
Historiam nescire, hoc semper puerum esse. Защото ние се нуждаем от последните 5000 години, за да можем да преживеем що-годе спокойно следващите сто. |
|
|
Jun 14 2007, 07:57 PM
Коментар
#26
|
|
Witcher Група: Metal World Conclave Коментари: 4075 Регистриран: 8-October 03 Град: Sofia Потребител N: 296 |
Deep Purple - Machine Head
Black Sabbath - Paranoid Kamelot - The Black Halo Nightwish - Wishmaster Edguy - Mandrake Dimmu Borgir - Death Cult Armageddon Hаmmerfall - Crimson Thunder Suidakra - Emprise To Avalon Children Of Bodom - Hatebreed Thunderstone - Thunderstone Arch Enemy - Wages Of Sin Rainbow - Rising Yngwie Malmsteen - Odyssey Ozzy - No More Tears Therion - Secret Of The Runes Hollenthon - With Vilest of Worms To Dwell Brainstorm - Soul Temtation Catamenia - Winternight Tragedies Sinergy - Suicide By My Side Amon Amarth - With Oden On Our Side Cradle Of Filth - Damnation And A Day Norther - Death Unlimited Wintersun - Wintersun Conception - Parallel Minds Immortal - Sons Of Northern Darkness Stratovarius - Episode Warmen - Unknown Soldier Gamma Ray - No World Order Dissection - Reinkaos Dio - Holy diver Всички изброени групи са ми любими, повечето с цялото си творчество. Трудно беше да избера само по един албум, но пък гледах да не повтарям групи. -------------------- |
|
|
Jun 15 2007, 07:43 AM
Коментар
#27
|
|
Metalhead Група: Потребители Коментари: 2899 Регистриран: 14-October 05 Град: София Потребител N: 973 |
1. Manowar - Sign Of The Hammer
2. Manowar - The Triumph Of Steel 3. Bathory - Hammerheart 4. Blind Guardian - Imaginations From The Other Side 5. Blind Guardian – Somewhere Far beyond 6. Blind Guardian – Tales From The Twilight World 7. Axel Rudi Pell – Magic 8. Freedom Call - Stairway To Fairyland 9. Grave Digger – Tunes Of War 10. Grave Digger – Excalibur 11. Edgay – Vain Glory Opera 12. Helloween – Keepers Of The Seven Keys parts I&II 13. Iron Maiden – Brave New World 14. Kamelot – Dominion 15. Kamelot - The Fourth Legacy 16. Running Wild – Black Hand Inn 17. Running Wild – Death Or Glory 18. Mago De Oz – Finisteria 19. Mago De Oz - La Leyenda de la Mancha 20. Iced Earth - The Glorious Burden 21. Kreator – Endorama 22. Sodom – M-16 23. Scanner – Hypertrance 24. Crimson Glory – Transcendence 25. Stratovarius – Elements pt.I 26. Lake Of Tears – Headstone 27. Gamma Ray - Somewhere Out in Space 28. Gamma Ray - Land of the Free 29. Queensryche – Operation Mindcrime 30. Skyclad – Prince Of Poverty Line И още поне 20 албума, които съм забравил !!!! -------------------- "Покупка на нов албум... ~ 15 €
Покупка на самолетен билет за почивка... ~ 150 € Забава с надъхани, малолетни метълчета по интернет сайтове... Безценно!" lodborg |
|
|
Jun 16 2007, 09:39 AM
Коментар
#28
|
|
Просветен Група: Потребители Коментари: 297 Регистриран: 7-June 05 Град: Бургас Потребител N: 824 |
1. Desire - 2002 - Locus Horrendus - The Night Cries Of A Sullen Soul
2. Mar De Grises - 2004 - The Tatterdemalion Express 3. Moonspell - 1996 - Irreligious 4. Saturnus - 2006 - Veronika Decides To Die 5. Type O Negative - 1993 - Bloody Kisses 6. Static-X - 2001 - Machine 7. WASP - 1992 - The Crimson Idol 8. Flowing Tears - 2000 - Jade 9. Mandragora Scream - 2006 - Madhouse 10. Mandragora Scream - 2003 - A Whisper of Dew 11. Bloodbath - 2002 - Resurrection Through Carnage 12. Torture Killer - 2006 - Swarm 13. Zyklon - 2006 - Disintegrate 14. Aesma Daeva - 2000 - Here Lies One Whose Name Was Written in Water 15. OTEP - 2002 - Sevas Tra 16. Placebo - 2004 - Once More with Feeling 17. Evanescence - 2003 - Fallen 18. Nirvana - 1991 - Nevermind 19. Soundgarden - 1994 - Superunknown 20. Rancid - 2003 - Indestructible 21. Chimaira - 2004 - The Impossibility Of Reason 22. Katatonia - 2003 - Viva Emptiness 23. Godsmack - 2003 - Faceless 24. The Cranberries - 1994 - No need to argue 25. 7 Year Bitch - 1994 - Viva Zapata 26. No Doubt - 1995 - Tragic Kingdom 27. Metallica - 1991 - Metallica (Black album) 28. Nightwish - 2002 - Century Child 29. Ambeon - 2001 - Fate Of A Dreamer 30. Bloodbath - 2004 - Nightmares Made Flesh -------------------- |
|
|
Jun 17 2007, 01:52 AM
Коментар
#29
|
|
Сатана Група: Приятели Коментари: 7135 Регистриран: 1-April 05 Потребител N: 783 |
Yeah!
|
|
|
Jun 20 2007, 04:41 PM
Коментар
#30
|
|
warrior princess Група: Потребители Коментари: 3813 Регистриран: 1-May 06 Град: София Потребител N: 1323 |
1. Rhapsody - всичките
2. Luca Turilli - King of the Nordic Twilight 3. Wuthering Heights - Far From the Madding Crowd 4. Luca Turilli - Prophet of the Last Eclipse 5. Cradle Of Filth - Cruelty And The Beast 6. Dimmu Borgir - Enthrone Darkness Triumphant 7. Children Of Bodom - Hatebreeder 8. Children Of Bodom - Follow the Reaper 9. Wintersun - Wintersun 10. Blind Guardian - Nightfall In Middle Earth 11. Stratovarius - Visions 12. Nightwish - Wishmaster 13. Kamelot - The Black Halo 14. Dark Tranquillity - The Gallery 15. Death - The Sound Of Perseverance 16. Therion - Secret Of The Runes 17. Arcturus - Aspera Hiems Simphonia 18. Threshold - Critical Mass 19. Running Wild - Pile of Skulls 20. Manowar - Kings of Metal 21. In Flames - Colony 22. Summoning - Dol Guldur 23. Domine - Stormbringer Ruler: The Legend of the Power Supreme 24. Nevermore - This Godless Endeavor 25. Gamma Ray - No World Order 26. Dream Theater - Images and Words 27. Grave Digger - Excalibur 28. Symphony X - Twilight in Olympus 29. Evergrey - The Inner Circle 30. Lux Occulta - Dionysos -------------------- Rage of the winter mould the horizon,
cover the mountains, forest and lakes Rage of the winter - magical wonder, enchanted fury, majestic force... |
|
|
Олекотена версия | Час: 16th May 2024 - 07:05 PM |