![]() |
Здравейте ( Вход | Регистрация )
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Коментар
#121
|
|
![]() Хър-мър ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Група: Потребители Коментари: 1862 Регистриран: 27-April 05 Град: БГ Потребител N: 798 ![]() |
Такава даскалица е за уволнение
![]() -------------------- Смешка. Направо да умреш от гъдел ;)
|
|
|
![]()
Коментар
#122
|
|
![]() Serpent Moves ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Група: Приятели Коментари: 5893 Регистриран: 20-May 07 Град: parc des partcalence Потребител N: 2094 ![]() |
Цитат Учениците, набили учителката си по английски, отиват на съд Тримата ученици от Професионалната гимназия по хранителни технологии и техника в Пловдив, които набиха учителката си по английски език по време на час, ще бъдат съдени за хулиганство, стана ясно в сряда. Пловдивската районна прокуратура вече е внесла обвинителен акт срещу Александър, Стоил и Георги, които в края на март нападнаха, обиждаха и заплашваха преподавателката си Мария Чулова. Инцидентът лъсна наяве, след като в интернет бе пуснат клип, заснет с мобилен телефон от съученик на тримата побойници. Стоил е обвинен за това, че е счупил часовника на преподавателката, заплашил я с изнасилване и се е заканил да взриви дома й. Георги пък ще отговаря за причиняване на лека телесна повреда, тъй като вследствие на ударите Чулова е получила кръвонасядания на гръдния кош и дясната мишница и охлузвания по ръцете. Според прокурора по делото, въпреки че трите момчета са непълнолетни, те са разбирали значението на направеното и са могли да контролират постъпките си. След инцидента педагогическият съвет на гимназията наказа учениците с предупреждение за изключване, а учителката им с мъмрене, защото е допуснала това да се случи. Директорът на училището беше уволнен, защото не е спазил заповед на министъра на образованието, според която ръководителите на училищата трябва да съобщават за инциденти до един час. Eее, има барем некакво нещо, там; това за директора най ме изкефи, всъщност, а тия хюмнета като платят по една хубава цифра ега им дойде акъло у главите (или барем мамките им и татките да им го натепат с шутове ![]() -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Коментар
#123
|
|
Прослушващ метъл ![]() ![]() Група: Потребители Коментари: 179 Регистриран: 20-March 08 Потребител N: 2644 ![]() |
Ето това трябваше да се направи, не да ми вика бащата на онзи "бияча" той е бил в шок...
|
|
|
![]()
Коментар
#124
|
|
![]() Serpent Moves ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Група: Приятели Коментари: 5893 Регистриран: 20-May 07 Град: parc des partcalence Потребител N: 2094 ![]() |
![]() -------------------- ![]() |
|
|
![]() ![]()
Коментар
#125
|
|
Демон ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Група: Потребители Коментари: 2148 Регистриран: 26-November 06 Потребител N: 1692 ![]() |
parcaleste, бе!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Разревах се от смях, мамка му! ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Коментар
#126
|
|
Непросветен ![]() Група: Потребители Коментари: 1 Регистриран: 24-October 08 Потребител N: 3062 ![]() |
Майко мила! Ето защо не става номерът, аз ползвам бели петли, а то трябвало да са черни кокошки. Благодаря, още тази нощ ще опитам отново. Тъй, първо вероятно е редно да споделя, че и аз съм присъствал и дори съм бил участник в подобни "учебни" часове. При това пак беше час по Анлийски. Бях 7-ми клас и даскалката ни беше откровено откачена. Жената имаше съвсем явни проблеми и главата ми не го побира как такъв човек изобщо може да работи където и да е в образователната система. По време на занятията ни с нея беше абсолютна лудница, нещо като това, което видяхте в клипчето. Даскалката правеше някакви опити да ни усмири, пишейки двойки на поразия. Да имаш пет двойки за един час си беше нещо нормално. Примерно някой закъснява или става без нейно позволение, на мига получава една или няколко оценки в дневника. Човекът побеснява, отива до катедрата и вика "Искам още!" (То какво да кажеш в такава ситуация.). Няща надписва нова графа в дневника, щото старата е пълна, и продължава да реди лебеди за съответния ученик. Лично аз съм и оцапвал чантата с маджун и съм и редил хартии по главата. (Баси идиотчето съм бил, честно.) Спомням си че тогава получих просветление, така да се каже. Първо ми стана супер гадно от това което съм направил и като гледам май не съм бил много далеч от тия от клипа. Второ, направи ми впечатление тотално неадекватната реакция на даскалката, която започна монотонно да чисти часнтата си, с бавни движения напред-назад. Това продължи през оставащите около 20-30 минути от часа, през които тя не спря да изпитва. Към края на годината, естествено, стана невъобразим скандал, при който г-ца Кунторова (сетих се за името ) си подаде сама оставката, за да не бъде уволнена дисциплинарно. А ние останахме на поправителен изпит. В края на 7-ми клас! Когато трябва да кандидатстваш. Страшното обаче не беше това, а слухът че ще ни изпитват по учебния материал, който е трябвало да бъде покрит през годината. В учебника си спомням имаше уроци за Past Perfect, поне това ми се е запечатало в съзнанието. При Кунторова обаче за да получиш оценка трябваше просто да прочетеш текста към съответния урок. За щастие бе взето решение да бъдем изпитани по нейните методи. Спомням си как майка ми беснееше след някаква извънредна родителска среща, заради ситуацията, при която учителката (жена над 45, по моя преценка) се беше появила с... майка си. И въпросната майка, взимайки нещата в свои ръце ни беше нарекла "тия наркоманчета" и подобни. Друга случка за която се сещам. Беше в края на годината, точно преди Кунторова да напусне. В общи линии трябваше да с и стоим в стаята, защото тя не можела да ни пусне. Както си седяхме, вратата е отвори с шут (буквално) и някакъв от по горните класове влита с крясък "Курво, майка ми е долу и иска да те пита защо имам 2-ка за годината!". Следва ритник по катедрата, която пада по напред и пред дъската остава само едно столче и върху него - учителката, с чантата си в скута. Ситуацията сега не ми се струва особено смешна, както не ми е смешно и клипчето, но тогава изпокапахме от смях, след като се отърсихме от шока. Какво исках да кажа с всичко това? Не, не нападам преподавателя, не защитавам и учениците. Това което видях, както и това което ви разказах, се разминава с всичките ми представи за нормално поведение. Смятам обаче, че не ни е налична дефакто никаква информация по случая, освен малоумните заглавия за "пребита" учителка, целящи само и единствено да представят нещата като поредната сензация. Отделните парченца за това, че имало и други оплаквания от госпожицата, в комплект с поведението на директора могат само да ви покажат, че монетата има и друга страна. Вместо да се замислите в тая насока и да допуснете различни, версии вие се захванахте, отново, с пълните глупости. Важни клечки, мутри, не'ам си к'во... Ае стига бе! От най-битовия скандал ще стигнете до кой знае каква световна конспирация. Не че е тотално невъзможно, в случая, но пределено не е от нещата от които трябва да започнете да разнищвате случилото се. Приятел, завършил съм 2СОУ през 1990 и въпросната учителка ми беше преподавател. Трябва да ти кажа, че тогава беше любимата даскалка на всички, на които преподаваше. Ходил съм на бригади с нея и по какви ли не екскурзии. Това беше даскалката, която най-много уважавахме и обичахме и години след като завърших беше любим преподавател на всички. И сега като чета това, което си написал за гаврите ви с тази жена ми иде аз да ви сритам, защото явно нямате родители, които да го правят. Липсват ви първите 7 години и за жалост това не е по вина на преподавателите. Никъде не пишеш за знанията на Кунторова по предмета. Това е преподавател с перфектен английски и това, че вие не сте си направили труда да научите времената не е по нейна вина. Не може да влееш акъл в нещо дето го няма... Съжалявам ви искрено... отрепките, които ги имаше по мое време, в казармата станаха хора... вас нищо не може да ви спаси... |
|
|
![]()
Коментар
#127
|
|
![]() Рицар на върховен дом Сянка ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Група: Metal World Conclave Коментари: 13162 Регистриран: 26-November 05 Град: София Потребител N: 1041 ![]() |
^ Цитирай моля те, че едва открих кое е твое мнение и кое не. А и погледни от друга страна - завършил си '90та, адаша да речем е завършил нейде 2000 +. За над 10 години могат много неща да станат - най-малкото някакво психическо заболяване, което е било активирано от нещо си, да се задейства доста яката. Или нещо на нервна основа, защото разказът му лично мен на това ме навежда. Всичко е относително, а и както си казах...за 10-12-14 години толкова неща стават и се променят, че човек може да се скъса от рев само като види промените.
![]() -------------------- |
|
|
![]()
Коментар
#128
|
|
![]() The Conqueror I Be ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Група: Потребители Коментари: 1797 Регистриран: 17-January 03 Град: 127.0.0.1 Потребител N: 10 ![]() |
да беше кур да ви го набия ама акъл ...
-------------------- The day Microsoft makes something that doesn't suck is probably the day they start making vacuum cleaners.
|
|
|
![]()
Коментар
#129
|
|
![]() Da schlägt es links ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Група: Приятели Коментари: 3756 Регистриран: 17-January 03 Град: София Потребител N: 8 ![]() |
Приятел, завършил съм 2СОУ през 1990 и въпросната учителка ми беше преподавател. Трябва да ти кажа, че тогава беше любимата даскалка на всички, на които преподаваше. Ходил съм на бригади с нея и по какви ли не екскурзии. Това беше даскалката, която най-много уважавахме и обичахме и години след като завърших беше любим преподавател на всички. И сега като чета това, което си написал за гаврите ви с тази жена ми иде аз да ви сритам, защото явно нямате родители, които да го правят. Липсват ви първите 7 години и за жалост това не е по вина на преподавателите. Никъде не пишеш за знанията на Кунторова по предмета. Това е преподавател с перфектен английски и това, че вие не сте си направили труда да научите времената не е по нейна вина. Не може да влееш акъл в нещо дето го няма... Съжалявам ви искрено... отрепките, които ги имаше по мое време, в казармата станаха хора... вас нищо не може да ви спаси... Ами приятел през 97-ма тази жена не беше в час. Просто не беше. И всички го усещаха, възползваха се, а когато тя се опитваше да се противопостави по тотално неадекватен начин ставаха скандали. И да... моля се за спасението си. ![]() -------------------- meh.
|
|
|
![]()
Коментар
#130
|
|
![]() Serpent Moves ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Група: Приятели Коментари: 5893 Регистриран: 20-May 07 Град: parc des partcalence Потребител N: 2094 ![]() |
Цитат Ученик счупи пръст на учителка в Шумен 15-годишен ученик счупи пръст на учителка в час в шуменската професионална гимназия по механотехника и телекомуникации „Христо Ботев”. Инцидентът е станал в сряда следобед, когато 9 „е” клас имал урок по немски. Ръката на преподавателката Стоилка Николова е гипсирана, тя е в едноседмичен отпуск по болест. При влизане в час преподавателката заварила хаос, чиновете били наплюти и мръсни, а учениците не искали да сядат. Тя ги помолила да извадят салфетки и да почистят, но някои отказали, защото мръсотията била направена от предходен клас. Две от момчетата стояли в час с крака на чиновете. След като не успяла да въведе ред, учителката отишла да потърси помощ, но директорката и двете й заместнички отказали да отидат при класа. Николова се върнала в стаята и поискала да заведе най-буйния ученик - Ахмед Ридван, при директора. Деветокласникът обаче хванал дясната й ръката, извил я и счупил пръста на учителката. След това добавил: „Ще видиш ти какво ще се случи, ако ме оставиш на поправителен”. В четвъртък директорката на гимназията Галина Младенова посрещна журналистите на входа на гимназията видимо притеснена. „Откъде научихте за инцидента, случаят тепърва ще се изяснява”, каза тя. По-късно в кабинета си обяснила, че вчера не е отишла да помогне на учителката, защото не е плашило и не иска да бъде. Младенова заявила, че още не е говорила с ученика-побойник: „Това е дете на 15 години, ще разговарям с него в по-спокойна обстановка”. Вчерашният инцидент не е първият в шуменската професионална гимназия по механотехника. Преди 2 години училището стана известно с разпространен в интернет клип, в който ученици биеха шамари на свой съученик. С кеф да го сцепиш от млатене о черната дъска! А директорката може да я пръснеш из двора на даскалото - шибана пача. -------------------- ![]() |
|
|
![]() ![]()
Коментар
#131
|
|
![]() Keeper of Time ![]() ![]() Група: Потребители Коментари: 217 Регистриран: 30-July 03 Град: XIII век Потребител N: 218 ![]() |
Според скорошна анкета, всеки втори действащ учител не желае да упражнява педагогическата професия. Целта на анкетата, проведена сред учители, ученици и родители, цели да провери обществените нагласи за качеството на образованието. 55% от учителите заявяват, че при първа възможност биха напуснали учителската професия завинаги. А причините за това са: претоварване, дистрес, ниско заплащане, липса на лично време. Едва 31 % биха продължили да даскалуват, въпреки всички трудности. Останалите 14% се колебаят, дали да останат или да напуснат работaта си.
Според анкетираните, в момента обрзователната система е на средно ниво. На въпроса, какво трябва да се промени, на първо място се посочва материалната база. Също така се иска опростяване на част от учебниците, по-достъпно и модерно преподаване. 20% от българските ученици и учители намират някои учебници за неразбираеми. При педагозите най-голямо е недоволството от учебниците по гражданско образование, по етика и право, по психология и по философия. Следват учебниците по езиковите дисциплини. Според учениците, най-нехаресваните учебници са тези по геометрия, а най-харесваните - тези по чужд език. 5% от анкетираните ученици споделят, че изобщо не четат книги. Има цели класове, в които учениците нямат читателски картон в училищната библиотека! Групата на рядко четящите е 49%. Често или редовно четат книги останалите 46% от анкетираните деца. Нито един от анкетираните учители не е заявил, че изобщо не чете. По-тежка е картината с учебниците и учебните помагала. 25% от тийнейджърите споделят, че изобщо не ги отварят. 10% от учителите изненадващо споделят, че не използват учебниците по време на преподаването. Според авторите на анкетата, тези учители са активни и използват допълнителни източници при подготовката на уроците си. Подготовката за следващия ден отнема минимум по два часа - и за учителите, и за учениците. Запитаните масово определят като незадоволително общуването между учители, ученици и родители. Тревожни са отговорите на въпроса, какво би могло да мотивира учениците да учат. Най-честият отговор на този въпрос е: "нищо", следван от семейството, приложимост на знанията, оценките, конкурентноспособност при търсене на работа, стипендия... 83% от анкетираните смятат, че въведената през изминалата учебна година система за външно оценяване не е обективна. Според 95% от запитаните, до 3 години няма да има реална реформа в училище. Само 1% вярват, че налаганите промени като външно оценяване, матури, униформи, пари за школски проекти, камери в коридорите и т. н. ще дадат някакъв положителен резултат. Скептицизъм има и към диференцираното заплащане на учителския труд. Няма учител, който да не смята, че главната вина носят МОН и лично - министърът на образованието и неговият заместник. --- Сега, заради "делегираните бюджети" класовете се пълнят до 30 деца, скоро ще се пълнят до 35-40. Всеки ученик, бил той ученолюбив и дисциплиниран или пълен боклук, е ценен, защото наличието му в класа носи пари на училището. От друга страна, преди 5-10 г. имаше по 2-3-ма глупаци в клас, класът ги смазваше и те поне не пречеха на педагогическия процес. Днес от клас от 30 деца едва 2-10 учат, а останалите бойкотират учебния процес. След един час в такъв клас учителят е смазан и преуморен (трябва да се кара с идиоти, вместо да преподава) и не е полезен дори на себе си, камо ли - на следващите класове, в които трябва да влезе. И е така в цели поколения. Например, тези, които бяха 12 клас и завършиха през 2008 г. (аз им преподавах в 11 клас) и тези, които сега (2008/9) са 9 клас, са чудесни деца. В сегашните 10 и 11 класове са смесени - прекрасни деца с идиоти и изроди. Би могло да се отделят изродите в отделни класове, а учещите деца да са събрани заедно, ама никой не го прави. Примерно - от 6 паралелки - 2-3 да са с учещите, а останалите - с глупаците. Така поне ще е по-нормален учебният процес. От друга страна, трябва да се създадат учебни отдели като в университетите или училищата на запад и на изток - безработни учители да се занимават с броенето на отсъствията в дневниците, без да преподават. А тези, които преподават, да не сае занимават с идиотщини, които Министерството, Инспекторатите и директорите спускат с безумни срокове - "от утре - за завчера". Иначе, ако се поизгонят няколко ученика, чието място не е в елитно училище (да не казвам, че не е в никое училище!), това ще има отрезвяващ ефект върху някои. От друга страна, ако боклуците се оставят да повтарят учебната година, те ще се влеят в нови класове, които ще "отровят" с присъствието си в тях. От трета страна, ако се закрие някоя паралелка, на учителите им пада бройката на часовете и няма да могат да преподават на пълен норматив. Това ще е причина един преподавател да преподава няколко учебни предмета на няколко випуска едновременно, което е убийствено. Аз съм преподавал така. И, когато няколко паралелки "паднат", ще паднат и работни места - на учители и на непедагогически персонал (общи работници, домакин, библиотекар, хигиенисти, градинар, огняр...). Може да се закрият цели училища в селата и училищната мрежа да се "оптимизира", както казва министърът. Крайно време е министерският съвет да се оптимизира и да се премахнат малоумниците в МОН. Няма ли по-кадърни от тях? Явно в средите на управляващите - не. Да си назначат външни експерти, тогава! А паралелки и учители ще "падат", защото 8 клас минав към гимназиите. Така учителите в основните училища ще намалеят, а тези в гимназиите ще се увеличат. --- Системата трябва да е такава, че да изхвърля бързо навън олигофрените, които не искат да се учат и за които образованието не представлява ценност. Няма нормален учебен процес без дисциплина в час и самодисциплина у дома! -------------------- Ако мислиш за 1 година напред, посей ориз, ако мислиш за 10 години напред, засади дърво, а ако мислиш за 100 години напред - образовай населението!!!
|
|
|
![]()
Коментар
#132
|
|
![]() Демон ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Група: Потребители Коментари: 2148 Регистриран: 14-December 04 Потребител N: 693 ![]() |
Какво преподаваш?
Системата трябва да е такава, че да изхвърля бързо навън олигофрените, които не искат да се учат и за които образованието не представлява ценност. Еми до някъде е така, но зависи как определяш олигофрени. Ако говориш за децата, които не са тъпи, но без възпитание и самоконтрол, прилагайки тоя подход ще се създаде такава сегрегация, че тия хора няма да имат никакъв шанс и в бъдещи поколения да влезат в класовете на по-добрите. Това не е решение на проблема, а задълбочаване. |
|
|
![]() ![]()
Коментар
#133
|
|
![]() Keeper of Time ![]() ![]() Група: Потребители Коментари: 217 Регистриран: 30-July 03 Град: XIII век Потребител N: 218 ![]() |
В момента - история - на 9 и на 10 клас (средновековна и нова).
Да, ще има сегрегация и неграмотност, то и сега я има. Те и в елитно училище да са, това не решава проблема - там също нищо не научават, защото просто не искат да учат. Извод - мястото им не е в училище, а - някъде другаде. На някои - в психиатрията! -------------------- Ако мислиш за 1 година напред, посей ориз, ако мислиш за 10 години напред, засади дърво, а ако мислиш за 100 години напред - образовай населението!!!
|
|
|
![]()
Коментар
#134
|
|
![]() Knight ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Група: Потребители Коментари: 1361 Регистриран: 1-April 05 Град: София Потребител N: 784 ![]() |
Безнаказаността е един от проблемите, които веднага се набиват на очи. С настоящата структура (или поне наблюденията ми над нея в момента) просто няма решение за дебилчетата, които скапват часовете. С "лошо" няма да стане: че то има цели класове, които са за изхвърляне. С повтаряне както каза ISTORIK, кретенизмът само се проточва. Все пак и аз мисля, че трябва да се позволи, на когото не му се учи (тук дефиницията не е точна, защото много от "проблемните" като им кажеш "утре си взимай шапката и се оправяй", те няма да приемат. Те хем искат да се водят на училище, хем да се правят на интересни), да се маха и да се оправя както може. Трябва да се покаже на тези хора, че като не завършат училище са за никъде. И тук идва трагедията. В едно нормално общество би било нормално хората, които "успяват", в голямата си част да са образованите. Не и в нашето. Как да им кажеш "учи, има смисъл" като ще ти е ужасно трудно да се аргументираш.
Паралелно с училището върви и възпитанието. Не само домашното. В България не се възпитава уважение към преподавателите. Това е нещо като аксиома и не трябва да се подлага под съмнение. Учителите трябва да са сред хората "най", а в момента далеч не е така. Но от къде идват учителите? От педагогическите специалности в университетите. А кой влиза там? Малка част от хората искат да са учители. На голямата не им е стигнал бал за "по-добра" специалност... Защо почти никой не иска да е учител? Защото парите са малко, уважението - никакво. Интересен порочен кръг. В нашата държава образованието е от последните дупки на кавала. И откакто се помня върви все по на зле. По-лошото е, че не виждам желание за оправия... -------------------- In his head a thunderous
Cry of desperation Tearing voices from his past Scream for his attention |
|
|
![]()
Коментар
#135
|
|
![]() Просветен ![]() ![]() ![]() Група: Потребители Коментари: 455 Регистриран: 30-July 08 Град: там където има бира.. Потребител N: 2903 ![]() |
В момента - история - на 9 и на 10 клас (средновековна и нова). Да, ще има сегрегация и неграмотност, то и сега я има. Те и в елитно училище да са, това не решава проблема - там също нищо не научават, защото просто не искат да учат. Извод - мястото им не е в училище, а - някъде другаде. На някои - в психиатрията! Ако бяха в по-елитно училище нямаше да са такива и това, че не учат и са невъзпитани е вина на тъпите им родители. Цитат Системата трябва да е такава, че да изхвърля бързо навън олигофрените, които не искат да се учат и за които образованието не представлява ценност. Смърт за циганите? -------------------- "One German is a philosopher, two Germans are a beer pub,
three Germans are a heavy industry, four Germans are a world war, five Germans are ATROCITY!" ![]() |
|
|
![]()
Коментар
#136
|
|
Метъл ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Група: Потребители Коментари: 1257 Регистриран: 25-January 07 Град: Ъуей фром дъ биг шит ривър Потребител N: 1800 ![]() |
Ако бяха в по-елитно училище нямаше да са такива ... in a galaxy far, far away -------------------- Live forever or die in the attempt
|
|
|
![]()
Коментар
#137
|
|
![]() Raven ![]() ![]() ![]() ![]() Група: Потребители Коментари: 994 Регистриран: 13-November 08 Град: Discworld Потребител N: 3102 ![]() |
Ц, не винаги зависи от това дали е "елитно" училището. Аз уча в английската гимназия в Русе, която уж минава за най-елитното училище в града, но пак има доста олигофрени..
-------------------- "After all, if you aren't willing to kill for it, how important can it be?.." |
|
|
![]()
Коментар
#138
|
|
![]() Рицар на върховен дом Сянка ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Група: Metal World Conclave Коментари: 13162 Регистриран: 26-November 05 Град: София Потребител N: 1041 ![]() |
В елитните гимназии ги има с ~ 10 % по-малко примерно.
Но още ги има...аз имам едни шлядки бебзчета от 11 клас, дето са толкова лишени от мозъчни функции и клетки, че ме боли само като ги гледам. -------------------- |
|
|
![]()
Коментар
#139
|
|
Метъл ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Група: Потребители Коментари: 1257 Регистриран: 25-January 07 Град: Ъуей фром дъ биг шит ривър Потребител N: 1800 ![]() |
Ама само колко ловко вмъкна, че учиш в "елитна гимназия"
![]() -------------------- Live forever or die in the attempt
|
|
|
![]()
Коментар
#140
|
|
![]() Рицар на върховен дом Сянка ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Група: Metal World Conclave Коментари: 13162 Регистриран: 26-November 05 Град: София Потребител N: 1041 ![]() |
Да бе, направо бъка от елит в елитната гимназия.
Старото ми даскало беше 200 пъти по-добро :Д -------------------- |
|
|
![]() ![]()
Коментар
#141
|
|
![]() Keeper of Time ![]() ![]() Група: Потребители Коментари: 217 Регистриран: 30-July 03 Град: XIII век Потребител N: 218 ![]() |
Аз не говоря за цигани. И не казвам, че някой трябва да става на сапун или да ходи на Сатурн.
Просто давам мнение - като човек, който е "от другата страна на барикадата" и гледа учениците в очите. Казвам, че става дума за "елитно училище", чиито ученици би следвало да успяват в живота. И една част наистина се реализират и в България, и в чужбина. А преобладаващата част от тях буквално бойкотират учебния процес. Може би, ако не им е интересно в часовете, да се явят на изпит в края на учебната година. И да не пречат на съучениците си, кoито искат да научат нещо. -------------------- Ако мислиш за 1 година напред, посей ориз, ако мислиш за 10 години напред, засади дърво, а ако мислиш за 100 години напред - образовай населението!!!
|
|
|
![]()
Коментар
#142
|
|
![]() Raven ![]() ![]() ![]() ![]() Група: Потребители Коментари: 994 Регистриран: 13-November 08 Град: Discworld Потребител N: 3102 ![]() |
На АГ-то определено не му личи да е елитно. Нещата буквално се разпадат..
Eдинствената разлика(освен факта, че вече има униформи, че имаме физкултура на втория етаж и, че наистина мястото се разпада) е, че учителите са по взискателни. Съква доста. Иначе не съм съгласна, че в "елитните гимназии" били към 10% простаците.. повече са. В моя клас има едва 5-6 долу-горе заинтересовани от това, което ни преподават, а други 10 доста упорито се опитват да пречат на учителите. Има си и забавно страна, но всичко си има граница! Едно е да заговориш учителя за нещо различно от предмета и да прекъснеш урока друго е открито да му отговаряш и дори да му се разкрещиш. Между едно момче от класа ми и учителката ми по руски примерно имаше доста голям конфликт. Стигна се до това, че той преобърна чина. Още се чудя как не я удари.. -------------------- "After all, if you aren't willing to kill for it, how important can it be?.." |
|
|
![]()
Коментар
#143
|
|
![]() Рицар на върховен дом Сянка ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Група: Metal World Conclave Коментари: 13162 Регистриран: 26-November 05 Град: София Потребител N: 1041 ![]() |
Аз казах, че са с ~ 10 % по-малко...което не ги прави по-малко от 50, примерно
![]() А тоя твой съученик ако я удари какъв бой трябва да яде... -------------------- |
|
|
![]()
Коментар
#144
|
|
![]() Raven ![]() ![]() ![]() ![]() Група: Потребители Коментари: 994 Регистриран: 13-November 08 Град: Discworld Потребител N: 3102 ![]() |
Това ми е ясно. Мисълта ми беше, че са повече и тъжното е, че броя им се увеличава.
И тоя мой съученик няма да се учудя, ако някой ден удари учител.. По-голям нервак(пубер) от този не познавам. A на всичко отгоре е и боди билдър.. ![]() -------------------- "After all, if you aren't willing to kill for it, how important can it be?.." |
|
|
![]()
Коментар
#145
|
|
![]() Serpent Moves ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Група: Приятели Коментари: 5893 Регистриран: 20-May 07 Град: parc des partcalence Потребител N: 2094 ![]() |
Тоя, ако съм учител, и ми преобърне чин в клас, ше го влача до директора за ушите. Хем ше спастра на чистачките некоя метла, хем да му дръпна малко кръв в мозъка.
-------------------- ![]() |
|
|
![]()
Коментар
#146
|
|
![]() Raven ![]() ![]() ![]() ![]() Група: Потребители Коментари: 994 Регистриран: 13-November 08 Град: Discworld Потребител N: 3102 ![]() |
Всъщност той преобърна чина точно, защото искаха да го заведат в дирекцията..
-------------------- "After all, if you aren't willing to kill for it, how important can it be?.." |
|
|
![]()
Коментар
#147
|
|
![]() Хър-мър ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Група: Потребители Коментари: 1862 Регистриран: 27-April 05 Град: БГ Потребител N: 798 ![]() |
'Случаят се изяснява тепърва' във всичките му варианти ми е сред любимите изрази. Особено ако го казва някой директор. Интересно ми е на тези директори какво им е ясно. Това първо.
Второ, Историк е безумно прав за много неща, но има един проблем - решение просто НЯМА. Вероятно съм песимистка на ента степен, но при сегашната система правото е на страната на неопитния, слабия, безмозъчния, т.е. ученика - а щом правото е на негова страна, той си прави каквото иска. Не може да принуждават училищата да драпат със зъби и нокти учениците да остават, дори с риск да си отидат учителите, и да се твърди, че това ще подобри... каквото и да е. Не, няма да го подобри. Добре, с парите ще се сложи нова дограма, щори, бели дъски, училищата ще станат европейски... (Европа в съюзния й и пълен с всякакви организации вариант да го духа по моему, но никой не ме пита.) Училищата не стават по-европейски с обновяване на съсипаната мебел, а като се научат възпитаниците им, че тази мебел не трябва да се съсипва. Докога ще бистрим ясни неща? -------------------- Смешка. Направо да умреш от гъдел ;)
|
|
|
![]()
Коментар
#148
|
|
![]() Прослушващ метъл ![]() ![]() Група: Потребители Коментари: 51 Регистриран: 17-October 09 Град: София Потребител N: 3595 ![]() |
Добре де,тая даскалица толкоз ли няма контрол върху тях... тя си е виновна,ако им е била взела страха нямаше да има подой срещу нея,ама тя си е кротичка и кво... после децата виновни!
-------------------- ![]() ![]() |
|
|
![]() ![]() |
Олекотена версия | Час: 23rd June 2025 - 08:39 PM |