Metallica
Sep 29 2006, 07:40 PM
ThE-SaMe-IdIoT
Sep 29 2006, 08:04 PM
Аз следя Prison Break .. а 3те сезона на 4400 ги изгледах за 3 дена
Mort
Sep 29 2006, 08:23 PM
Гласувам с две ръце за Prison Break, 24, Supernatural, Battlestar Gallactica, CSI: Miami, CSI: New York, и едно ново Heroes, с моята любимка Али Лартер.
Wolfheart
Sep 29 2006, 08:39 PM
Не гледам много сериали, дори и не-латино. Като дете гледах редовно Доктор Куин Лечителката и някои други бози
ThE-SaMe-IdIoT
Sep 29 2006, 08:52 PM
Другата седмица започва пак Lost
Pyjamka
Sep 29 2006, 09:16 PM
"От местопрестъплението", "Криминални уравнения", "Али МакБийл", "Спешно отделение" са ми любими! Сериите от "Досиетата Х", "Полтъргайст" и... още едно с П, което даваха по БНТ в петък след Панорама, също много ми харесват. Изобщо, някаква мистика да има. И да не са свързани по между си.
Slash
Sep 29 2006, 09:24 PM
First Wave
scion_of_storm
Sep 29 2006, 09:29 PM
Цитат
и... още едно с П, което даваха по БНТ в петък след Панорама
Psi-Factor май беше или нещо подобно...иначе Лас Вегас е добър сериал
InsArtTure
Sep 29 2006, 09:38 PM
Безследно изчезнали беше доста добро. Героите отдавна са ми станали много симпатични. Истински са и в известна степен се разглеждат отношенията между тях. Сюжетите винаги са интересни. А и имаше СТРАШНА музика това сериалче.
Говря за онова с Антъни Лапалия. Не по-скорошния римейк, който е ТОТАЛНА БОЗА и прорсто жалък опит за филм.
Друго, за което се сещам е
Cold Case До един епизодите бяха адски интересни. Музиката отново е на върха. Изобщо не съм гледал друго с толкова подходящо избрана музика.
Интересна беше идеята за преразглеждане на стари, затворени случаи на полицията, как са се променили замесените в дадено престъпление, как се е променила Америка през това време и т.н.
Главната роля пък се изпълнява от една дама, която има божествено излъчване. Много ми харесва
Само тя прави би спасила целия филм, ако беше тъп. Страшна мадама е.
А едно времее.....имаше един Утрешен Вестник. От всички сезони съм пропуснал един единствен епизод-13ти.
scion_of_storm
Sep 29 2006, 09:57 PM
^ Еййй, съвсем го забравих "Утрешния вестник", много добър сериал беше, с котката и всичко останало, доста му се кефех като малък
SepulTeraHead
Sep 29 2006, 10:12 PM
Всеки път като лийкнат свалям със затаен дъх новите епизоди на Family Guy, South Park, The Simpsons и Lost. Malcolm In The Middle за съжаление свърши - последният епизод на 7-ми сезон си е последен и за сериала. Всъщност гледам винаги и American Dad, защото върви в комплект със Simpsons и Family Guy. Иначе е тъпо...
blame
Sep 30 2006, 12:29 AM
От някакво време гледам Prison Break и смея да кажа,че в началото ми беше много по-интересно (8 серии за един ден,пф). Сега пак е овлекателно,дори и не толкова, все пак ми се иска да видя какъв хепи енд ще му измислят.
Години съм изкарала с Приятели и още много си го обичам серялчето. Класика е.
Друга огромна слабост - Малкълм.
stage
Sep 30 2006, 02:27 AM
Tук включват ли се анимациите
Ако да...първо място за мен е Пчеличката \М/ая, защото от скорo пак я врътнаха по кабеларката...който е мислил епизодите е бил бати изрода. Честно!
От по новите сериали Седрик кърти мивки и копае дупки!!!!!!!!!!!!1 Лютница е!
Иначе на времето имаше бахти откачените "детски": Алберт 5 Мускетар, Тайната на Златните градове, Смърфовете, Гумените мечета
SepulTeraHead
Sep 30 2006, 06:59 AM
Slash
Sep 30 2006, 01:13 PM
Знаех си, че ще съм единственият, който ще спомене "Първата вълна". Да ви удари Втората вълна дано!
А от анимациите...
DuckTales
`Xandria`
Sep 30 2006, 01:19 PM
Изпревариха ме с "Патешки истории", не е честно.
Като цяло бях голям фен на всички мини сериалчета на Дисни(Чип&Дейл,Капитан Балу,Гумени мечета ала бала хъхъхъ), имам ги на касетки.
От другите, Alias много ми харесва, Алф
, Секса и града, Стъпка по стъпка, Досиетата Х едно време...
И много ме дразнят Али Макбийл и Приятели, получавам обрив като ги гледам.
parabellum
Sep 30 2006, 01:37 PM
Назовахте повечето долнокачествени сериали, които се въртят вечер, за да забавляват плоското ни население. Пуснете си
CARNIVALE. В сферата на анимацията -
AEON FLUX. Иначе има единствен сериал, който е най-добрият на всички времена --
ALLO 'ALLO!, веднага след него e
MONTY PYTHON. Тоже, макар и не чак истински сериал, но няма как и да не споменем,
BAND OF BROTHERS.
АлиМкБил, Спешно Отделение, Патешки истории.
`Xandria`
Sep 30 2006, 02:09 PM
^ Защо долнокачествени, parabellum? Би ли ми посочил кое ги прави такива?
Niilo
Sep 30 2006, 03:16 PM
Еее да, "Първата вълна" беше МНОГО ЯК
Трябва да потърся има ли го из нета.
Иначе, гледам One Tree Hill.
Чакам и четвъртия сезон на Orange County
Wolfheart
Sep 30 2006, 03:46 PM
Цитат(`Xandria` @ Sep 30 2006, 11:19 AM)
Изпревариха ме с "Патешки истории", не е честно.
Като цяло бях голям фен на всички мини сериалчета на Дисни(Чип&Дейл,Капитан Балу,Гумени мечета ала бала хъхъхъ), имам ги на касетки.
Много ги гледах, като дете. Алф също, но сега ми е адски скучен.
Цитат(`Xandria` @ Sep 30 2006, 11:19 AM)
И много ме дразнят Али Макбийл и Приятели, получавам обрив като ги гледам.
Приятели е с класи по-гнусен от Али. Въпреки че и Али не е стока.
Slash
Sep 30 2006, 03:58 PM
Цитат(Niilo @ Sep 30 2006, 03:16 PM)
Еее да, "Първата вълна" беше МНОГО ЯК
Трябва да потърся има ли го из нета.
Има го в Арена, но се съмнявам да има сийд. Притежавам епизодите 1-11 и 12-22 от втори сезон, не е много, но е нещо ценно. Ако проявяваш интерес, може да измислим нещо...
HeLeNa
Sep 30 2006, 04:30 PM
Цитат(`Xandria` @ Sep 30 2006, 02:19 PM)
Като цяло бях голям фен на всички мини сериалчета на Дисни(Чип&Дейл,Капитан Балу,Гумени мечета ала бала хъхъхъ), имам ги на касетки.
Tях и аз ги имам и много си ги обичам
А иначе Забравени досиета, Безследно изчезнали, От местопрестъплението:Маями, Криминални уравнения.
А от скоро проявих интерес към Изгубени
Wolfheart
Sep 30 2006, 04:58 PM
Наскоро гледах отчасти 1-2 епизода на криминалните неравенства. Обикновенно във филми, където главните герои се правят на супер-интелигентни-гении, неволно се получават екстремно-комични ситуации понеже липсват умения "интелигентния" герой да бъде представен "интелигентно".
Виж, Добрият Уил Хънтинг е друга бира.
ThE-SaMe-IdIoT
Sep 30 2006, 07:44 PM
Следя и Bleach ... ама е аниме
PrinceOfDarkness
Sep 30 2006, 07:51 PM
СЕМЕЙСТВО СИПСЪН
Ей тва е най-голямата лудница. Също много се кефя на Малкълм, Напълно непознати, Алф и разни други забавни комедийки.
alpha prime
Sep 30 2006, 07:52 PM
Човекът АЛ БЪНДИ е над всички освен Алф
ThE-SaMe-IdIoT
Sep 30 2006, 09:03 PM
Ал Бънди не е човек !
Revenant
Sep 30 2006, 11:29 PM
Prison Break - най зарибяващия досега
Joey - по смешен ми е от "приятели"
Lost - това вече го гледам насила...стана голяма боза
One Tree Hill - да знам че е женски ама братовчедка ми ме запали
това гледам напоследък
Warrior Of Ice
Sep 30 2006, 11:34 PM
От новите сериали определено любим ми е Battlestar Galactica. Има страхотна идея, персонажите са убедителни, актьорската игра е много силна, пък и личи, че е правен със средства. След това идват крайно оригиналният Prison Break и Stargate Atlantis.
Nightmare
Oct 2 2006, 11:18 AM
"Prison Break"," Lost", "Friends", "Д-р Куин Лечителката"
... кво друго "Досиетата Х" бяха яки. Също така гледам редовно и разни серийни анимацийки за разтоварване.
Ааа по-предният пост ме подсети и за "Джоуи" - да, як е!
SepulTeraHead
Oct 2 2006, 11:24 AM
Чувствам се малоумно, понеже не споменах "Женени с деца"...
Mort
Oct 2 2006, 11:26 AM
Цитат(Slash @ Sep 30 2006, 02:13 PM)
Знаех си, че ще съм единственият, който ще спомене "Първата вълна". Да ви удари Втората вълна дано!
А от анимациите...
DuckTales Що бе аз съм й фен, гледaл съм всички серии, включително финалната. Ти гледал ли си я като си единствения запален, а? Вълната си е яко сериалче по принцип, особено си личи и влиянието на сценария и продуцирането на Копола, тъй като пък не е правено с голям бюджет пък. А пък на Дисни анимацийките са култ, преди няколко месеца даже си дърпах патешките истории да си припомня Чичо Скрудж.
emerald
Oct 2 2006, 01:11 PM
От гореизброените по-известни хитови и масови сериали се бях запалила най-вече LOST да гледам, най-вече защото ми беше интересно как се опитват да постигнат психологическите внушения, но не става за гледане втори път. А също така и SURFACE ми хареса. Ако някой знае да има някъде втори сезон, може да каже. Много ми се гледа продължението. Може би причината е, че много си падам по животни, дори и такива, които не изглеждат безопасни. (Не чак толкова като Ловеца на крокодили де)
А за ALLO 'ALLO просто нямам думи. Това сигурно е единствения сериал, който мога да гледам хиляда пъти, без да ми омръзне!
И напоследък доста погледах едно анимационно сериалче FUTURAMA, което също е добро.
Бранник
Oct 5 2006, 11:34 PM
За мен най-добрият е "Ало, ало".Други добри стари филмчета са:"Само баламите бачкат","Фолси Таъурс" или нещо подобно, имаше и един за някакви войници от Англия през ВСВ, но не си спомням името, ама беше голяма смехория!От новите няма имена достойни за първо място.Американците са способни да правят единствено бози.Напоследък гледам един руски сериал "Вратата на бурите" - доста интересно филмче.
Niilo
Oct 6 2006, 09:44 AM
^ Фолти Тауърс. И наистина кърти, даммм
TerminalFrost
Oct 6 2006, 10:44 AM
Любимите ми сериали са "Приятели", "Напълно непознати" и "Женени с деца". Преди години имаше един много забавен сериал - "Новият политик", в който се разказваше за Алан Коп'ле - безскрупулен депутат от английския парламент. Голям майтап, иска ми се да го завъртят отново.
sepulturatr
Oct 6 2006, 06:00 PM
Оо аз сериали само някви комедийни такива ...
Женени С Деца
Ало - Ало
Двама Мъже И Половина
Малкълм
и подобни на тези
За анимации ...БиБиСи Бъдхед и Щастливите Дървесни приятели ,но не ги дават никаде ..Защо ли
И достиетете Х беше страхотен сериал
Revenant
Oct 6 2006, 08:37 PM
Цитат(Niilo @ Oct 6 2006, 07:44 AM)
^ Фолти Тауърс. И наистина кърти, даммм
Типичен хумор за Фолти Тауърс и повечето английски комедийни сериалчета:
-Тази жена много бърза
-Да.. Сигурно е от Западен Йоркшир
хахахаха
lodborg
Oct 8 2006, 07:40 PM
Battlestar Galactica rules! Преди 2-3 месеца го почнах и го излапах за по-малко от седмица. Стана ми тъпо, че ще трябва да чакам трети сезон (от който между друго вече има 2 серии в нета, поне Морт твърди така). Prison Break малко дразни от средата на първи сезон (баш на сапунка с елементи на екшън си мязаше), но като идея е наистина оригинален.
Иначе аз винаги съм бил огромен фен на La femme Nikita, макар че филмът на Люк Бесон е къде къде по-добър. Преди време почнах да гледам Stargate Atlantis - не е лош.
@Slash - Първата вълна беше наистина култ. Останал съм с беглия спомен, че май го убиваха на края, но не си спомням точно. Това, което със сигурност си спомням, е, че имаше някакъв отворен край, който доста ме разочарова. Бих си го изгледал наново с най-голямо удоволствие
alpha prime
Oct 9 2006, 11:27 AM
лелеее
бях забравил за онзи тип Копелето и новия политик
филма беше култов
Slash
Oct 9 2006, 02:44 PM
Цитат(Mort @ Oct 2 2006, 11:26 AM)
Що бе аз съм й фен, гледaл съм всички серии, включително финалната. Ти гледал ли си я като си единствения запален, а? Вълната си е яко сериалче по принцип, особено си личи и влиянието на сценария и продуцирането на Копола, тъй като пък не е правено с голям бюджет пък. А пък на Дисни анимацийките са култ, преди няколко месеца даже си дърпах патешките истории да си припомня Чичо Скрудж.
Мой човек!
Гледал съм всичко, но няма да разказваме тук. Има си и БГ сайт, сигурно го знаеш...
http://vulna.hit.bg/
Wolfheart
Oct 11 2006, 01:15 PM
Спомням си преди време гледах един германски сериал, не се сещам името му...разказваше се за програмист, който го гонят от работа. После си намира друга работа, но гримиран, като жена. И с помоща на втората си личност се опитва да си уреди работа за първата...абе съдрах се да се хиля.
SteamOfBlood
Oct 11 2006, 06:21 PM
Изгубени е един много добър филм.Всички от приятелите ми го гледат и са бая зарибени.
lelqLora
Oct 12 2006, 04:20 PM
Аз преди седмица хванах да гледам един сериал с Чад Майкъл Мъри. One Tree Hill се казва. В интерес на истината аз не си падах точно по типа сериали като Dawson's Creek, но пък не можах да удържа на тоз момък напет и на пънк-рок гаджето, дето се опитва да свали.
Thrashy
Oct 12 2006, 06:41 PM
Weeds - има го в Linkos.bg
и определено Masters of horror 2005
всичките 13 епизода
emerald
Oct 13 2006, 11:38 AM
Аз често гледам и Мистър Бийн, анимацията, дето я дават сега по канал 1. Много ме забавлява, макар че на моменти има и тотални простотии.
ThE-SaMe-IdIoT
Oct 13 2006, 11:44 AM
Изгледах първи сезон на My name is Earl
Wolfheart
Oct 13 2006, 02:09 PM
Цитат(emerald @ Oct 13 2006, 09:38 AM)
Аз често гледам и Мистър Бийн, анимацията, дето я дават сега по канал 1.
Далеееееече е от класата на игралния Мистър Бийн
Бранник
Oct 13 2006, 08:34 PM
Преди доста време гледах "Бригада", обаче беше много интересно филмче!
А скоро се очаква и "Бригада 2"!
Аз и книгите ги четох, последната я свърших вчера.Дано БНТ да заделят малко за новите серии.
A million deaths were not enough
Oct 16 2006, 10:06 PM
Мм от обичайните заподозрени: Женени с деца, Приятели, Алф и разните му там детски по CN+тези на Дисни.
Разни други, но не по-малко любими, даже напротив: Ghost In The Shell, Samurai Champloo, Cowboy Bebop
Това е "lo-fi" версия на нашия форум. За да видите пълната версия, моля
натиснете тук.