Цитат(Nightwish @ Jun 29 2005, 07:46 PM)
Ами като кажеш на доставчика ти , че нет-а му не е качествен, че имаш има няма 20 дни в месеца Интернет, а през останалото време му въртиш телефони за да поправят проблема, техниците и телефонистките казват, че по - добре от това не може, защото имат около 600 потребители на Интернет в града, което за тях не значи нищо явно. В момента , в който вече му се разкрещиш по телефона ....връзката се оправя до следващия проливен дъжд, когато щом видиш светкавицата , интернет-а отново спира. И аз какво - да се бия с доставчика и неговите служители ли? Дори и да не мълчиш, поне тук е така, положението не се оправя.
Бих избрала друг доставчик...само дето друг в града няма. Единствено БТК, които като им знам тарифите и т.н. просто не ми се иска да се включвам към тях..
Ако плащаш 20 лв, то определено не би могла дори на ум да си помислиш, да изискваш нещо от тях
Верно, че и аз плащам 20 лв де, но за парите съм доволен от услугата... освен това като не платя за 1-2 месеца не ми спират нета, а просто им плащам за колкото време си искам напред след това...