Помощ - Търсене - Потребители - Събития
Пълна версия: Войната на пътя
.::Metal World::. Форуми > Всичко, несвързано с метъла > Общ форум
Страници: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
scion_of_storm
хяхя, чувам аз, че някакви отцепваници настават по центъра.

днес явно ще гледам пируети от страна на шофьоро на маршрутката по път към урока whistle.gif biggrin.gif
karelian
Цитат(pa®tci @ Apr 24 2009, 08:42 AM) *
Днеска цяла сутрин по талавизоро дуднене: "Пътувал/а съм един час от Петте кьошета до Попа", четирийс' минути от Орлов мост до Плиска." Да ви го тура - слезте от колите и ползувайте градският транспорт (който откакто се затопли и излязохте със същите тези коли, автобусите са празни (пълнят се защото се бавят заради Вас, дето сте се накачулили на шибаните си джипчета и прочее голфчета или каквото и да е) а като видиш десет коли, я в две от тях да има повече от човек, я не).

Ако пък не искате да се "блъскате" по градския транспорт, карайте колело. Времето е екстра за това! ... или Ви е под достойнството?


Да Ви го тура в лайнарите!

Доста злобничко. biggrin.gif
Blashyrkh
Аз смятам, че трябва да се издигнат огради около бус линиите, за да не може ФИЗИЧЕСКИ да се влиза в тях. Ако се създаде инфраструктура за градскя транспорт, така че задръстванията да му влиаят мнинимално, хората ще имат стимул да го ползват.
pa®tci
Цитат
Лизингът умря, купувачи масово връщат коли


Само за месец 11 отказали се от луксозните си возила Българи масово връщат новите си автомобили, купени на лизинг, защото не могат да изплащат месечните им вноски. Това съобщили за "Новинар" консултанти от компании за продажба на автомобили на лизинг. Заради кризата потребителите са затегнали коланите и гледат да намалят разходите си до минимум, обясниха търговци. Одобряването за лизингова покупка също е по-трудно в сравнение с предходната година, като доходите на клиента сега се гледат под лупа заради икономическата криза. Заради финансови затруднения се е случвало на месец да бъдат върнати до 11 автомобила, посочиха от столична компания. При невъзможност да се плащат месечните вноски клиентът връща колата, като губи всички суми, които е заплатил до момента по сключения договор за лизинг. В тези суми влизат първоначалната вноска, която се покрива от потребителя и е между 15 и 30 процента от цената на новата кола, както и всички внесени до момента месечни вноски по лизинга. Само в София има няколко автокъщи за луксозни коли, където са върнати над 30 автомобила само за последните два месеца. Най-вече хората се отървават от скъпите, луксозни и не много пестеливи автомобили, за да могат да преживеят. Ако до миналата година доста семейства са решили да отделят пари за нова кола, то сега се оказва, че не могат да си я позволят. /БГНЕС /

Айде, у лево!
Rebel
Миналата година претърпях катастрофа. Аз се отървах без никакво нараняване, но брат ми пострада и му правиха операция. Шофьора казваше, че ще поеме всички разходи, но от тогава не съм го виждал и чувал нито веднъж. Спомням си как преди време всеки ден замалко щях да бъда прегазен от кола, защото минавах на зелено. Иначе спомням една случка как си вървях по тротоара една кола замалко не ме прегази за да паркира. Интересното е, че след няма и пет секунди се случи същото. Ясно е, че повече от половината млади шофьори получават кннижките си чрез подкупи. Аз нямам думи за това което става по пътищата thumbdown.gif Преди време бях в Германия. Там шофьорите си карат внимателно и изчакват пешеходците и на червена светлина на разтояние от повече 10 метра. Да беше само това което става по пътищата щеше да е добре. Не знам дали сте забелязали, но в България стават много и извратени убииства. Всеки ден слушам как в Монтана броя на убийствата расте. Пък и в цяла България. Предих време бях чул как някакъв във Варна убил и разчленил някакво момиче и го сложил в хладилника си. Освен това чух преди време, че сме една от водещите страни по броя на убийства в цяла (!) Европа. И аз се чудя какво става в страната ни :/ Родителите искат да изпратят децата си да учат в чужбина не за да получат добро образование, а само за да ги опазят живи.
winterdawn
Наистина, престъпността е на много високо ниво. Иначе стависки си получи заслуженото. Напълно съзнателно е седнал зад волана и по този начин съсипа живота на толкова хора. Не стига, че преди беше в кампанията црещу катастрофите причинени от пияни шофьори dry.gif
sgoh
Цитат(winterdawn @ May 22 2009, 01:28 PM) *
Иначе стависки си получи заслуженото.

Нали знайш, че е с условна blink.gif
Rebel
Стависки трябваше да влезе в затвора.И кво като представял страната ни перфектно на световни първенства,пред закона би трябвало всички да са равни.Колко хора справедливо осъдиха за престъпленията им,а само на него му направиха компромис thumbdown.gif
sgoh
Цитат(Rebel @ May 23 2009, 08:49 PM) *
Колко хора справедливо осъдиха за престъпленията им, а само на него му направиха компромис

Това сега ирония ли е? rolleyes.gif

Ако беше компромис само за него, с мед да го намажеш.
pa®tci
Цитат
16 души са загинали при катастрофа с автобус край Ямбол

Автобус с техническа неизправност е помел хора край пътя в местността Бакаджик, край Ямбол. По последни данни 16 души са загинали, сред тях няма деца.
Около 20 души са ранени.
Двама от загиналите са пътници от автобуса.

По информация от мястото на трагедията, автобусът не могъл да спре по пътя на слизане от върха и е помел изкачващи се пешеходци, тръгнали за традиционен събор за днешния Спасовден в местността Бакаджик, съобщи пресцентърът на МВР.
още по темата

Автобусът "Чавдар" (!!!) на ямболска транспортна фирма е откарал хора към Бакаджик, в него са пътували 19 души от Дома за стари хора в Ямбол. Един от пътниците е ранен. Останалите тежко ранени са сред хората, изкачвали се към върха край пътя.

Д-р Галина Влахова от болницата в Ямбол съобщи, че 15 ранени са били прегледани. Четирима от тях са в тежко състояние, с опасност за живота. Запитана дали имат нужда от нещо, тя отговори, че има нужда от още лекари.

Екипи от Правителствена болница и от Военна болница в София пътуват към Ямбол.

На телефон 046 66 33 30 вътр. 317 може да се търси информация за имената на загиналите и пострадалите от катастрофата. Засега се знае, че три от загиналите жени са от с. Войника, а четири - от Ямбол.

Пътят, където е станала трагедията, е планински, предполага се, че спирачките на автобуса са били неизправни или са отказали внезапно.

30-годишният автобус
е преминал технически преглед на 12 май в Елхово, показала проверката в КАТ. Директорът на Автомобилна администрация Володя Киров съобщи, че е наредил проверка на ямболската фирма Ен Си Ай - собственик на автобуса, и на сервиза, където той е преминал технически преглед.
Началникът на КАТ комисар Алекси Стратиев каза, че шофьорът на автобуса е 60 годишен, с малки нарушения в професионалната си дейност.

Репортер на БНР разказа, че на събора за Спасовден на Бакаджика се събират хора от цяла Южна България. Тази година съборът е бил юбилеен - за десета поред година.

В момента няма паника, но хората са разтревожени, търсят близките си, които не са виждали през последните часове, разказа още репортерът на БНР.

Абсолютна трагедия, каза кметът на община Тунджа Георги Георгиев.

Автобусът се е спускал по 70-метрово нанадолнище, край пътя имало много сергии и хора край тях.

75-годишната Радка Стоилова от Ямбол разказа за БНР, че е чула страшен шум, хората настръхнали, автобусът помел тези, които са били около сергиите, хората, които ги обслужвали. Страхотна трагедия, не може да се опише, възкликна тя.

Правителството прие постановление, с което обяви 29 май за ден на национален траур в памет на загиналите.
Премиерът Сергей Станишев и здравният министър Евгений Желев пътуват към мястото на трагедията.

Председателят на парламента Георги Пирински уведоми народните представители за катастрофата и призова депутатите от региона да съберат повече информация за хода на спасителната операция и ако е необходимо, да се помисли и за допълнителна помощ.


Как може тридесетгодишен ковчег да върви по пътищата? Тези "Чавдари" си мислех, че вече са изчезнали от лицето на тая крива държава. Еби му майката! И собственици, и тия, къде са му правили технически "преглед" под ножа и това е!
Нямам думи просто!
karelian
Ти остави техническия преглед! Че не е в изправност въпросното МПС то е ясно! Но ще има ли виновни в случая? Как се кара този автобус по планински път? dry.gif
Пак спирачките отказали!
Този филм сме го гледали много пъти... dry.gif
pa®tci
Напълно възможно да откажат. Та това е Ноев ковчег (макар и в обратна пропорционалност). Сама си отбелязала, че да го пускат да катери планински клисури е най-малкото безумство!
karelian
Имах предвид, че оправданието всеки път е "неизправност на МПС-то" или "спирачките са отказали". А на шофьорчетата ще им се търси ли отговорност?
pa®tci
Сигурно да, обаче ми кажи дали си спомняш тия Чавдарки преди 15 години на какво приличаха, та да си направиш съпоставка със сега на каква тарапана са.
karelian
Е, много ясно, че ги помня. laugh.gif Сега те са напълно или почти напълно амортизирани. И поради тази причина обслужват предимно междуселския
пътникопоток в провинцията. Това едно на ръка. Второ - всички знаем как се правят техническите прегледи в България. dry.gif

Но като цяло мисля, че причината е във водачите на МПС.
Chimera
То да е един проблема, наистина... но най-честото и тъпо оправдание е - БЕДНИ СМЕ! Няма пари за МПСта, плаща се евтино на каруцари - пилоти, няма пари за инсулин и други лекарства, няма пари за децата, няма пари за нищо в тая държава!

...само дето следващия парламент щял да има кристален купол, вип кафе и нз си какво още за 29 скапани милиона!

Всички сме една незначителна статистика, и докато в другите държави поне се опитват да лъжат хората, тук най-безпардонно ни го набутват, че и ни харесва! mad.gif
Discipline
Случката освен, че е абсурдно трагична, е и такава да ни покаже, че в Родината ни никой за нищо не го е еня. Особено за нормалните и обикновени хора. Всеки гледа само себе си, така е то. И е смешно да се търси вината у шоферите - изкарват си хляба с тая работа. Нещата са изключително много по-дълбоки, струва ми се. Има една поговорка - "Не е луд тоя, който яде баницата - луд е тоя, който му я дава". Дедито кво е виновно, че му разрешават да кара и то уж неизправен рейс??? Мир на праха на загиналите. Проблемът е, че дори и да се изясни положението за случката, нищо основно няма да се промени. Нещо сериозно куца в народопсихологията на нашия "народ". Айде стига толкова от мен. Дано няма скоро подобни случаи, но едва ли...
karelian
Сутринта чух, че въпросният шофьор е бил нает преди 2-3 дни, няма трудов договор, не е минал психотест и т.н. По всичко личи, че той ще го отнесе.
pa®tci
Цитат
Трима загинаха по пътищата на страната
30.05.2009 08:41

През изминалото денонощие на територията на страната са станали 25 тежки пътно-транспортни произшествия с 3-ма загинали и 33 ранени, от които 2-ма са с опасност за живота, съобщиха от МВР. За района на София са станали 173 леки и 3 тежки ПТП с 8 ранени, от които 1 с опасност за живота. От началото на месеца тежките пътно-транспортни произшествия са 590 със 74 загинали, а от началото на годината – 2505 тежки ПТП с 305 загинали. /БГНЕС /

Ненормални хора, ненормални...
Blashyrkh
Някой знае ли къде мога да намеря по-обширна статистика на произшествията?
Slash
Няма смисъл, те последиците ще се видят, ние и без това сме изчезващ народ...
karelian
Цитат(Blashyrkh @ May 30 2009, 01:14 PM) *
Някой знае ли къде мога да намеря по-обширна статистика на произшествията?

Ей-този младеж над теб често ни поднася актуална информация за ПТП, освен това статистика за брой убити, ранени и т.н.
Да почне да го прави всеки ден, примерно. Така няма да се ровим в сутрешната преса, а направо ще влизаме тук. laugh.gif laugh.gif
Blashyrkh
Помня една супер добра статия в Капитал за произшествията. Много информация поднесена по много добър начин. Търсил съм я поне няколко пъти но все удрям на камък.... Сега пак ще опитам! Много е трудно да се намери елементарна информация за България!!!


пп:Намерих го!!!

Супер добра статистика от 2007. Източник вестник Капитал

линк: http://www.capital.bg/issue.php?issueid=1143 страница 27
Chimera
Едит: махам линка.
Discipline
Меко казано е крайно това!!! puke.gif
t80
ПЕРНИК
karelian
А, знаем ги ние пернишките шофьори!

Както и врачанските boxed.gif
Rolf
Те и "софийските" (в кавички, защото вече не е ясно кой е от София и кой не е) не са по-добра стока... wink.gif
pa®tci
Цитат
19 ноември 2009
Паркирането навсякъде в София ще е платено
в-к "Сега"

Общински съветник предлага столичани (селтикс?) да плащат, за да си държат колата пред блока

Паркирането в идеалния център на София да стане абсолютно забранено извън паркингите, а навсякъде другаде на територията на общината да се плаща, иска шефът на транспортната общинска комисия Радослав Тошев (ГЕРБ). Той предлага идеята да залегне в цялостна концепция за организация и контрол на паркирането.
До 2 месеца Центърът за градска мобилност трябва да изготви план, който да раздели столицата на нови зони за паркиране. В идеалния център се обмисля да се въведе "червена зона", където паркирането ще е абсолютно забранено. В кварталите зоната ще е "бяла", т.е. за да паркират пред блока си, столичани пак ще плащат, но това ще е най-ниската тарифа. Досегашната "синя зона" остава, но ще се изтегли извън идеалния център. Най-вероятно ще бъде въведена и четвърти цвят зона, която ще обхване територията в широк център. Тепърва ще се уточняват тарифите в различните зони. Приходите ще отиват за модернизиране на градския транспорт.
Зонирането трябва да е обвързано с подземните паркинги, които общината възнамерява да строи, но всъщност ще започне да се въвежда далеч преди тях, стана ясно от обясненията на Тошев. Сега паркинги има само около метростанциите, но те са на груб строеж и не се използват, защото общината няма пари за довършителни работи. За всички останали общински терени тепърва ще се залагат пари в бюджет 2010 за работни проекти. Това означава, че паркирането ще стане платено за всички преди общината да е осигурила алтернатива на гражданите си къде да паркират. Вчера в комисията обаче идеите не срещнаха никакъв дебат и бяха подкрепени единодушно.
Платеното паркиране ще важи навсякъде - булеварди, малки квартални улици, дори за пространството пред блока. "Хората разсъждават по социалистически и си мислят, че всички улици са народни, а те заедно с междублоковите пространства са общинска собственост и за да паркират, гражданите трябва да си плащат", аргументира се Тошев. Той подчерта, че няма да има територия, където хората да паркират свободно и безплатно, като "новата паркинг политика ще обхване всички квартали, дори и Банкя". Целта по думите на общинския съветник е да се стимулират хората да използват градския транспорт, а центърът да се освободи от коли и да се даде на пешеходците. Тошев стигна дори до заключението, че историческият център ще бъде затворен за коли. За да се ограничи огромният поток от автомобили към центъра, ще се предложи да се увеличи няколко пъти цената за паркиране в "синята зона". В момента столичани плащат лев за един час престой.

ПОЗИЦИЯ

Това, което ще предложим, цели да въведе ред в паркирането в града, а в кварталите ще се отнася само за възловите булеварди, за да се осигури проходимост на масовия градски транспорт, обясни пред "Сега" Марчело Доковски от ЦГМ. "Не можем да влезем в кварталите и междублоковите пространства и да казваме на хората къде да паркират или да събираме пари от тях", добави той. Доковски обясни, че в момента ЦГМ няма технически и финансов ресурс да осигури изпълнението на концепцията, а тя не може да се въведе за 1 г. Той отхвърли като невъзможна и идеята част от центъра да се затвори изцяло за коли.

Колкото и да звучи като крайна, груба и душманска мярка, по-скоро подкрепям. Не може общежитията да никнат като гъби, селяните да ми идват да се заселват там с по две-три коли на апартамент, а аз да се чудя откъде да мина пеши. При все ми се струва, че чак такава крайност няма как да се наложи (за съжаление).
_TNT_
И к'ъв градски транспорт да ползвам като единствено метрото не е отвратително, но е една линия и е през сто часа. Да налеят (не знам от къде, нали са много велики) пари в метрото - да стане като в белите страни - да можеш да стигнеш почти навсякъде с транспорт под земята и тогава с удоволствие ще намаля карането.
Warrior Of Ice
^^ Пълна простащина. И аз съм против яхналите голфове селяни, и аз мразя да гледам по една лента от всяка страна на булевардите заета от паркирани коли, но това е прекалено. Откъде накъде ще ми търсят сметка за това, че съм си оставил колата на паркинга пред блока, в който притежавам апартамент, при положение, че въпросният паркинг е построен именно с тази цел?! Да започнат да ми събират и данък за въздуха, който дишам, по тази логика...
pa®tci
Ми батенца, нещо трябва да се направи, нали се сещате? wink.gif Не може само с "иху-аху". Тая масовост с колите трябва по някакъв начин да се ограничи, а ако се направи като преди 25 години, да чакаш по 15 за машина? Ама май това е била МЯРКАТА, сега като му е изпусната юздечката иди гони дивото.

Не казвам, че Ици не е прав, ама винаги може да се измиксли и нещо от типа на паркинга да е безплатен само за една кола на апартамент, щото не може мама,тати, кака и аз да имаме коли и да живеем в един апартамент.

Другото което, наистина тия най-трошлявите коли да ги изпенсионират насила. bye.gif
conguestadors
Според мен ще бъде по правилно, ако забранят движението на коли по стари от 10-15 години на пример. И съответно да се вдигнат всички принудително оставени с години коли които не се карат, а пълнят паркингите.
Но да те таксуват и за паркинга пред собствения ти дом, това вече е прекалено.
Vendo
Цитат
Целта по думите на общинския съветник е да се стимулират хората да използват градския транспорт

За тази цел не е зле първо да оправят градския транспорт. То в момента, при всички тези коли, сутрин трудно може да се набуташ в някой рейс/тролей. Какво остава ако хората си зарежат колите и тръгнат всички да се возят с градски транспорт?

Иначе ми обягва "новото" в тази новина. Винетка паркинг се въведе още миналата година.
Megadeth
Цитат(Warrior Of Ice @ Nov 19 2009, 12:07 PM) *
^^ Пълна простащина. И аз съм против яхналите голфове селяни, и аз мразя да гледам по една лента от всяка страна на булевардите заета от паркирани коли, но това е прекалено. Откъде накъде ще ми търсят сметка за това, че съм си оставил колата на паркинга пред блока, в който притежавам апартамент, при положение, че въпросният паркинг е построен именно с тази цел?! Да започнат да ми събират и данък за въздуха, който дишам, по тази логика...

Taзи ти логика за дишания въздух не е като да ти вземат пари за това къде си паркирал. Казали са го с ясна цел > парите отиват за модернизиране на градския транспорт. Също бих бил и ЗА да взимат пари за издишания ти въздух, ако ги вкарват в станции за пречистване на въздуха или залесяване..
Ще се предотвратят всякакви народни паркинги и грозотии, аз лично съм много ЗА това, една стъпка по-близо към реда и Европа. Ще станем модерния кенеф, не само кенеф на Европа, пак е нещо!
onnellinen
Цитат(pa®tci @ May 28 2009, 12:05 PM) *
Как може тридесетгодишен ковчег да върви по пътищата? Тези "Чавдари" си мислех, че вече са изчезнали от лицето на тая крива държава. Еби му майката! И собственици, и тия, къде са му правили технически "преглед" под ножа и това е!

Ела в Попово, ще ти покажа какво ни вози от/до жп-гарата smile.gif Води се МПС.


Цитат(karelian @ May 28 2009, 05:52 PM) *
Е, много ясно, че ги помня. laugh.gif Сега те са напълно или почти напълно амортизирани. И поради тази причина обслужват предимно междуселския
пътникопоток в провинцията. Това едно на ръка. Второ - всички знаем как се правят техническите прегледи в България. dry.gif

Но като цяло мисля, че причината е във водачите на МПС.

Водачите трябва да ги обявят за герои. Никой от младите шофьори няма да се оправи с такова нещо - а ако може да се оправи, ще се откаже на първия час, защото не иска безплатно прегрупиране на карантиите.
Да пуснеш тези катафалки да карат извън населено място си е руска рулетка.

Много ви се кефя на софиянците, честно! Пълните ми душата като почнете да се оплаквате от условията за придвижване в София whistle.gif
Megadeth
И да прибавя още нещо към одеве, как един полицай ше знае дали въпросната кола принадлежи на човек от блока, срещу която е спряна?
Като си плаща човек за едно определено паркоместо, така ще влезне информация кола с рег. номер ХХХХ на адрес еди кой си.. Поне аз така ги виждам нещата.
pa®tci
^ Купуваш си кола и я регистрираш на адрес => "паркинга" ти се начислява върху данъка който плащаш в края на годината. Аз поне така го виждам това.

Цитат(onnellinen @ Nov 19 2009, 04:37 PM) *
... Много ви се кефя на софиянците, честно! Пълните ми душата като почнете да се оплаквате от условията за придвижване в София whistle.gif

За да правиш съпоставки, все пак би следвало да си живяла едно известно време (да не казвам цял живот) тука. wink.gif Да не ти казвам и как като съм с колелото и дишам всичко друго, но не и въздух. Лошото е, че това започнах да го усещам адски осезаемо и когато см пеши. dry.gif
onnellinen
Парци, да ме прощаваш, но ако има проблем, за чието забелязване ми е необходим цял живот - проблемът не е толкова голям и най-вероятно се забелязва/проявява, когато излязат още 10 проблема освен него. Аз съм била 3 или 4 пъти в София и още първия път видях, че има проблем.
pa®tci
Преди колко години си била в София за първи път? Щото аз преди 29. И, да кажем, допреди десетина (нема и толкова) години този яд го нямаше.
onnellinen
Аз пък от 23 години живея в спокоен град и в София всичко ми идва прекалено. Ако не мога да направя разлика между 'преди в София' и 'сега в София', мога да различа 'тук' и 'там'.
pa®tci
В случая не ти говоря за "при баба" ами за София - преди и сега. Коли, кооперации и лайна. И не мога да разбера какво се опитваш да докажеш в момента?
Во Царствии Твоем
^^ Като гледам в малкия ни Благоевград каква напаст станаха автомобилите само за 2 години, не ми се мисли за София. Не разбирам какво всички са се юрнали натам.
karelian
Зони за паркиране трябва да има, също подкрепям идеята. За междублоковите пространства най-вероятно таксата ще се изразява в плащането на още един данък - паркомясто, наред с останалите такси и застраховки, които се плащат при регистрацията на даден автомобил. Но ако това става по адресна регистрация (както прочетох по-горе и както, впрочем, е логично) как ще се таксуват тези, които живеят в София под наем, без регистрация? Как ще се таксува съседа, който си е платил данъка за голфа и е получил паркомясто в родния Перник, а тук живее (почти) постоянно? А ако се получава правото на паркиране КЪДЕТО И ДА Е с плащането на таксата, ефектът ще е нулев. Пак ще има безразборно паркирани автомобили из цяла София. И пак ще е същата дивотия!!!

Решението е само чрез регистриране на живеещите под наем чрез договор с наемодателя и получаване на право за паркиране в дадено междублоково пространство само след плащането на съответните данъци в общината. Така това ще се припокрие с въпроса за жителството.

В крайна сметка всичко ще бъде насочено към попълването на приходната част на бюджета на София.
Което е и основната цел.
abraxas
Софийско жителство му е майката!
onnellinen
Цитат(pa®tci @ Nov 19 2009, 11:34 PM) *
В случая не ти говоря за "при баба" ами за София - преди и сега. Коли, кооперации и лайна. И не мога да разбера какво се опитваш да докажеш в момента?

Не се опитвам да докажа, а да кажа, че животът не започва и не свършва в София. Голямата работа, че ви искали пари. На който не му харесва, да отиде да живее в Перник whistle.gif
И аз не разбирам защо всички са се юрнали към столицата. Да нямате злато и нефт под блоковете?

pa®tci, ти защо всъщност намеси бабата?
Во Царствии Твоем
^^ Трдуно ми е да си представя, че сегашния разграден двор може да бъде направен образцов такъв, освен ако не се приложи геноцид към несофиянците (леле това звучи като нечовеците), ама иди и доказвай родословно дърво...

П.С. Не се сещам за жителства от типа, които бяха едно време да има такива "ограничения" в нормалните държави.
karelian
^
В "нормалните" държави е въведена задължителна адресна регистрация, а тези, които живеят под наем, са задължени да декларират това и по този начин да предоставят възможност на наемодателя да плати данъка си върху дохода освен всички местни данъци (в България - по-добре suicide.gif).

Не разбирай "софийското жителство" като някакъв вид "геноцид към несофиянците"! Това съвсем не означава, че в София ще имат право да живеят само родените столичани. Аз бих употребила "легализиране на жителство" вместо "жителство". Все пак живеем в свободна държава - членка на ЕС (един от принципите на който е СВОБОДНО ДВИЖЕНИЕ НА ХОРА, СТОКИ И КАПИТАЛИ). В този смисъл никой не може да ограничи/забрани пребиваване хора на определено място.

Истината е, че в София се настаниха трайно хора, които живеят без регистрация, работят без договори, но изхвърлят боклуците си, карат колите си, замърсяват въздуха и образуват задръствания без да плащат за това!!! И точно оттук са започнали проблемите...
Впечатлението ми е, че след 2000-2001г. рязко се увеличи броя на автомобилите.


Цитат
Много ви се кефя на софиянците, честно! Пълните ми душата като почнете да се оплаквате от условията за придвижване в София

Дори не се оплаквам. Придвижвам се добре. Гледам да не се бутам много-много в центъра. Но ако имам работа или реша да отида там си плащам паркинг.
Както казах, подкрепям идеята. metal.gif
onnellinen
Цитат(karelian @ Nov 20 2009, 08:44 PM) *
СВОБОДНО ДВИЖЕНИЕ НА ХОРА, СТОКИ И КАПИТАЛИ

А както каза Blashyrkh, не помня дали беше в тази тема - на Запад нормалните хора бягат от градовете. Там свободното движение на хора се разбира като наистина свободно. Тук хората се придвижват като стадо към София.
Както и да е , не е за тази тема.
Това е "lo-fi" версия на нашия форум. За да видите пълната версия, моля натиснете тук.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.