Metal World - Българският метъл портал Гласувайте за сайта в BG Top

Здравейте ( Вход | Регистрация )

Forum Rules ПРАВИЛА - прочетете преди да пишете!
56 страници V  « < 54 55 56  
Reply to this topicStart new topic
> Нови материали в .::Metal World::., какво сме написали последно
Warrior Of Ice
коментар Jun 8 2020, 09:16 AM
Коментар #1651

Balance Guardian

Група: Админ
Коментари: 28194
Регистриран: 12-January 03
Град: София
Потребител N: 3

Carach Angren - Franckensteina Strataemontanus

--------------------
"Now, at last, the masks had fallen away. The strings of the puppets had become visible and the hands of the prime mover exposed. Most ironic of all was the last gift that Raziel had given me. More powerful than the sword that now held his soul, more accute even than the vision his sacrifice had accorded me - the first bitter taste of that terrible illusion: Hope."

Kain, LoK: Defiance
Go to the top of the page

+Quote Post
Warrior Of Ice
коментар Jun 26 2020, 12:08 PM
Коментар #1652

Balance Guardian

Mushroomhead - A Wonderful Life

--------------------
"Now, at last, the masks had fallen away. The strings of the puppets had become visible and the hands of the prime mover exposed. Most ironic of all was the last gift that Raziel had given me. More powerful than the sword that now held his soul, more accute even than the vision his sacrifice had accorded me - the first bitter taste of that terrible illusion: Hope."

+Quote Post
Warrior Of Ice
коментар Jul 6 2020, 08:29 AM
Коментар #1653

Balance Guardian

Convocation - Ashes Coalesce

--------------------

+Quote Post
Warrior Of Ice
коментар Jul 13 2020, 08:39 AM
Коментар #1654

Balance Guardian

Ensiferum - Thalassic

--------------------

+Quote Post
Warrior Of Ice
коментар Jul 15 2020, 08:24 AM
Коментар #1655

Balance Guardian

Bury Tomorrow - Cannibal

--------------------

+Quote Post
Warrior Of Ice
коментар Jul 20 2020, 08:12 AM
Коментар #1656

Balance Guardian

Beyond the Black - Hørizøns

--------------------

+Quote Post
Warrior Of Ice
коментар Aug 5 2020, 09:14 AM
Коментар #1657

Balance Guardian

Atramentus - Stygian

--------------------

+Quote Post
Warrior Of Ice
коментар Aug 7 2020, 09:10 AM
Коментар #1658

Balance Guardian

Deep Purple - Whoosh!

--------------------

+Quote Post
Warrior Of Ice
коментар Aug 11 2020, 09:02 AM
Коментар #1659

Balance Guardian

Pain of Salvation - Panther

--------------------

+Quote Post
Warrior Of Ice
коментар Aug 12 2020, 08:29 AM
Коментар #1660

Balance Guardian

Unlucky Morpheus - Unfinished

--------------------

+Quote Post
Warrior Of Ice
коментар Aug 13 2020, 09:07 AM
Коментар #1661

Balance Guardian

NeroArgento - Circles

--------------------

+Quote Post
Warrior Of Ice
коментар Aug 18 2020, 08:51 AM
Коментар #1662

Balance Guardian

--------------------

+Quote Post
Warrior Of Ice
коментар Aug 24 2020, 08:28 AM
Коментар #1663

Balance Guardian

Uada - Djinn

--------------------

+Quote Post
Warrior Of Ice
коментар Aug 28 2020, 05:13 PM
Коментар #1664

Balance Guardian

Alcatrazz - Born Innocent

--------------------

+Quote Post
Warrior Of Ice
коментар Aug 31 2020, 08:19 AM
Коментар #1665

Balance Guardian

The Unguided - Father Shadow

--------------------

+Quote Post
Warrior Of Ice
коментар Sep 14 2020, 08:18 AM
Коментар #1666

Balance Guardian

Bleak Revelation - Collapse

--------------------

+Quote Post

56 страници V  « < 54 55 56
Reply to this topicStart new topic
2 потребител(и) четат тази тема (2 гости и 0 скрити)
0 Потребител(и):

Олекотена версия Час: 23rd September 2020 - 06:49 AM